Die dingen hebben een naam. En ik kan er niet opkomenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef Blik het volgende:
een klein handdoekje in een klein kokertje die enorm veel voch opneemt, is hartstikke klein en je bent in een wip droog, handdoek hoeft ook niet perse te drogen want na een kwartier is die vrijwel helemaal droog
Don't panic.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Het meest handige dat een reiziger mee kan nemen is natuurlijk een handdoek. Meer heb je in principe niet nodig.
De Xenos verkoopt ze ook geloof ik. Zal er binnenkort eens 1 uitproberen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:40 schreef Blik het volgende:
ik weet de naam ook niet, kan het wel opzoeken van het weekend, zit nu op mijn kamer
Een rubytec sports towel?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die dingen hebben een naam. En ik kan er niet opkomen![]()
Erg handig inderdaad, alhoewel je ze niet TE vaak moet gebruiken want dan gaan ze meuren.
Hee die heb ik ook!!! van de Xenos, kostte 2 euro ofzoquote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef Blik het volgende:
een klein handdoekje in een klein kokertje die enorm veel voch opneemt, is hartstikke klein en je bent in een wip droog, handdoek hoeft ook niet perse te drogen want na een kwartier is die vrijwel helemaal droog
Kijk, dat is handig. ga ik ook eens voor kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hee die heb ik ook!!! van de Xenos, kostte 2 euro ofzo. Erg compact, weegt niks
. Voor mij is het wel handig met rotsklimmen, met 30 graden zon...
. Hang dat ding gewoon aan mn gordel en heb nergens last van.
Dat duurt vrij lang inderdaad. Het mooiste zou natuurlijk een zonneoplader zijn die batterijen oplaadt, maar ook geschikt is om bijv. mijn telefoon (via een kabeltje) op te laden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
De review staat er bij: http://www.steves-digicams.com/icp_solar.html
Er staat dat zeze ongeveer 12 - 36 uur direct zonlicht nodig hebben afhankelijk van de capaciteit van de batterijen. Voor digicams heb je meer dan 2000mAh batterijen nodig, en dat duurt dus een paar dagen voordat je die dan opgeladen hebt (tenzij je naar de Noordkaap of Zuidpool gaat)
Voor radio's, zaklampen of mp3 spelers is het natuurlijk wel OK, die had ik 10 jaar terug overigens al.
Een gewone compacte snellader is voor ongeveer 30 euro te krijgen bij Hema en Kijkshop.
Nonsens....quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
Voor digicams heb je meer dan 2000mAh batterijen nodig,
Bij een moneybelt denk ik aan zo'n ding:quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
moneybelts vind ik altijd zo suf. Dat moet dan een veilige oplossing zijn ofso, en handig.
Maar als ik eerst jassen, truien en tshirts omhoog moet tillen om mijn paspoort uit een buideltje te vissen, dan vind ik dat A: heel vervelend en B: HEEL erg opvallend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |