Ik heb alle touwtjes al in handen.quote:
Ik wil het wel voor je veranderen, hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind deze TT niet leuk, ik post hier niet meer in.
verplaatstquote:
Klopt. Maar ik zal eens kijken of onze huismerger wat topics kan samenvoegen die niet specifiek om een plaats gaan, maar om goedkope lastminutes naar Turkije.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:44 schreef k_man het volgende:
Er is een centraal topic per plaats toch? Kusadesi, Marmaris, Alanya, etc.
Ik geloof dat onze huismerger dit topic nog niet gevonden heeft, maar zodra het zover is zal het geschieden.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:59 schreef DutchTrain het volgende:
* haakt in en zingt mee
En nu weer serieus:
Vakantie Engeland/Ierland/Schotland en
Rondreis Wales/Ireland/Scotland/England
mergen ten behoeve van het overzicht?
Gevonden.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof dat onze huismerger dit topic nog niet gevonden heeft, maar zodra het zover is zal het geschieden.
Dat zal ik moeten uitzoeken. Ik wil de verschillende topics over Alanya, Bodrum, ...... apart houden omdat er veel info specifiek voor die plaatsen is. Maar lastminutes naar Turkije kunnen wel bij elkaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zal eens kijken of onze huismerger wat topics kan samenvoegen die niet specifiek om een plaats gaan, maar om goedkope lastminutes naar Turkije.
Geen idee, maar ik had geen zin om te studeren was hard aan een pauze toe en begon wat te typenquote:
Geloof me, er is op dit moment geen hond die in TRV een pagina aan het editen is, dus ga gerust je gang.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:12 schreef ChrisJX het volgende:
Vraagje over wiki. Is het zo dat je ergens topics kunt claimen ofzo? Niet dat ik vrolijk ga zitten schrijven en dat iemand offline al een berg heeft zitten schrijven
ssstquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hebben we hier ook al een slowchat...![]()
Die opmerking is nu weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ssst![]()
overigens ook nog een minder gewenste opmerking in: wat is jouw meest nuttige reisgadget? , maar dat terzijde
Dat bedoelde ik dus. Prima dat er aparte topics zijn voor Kusidasi en Alanya, maar al die vraagjes over all in resorts en lastminutes kunnen wel in één topic. Lijkt me.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zal eens kijken of onze huismerger wat topics kan samenvoegen die niet specifiek om een plaats gaan, maar om goedkope lastminutes naar Turkije.
Wie, wat, waar, welke opmerking? Ik zie niks.quote:
En TS kreeg in eerste instantie ook een normaal antwoord maar vond het zelf nodig om te gaan flamen. Ik zie niet in waarom ik het dan opeens zou moeten gaan opruimen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:23 schreef Litman het volgende:
Kan er wat worden gedaan aan al die trieste reacties in eerder terugkeren van vakantie mogelijk? De TS stelt een normale vraag maar het topic wordt (niet voor de eerste keer overigens) verziekt door Cherrymoontraxx en andere knulletjes die volstrekt niet ter zake doende antwoorden geven en op een trieste manier proberen 'grappig' te zijn.
dank.
Er lijkt me alle reden om te gaan opruimen. TS heeft na de eerste kneuzenopmerkingen twéé keer gevraagd of er misschien normaal zou kunnen worden gereageerd. Het feit dat zowel Lucille als jij meepostten in het het topic en slechts een lamlendige poging deden om iedereen normaal te laten reageren, was een natuurlijk een vrijbrief voor alle stumperds om door te gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik het dan opeens zou moeten gaan opruimen.
in TRV thuishoren, dan kan ik me voorstellen, dat je niet wilt opruimen.quote:Kom effe ontopic. TS, we kunnen je oma vermoorden, dan kun je annuleren met je annuleringsverzekering.
Zeker weten dat het ook voor familie in de tweede graad geldt? Voor de zekerheid zou ik één van zijn ouders nemen
Dat had je 16 jaar geleden moeten doen.
Het topic was al reddeloos verloren toen ik eindelijk eens langs kwam. Ik heb dus geen poging tot redding gedaan. Laat staan een lamlendige. De eerste post van Lucille was gewoon ontopic. Bij zijn volgende was het topic ook al verloren. En ik weet haast wel zeker dat Lucille niet tussen zijn eerste en daaropvolgende post constant heeft lopen F5-en.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:27 schreef Litman het volgende:
Er lijkt me alle reden om te gaan opruimen. TS heeft na de eerste kneuzenopmerkingen twéé keer gevraagd of er misschien normaal zou kunnen worden gereageerd. Het feit dat zowel Lucille als jij meepostten in het het topic en slechts een lamlendige poging deden om iedereen normaal te laten reageren, was een natuurlijk een vrijbrief voor de alle stumperds om door te gaan.
Mocht je vinden dat teksten als:
[..]
in TRV thuishoren, dan kan ik me voorstellen, dat je niet wilt opruimen.
Dus als je simpelweg vraagt hoe je de datum van een vlucht moet veranderen, dan 'weet je dat het niet goed gaat vallen' en is het normaal dat je zulke idiote reacties krijgt? Dat lijkt me een interessant precedent voor iedereen die in ONZ post, om eens een kijkje te komen nemen in TRV.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Natuurlijk horen die teksten niet thuis in TRV, maar hij roept ze over zichzelf af. Ik ga het topic verder niet opruimen. Wij zijn niet de opruimdienst van TRV. Dat doen we alleen in uiterste noodgeval. TS is oud en wijs genoeg om iets te posten waarvan je weet dat het niet goed gaat vallen, dan moet hij ook maar de consequenties ervan nemen. Het is toch geen klein kind.
Je moet nu geen appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef YPPY het volgende:
"roept het over zichzelf af"? Laat je die onzin nu gewoon staan? Tuurlijk ben je hier wel een opruimdienst wanneer er zoiets voorbij komt.
Mag ik nu ook gaan schelden als anderen mij beledigen met mijn appeltaart hobby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |