Om foto's op te zetten en te bekijken is het ideaal hoorquote:Op zondag 17 april 2005 09:24 schreef k_man het volgende:
Mensen die een laptop meenemen op vakantie... Het blijft totaal bizar.
Als je bij mij voor de deur komt staan kun je internetten en films bij me weghalenquote:
Het is imo een beetje zielig als je zelfs op vakantie kennelijk geen twee weken zonder internet op je laptop kunt. Beetje hetzelfde verhaal als mensen die op vakantie via de sateliet nog steeds Lijn4 willen volgen. Tijd terug hadden we hier een mooi topic over een jongen die door z'n ouders meegesleurd was naar donker Afrika. Godzijdank had ie z'n laptop mee. Dan kon hij tenminste spelletjes spelen aan het zwembad, terwijl z'n ouders de stad in gingen, wild gingen kijken, een lokaal dorp bezoeken en meer van die enorm suffe dingen.quote:Op zondag 17 april 2005 09:26 schreef Klonk het volgende:
waarom ?
ik vind het ideaal als plek om foto's van mijn digicam gelijk uit het toestel te kunnen halen, te bekijken, scheelt me klauwen aan geld want ik heb geen internetcafe nodig.
Op menig reisje is dit toch wel een vaste reisgezel geweest:quote:Op zondag 17 april 2005 09:24 schreef k_man het volgende:
he, je bent een echte nerd of niet, ik heb de mijne op vakantie gekoppeld aan een gps muisje en hoppa een gratis navigatiesysteem, verder kan de laptop worden aangesloten op mijn auto installatie, en hoppa 80 gig aan mp3's.quote:Op zondag 17 april 2005 09:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is imo een beetje zielig als je zelfs op vakantie kennelijk geen twee weken zonder internet op je laptop kunt. Beetje hetzelfde verhaal als mensen die op vakantie via de sateliet nog steeds Lijn4 willen volgen. Tijd terug hadden we hier een mooi topic over een jongen die door z'n ouders meegesleurd was naar donker Afrika. Godzijdank had ie z'n laptop mee. Dan kon hij tenminste spelletjes spelen aan het zwembad, terwijl z'n ouders de stad in gingen, wild gingen kijken, een lokaal dorp bezoeken en meer van die enorm suffe dingen.
Los daarvan, kzie het al voor me: laptop achterin de landrover terwijl je door de Jemenitische woestijn rijdt naar het volgende dorp. Daar aangekomen bij de plaatselijke herberg meteen dat ding uit je tas, hopen dat er niet al te veel zand in zit, en eens op zoek naar een draadloos netwerkje....
* vbmot kijkt naar de TTquote:
Die ken ik geloof ik. Ook handig om conducteurs om te kopenquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:28 schreef k_man het volgende:
Mijn zaklampje roept wel positieve reacties op. Relatief klein, doch zeer fel licht. Is een Philpsje met halogeen lampje.
Nou, dat hangt er een beetje vanaf! Ik ben dus al een aantal keren een vliegtuig ingekomen met een nagelschaatje waar dus een verdomd scherp puntje aan zit! Vergeet m wel eens uit mn toilettas te halen die in mn handbagage zit!quote:Op zondag 17 april 2005 13:50 schreef LibertarianX het volgende:
Zakmessen en lethermans etc etc hebben het nadeel dat je ze moet inchecken met je koffers bij het vliegen, want je mag ze niet mee het vliegtuig innemen.
Ik ken iemand die er na een vlucht achter kwam dat ze een busje pepperspray in d'r jaszak had zitten. Is trouwens geen van horen zeggen verhaal want ik was er zelf bijquote:Op zondag 17 april 2005 17:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er een beetje vanaf! Ik ben dus al een aantal keren een vliegtuig ingekomen met een nagelschaatje waar dus een verdomd scherp puntje aan zit! Vergeet m wel eens uit mn toilettas te halen die in mn handbagage zit!![]()
Maar op Schiphol was het geen probleem, want het ding was niet zo groot. En in Mexico zeiden ze er ook niets van, terwijl de vriend met wie ik op pad was wel zn nagelclipper moest inleveren.
Stond eens een meisje achter me bij de controle, ik moest een zakmesje inleveren, zo een reclame ding, dus ik zei gooi maar weg, zij ziet dit en vraagt hoe dat hiermee zit. Ze laat de jongens in uniform een spuitbus traangas of pepperspray zien. Ze werd ter plekke gearresteerd.quote:Op zondag 17 april 2005 20:41 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er na een vlucht achter kwam dat ze een busje pepperspray in d'r jaszak had zitten. Is trouwens geen van horen zeggen verhaal want ik was er zelf bij.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn creditcard en mijn paspoort
Als het over zakenreizen gaat ok, maar op vakantie absoluut niet.quote:Op zondag 17 april 2005 09:24 schreef k_man het volgende:
Dat moet dan wegens verboden wapenbezit zijn geweest? Ze kwam er immers zelf mee. Maar het was dus beter geweest als ze gewoon niks had gezegdquote:Op zondag 17 april 2005 21:02 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Stond eens een meisje achter me bij de controle, ik moest een zakmesje inleveren, zo een reclame ding, dus ik zei gooi maar weg, zij ziet dit en vraagt hoe dat hiermee zit. Ze laat de jongens in uniform een spuitbus traangas of pepperspray zien. Ze werd ter plekke gearresteerd.
Dus ik zei tegen die jongens of ze dat niet in de ton konden mieteren, ze had immers niets kwaad in de zin.
Werd vervolgens zelf bijna gearresteerd.
Nee, luchthavens zijn geen plekken voor grapjes meer.
Die dingen hebben een naam. En ik kan er niet opkomenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef Blik het volgende:
een klein handdoekje in een klein kokertje die enorm veel voch opneemt, is hartstikke klein en je bent in een wip droog, handdoek hoeft ook niet perse te drogen want na een kwartier is die vrijwel helemaal droog
Don't panic.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Het meest handige dat een reiziger mee kan nemen is natuurlijk een handdoek. Meer heb je in principe niet nodig.
De Xenos verkoopt ze ook geloof ik. Zal er binnenkort eens 1 uitproberen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:40 schreef Blik het volgende:
ik weet de naam ook niet, kan het wel opzoeken van het weekend, zit nu op mijn kamer
Een rubytec sports towel?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die dingen hebben een naam. En ik kan er niet opkomen![]()
Erg handig inderdaad, alhoewel je ze niet TE vaak moet gebruiken want dan gaan ze meuren.
Hee die heb ik ook!!! van de Xenos, kostte 2 euro ofzoquote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef Blik het volgende:
een klein handdoekje in een klein kokertje die enorm veel voch opneemt, is hartstikke klein en je bent in een wip droog, handdoek hoeft ook niet perse te drogen want na een kwartier is die vrijwel helemaal droog
Kijk, dat is handig. ga ik ook eens voor kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hee die heb ik ook!!! van de Xenos, kostte 2 euro ofzo. Erg compact, weegt niks
. Voor mij is het wel handig met rotsklimmen, met 30 graden zon...
. Hang dat ding gewoon aan mn gordel en heb nergens last van.
Dat duurt vrij lang inderdaad. Het mooiste zou natuurlijk een zonneoplader zijn die batterijen oplaadt, maar ook geschikt is om bijv. mijn telefoon (via een kabeltje) op te laden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
De review staat er bij: http://www.steves-digicams.com/icp_solar.html
Er staat dat zeze ongeveer 12 - 36 uur direct zonlicht nodig hebben afhankelijk van de capaciteit van de batterijen. Voor digicams heb je meer dan 2000mAh batterijen nodig, en dat duurt dus een paar dagen voordat je die dan opgeladen hebt (tenzij je naar de Noordkaap of Zuidpool gaat)
Voor radio's, zaklampen of mp3 spelers is het natuurlijk wel OK, die had ik 10 jaar terug overigens al.
Een gewone compacte snellader is voor ongeveer 30 euro te krijgen bij Hema en Kijkshop.
Nonsens....quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
Voor digicams heb je meer dan 2000mAh batterijen nodig,
Bij een moneybelt denk ik aan zo'n ding:quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
moneybelts vind ik altijd zo suf. Dat moet dan een veilige oplossing zijn ofso, en handig.
Maar als ik eerst jassen, truien en tshirts omhoog moet tillen om mijn paspoort uit een buideltje te vissen, dan vind ik dat A: heel vervelend en B: HEEL erg opvallend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |