Ik heb alle touwtjes al in handen.quote:
Ik wil het wel voor je veranderen, hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind deze TT niet leuk, ik post hier niet meer in.
verplaatstquote:
Klopt. Maar ik zal eens kijken of onze huismerger wat topics kan samenvoegen die niet specifiek om een plaats gaan, maar om goedkope lastminutes naar Turkije.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:44 schreef k_man het volgende:
Er is een centraal topic per plaats toch? Kusadesi, Marmaris, Alanya, etc.
Ik geloof dat onze huismerger dit topic nog niet gevonden heeft, maar zodra het zover is zal het geschieden.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:59 schreef DutchTrain het volgende:
* haakt in en zingt mee
En nu weer serieus:
Vakantie Engeland/Ierland/Schotland en
Rondreis Wales/Ireland/Scotland/England
mergen ten behoeve van het overzicht?
Gevonden.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof dat onze huismerger dit topic nog niet gevonden heeft, maar zodra het zover is zal het geschieden.
Dat zal ik moeten uitzoeken. Ik wil de verschillende topics over Alanya, Bodrum, ...... apart houden omdat er veel info specifiek voor die plaatsen is. Maar lastminutes naar Turkije kunnen wel bij elkaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zal eens kijken of onze huismerger wat topics kan samenvoegen die niet specifiek om een plaats gaan, maar om goedkope lastminutes naar Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |