abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28783130
Beste,

Momenteel zit ik in de states voor vakantie, net wou ik mail checke en zag dus dat ik 22 aug naar school moet en ik kom pas 22 aug aan op schiphol....
Dus moet ik eerder terugkeren wie kan me helpen? ik hem me reisbureau ( www.budgetvliegen.nl ) al een email gestuurd maar nog geen reactie..

Heeft iemand toevallig een idee hoeveel het gaat kosten om het te veranderen?
  FOK!fossiel woensdag 13 juli 2005 @ 22:16:26 #2
8443 cptmarco
it's captain...
pi_28783279
is het niet het meest handige om de vliegtuigmaatschappij te bellen? Zij moeten je om kunnen boeken en ze kunnen je precies vertellen wat de (evt.) extra kosten zijn.
pi_28783299
Ligt er aan wat voor ticket je gekocht heb'; de voorwaarden staan er op. Sowieso moet je vanuit de States je vlucht herbevestigen, dus kun je het beste dat nummer bellen en vragen of je ook eerder terug kan. Bij sommige maatschappijen maken ze daar geen probleem van. Ga anders even langs een bureau van STA-travel in de VS, zij kunnen het ook voor je regelen
pi_28783499
hmm of is het beste wa tik kan doen gewoon naar norfolk rijden met de auto en dan ff naar de balie van delta airlines?
pi_28783533
Gewoon niet naar school gaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28783663
k moet wel, dit is een belangrijk jaar voor me en bij de 1ste dag gaan ze allemaal dingen belangrijke informatie geven
pi_28783666
Ja man wat schijt jou die school nou. zeg gewoon dat je ziek was ofzo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28783684
Wat een klets zeg. Het is het standaard introductiepraatje. Je mist niets als je niet gaat en de papieren die je krijgt, die kunnen vrienden wel voor je meenemen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28783723
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een klets zeg. Het is het standaard introductiepraatje. Je mist niets als je niet gaat en de papieren die je krijgt, die kunnen vrienden wel voor je meenemen.
Precies, ik zie soms wel eens mensen pas na 2 weken verschijnen.
pi_28783767
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Precies, ik zie soms wel eens mensen pas na 2 weken verschijnen.
Die eerste weken waren nooit echt boeiend. Op de middelbare school niet en op het HBO ook niet. Altijd wat papiertjes uitdelen en de standaardpraatjes. Nooit wat aan gemist als ik niet ging.
pi_28783772
Je kan ook je school bellen en uitleggen hoe de situatie nu is. Ik denk dat het geen probleem is dat je een dag later komt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_28783808
als jullie nou gewoon ff je mond zippe! k vraag niet om om antwoorden zoals die van jullie.
  FOK!fossiel woensdag 13 juli 2005 @ 22:32:52 #13
8443 cptmarco
it's captain...
pi_28783914
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef jiigg het volgende:
als jullie nou gewoon ff je mond zippe! k vraag niet om om antwoorden zoals die van jullie.
Doe eens even niet zo bijdehand. We geven je gewoon een goede raad. Een beetje moeilijk lopen doen omdat je een dagje van school zou missen.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:34:00 #15
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28783927
quote:
Daag. Gelijk lopen mekkeren... Kutnoob..
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28783936

Die eerste dag mag je echt niet missen man! Ik hoop dat ze de acties ondernemen die ze altijd doen en ze je van school afsturen, en natuurlijk meteen je ouders bellen, want zo gaan die dingen. You're doomed. Daarnaast wordt je natuurlijk nergens meer aangenomen als je van school gestuurd bent. Je kunt beter helemaal niet op vakantie gaan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28783944
nee maar dan zit ik ook nog met het probleem jetlag, en daar heb ik totaal echt geen zin in...
pi_28783966
quote:
Ja, dit is stress, snap ik best. Maar lees eerst eens rustig de voorwaarden op je ticket door.

Breath in, breath out, breath in, breath out, ...
pi_28783970
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef jiigg het volgende:
nee maar dan zit ik ook nog met het probleem jetlag, en daar heb ik totaal echt geen zin in...
Zeur niet, n00b. Als ik terug kom uit Zuid Amerika dan ga ik de volgende dag alweer aan het werk. De jetlag is een dag doorbijten, dan ben je er vanaf.
pi_28783986
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef American_Nightmare het volgende:

Die eerste dag mag je echt niet missen man! Ik hoop dat ze de acties ondernemen die ze altijd doen en ze je van school afsturen, en natuurlijk meteen je ouders bellen, want zo gaan die dingen. You're doomed. Daarnaast wordt je natuurlijk nergens meer aangenomen als je van school gestuurd bent. Je kunt beter helemaal niet op vakantie gaan.
pi_28784047
hou is godverdomme jullie bekke dicht, ik krijg de eerste dag gelijk al informatie voor over me stage en dinsdag moet ik stage lopen.
Tjee iig bedankt cptmarco
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:36:49 #22
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28784048
Wat doe je eigenlijk 2 maanden in de "States"?
pi_28784051
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:29 schreef Lucille het volgende:
Je kan ook je school bellen en uitleggen hoe de situatie nu is. Ik denk dat het geen probleem is dat je een dag later komt.
Dat lijkt me idd de meest handige en goedkope oplossing

Papieren kun je ook een dag later wel krijgen en voor een praatje kun je ff bij de betreffende docent was. Stel dat je ziek was, dan kun je zo'n dag toch ook missen?
pi_28784054
Sjonge jonge je zit in de States maar je wil geen jetlag en geen dag van school missen die over een maand begint. Ik zou zeggen neem een roeiboot en vaar NU nog aan. Geen jetlag en je mist school ook niet als je tenminste doorroeit maar dat zal geen probleem zijn voor een bikkel als jou.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:37:25 #25
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28784070
Slotje wegens schelden en niet respectvol behandelen van mede-Fok!kers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')