Amsterdam, lindengracht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:33 schreef DutchTrain het volgende:
Ik begin nu ernstig te twijfelen....bling bling kettingen en tijgerprintjes... dat moet wel een hele foute tent zijn... maar belangrijker: waar kunnen we deze tapas tent vinden?
6 augustus is voor mij vooralsnog OK
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat er nu mis ging de vorige keer dat ik er was kun je ongeveer vanaf hier lezen.
Compleet met zo'n rode roos erin graag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:47 schreef Hik het volgende:
Dat opgestoken haar had ik nergens gezegd, jij fantaseert er vrolijk op los meneer!![]()
quote:![]()
Het typisch Jordanese café Nol zit om de hoek, maar dat is misschien iets te veel van het goede.quote:Moeten we ook nog kijken naar een danstent/kroeg voor ná? Liefst iets druks, zodat we iedereen kunnen verjagen met onze knoflookwalm!![]()
quote:
Ik ben opeens vast TRV bezoekster, jij?quote:
Ik dacht dat het iets te maken had met een blote hals ofzo...quote:
Ik zie Aventura regelmatig in het Thailand-topic verschijnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef yvonne het volgende:
Ik ben opeens vast TRV bezoekster, jij?
Sangria volg ik overal naartoequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben opeens vast TRV bezoekster, jij?
Geen nood Knut, dit is niet de aanmelding van de komende zomeravondcinema-meeting. Daar hebben we ook tapas bij.quote:
Ik had al naar de vorige tapas meet gewild. Maar de cashflow stond het niet toequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen nood Knut, dit is niet de aanmelding van de komende zomeravondcinema-meeting. Daar hebben we ook tapas bij.
Dat je niet in onze SC-reeks post is geen criterium om TRV-er te zijn. Ik weet zeker dat TRV in jouw MyAT voorkomt en dat is voor mij voldoende. Overigens zijn lurckers ook welkom.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee, maar ik ben geen TRV'er en bovendien kan ik die dag niet
Had ze de laatste keer dat ze er was toevallig een paar vleugeltjes op haar rug zitten?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef Hik het volgende:
Iens is trouwens niet echt te spreken over Duende....
Of zou dat aan de gasten liggen?
Veelvuldig ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hoi UIO_AMS en andere sangria-volgelingen.
TRV staat zoals je ziet wel in mijn AT.
Het is niet de beste van Amsterdam, maar zeker ook niet slecht. Het is wel één van de weinigen waar je met een grotere groep terecht kunt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef Hik het volgende:
Ik ben zelf nogal fan van pata negra en consorten, misschien een tip?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef Hik het volgende:
Wou je zeggen dat jij het niet bent die in het Egypte-topic post?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:49 schreef gr8w8 het volgende:
Wehehe! Ik zie Nol ook alweer genoemd worden.![]()
Helaas, ik ben geen TRV poster.
de overige opties zijn nog 7, 13 en 14 augustus (zoals in de HTL stond). Alleen UIO had voor het gemak er de eerst mogelijke datum van gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:46 schreef Vogue het volgende:
Helaas, ik meld me afIk ben van 23 juli tot 6 augustus op vakantie.
Dan ben je de 6e dus wel in Nederland.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:46 schreef Vogue het volgende:
Helaas, ik meld me afIk ben van 23 juli tot 6 augustus op vakantie.
Allemaal nep.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij het niet bent die in het Egypte-topic post?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan ben je de 6e dus wel in Nederland.
Jij zat al een tijdje op het vinkentouw hè?quote:
Ik weet niet of ik dan kan hoor. Ik weet alleen dat ik dan wel in nederland benquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij zat al een tijdje op het vinkentouw hè?
Beetje te wachten tot ik een andere datum zou posten.
Aventura komt straks ook zeggen dat ze dan wel kan.
Gezellig. Neem je Sil ook mee? Ik zal mitä als regelmatige TRV-poster ook even op de hoogte stellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef Knut het volgende:
Ik weet niet of ik dan kan hoor. Ik weet alleen dat ik dan wel in nederland ben
Wat is er?quote:
Ze hebben in ieder geval Crema Catalunya.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef YPPY het volgende:
Wordt er nog meer gedaan dan tapas eten? Daarvoor ga ik niet dat hele eind reizen. En hebben ze daar ook appeltaart?
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef YPPY het volgende:
Wordt er nog meer gedaan dan tapas eten? Daarvoor ga ik niet dat hele eind reizen. En hebben ze daar ook appeltaart?
Als waarschijnlijk enige user met favo-forum TRV, moet ik helaas melden dat ik van 7 augustus tot eind augustus niet in Nederland vertoef. Waar wel? Nog niet helemaal zeker, maar we beginnen in Tsjechië. Als trouwe TRV-poster zal ik jullie natuurlijk op de hoogte houden dmv een mooi reisverslagje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gezellig. Neem je Sil ook mee? Ik zal mitä als regelmatige TRV-poster ook even op de hoogte stellen.![]()
Jammer dat je er niet bij bent, maar natuurlijk wel leuk dat je ons weer gaat verblijden met een reisverslag.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Als waarschijnlijk enige user met favo-forum TRV, moet ik helaas melden dat ik van 7 augustus tot eind augustus niet in Nederland vertoef. Waar wel? Nog niet helemaal zeker, maar we beginnen in Tsjechië. Als trouwe TRV-poster zal ik jullie natuurlijk op de hoogte houden dmv een mooi reisverslagje.![]()
Hé! Vergeet de DoOs niet he!quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval Crema Catalunya.
En het is zaterdagavond. Dan gebeurt er redelijk wat in Amsterdam. In de Odeon bijvoorbeeld waar ze een fijne mix van disco- en salsamuziek draaien.
Die is de badkamer aan het verbouwen.quote:
Dan draai je dat toch één zaterdag om?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
kijk, doordeweeks ben ik wél in de buurt, in het weekend juist niet
Ow, ik moet verplicht komen geloof ikquote:
Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow, ik moet verplicht komen geloof ik
Ow, ik kan zo moeilijk nee zeggen tegen je, vooral als je zo dwingend kijkt.quote:
Het is één avond en eten moet je toch...quote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow, ik kan zo moeilijk nee zeggen tegen je, vooral als je zo dwingend kijkt.
Probleem is dus dat ik op dit moment door allerlei zaken lastig dingen op de middellange termijn kan plannen en ik dus absoluut niet weet of ik dan kan. Ik heb zelfs nog geen vakantieplannen kunnen maken dus dat zegt al genoeg.
Dat zou ik geschreven kunnen hebben.quote:
Voor een schrijver ben je weinig origineel...quote:
D'r was al een datum: 13 augustus!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik heet dan wel geen Lucille, maar prik maar een datum, en ik probeer er bij te zijn
En we hebben het speciaal voor jou nog wel verzet.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En we hebben het speciaal voor jou nog wel verzet.
Een beetje TRV-bikkel kan noooooit op een meeting verschijnen aangezien hij/zij op reis hoort te zijnquote:
Je staat erbij.quote:
Lindegracht, Amsterdam.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waar is die tapas hut eigenlijk ?
Dat is wel heel lui. Tapasmeet! De Travelversie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ah ! Dank je wel ! Is het 13 juli of augustus ?
Sorry ben lui om te scrollen
Die badkamer is nog steeds niet af nee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:27 schreef Hik het volgende:
Waarom staat Lucille er nou nog steeds niet bij?
Is die badkamer nou nog niet af?
Anders zie ik me genoodzaakt spam-SMS-acties te gaan opzetten hoor!![]()
Linkje naar de kaart: http://home.planet.nl/~cafeduende/PDF/menu_primavera_2005.pdfquote:
*kwijl*quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef Litman het volgende:
[..]
Linkje naar de kaart: http://home.planet.nl/~cafeduende/PDF/menu_primavera_2005.pdf
Is dat die ont-zet-tend brute blauwe kaas?quote:Queso de Cabrales=![]()
Bruut is inderdaad een goede omschrijving!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:34 schreef Hik het volgende:
[..]
*kwijl*
[..]
Is dat die ont-zet-tend brute blauwe kaas?
Waarvan ik laatst in Spanje een héle kaas kocht, waarna ik voor het begin van de tapas-avond met wat vrienden nog snel even wat wierook heb gebrand om de enorme voetengeur te verdrijven...![]()
Er is in Dordt ook een tapa'squote:
Dat is misschien iets voor een volgende keer.quote:
En bedankt.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat weet ik niet. Tot nu toe lijkt het me niet al te boeiend eerlijk gezegd.
Zie een vriend van mij nog enthousiast een enorme brok in zijn mond stoppen. Die dacht dat het net zoiets was als Gorgonzola waarschijnlijk... Heeft de rest van de avond niet echt meer gegeten inderdaad. Ook niet meer gezoend trouwens...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef Litman het volgende:
Maar niet vooraf eten, dan smaakt de rest niet meer!
Niets persoonlijks ofzo hoor. Maar de helft van wat er komt ken ik niet eens "van het forum".quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hebben daar geen appeltaart.
Hoe kun je nu een TRV meet doen zonder appeltaart??
Welke drie (de helft dus) ken jij niet 'van het forum'?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niets persoonlijks ofzo hoor. Maar de helft van wat er komt ken ik niet eens "van het forum".
Er staat 'van wat er komt' dus dat refereert niet naar personen, maar wellicht naar de menukaartquote:Op maandag 4 juli 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Welke drie (de helft dus) ken jij niet 'van het forum'?
Er zijn er 4 van wie ik in TRV wel eens wat lees. De eerste 4. Ik ging er vanuit dat Yvonne en Iteejer ook zouden komen, vandaar de helft.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welke drie (de helft dus) ken jij niet 'van het forum'?
De mogelijkheden:
UIO_AMS
Hik
DutchTrain
k_man
Vogue
Litman
In de topics van Litman zie ik je ook regelmatig opduiken. Dus dat is al 5.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn er 4 van wie ik in TRV wel eens wat lees. De eerste 4. Ik ging er vanuit dat Yvonne en Iteejer ook zouden komen, vandaar de helft.
Dan moet ik eens even kijken welke topics van Litman zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In de topics van Litman zie ik je ook regelmatig opduiken. Dus dat is al 5.
Lompe landgenoten irriteren vakantiegangerquote:Op maandag 4 juli 2005 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan moet ik eens even kijken welke topics van Litman zijn.
Daar heb ik in gereageerd inderdaad. Die topics staan me bij, de topicopener niet echt. Zijn toch vooral topics over nieuwsberichtjes of ' opsom'-topics. Litman zegt me echt vrij weinig. Ik zou niet weten waar hij/zij nu zo ongeveer is geweest e.d....quote:Op maandag 4 juli 2005 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lompe landgenoten irriteren vakantieganger
Groeten uit.........
Tegenvallende 'Hot Spots'
Around the World in 80 Dates
Geen aanstekers meer op Amerikaanse luchthavens
Toerist gedood door nijlpaard / Het gelijk van tante Bep
en dit was even een snelle search.
Hadden we op de Posbank appeltaart?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hebben daar geen appeltaart.
Hoe kun je nu een TRV meet doen zonder appeltaart??
Uh.... geen idee eigenlijk!quote:
Een travel meet is meer dan in een café of restaurant hangen wat mij betreft.quote:
Ja, graag!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mag ik ff heel vervelend reageren op die appeltaart?
Herinner je je die eerste TRV meet in Rotterdam nog...?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een travel meet is meer dan in een café of restaurant hangen wat mij betreft.
Maar afijn, ik heb echt nog geen idee of ik ga komen of niet.
ROT EVEN OP MET DIE KUTAPPELTAART VAN JE!!! PAS JE LEKKER AAN EN VREET WAT DE POT SCHAFT OF GA LEKKER THUIS APPELTAART ZITTEN VRETENquote:
Lucht op hé?!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
ROT EVEN OP MET DIE KUTAPPELTAART VAN JE!!! PAS JE LEKKER AAN EN VREET WAT DE POT SCHAFT OF GA LEKKER THUIS APPELSTAART ZITTEN VRETEN
Zo, da's eruit.
Zeg dat wel.quote:
Nu ook niet meer...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:21 schreef YPPY het volgende:
Maar op de Postbank waren wij nog geen mod, vandaar dat de appeltaart miste.
Ja, dat ging vooraf aan het wegjagen van degene die het toen wél geworden is.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heeft hij toch al eens geprobeerd?
David_Letterman met dat topic over een Irak-reis? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat ging vooraf aan het wegjagen van degene die het toen wél geworden is.
DL inderdaad. Heeft daarna ook nooit meer in TRV gepost bij mijn weten.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
David_Letterman met dat topic over een Irak-reis? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?
Nee, je haalt van alles door elkaar. Ik ben een tijdje weinig op Fok geweest, omdat ik geen werkende internet aansluiting had. Dat had echter niks te maken met het al of niet hebben van een baan, maar met een onwillige pc. En dat DL hier mod werd, was weer veel eerder, toen ik juist wel veel op Fok kwam.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dat je het niet werd kwam toch omdat je geen baan had en daarom geen internet had toch?
Daarvoor had hij ook niet in TRV gepost toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef k_man het volgende:
[..]
DL inderdaad. Heeft daarna ook nooit meer in TRV gepost bij mijn weten.
Dat topic over Irak viel inderdaad niet zo goed bij 'm, maar dat was niet alles.
Wanneer?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar had je toen nu wel of geen baan?
Wel 5 keer! Het is zielig voor hem dat allemaal weer op te rakelen. Wij hebben behoorlijk wat met hem te stellen gehadquote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarvoor had hij ook niet in TRV gepost toch?
Wat nog meer dan?
Nauwelijks. Zeven posts geloof ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarvoor had hij ook niet in TRV gepost toch?
Wat nog meer dan?
Dat viel wel mee toch? Volgens mij leest hij hier niet meer. Jammer dat hij niet op de TRV-meet komt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wel 5 keer! Het is zielig voor hem dat allemaal weer op te rakelen. Wij hebben behoorlijk wat met hem te stellen gehaden hij met ons.
![]()
Toen dit speeldequote:Wanneer?
Zal Yvonne leuk vindenquote:Jammer dat hij niet op de TRV-meet komt.
Toen DL mod werd had ik een baan.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toen dit speelde
Tuurlijk joh. Hoe lang had jij ook al weer een betaalde baan gehad?quote:
Lang genoeg om te weten dat ik liever voor mijn eigen werkquote:Hoe lang had jij ook al weer een betaalde baan gehad?
Ach gut nu kan je ook al op mijn rekening kijkenquote:Ik verdien tenminste zelf het geld voor m'n reizen. Terwijl anderen al dan niet imaginaire vakanties houden van het geld van pappie en mammie...
Ah...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toen dit speelde
[..]
Zal Yvonne leuk vinden
P.S. Ik ben eigenlijk D_L, Diego is slechts een kloon
Ik ga even het 'ban' topic in de gaten houdenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toen dit speelde
[..]
Zal Yvonne leuk vinden
P.S. Ik ben eigenlijk D_L, Diego is slechts een kloon
quote:
Sail begint pas de 17e. Was wel leuk geweest om dat te combineren inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:24 schreef DutchTrain het volgende:
En is er dan ook niet de Sail? En er is vast nog wel iets anders te doen in dat ranzige kutdorp de stad.
Ik plak er even de uitleg bij, voordat iedereen denkt dat het een soort Valentijnsdag is...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:28 schreef Litman het volgende:
Wat een gezeik zeg inderdaad.
En voor iedereen die nog iets cultureels wil doen die dag: dat weekend zijn er de Hartjesdagen op de Zeedijk: http://www.zeedijk.nl/hartjesdagen.html
Nou ja, hebben we wel meteen een dresscode voor de meetquote:Waar komt hartjesdag vandaan?
De exacte herkomst is niet geheel bekend. Toch gaan de meeste historici er vanuit dat het feest stamt uit de middeleeuwen en werd gevierd in de streek rondom Haarlem en Amsterdam.
Op Hertjesdag (de derde maandag in augustus) mocht het gewone volk deelnemen aan de hertjesjacht, een privilige dat de rest van het jaar alleen voorbehouden was aan de edelen. De geschoten herten werden aan grote spitten op straat geroosterd en onder het genot van vele pullen bier verorberd.
Door de jaren heen veranderde het feest in een echt volksfeest, waarbij mannen zich als vrouwen en vrouwen zich als mannen verkleedden. het was een feest van vrijheid en blijheid. In Haarlem en Bloemendaal werden de duinen beklommen en vreugdevuren ontstoken.
In Amsterdam concentreerde het feest zich op het Haarlemmerplein, -straat en Zeedijk. Het Haarlemmerplein stond vol kramen en draaischuitjes en de mensen dansten op draaiorgelmuziek. Volgepropte rijtuigen reden honderden feestvierders af en aan en uit alle herbergen klonk dronkemansgeschal en gelach.
Nog tot ver in de tweede wereldoorlog werd hartjesdag gevierd, maar nadat de Duitsers het in 1943 verboden, werd slechts op een enkele plek in Amsterdam (zoals de Dapperbuurt) hartjesdag gevierd.
In 1997 besloot de NV Zeedijk dit eeuwenoude feest in ere te herstellen. Een feest met nog steeds de uitstraling van vrijheid en blijheid.
Ja ik zag ook al nergens 'flipsen' staanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik mis alleen een naam in dat rijtje van meetbezoekers die je wilt zien / ontmoeten / waarvan je foto's wil zien.
Zodra ik het kan, zal ik je ook even in de OP zetten.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:34 schreef flipsen het volgende:
Maar wel onder voorbehoud he!
Ik ben wel benieuwd naar de Jemen-foto's van K_man en de Zuid-Amerika verhalen van Hik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik mis alleen een naam in dat rijtje van meetbezoekers die je wilt zien / ontmoeten / waarvan je foto's wil zien.
Kijk, da's leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:24 schreef DutchTrain het volgende:
Een middagactiviteit in Amsterdam kan natuurlijk altijd nog voor degenen die er in geïnteresseerd zijn. Ik kan jullie een architectuurwandeling door het Oostelijk Havengebied aanbieden (Java-eiland en omgeving).
Ja zeg, alsof ik mijn foto's in handen geef van een rechtse voetballiefhebber. Dat een snob als ik in zich uberhaupt vrijwillig in één ruimte begeeft met iemand als jij is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Jemen-foto's van K_man en de Zuid-Amerika verhalen van Hik.
Agossie...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
HTLquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik maak alleen fotos van vrouwelijk schoon, ben ik nu geen echte HTLer?(Of hoe de naam ook is?)
Ik zal net doen alsof ik je foto's geweldig vind, oke?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja zeg, alsof ik mijn foto's in handen geef van een rechtse voetballiefhebber. Dat een snob als ik in zich uberhaupt vrijwillig in één ruimte begeeft met iemand als jij is al erg genoeg.![]()
Nou goed, als je het vriendelijk vraagt en dan af en toe oh en ah zegt.
Als ik kom neem ik wel foto's mee, al moet ik zeggen dat ik geen geweldige fotograaf ben.quote:
Ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Kewl!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
hoogstwaarschijnlijk ben ik dat weekend in de buurt
als het doorgaat kun je mij ook bijschrijven
Je komt maar. Ik krijg nog een consumptie van je.quote:
het gaat doorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
hoogstwaarschijnlijk ben ik dat weekend in de buurt
als het doorgaat kun je mij ook bijschrijven
onder voorbehoud dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil best komen, maar dan moet er niets tussenkomen.
Dan zal ik jouw naam er ook bij plaatsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:42 schreef DJJoris het volgende:
Zo daarnet vrij geregeld op mijn werk, ik zal er zijn _0_ :-)
Hoeveel crewleden moet ik nog betalen voor mijn FA schap?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je komt maar. Ik krijg nog een consumptie van je.
Alleen nog een paar anonieme.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:33 schreef Dagonet het volgende:
Hoeveel crewleden moet ik nog betalen voor mijn FA schap?!
Die gaat ook door.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef qwerty_x het volgende:
ik bedoel dus: als mijn reis doorgaat ....
Dat is het ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:05 schreef Porto het volgende:
Ik zal ook even kijken of het lukt, lijkt me wel humor
Zou je denken?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:17 schreef Hik het volgende:
Je mag ook gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten hoor...![]()
Ik zat meer te denken aan op schootquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:17 schreef Hik het volgende:
Je mag ook gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten hoor...![]()
Goed. Neem jij k_man op schoot. Hik neem ik wel voor rekening.quote:
Ik zat meer andersom te denken...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed. Neem jij k_man op schoot. Hik neem ik wel voor rekening.
Stel het voor aan hem. Wie weet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:09 schreef flipsen het volgende:
Ik zat meer andersom te denken...
Ik bij k_man op schoot
Same here.. heb verder niets die dag dus als er niets tussen komt wil ik jullie rot koppen wel een keer zienquote:
Neem jij de RDS foto's mee?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:03 schreef Porto het volgende:
Same here.. heb verder niets die dag dus als er niets tussen komt wil ik jullie rot koppen wel een keer zien![]()
Ik denk dat we voor de volgende [HTL] al een titel kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Neem jij de RDS foto's mee?
En bij wie wil je op schoot zitten?
Als treinreiziger niet komt kan het nog spannend wordenquote:
Hmm zijn er nog vrouwen over dan? doe namelijk niet aan paalzittenquote:En bij wie wil je op schoot zitten?
quote:
Ja k_man je begrijpt toch wel dat na het posten van oa Noord Korea en Jemen topic's je niet zomaar weg kunt blijven! ben ook wel benieuwd naar je "unreleased" fotos/verhalen eigenlijk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat als k_man niet wilde komen om bepaalde mensen, dat hij dan ook een paar plaatsen verderop zou kunnen gaan zitten (ofwel: ik vind het wel gezellig als hij komt en ik wil foto's van Jemen zien)
Die van jou ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:01 schreef Dizzee het volgende:
Tips voor in Lorret d' Mar
kan in het centrale
Ik zou graag komen hoor, maar wel voor m'n plezier. Als iedereen die heeft aangegeven te willen komen dat ook daadwerkelijk doet heb ik zo m'n twijfels. Dan blijft Hik als enige nog over van het clubje 'oudgedienden'.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Porto het volgende:
Ja k_man je begrijpt toch wel dat na het posten van oa Noord Korea en Jemen topic's je niet zomaar weg kunt blijven! ben ook wel benieuwd naar je "unreleased" fotos/verhalen eigenlijk!![]()
Ik zie anders genoeg leuke 'jonggedienden'.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
Ik zou graag komen hoor, maar wel voor m'n plezier. Als iedereen die heeft aangegeven te willen komen dat ook daadwerkelijk doet heb ik zo m'n twijfels. Dan blijft Hik als enige nog over van het clubje 'oudgedienden'.
Een groot aandeel komt idd voor het eerst. Die weten nog niet beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg leuke 'jonggedienden'.
Dus jij denkt geen plezier te kunnen hebben met mensen die je nog nooit in het echt ontmoet hebt en alleen van hun postgedrag kentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
Ik zou graag komen hoor, maar wel voor m'n plezier. Als iedereen die heeft aangegeven te willen komen dat ook daadwerkelijk doet heb ik zo m'n twijfels. Dan blijft Hik als enige nog over van het clubje 'oudgedienden'.
[wannabe oldbie mode]quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie anders genoeg leuke 'jonggedienden'.
Jaja, 'het is maar internet' enzo. Maar ik voel er weinig voor een beetje geforceerd gezellig te gaan doen met mensen voor wie ik geen enkele sympathie voel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef DutchTrain het volgende:
Dus jij denkt geen plezier te kunnen hebben met mensen die je nog nooit in het echt ontmoet hebt en alleen van hun postgedrag kent![]()
Met reden.quote:En ja, ik zou het ook leuk vinden als TRV'ers als Liejannuh en BHFH er bij zouden zijn, maar die heb ik nog helemaal niet in dit topic gezien.
Waar hij ongetwijfeld weer niet weet te scoren en hierover allerhande vragen in [SEX] en [R&P]gaat stellenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
BHFH zal rond die tijd zich vast wel bevinden in een of ander neukoord.
Om het beestje maar eens bij de naam te noemen dan: Je hebt moeite met CMT. Soit. En verder misschien met UIO (soms).... Blijven er over querty, Vogue, Litman, Dutchtrain.... What's the problem?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
Huh? Wat? Met mij? Hoe kan dat nou? Ik kan met iedereen goed overweg. Hoor je me?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:14 schreef Hik het volgende:
misschien met UIO (soms)...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh? Wat? Met mij? Hoe kan dat nou? Ik kan met iedereen goed overweg. Hoor je me?Met iedereen!!!
Ik zal me wel voorstellen als Diego, OK ?heb ik wel een goede reden om me de hele avond te misdragenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als mensen die je niet moet in IRL wel aardig blijken te zijn wat doe je dan K_man?
ja meneer als je naam niet in het blauw had gestaan, was het natuurlijk een andere zaak geweestquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh? Wat? Met mij? Hoe kan dat nou? Ik kan met iedereen goed overweg. Hoor je me?Met iedereen!!!
Dan nog hopen dat CMT niet komtquote:Ik zal me wel voorstellen als Diego, OK ?heb ik wel een goede reden om me de hele avond te misdragen
Nee hoor, niet in mijn beleving althans.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:14 schreef Hik het volgende:
En verder misschien met UIO (soms)....
Het moet hem toch wel lukken als hij een glas cola en een voor 0,02 euro op het strand gekochte houten ketting in de strijd gooit?quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Waar hij ongetwijfeld weer niet weet te scoren en hierover allerhande vragen in [SEX] en [R&P]gaat stellen![]()
In plaats van een rondvaart kunnen we bijvoorbeeld ook iets anders typisch toeristisch doen bijv. een rondleiding bij een diamantslijperij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:39 schreef DutchTrain het volgende:
De Heinekenbrouwerij wil ik wel heen
Rondvaart ben ik niet zo'n fan van...ook al te vaak gedaan
en Magna Plaza![]()
Ja en waarschijnlijk je kun je ons trouwens herkennen aan de grote ringen met diamanten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:15 schreef Hik het volgende:
Ik ben er 's avonds bij, overdag niet.
Nemen jullie een diamantje voor me mee?![]()
Daar ging ome UIO toch ook al vanuit?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:23 schreef Litman het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk je kun je ons trouwens herkennen aan de grote ringen met diamanten.
quote:Mocht dat niet voldoende blijken te zijn zal ik ook wat blingbling-kettingen aanschaffen.
Maar ome UIO is toch een hele grote neger? Dat ligt toch iets anders vind ik altijd....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daar ging ome UIO toch ook al vanuit?
[..]
Dat ik toevallig gevoel voor ritme heb en goed kan dansen wil niet zeggen dat ik een grote neger ben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:39 schreef Litman het volgende:
Maar ome UIO is toch een hele grote neger? Dat ligt toch iets anders vind ik altijd....![]()
Ja, dat klinkt inderdaad een stuk stoerder dan "de kaartclub"quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:49 schreef flipsen het volgende:
Ik kan er niet zijn helaas, toernooi verplichtingen
bridge drivequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:50 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt inderdaad een stuk stoerder dan "de kaartclub"
Oeoeoeh! Houd me tégen!quote:
Ah een soort Vanilla Ice!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat ik toevallig gevoel voor ritme heb en goed kan dansen wil niet zeggen dat ik een grote neger ben.
Ziet ik daar de bewuste smiley die ons een rondje sangria/tequila/caipirinha/... oplevert?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:54 schreef Hik het volgende:
Oeoeoeh! Houd me tégen!
[gecensureerde smiley]
Ho ho... dat was alleen als betreffende smiley werd gebruikt onze retegave meeting te ondermijnen. Ik daarentegen gebruikte deze smiley om niet-nadergenoemde-user-die-zich-met-een-baaggerexcuus-drukt-van-onze-retegave-meeting op zijn plaats te zetten...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
Ziet ik daar de bewuste smiley die ons een rondje sangria/tequila/caipirinha/... oplevert?
Ik heb de lijst inmiddels aangepast.quote:
Die missen wij niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:19 schreef k_man het volgende:
Ik mis de toevoeging (heel) misschien bij mijn persoontje.
Zijn persoontje of de toevoegingquote:
De toevoeging natuurlijk. K_man komt gewoon en daarmee basta.quote:
Laten we nog even een weekje wachten, er zijn vast nog wel mensen die hun fout inzien om niet met het middagprogramma mee te gaan en zich alsnog smekend aanmelden...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ziet ik daar de bewuste smiley die ons een rondje sangria/tequila/caipirinha/... oplevert?
Ontopic: hebben de andere geachte afgevaardigden nog ideeën en/of wensen voor een middagprogramma, of wordt de aanvang van de bijeenkomst bij deze op ca. 17.00 gezet?
Ikzelf wil best wel even een middagje nog toerist spelen (heinekenbrouwerij, diamantslijperij etc.) met wat gelijkgestemden...
?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verkapte-kijk-mij-eens-stoer-zijn
De OP is aangepast. Veel plezier in "slangennest".quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef qwerty_x het volgende:
Mijn geplande meeting (en dus reis naar Europa & tapasmeet) is verplaatst van het oorspronkelijke Parijs naar Cancun.
Oftewel: wederom moet ik verstek laten gaan, sorry.
(maar ik zal proberen aan jullie te denken in Mexico ....)
wat is er stoer aan om 2x 10 uur in een vliegtuig te moeten zitten voor nog geen 3 dagen vergaderen ????quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verkapte-kijk-mij-eens-stoer-zijn
Jammer!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef qwerty_x het volgende:
Oftewel: wederom moet ik verstek laten gaan, sorry.
Als jij niet komt, kom ik ook nietquote:
quote:ZEIST - De eerste competitiewedstrijd van Ajax tegen ADO Den Haag blijft vooralsnog een probleemduel. De KNVB heeft maandag de verboden risicowedstrijd opnieuw vastgesteld voor zaterdag 13 augustus.
quote:
We hebben een alternatief voor de rondvaart / bezoek aan diamantslijperij / bezoek aan brouwerij.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef DutchTrain het volgende:
Omdat we allemaal van die grote voetballiefhebbers zijn, komt het mooiste duel uit de nationale competitie ook nog eens naar de hoofdstad op de dag van de meet:
ADO heeft ook cheerleaders!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:23 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben een alternatief voor de rondvaart / bezoek aan diamantslijperij / bezoek aan brouwerij.
Ondanks dat ik geboren en getogen Hagenaar ben, ben ik niet eerder van plan een wedstrijd van ADO te bezoeken dan dat ze meer cheerleaders als hooligans hebbenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef DutchTrain het volgende:
Ondanks dat ik geboren en getogen Hagenaar ben, ben ik niet eerder van plan een wedstrijd van ADO te bezoeken dan dat ze meer cheerleaders als hooligans hebben![]()
"When pigs can fly"quote:
ooooohhhquote:
Gezien de wilde dans verhalen van UIO en Hik, moet er toch nog iets met muziek, dans en zang toegevoegd worden... karaoke dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef k_man het volgende:
Goed, tijdens de meet is het programma dus als volgt;
- een architectuurrondleiding;
- bezoek aan de Heineken brouwerij;
- bezoek aan een diamantslijperij;
- rondvaart;
- voetbalwedstrijd Ajax - ADO;
- filmpje pakken;
- tapas eten.
Iemand nog andere ideeën? Want dit is een beetje magertjes om een héle middag / avond te vullen hoor...
Vanaf morgen is de film al te zien en morgen ga ik dus ook heen. Uiteraard met handdoek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef DutchTrain het volgende:
ooooohhhwerd al een beetje bang van de website waarvandaan je dat plaatje getoverd had... watchingyou.com
On topic: 8 augustus gaat hier offiicieel The Hitchhiker's Guide to the Galaxy in première... idee om die te gaan zien tijdens de TRV-meet (middag- dan wel late avondvoorstelling) ?
karaoke.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
Gezien de wilde dans verhalen van UIO en Hik, moet er toch nog iets met muziek, dans en zang toegevoegd worden... karaoke dus
En fototoestel voor een paar leuke handdoekkiekjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vanaf morgen is de film al te zien en morgen ga ik dus ook heen. Uiteraard met handdoek.
Daar hebben we jou toch voor?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet..? Nou, dat valt me weer tegen
On topic: Wie opent deel 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |