Hoe staat ie bij jou eigenlijk? Kan je em een beetje hebben?quote:Op maandag 11 juli 2005 02:21 schreef Xennia het volgende:
Een penis kopen
Dáár wordt je pas zenuwachtig van... gewoon op je gevoel doen. Een beetje weten hoe groot je auto is, en dan gewoon doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 02:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Van die parkeersensoren in laten bouwen
Quequote:Op maandag 11 juli 2005 02:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoe staat ie bij jou eigenlijk? Kan je em een beetje hebben?
Neem er nog maar even wat tijd voor...quote:
Waarvoorquote:Op maandag 11 juli 2005 02:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Neem er nog maar even wat tijd voor...
Om dat inmens grote kwartje (klaarblijkelijk) te laten vallenquote:
Nou, ik heb al een hulplijn ingeschakeld, aangezien ik stoned ben, maar hij snapt het ook nietquote:Op maandag 11 juli 2005 02:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Om dat inmens grote kwartje (klaarblijkelijk) te laten vallen
En daar verdwijnt die 15 mile als een lijn voor je neusquote:Op maandag 11 juli 2005 02:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, ik heb al een hulplijn ingeschakeld, aangezien ik stoned ben, maar hij snapt het ook niet
hij is niet gejat maar wel een bmw dus hij is groot van formaat ik denk dat dat t is eigenlijk..quote:Op maandag 11 juli 2005 02:25 schreef MisterICE het volgende:
Die gejatte BMW van jou is lastig te parkeren he
dat je nieuwe penis leuk staatquote:
Ja precies, in de parkeergarage ofzo zet ik hem ook altijd precies in de hoek of naast zo'n pilaar neer dat daar iig geen auto meer kan staan. Kut aso's die die deuren open zwaaien en *BANG* heb je zelf op je deur een kras te pakkenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:14 schreef Ablaze het volgende:
Ik vermijd sowieso kleine vakken, want je zult maar net zien dat je naast de familie Flodder parkeert en bij terugkomst een dikke kras op de zijkant van je auto hebt.
Een BMW is niet groter dan de gemiddelde stationquote:Op maandag 11 juli 2005 09:03 schreef achmet het volgende:
[..]
hij is niet gejat maar wel een bmw dus hij is groot van formaat ik denk dat dat t is eigenlijk..
Ik zet hem altijd tussen luxe, dure auto's. Die eigenaren kijken vaak wel uit.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:15 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ja precies, in de parkeergarage ofzo zet ik hem ook altijd precies in de hoek of naast zo'n pilaar neer dat daar iig geen auto meer kan staan. Kut aso's die die deuren open zwaaien en *BANG* heb je zelf op je deur een kras te pakken
Je kan nu dus wel een kleinere auto kopen, je hoeft immers niks meer te compenserenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan anders nog steeds niet parkeren![]()
Maar helaas hebben die eigenaren meestal ook een wijf echtgenote...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:01 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik zet hem altijd tussen luxe, dure auto's. Die eigenaren kijken vaak wel uit.![]()
Wat voor jou duur en luxe is voor de eigenaren van die auto's gewoon een auto.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:01 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd tussen luxe, dure auto's. Die eigenaren kijken vaak wel uit.![]()
En toch verwacht je van die mensen minder krassen dan van een afgeragde golf 1 met uitlaten waar je U tegen zegt en stickers op de achterruit die hun waardeloze bolide nog enigszins allure moeten geven, waarin ze jammerlijk falen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:32 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Wat voor jou duur en luxe is voor de eigenaren van die auto's gewoon een auto.
Ook onder die mensen zitten mensen die niet kunnen inparkeren. Alleen schade wordt direct hersteld ipv laten zitten. Mensen met een BMW 7 of Merc S zijn echt niet zuiniger dan de gemiddelde Nederlander. Net als bij iedereen is de 1e kras het ergste en daarna, ach. Maakt niet zo heel veel meer uit dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
En toch verwacht je van die mensen minder krassen dan van een afgeragde golf 1 met uitlaten waar je U tegen zegt en stickers op de achterruit die hun waardeloze bolide nog enigszins allure moeten geven, waarin ze jammerlijk falen.
Een penis werkt veel beterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Koop zo'n apparaatje wat je in je bumper kan stoppen. Gaat piepen als een object dichterbij komt. Super irritant als je wel kan parkeren maar anders echt een uitkomst
Ik weet hetquote:
HOezo dat dan? Mijn vader heeft dat op zijn auto en dat is echt perfect. Ik ram de bumper van die auto tot op 3cm van een andere auto als dat moet. Dat werkt echt lekkerquote:Op maandag 11 juli 2005 02:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dáár wordt je pas zenuwachtig van... gewoon op je gevoel doen. Een beetje weten hoe groot je auto is, en dan gewoon doen.
Dat nieuwe systeem van Nissan is ook bestquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HOezo dat dan? Mijn vader heeft dat op zijn auto en dat is echt perfect. Ik ram de bumper van die auto tot op 3cm van een andere auto als dat moet. Dat werkt echt lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |