Ja ik mag niet klagenIk kook nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Thais ala Noca, Clau! jij hebt ook een naked chef
Wel posten wat ie maakt en hoe het smaakt he
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:30 schreef JaWi het volgende:
Goedenmiddag,
[afbeelding]
Zo dat was mooi, nu ga ik me bezatten.
quote:
ik wil het niet eens wetenquote:
Leuke film he, die Privates of The Carribeanquote:
Een suidafrikanerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt kan voortaan ook tv kijken op het balkon
Ik kom die zomer wel door
Dat zomer danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een suidafrikaner
ik kom ok die soomer wel dor
Geen slecht idee!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:49 schreef StarGazer het volgende:
Kga zo maar lekker terrassen voor de drie gezusters
Op die manier kun je toch best "die zomer" zeggenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een suidafrikaner
Ha!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op die manier kun je toch best "die zomer" zeggen
een string ... amper broekiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een suidafrikaner
Avondquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond iedereen
Lekker gegetengehaktbal ala moeder
irritant!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Lekker door het pis waterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Godverdomme dan ga ik wel zwemmen naar DefQon..
M'n dataverkeer wat doe je!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
M'n dataverkeer wat doe je!
[afbeelding] Op Defqon 2x Vince [afbeelding]
klikquote:De voormalige Kroatische voetbalster Davor Suker is aangehouden en verhoord in verband met de moord op zijn zakenpartner Dino Pokrovac. Dat deelde de politie in Zagreb dinsdag mee.
Mijn helden van Arsenal en Fulham, wat doen julliequote:De 29-jarige Steve Finnan is opgepakt in verband met een dodelijk ongeval. In januari zou de Liverpool-verdediger een 81-jarige man aangereden hebben, de man overleed vijf weken later.
Dinsdag deelde de Engelse politie mee dat het slachtoffer door ernstig hoofdletsel is overleden. De Ier werd in april ook al aangehouden voor dit ongeluk. Voor de rest wil de politie nog geen informatie vrijgeven.
Finnan is al een hele tijd geleden aangehouden hiervoor. Het wordt nu pas bekend gemaakt omdat er binnenkort uitspraak verwacht wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De voetballers zijn trouwens wel lekker bezig in hun vakantie.
[..]
klik
[..]
Mijn helden van Arsenal en Fulham, wat doen jullie.
In het artikel staat toch ook dat hij in April al was aangehouden hiervoor, of is hij nog eerder aangehouden?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Finnan is al een hele tijd geleden aangehouden hiervoor. Het wordt nu pas bekend gemaakt omdat er binnenkort uitspraak verwacht wordt
In januari had hij ook vakantie, okquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Finnan is al een hele tijd geleden aangehouden hiervoor. Het wordt nu pas bekend gemaakt omdat er binnenkort uitspraak verwacht wordt
April inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het artikel staat toch ook dat hij in April al was aangehouden hiervoor, of is hij nog eerder aangehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |