Daarvoor had hij ook niet in TRV gepost toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef k_man het volgende:
[..]
DL inderdaad. Heeft daarna ook nooit meer in TRV gepost bij mijn weten.
Dat topic over Irak viel inderdaad niet zo goed bij 'm, maar dat was niet alles.
Wanneer?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar had je toen nu wel of geen baan?
Wel 5 keer! Het is zielig voor hem dat allemaal weer op te rakelen. Wij hebben behoorlijk wat met hem te stellen gehadquote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarvoor had hij ook niet in TRV gepost toch?
Wat nog meer dan?
Nauwelijks. Zeven posts geloof ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarvoor had hij ook niet in TRV gepost toch?
Wat nog meer dan?
Dat viel wel mee toch? Volgens mij leest hij hier niet meer. Jammer dat hij niet op de TRV-meet komt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wel 5 keer! Het is zielig voor hem dat allemaal weer op te rakelen. Wij hebben behoorlijk wat met hem te stellen gehaden hij met ons.
![]()
Toen dit speeldequote:Wanneer?
Zal Yvonne leuk vindenquote:Jammer dat hij niet op de TRV-meet komt.
Toen DL mod werd had ik een baan.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toen dit speelde
Tuurlijk joh. Hoe lang had jij ook al weer een betaalde baan gehad?quote:
Lang genoeg om te weten dat ik liever voor mijn eigen werkquote:Hoe lang had jij ook al weer een betaalde baan gehad?
Ach gut nu kan je ook al op mijn rekening kijkenquote:Ik verdien tenminste zelf het geld voor m'n reizen. Terwijl anderen al dan niet imaginaire vakanties houden van het geld van pappie en mammie...
Ah...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toen dit speelde
[..]
Zal Yvonne leuk vinden
P.S. Ik ben eigenlijk D_L, Diego is slechts een kloon
Ik ga even het 'ban' topic in de gaten houdenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toen dit speelde
[..]
Zal Yvonne leuk vinden
P.S. Ik ben eigenlijk D_L, Diego is slechts een kloon
quote:
Sail begint pas de 17e. Was wel leuk geweest om dat te combineren inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:24 schreef DutchTrain het volgende:
En is er dan ook niet de Sail? En er is vast nog wel iets anders te doen in dat ranzige kutdorp de stad.
Ik plak er even de uitleg bij, voordat iedereen denkt dat het een soort Valentijnsdag is...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:28 schreef Litman het volgende:
Wat een gezeik zeg inderdaad.
En voor iedereen die nog iets cultureels wil doen die dag: dat weekend zijn er de Hartjesdagen op de Zeedijk: http://www.zeedijk.nl/hartjesdagen.html
Nou ja, hebben we wel meteen een dresscode voor de meetquote:Waar komt hartjesdag vandaan?
De exacte herkomst is niet geheel bekend. Toch gaan de meeste historici er vanuit dat het feest stamt uit de middeleeuwen en werd gevierd in de streek rondom Haarlem en Amsterdam.
Op Hertjesdag (de derde maandag in augustus) mocht het gewone volk deelnemen aan de hertjesjacht, een privilige dat de rest van het jaar alleen voorbehouden was aan de edelen. De geschoten herten werden aan grote spitten op straat geroosterd en onder het genot van vele pullen bier verorberd.
Door de jaren heen veranderde het feest in een echt volksfeest, waarbij mannen zich als vrouwen en vrouwen zich als mannen verkleedden. het was een feest van vrijheid en blijheid. In Haarlem en Bloemendaal werden de duinen beklommen en vreugdevuren ontstoken.
In Amsterdam concentreerde het feest zich op het Haarlemmerplein, -straat en Zeedijk. Het Haarlemmerplein stond vol kramen en draaischuitjes en de mensen dansten op draaiorgelmuziek. Volgepropte rijtuigen reden honderden feestvierders af en aan en uit alle herbergen klonk dronkemansgeschal en gelach.
Nog tot ver in de tweede wereldoorlog werd hartjesdag gevierd, maar nadat de Duitsers het in 1943 verboden, werd slechts op een enkele plek in Amsterdam (zoals de Dapperbuurt) hartjesdag gevierd.
In 1997 besloot de NV Zeedijk dit eeuwenoude feest in ere te herstellen. Een feest met nog steeds de uitstraling van vrijheid en blijheid.
Ja ik zag ook al nergens 'flipsen' staanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik mis alleen een naam in dat rijtje van meetbezoekers die je wilt zien / ontmoeten / waarvan je foto's wil zien.
Zodra ik het kan, zal ik je ook even in de OP zetten.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:34 schreef flipsen het volgende:
Maar wel onder voorbehoud he!
Ik ben wel benieuwd naar de Jemen-foto's van K_man en de Zuid-Amerika verhalen van Hik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik mis alleen een naam in dat rijtje van meetbezoekers die je wilt zien / ontmoeten / waarvan je foto's wil zien.
Kijk, da's leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:24 schreef DutchTrain het volgende:
Een middagactiviteit in Amsterdam kan natuurlijk altijd nog voor degenen die er in geďnteresseerd zijn. Ik kan jullie een architectuurwandeling door het Oostelijk Havengebied aanbieden (Java-eiland en omgeving).
Ja zeg, alsof ik mijn foto's in handen geef van een rechtse voetballiefhebber. Dat een snob als ik in zich uberhaupt vrijwillig in één ruimte begeeft met iemand als jij is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Jemen-foto's van K_man en de Zuid-Amerika verhalen van Hik.
Agossie...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
HTLquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik maak alleen fotos van vrouwelijk schoon, ben ik nu geen echte HTLer?(Of hoe de naam ook is?)
Ik zal net doen alsof ik je foto's geweldig vind, oke?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja zeg, alsof ik mijn foto's in handen geef van een rechtse voetballiefhebber. Dat een snob als ik in zich uberhaupt vrijwillig in één ruimte begeeft met iemand als jij is al erg genoeg.![]()
Nou goed, als je het vriendelijk vraagt en dan af en toe oh en ah zegt.
Als ik kom neem ik wel foto's mee, al moet ik zeggen dat ik geen geweldige fotograaf ben.quote:
Ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Kewl!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
hoogstwaarschijnlijk ben ik dat weekend in de buurt
als het doorgaat kun je mij ook bijschrijven
Je komt maar. Ik krijg nog een consumptie van je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |