En bedankt.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat weet ik niet. Tot nu toe lijkt het me niet al te boeiend eerlijk gezegd.
Zie een vriend van mij nog enthousiast een enorme brok in zijn mond stoppen. Die dacht dat het net zoiets was als Gorgonzola waarschijnlijk... Heeft de rest van de avond niet echt meer gegeten inderdaad. Ook niet meer gezoend trouwens...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef Litman het volgende:
Maar niet vooraf eten, dan smaakt de rest niet meer!
Niets persoonlijks ofzo hoor. Maar de helft van wat er komt ken ik niet eens "van het forum".quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hebben daar geen appeltaart.
Hoe kun je nu een TRV meet doen zonder appeltaart??
Welke drie (de helft dus) ken jij niet 'van het forum'?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niets persoonlijks ofzo hoor. Maar de helft van wat er komt ken ik niet eens "van het forum".
Er staat 'van wat er komt' dus dat refereert niet naar personen, maar wellicht naar de menukaartquote:Op maandag 4 juli 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Welke drie (de helft dus) ken jij niet 'van het forum'?
Er zijn er 4 van wie ik in TRV wel eens wat lees. De eerste 4. Ik ging er vanuit dat Yvonne en Iteejer ook zouden komen, vandaar de helft.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welke drie (de helft dus) ken jij niet 'van het forum'?
De mogelijkheden:
UIO_AMS
Hik
DutchTrain
k_man
Vogue
Litman
In de topics van Litman zie ik je ook regelmatig opduiken. Dus dat is al 5.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn er 4 van wie ik in TRV wel eens wat lees. De eerste 4. Ik ging er vanuit dat Yvonne en Iteejer ook zouden komen, vandaar de helft.
Dan moet ik eens even kijken welke topics van Litman zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In de topics van Litman zie ik je ook regelmatig opduiken. Dus dat is al 5.
Lompe landgenoten irriteren vakantiegangerquote:Op maandag 4 juli 2005 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan moet ik eens even kijken welke topics van Litman zijn.
Daar heb ik in gereageerd inderdaad. Die topics staan me bij, de topicopener niet echt. Zijn toch vooral topics over nieuwsberichtjes of ' opsom'-topics. Litman zegt me echt vrij weinig. Ik zou niet weten waar hij/zij nu zo ongeveer is geweest e.d....quote:Op maandag 4 juli 2005 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lompe landgenoten irriteren vakantieganger
Groeten uit.........
Tegenvallende 'Hot Spots'
Around the World in 80 Dates
Geen aanstekers meer op Amerikaanse luchthavens
Toerist gedood door nijlpaard / Het gelijk van tante Bep
en dit was even een snelle search.
Hadden we op de Posbank appeltaart?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hebben daar geen appeltaart.
Hoe kun je nu een TRV meet doen zonder appeltaart??
Uh.... geen idee eigenlijk!quote:
Een travel meet is meer dan in een café of restaurant hangen wat mij betreft.quote:
Ja, graag!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mag ik ff heel vervelend reageren op die appeltaart?
Herinner je je die eerste TRV meet in Rotterdam nog...?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een travel meet is meer dan in een café of restaurant hangen wat mij betreft.
Maar afijn, ik heb echt nog geen idee of ik ga komen of niet.
ROT EVEN OP MET DIE KUTAPPELTAART VAN JE!!! PAS JE LEKKER AAN EN VREET WAT DE POT SCHAFT OF GA LEKKER THUIS APPELTAART ZITTEN VRETENquote:
Lucht op hé?!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
ROT EVEN OP MET DIE KUTAPPELTAART VAN JE!!! PAS JE LEKKER AAN EN VREET WAT DE POT SCHAFT OF GA LEKKER THUIS APPELSTAART ZITTEN VRETEN
Zo, da's eruit.
Zeg dat wel.quote:
Nu ook niet meer...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:21 schreef YPPY het volgende:
Maar op de Postbank waren wij nog geen mod, vandaar dat de appeltaart miste.
Ja, dat ging vooraf aan het wegjagen van degene die het toen wél geworden is.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heeft hij toch al eens geprobeerd?
David_Letterman met dat topic over een Irak-reis? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat ging vooraf aan het wegjagen van degene die het toen wél geworden is.
DL inderdaad. Heeft daarna ook nooit meer in TRV gepost bij mijn weten.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
David_Letterman met dat topic over een Irak-reis? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?
Nee, je haalt van alles door elkaar. Ik ben een tijdje weinig op Fok geweest, omdat ik geen werkende internet aansluiting had. Dat had echter niks te maken met het al of niet hebben van een baan, maar met een onwillige pc. En dat DL hier mod werd, was weer veel eerder, toen ik juist wel veel op Fok kwam.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dat je het niet werd kwam toch omdat je geen baan had en daarom geen internet had toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |