Ze hebben in ieder geval Crema Catalunya.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef YPPY het volgende:
Wordt er nog meer gedaan dan tapas eten? Daarvoor ga ik niet dat hele eind reizen. En hebben ze daar ook appeltaart?
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef YPPY het volgende:
Wordt er nog meer gedaan dan tapas eten? Daarvoor ga ik niet dat hele eind reizen. En hebben ze daar ook appeltaart?
Als waarschijnlijk enige user met favo-forum TRV, moet ik helaas melden dat ik van 7 augustus tot eind augustus niet in Nederland vertoef. Waar wel? Nog niet helemaal zeker, maar we beginnen in Tsjechië. Als trouwe TRV-poster zal ik jullie natuurlijk op de hoogte houden dmv een mooi reisverslagje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gezellig. Neem je Sil ook mee? Ik zal mitä als regelmatige TRV-poster ook even op de hoogte stellen.![]()
Jammer dat je er niet bij bent, maar natuurlijk wel leuk dat je ons weer gaat verblijden met een reisverslag.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Als waarschijnlijk enige user met favo-forum TRV, moet ik helaas melden dat ik van 7 augustus tot eind augustus niet in Nederland vertoef. Waar wel? Nog niet helemaal zeker, maar we beginnen in Tsjechië. Als trouwe TRV-poster zal ik jullie natuurlijk op de hoogte houden dmv een mooi reisverslagje.![]()
Hé! Vergeet de DoOs niet he!quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval Crema Catalunya.
En het is zaterdagavond. Dan gebeurt er redelijk wat in Amsterdam. In de Odeon bijvoorbeeld waar ze een fijne mix van disco- en salsamuziek draaien.
Die is de badkamer aan het verbouwen.quote:
Dan draai je dat toch één zaterdag om?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
kijk, doordeweeks ben ik wél in de buurt, in het weekend juist niet
Ow, ik moet verplicht komen geloof ikquote:
Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow, ik moet verplicht komen geloof ik
Ow, ik kan zo moeilijk nee zeggen tegen je, vooral als je zo dwingend kijkt.quote:
Het is één avond en eten moet je toch...quote:Op zondag 19 juni 2005 22:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow, ik kan zo moeilijk nee zeggen tegen je, vooral als je zo dwingend kijkt.
Probleem is dus dat ik op dit moment door allerlei zaken lastig dingen op de middellange termijn kan plannen en ik dus absoluut niet weet of ik dan kan. Ik heb zelfs nog geen vakantieplannen kunnen maken dus dat zegt al genoeg.
Dat zou ik geschreven kunnen hebben.quote:
Voor een schrijver ben je weinig origineel...quote:
D'r was al een datum: 13 augustus!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik heet dan wel geen Lucille, maar prik maar een datum, en ik probeer er bij te zijn
En we hebben het speciaal voor jou nog wel verzet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |