Dat had ik nou bij de nachtwacht!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef Litman het volgende:
De Mona Lisa: klein, en niet indrukwekkend, zeker niet iets om 3 uur voor in de rij te staan
Je moest eens weten wat achter dat schilderij allemaal "achter zit", en wie Da Vinci was...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef Litman het volgende:
Naar aanleiding van: 'Hot Spots we don't like'
Zelf vond ik de volgende dingen tegenvallen:
De Mona Lisa: klein, en niet indrukwekkend, zeker niet iets om 3 uur voor in de rij te staan
...
Der zit een museum muur achter dat schilderij!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:43 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat achter dat schilderij allemaal "achter zit", en wie Da Vinci was...
Het Opera House vond ik niet tegenvallen eerlijk gezegd, het beklimmen van de Harbour Bridge met inderdaad een ellenlange safetyinstructie (zoals beschreven in het Times-artikel) vond ik wel tegenvallen, het is niet meer dan een enorm lange trap op lopen eigenlijk....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ook het Opera House in Sidney vond ik een beetje tegenvallen, het staat 36 keer op de foto van elke backpacker die in Oz geweest is, maar het blijft een (lelijk) betonnen gebouw!
Hij kan beter boeken blijven schrijven........quote:
Ja die heeft toch de da Vinci Codex geschrevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:27 schreef Litman het volgende:
[..]
Hij kan beter boeken blijven schrijven........
Wat ik tegen vond vallen aan de zeemeermin was de industriele achtergrond.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:50 schreef YPPY het volgende:
De kleine zeemeermin in Kopenhagen, wij zijn niet gegaan omdat we al genoeg gewandeld hadden, maar die blijkt tegen te vallen.
Madame Tussaud in Amsterdam vond ik niet echt leuk. In Kopenhagen was het leuker, omdat er daar een griezel gedeelte bij zat.
Het succes van Madame Tussaud heb ik nooit begrepen: waarom zou je slecht nagemaakte B-sterren van was gaan bekijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:50 schreef YPPY het volgende:
Madame Tussaud in Amsterdam vond ik niet echt leuk. In Kopenhagen was het leuker, omdat er daar een griezel gedeelte bij zat.
Eiffeltoren vind ik wel mooi eigenlijk, zeker als je bedenkt in welke tijd dit gevaarte is neergezet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Hik het volgende:
Eiffeltoren vind ik ook maar een lelijk ding trouwens!![]()
(ben er ook nooit op/in geweest. Voor zoiets hoef ik niet drie uur in de rij te staan!)
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:44 schreef MouseOver het volgende:
De piramides. Grote afknapper eerlijk is eerlijk, ben er niet binnengeweest. Die dingen zijn door de verhalen die je er over hoort voor je gevoel zo immens groot dat ze flink tegenvallen als je er daadwerkelijk voorstaat. Natuurlijk, het zijn enorme dingen, maar in gedachten heb je er vantevoren al een beeld van gemaakt dat de mount everest nog niet kan evenaren.
Dat zou net zoiets zijn als spontaan naar Amsterdam-Zuidoost willen om al die 'juweeltjes''van kantoren te bekijken....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef Hik het volgende:
Ik ben dus nog nóóit in La Defense geweest, nooit behoefte aan gehad...![]()
Mensen keken ook al vreemd zeker, toen je je foto's van Parijs liet zien:quote:Maar de Eiffeltoren... tja... vinnut net een electriciteitsmast eigenlijk![]()
Dit is zo erg waar!! Ik heb het nog nooit ergens zo druk gezien, volgens mij zaten we met een paar miljoen mensen op een eilandje in de zee. Het opkomende water daarentegen was wel leuk om te zien. Die dag voelde ik me echt zo:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef MrWizzel het volgende:
En ga vooral niet naar de Mt. Saint Michel in het hoogseizoen, of je moet heel vroeg op de dag gaan. Massatoerisme is er niks bij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |