het gaat doorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
hoogstwaarschijnlijk ben ik dat weekend in de buurt
als het doorgaat kun je mij ook bijschrijven
onder voorbehoud dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil best komen, maar dan moet er niets tussenkomen.
Dan zal ik jouw naam er ook bij plaatsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:42 schreef DJJoris het volgende:
Zo daarnet vrij geregeld op mijn werk, ik zal er zijn _0_ :-)
Hoeveel crewleden moet ik nog betalen voor mijn FA schap?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je komt maar. Ik krijg nog een consumptie van je.
Alleen nog een paar anonieme.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:33 schreef Dagonet het volgende:
Hoeveel crewleden moet ik nog betalen voor mijn FA schap?!
Die gaat ook door.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef qwerty_x het volgende:
ik bedoel dus: als mijn reis doorgaat ....
Dat is het ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:05 schreef Porto het volgende:
Ik zal ook even kijken of het lukt, lijkt me wel humor
Zou je denken?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:17 schreef Hik het volgende:
Je mag ook gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten hoor...![]()
Ik zat meer te denken aan op schootquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:17 schreef Hik het volgende:
Je mag ook gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten hoor...![]()
Goed. Neem jij k_man op schoot. Hik neem ik wel voor rekening.quote:
Ik zat meer andersom te denken...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed. Neem jij k_man op schoot. Hik neem ik wel voor rekening.
Stel het voor aan hem. Wie weet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:09 schreef flipsen het volgende:
Ik zat meer andersom te denken...
Ik bij k_man op schoot
Same here.. heb verder niets die dag dus als er niets tussen komt wil ik jullie rot koppen wel een keer zienquote:
Neem jij de RDS foto's mee?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:03 schreef Porto het volgende:
Same here.. heb verder niets die dag dus als er niets tussen komt wil ik jullie rot koppen wel een keer zien![]()
Ik denk dat we voor de volgende [HTL] al een titel kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Neem jij de RDS foto's mee?
En bij wie wil je op schoot zitten?
Als treinreiziger niet komt kan het nog spannend wordenquote:
Hmm zijn er nog vrouwen over dan? doe namelijk niet aan paalzittenquote:En bij wie wil je op schoot zitten?
quote:
Ja k_man je begrijpt toch wel dat na het posten van oa Noord Korea en Jemen topic's je niet zomaar weg kunt blijven! ben ook wel benieuwd naar je "unreleased" fotos/verhalen eigenlijk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat als k_man niet wilde komen om bepaalde mensen, dat hij dan ook een paar plaatsen verderop zou kunnen gaan zitten (ofwel: ik vind het wel gezellig als hij komt en ik wil foto's van Jemen zien)
Die van jou ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:01 schreef Dizzee het volgende:
Tips voor in Lorret d' Mar
kan in het centrale
Ik zou graag komen hoor, maar wel voor m'n plezier. Als iedereen die heeft aangegeven te willen komen dat ook daadwerkelijk doet heb ik zo m'n twijfels. Dan blijft Hik als enige nog over van het clubje 'oudgedienden'.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Porto het volgende:
Ja k_man je begrijpt toch wel dat na het posten van oa Noord Korea en Jemen topic's je niet zomaar weg kunt blijven! ben ook wel benieuwd naar je "unreleased" fotos/verhalen eigenlijk!![]()
Ik zie anders genoeg leuke 'jonggedienden'.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
Ik zou graag komen hoor, maar wel voor m'n plezier. Als iedereen die heeft aangegeven te willen komen dat ook daadwerkelijk doet heb ik zo m'n twijfels. Dan blijft Hik als enige nog over van het clubje 'oudgedienden'.
Een groot aandeel komt idd voor het eerst. Die weten nog niet beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg leuke 'jonggedienden'.
Dus jij denkt geen plezier te kunnen hebben met mensen die je nog nooit in het echt ontmoet hebt en alleen van hun postgedrag kentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
Ik zou graag komen hoor, maar wel voor m'n plezier. Als iedereen die heeft aangegeven te willen komen dat ook daadwerkelijk doet heb ik zo m'n twijfels. Dan blijft Hik als enige nog over van het clubje 'oudgedienden'.
[wannabe oldbie mode]quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie anders genoeg leuke 'jonggedienden'.
Jaja, 'het is maar internet' enzo. Maar ik voel er weinig voor een beetje geforceerd gezellig te gaan doen met mensen voor wie ik geen enkele sympathie voel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef DutchTrain het volgende:
Dus jij denkt geen plezier te kunnen hebben met mensen die je nog nooit in het echt ontmoet hebt en alleen van hun postgedrag kent![]()
Met reden.quote:En ja, ik zou het ook leuk vinden als TRV'ers als Liejannuh en BHFH er bij zouden zijn, maar die heb ik nog helemaal niet in dit topic gezien.
Waar hij ongetwijfeld weer niet weet te scoren en hierover allerhande vragen in [SEX] en [R&P]gaat stellenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
BHFH zal rond die tijd zich vast wel bevinden in een of ander neukoord.
Om het beestje maar eens bij de naam te noemen dan: Je hebt moeite met CMT. Soit. En verder misschien met UIO (soms).... Blijven er over querty, Vogue, Litman, Dutchtrain.... What's the problem?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
Huh? Wat? Met mij? Hoe kan dat nou? Ik kan met iedereen goed overweg. Hoor je me?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:14 schreef Hik het volgende:
misschien met UIO (soms)...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh? Wat? Met mij? Hoe kan dat nou? Ik kan met iedereen goed overweg. Hoor je me?Met iedereen!!!
Ik zal me wel voorstellen als Diego, OK ?heb ik wel een goede reden om me de hele avond te misdragenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als mensen die je niet moet in IRL wel aardig blijken te zijn wat doe je dan K_man?
ja meneer als je naam niet in het blauw had gestaan, was het natuurlijk een andere zaak geweestquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh? Wat? Met mij? Hoe kan dat nou? Ik kan met iedereen goed overweg. Hoor je me?Met iedereen!!!
Dan nog hopen dat CMT niet komtquote:Ik zal me wel voorstellen als Diego, OK ?heb ik wel een goede reden om me de hele avond te misdragen
Nee hoor, niet in mijn beleving althans.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:14 schreef Hik het volgende:
En verder misschien met UIO (soms)....
Het moet hem toch wel lukken als hij een glas cola en een voor 0,02 euro op het strand gekochte houten ketting in de strijd gooit?quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Waar hij ongetwijfeld weer niet weet te scoren en hierover allerhande vragen in [SEX] en [R&P]gaat stellen![]()
In plaats van een rondvaart kunnen we bijvoorbeeld ook iets anders typisch toeristisch doen bijv. een rondleiding bij een diamantslijperij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:39 schreef DutchTrain het volgende:
De Heinekenbrouwerij wil ik wel heen
Rondvaart ben ik niet zo'n fan van...ook al te vaak gedaan
en Magna Plaza![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |