Hoe staat ie bij jou eigenlijk? Kan je em een beetje hebben?quote:Op maandag 11 juli 2005 02:21 schreef Xennia het volgende:
Een penis kopen
Dáár wordt je pas zenuwachtig van... gewoon op je gevoel doen. Een beetje weten hoe groot je auto is, en dan gewoon doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 02:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Van die parkeersensoren in laten bouwen
Quequote:Op maandag 11 juli 2005 02:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoe staat ie bij jou eigenlijk? Kan je em een beetje hebben?
Neem er nog maar even wat tijd voor...quote:
Waarvoorquote:Op maandag 11 juli 2005 02:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Neem er nog maar even wat tijd voor...
Om dat inmens grote kwartje (klaarblijkelijk) te laten vallenquote:
Nou, ik heb al een hulplijn ingeschakeld, aangezien ik stoned ben, maar hij snapt het ook nietquote:Op maandag 11 juli 2005 02:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Om dat inmens grote kwartje (klaarblijkelijk) te laten vallen
En daar verdwijnt die 15 mile als een lijn voor je neusquote:Op maandag 11 juli 2005 02:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, ik heb al een hulplijn ingeschakeld, aangezien ik stoned ben, maar hij snapt het ook niet
hij is niet gejat maar wel een bmw dus hij is groot van formaat ik denk dat dat t is eigenlijk..quote:Op maandag 11 juli 2005 02:25 schreef MisterICE het volgende:
Die gejatte BMW van jou is lastig te parkeren he
dat je nieuwe penis leuk staatquote:
Ja precies, in de parkeergarage ofzo zet ik hem ook altijd precies in de hoek of naast zo'n pilaar neer dat daar iig geen auto meer kan staan. Kut aso's die die deuren open zwaaien en *BANG* heb je zelf op je deur een kras te pakkenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:14 schreef Ablaze het volgende:
Ik vermijd sowieso kleine vakken, want je zult maar net zien dat je naast de familie Flodder parkeert en bij terugkomst een dikke kras op de zijkant van je auto hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |