het gaat doorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
hoogstwaarschijnlijk ben ik dat weekend in de buurt
als het doorgaat kun je mij ook bijschrijven
onder voorbehoud dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil best komen, maar dan moet er niets tussenkomen.
Dan zal ik jouw naam er ook bij plaatsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:42 schreef DJJoris het volgende:
Zo daarnet vrij geregeld op mijn werk, ik zal er zijn _0_ :-)
Hoeveel crewleden moet ik nog betalen voor mijn FA schap?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je komt maar. Ik krijg nog een consumptie van je.
Alleen nog een paar anonieme.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:33 schreef Dagonet het volgende:
Hoeveel crewleden moet ik nog betalen voor mijn FA schap?!
Die gaat ook door.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef qwerty_x het volgende:
ik bedoel dus: als mijn reis doorgaat ....
Dat is het ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:05 schreef Porto het volgende:
Ik zal ook even kijken of het lukt, lijkt me wel humor
Zou je denken?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:17 schreef Hik het volgende:
Je mag ook gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten hoor...![]()
Ik zat meer te denken aan op schootquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:17 schreef Hik het volgende:
Je mag ook gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten hoor...![]()
Goed. Neem jij k_man op schoot. Hik neem ik wel voor rekening.quote:
Ik zat meer andersom te denken...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed. Neem jij k_man op schoot. Hik neem ik wel voor rekening.
Stel het voor aan hem. Wie weet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:09 schreef flipsen het volgende:
Ik zat meer andersom te denken...
Ik bij k_man op schoot
Same here.. heb verder niets die dag dus als er niets tussen komt wil ik jullie rot koppen wel een keer zienquote:
Neem jij de RDS foto's mee?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:03 schreef Porto het volgende:
Same here.. heb verder niets die dag dus als er niets tussen komt wil ik jullie rot koppen wel een keer zien![]()
Ik denk dat we voor de volgende [HTL] al een titel kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Neem jij de RDS foto's mee?
En bij wie wil je op schoot zitten?
Als treinreiziger niet komt kan het nog spannend wordenquote:
Hmm zijn er nog vrouwen over dan? doe namelijk niet aan paalzittenquote:En bij wie wil je op schoot zitten?
quote:
Ja k_man je begrijpt toch wel dat na het posten van oa Noord Korea en Jemen topic's je niet zomaar weg kunt blijven! ben ook wel benieuwd naar je "unreleased" fotos/verhalen eigenlijk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat als k_man niet wilde komen om bepaalde mensen, dat hij dan ook een paar plaatsen verderop zou kunnen gaan zitten (ofwel: ik vind het wel gezellig als hij komt en ik wil foto's van Jemen zien)
Die van jou ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:01 schreef Dizzee het volgende:
Tips voor in Lorret d' Mar
kan in het centrale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |