Nee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja van foto's ja...
Ik kan me nog wel dingen voor de geest halen ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Herinner jij je daadwerkelijk iets van je eerste twee levensjaren?
Gelukkig heb ik wat dat betreft de foto's nog...
Ik van mijn eerste en tweede levensjaar echt niet. Vanaf 2,5 a 3 heb ik wat flarden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel dingen voor de geest halen ja.
Het is ook niet echt veel hoor...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik van mijn eerste en tweede levensjaar echt niet. Vanaf 2,5 a 3 heb ik wat flarden.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe kwalijker het eigenlijk is...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik kan me gister niet eens herinneren
Had ik laatst nog over met een vriend. Bijna elk weekend is zo ongeveer het zelfde, zuipen, feesten etc.. ik kan afgelopen weekend en die van 5 jaar terug niet eens uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:00 schreef VoreG het volgende:
Ik kan me gister niet eens herinneren
Dan is er in ieder geval niets raars gebeurdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Had ik laatst nog over met een vriend. Bijna elk weekend is zo ongeveer het zelfde, zuipen, feesten etc.. ik kan afgelopen weekend en die van 5 jaar terug niet eens uit elkaar houden.
Ach ja, wat is raar?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval niets raars gebeurd
t Kan mij niet raar genoeg.quote:
2-1 Parma lijkt me logischquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef PyTh het volgende:
Wat denken de Seria A kenners hier van de wedstrijd van vanavond Parma - Bologna?
Ze missen inderdaad 6 spelers en niet de minste. (o.a. Gilardino)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
Parma mist veel, heel veel spelers, dus het zal echt op werklust moeten. En zoals ik al zei in het Serie A topic: Gelukkig is de bank al op elkaar ingespeeld tijdens al die UEFA-cup wedstrijden.
Wie?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:26 schreef Suijk het volgende:
Wat leuk, één van die gasten van Atletico Ananas zit ook gewoon op Fok!
vertel....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:26 schreef Suijk het volgende:
Wat leuk, één van die gasten van Atletico Ananas zit ook gewoon op Fok!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef PyTh het volgende:
Wat denken de Seria A kenners hier van de wedstrijd van vanavond Parma - Bologna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |