Precies, ik zie soms wel eens mensen pas na 2 weken verschijnen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een klets zeg. Het is het standaard introductiepraatje. Je mist niets als je niet gaat en de papieren die je krijgt, die kunnen vrienden wel voor je meenemen.
Die eerste weken waren nooit echt boeiend. Op de middelbare school niet en op het HBO ook niet. Altijd wat papiertjes uitdelen en de standaardpraatjes. Nooit wat aan gemist als ik niet ging.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies, ik zie soms wel eens mensen pas na 2 weken verschijnen.
Doe eens even niet zo bijdehand. We geven je gewoon een goede raad. Een beetje moeilijk lopen doen omdat je een dagje van school zou missen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
als jullie nou gewoon ff je mond zippe! k vraag niet om om antwoorden zoals die van jullie.
Daag. Gelijk lopen mekkeren... Kutnoob..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
als jullie nou gewoon ff je mond zippe! k vraag niet om om antwoorden zoals die van jullie.
Ja, dit is stress, snap ik best. Maar lees eerst eens rustig de voorwaarden op je ticket door.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
Zeur niet, n00b. Als ik terug kom uit Zuid Amerika dan ga ik de volgende dag alweer aan het werk. De jetlag is een dag doorbijten, dan ben je er vanaf.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef jiigg het volgende:
nee maar dan zit ik ook nog met het probleem jetlag, en daar heb ik totaal echt geen zin in...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:![]()
Die eerste dag mag je echt niet missen man! Ik hoop dat ze de acties ondernemen die ze altijd doen en ze je van school afsturen, en natuurlijk meteen je ouders bellen, want zo gaan die dingen. You're doomed. Daarnaast wordt je natuurlijk nergens meer aangenomen als je van school gestuurd bent. Je kunt beter helemaal niet op vakantie gaan.
Dat lijkt me idd de meest handige en goedkope oplossingquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:29 schreef Lucille het volgende:
Je kan ook je school bellen en uitleggen hoe de situatie nu is. Ik denk dat het geen probleem is dat je een dag later komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |