MagLite 5 of 6D cell...kan ook als knuppel gebruikt worden .en je hebt ook nog eens verlichtingquote:Op donderdag 14 april 2005 19:23 schreef APK het volgende:
Hmmz, ik ga binnenkort naar Canada.
is het verstandig om mijn eigen knuppel mee te nemen
Torremolinos, here I come!quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:33 schreef DutchTrain het volgende:
1. mijn ook als rugzak te gebruiken rolkoffer
2. PDA (muziek, reisinfo, reisverslag etc)
3. digicam
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
moneybelts vind ik altijd zo suf. Dat moet dan een veilige oplossing zijn ofso, en handig.
Maar als ik eerst jassen, truien en tshirts omhoog moet tillen om mijn paspoort uit een buideltje te vissen, dan vind ik dat A: heel vervelend en B: HEEL erg opvallend.
Je maakt jezelf tot 'tourist bij uitstek". En dus een gemakkelijk target.
Komt ook nog eens bij dat als je je moneybelt vergeet of kwijtraakt, je gelijk ALLES kwijt bent.
Je spullen verdelen over je broekzakken is wat ik altijd doe, en ik ben nog nooit wat kwijtgeraakt. (paspoort in linker kontzak, wallet in rechter voorzak en sleutels o.i.d. in m'n linker voorzak).
Nou, kijk, als jij met je rugzak omloopt, camera om je nek en een stooien hoedje op, uiteraard. Maar aangezien je daar niet altijd mee rond loopt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:10 schreef mynick het volgende:
Ben ik niet helemaal met je eens. Geld stop ik er nooit in maar voor paspoort, tickets e.d. is een moneybelt ideaal en dat je een toerist bent zien ze toch wel hoor!
[..]
Een paspoort...een reisgadget. Wow.quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:47 schreef DaMook het volgende:
Ik ga voor het paspoort en mijn creditcard, met die 2 dingen kom je al een heel eind.
Daarnaast kledingen mijn telefoon en laptop
. Dan heb ik de belangrijkste dingen wel denk ik.
op een onbewoond eiland denk jij je te kunnen redden met een credit card ? knap hoor...quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
creditcard, als ik echt moet kiezen.
Gecrashed op een onbewoond eiland: Me, myself and I, kom ik een heel eind mee, vermoed ik zomaar![]()
en mooi weerquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:08 schreef Controle het volgende:
goed humeur
Op een onbewoond eiland zou een satphone van bijvoorbeeld iridium toch m'n voorkeur hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:36 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
op een onbewoond eiland denk jij je te kunnen redden met een credit card ? knap hoor...
volgens mij heb je dan meer aan wat kleren en wat voedsel om de eerste dagen door te komen en uit te zoeken hoe lang je het vol kunt houden daar ZONDER alle westerse gemakken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |