Nog baantjes over daar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Libris het volgende:
Niet op vakantie, maar groeten uit SIngapore, bijna 8 uur 's avonds en een lekkere 29 graden. Zit met een biertje op het balkon de Vrij Nederland te lezen
is dat niet naast hintergarten??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef wendytje het volgende:
ik zit in Rundum Hause.
heerlijk weer en een prima uitzicht....
Ik merk het al, ik zou een ideale expat zijn.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Libris het volgende:
Niet op vakantie, maar groeten uit SIngapore, bijna 8 uur 's avonds en een lekkere 29 graden. Zit met een biertje op het balkon de Vrij Nederland te lezen
gegroet uit Rio, een lekkere 30+ graden en net over 3 uur 's middagsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Libris het volgende:
Sinds maandag een expat meer, maar een Nederlander met een local contract. Expats sterven uit in Singapore. Het onderwijs is zo goed dat ze geen mensen uit het Westen nodig meer hebben..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:11 schreef Litman het volgende:
[..]
Ik merk het al, ik zou een ideale expat zijn.....
Wat betekent dat praktisch gezien voor je qua geld en verzekeringen enzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:24 schreef Libris het volgende:
[..]
Sinds maandag een expat meer, maar een Nederlander met een local contract. Expats sterven uit in Singapore. Het onderwijs is zo goed dat ze geen mensen uit het Westen nodig meer hebben..
Het heeft niet echt een grote impact. Mijn huis is niet meer betaald, maar ik verdien hetzelfde als voordat ik naar een local contract overging. Alleen betaal ik nu geen belasting meer (nou ja 5% inkomstenbelasting). Ziektekosten verzekering is hier per jaar net zoveel als in Nederland voor 1 maand. Ik moet alleen nog kijken naar een inkomensverzekering, omdat ik geen geen recht op WAO heb denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:50 schreef Litman het volgende:
[..]
Wat betekent dat praktisch gezien voor je qua geld en verzekeringen enzo?
Studeren, nog twee wekenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:40 schreef GDSY het volgende:
SamuraiJack: in Bishopstown nog wel werk?
Ik bedoelde eigenlijk of er daar werk te vinden isquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Studeren, nog twee weken. En dat terwijl vrijwel iedereen al vakantie heeft
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |