Ja en waarschijnlijk je kun je ons trouwens herkennen aan de grote ringen met diamanten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:15 schreef Hik het volgende:
Ik ben er 's avonds bij, overdag niet.
Nemen jullie een diamantje voor me mee?![]()
Daar ging ome UIO toch ook al vanuit?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:23 schreef Litman het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk je kun je ons trouwens herkennen aan de grote ringen met diamanten.
quote:Mocht dat niet voldoende blijken te zijn zal ik ook wat blingbling-kettingen aanschaffen.
Maar ome UIO is toch een hele grote neger? Dat ligt toch iets anders vind ik altijd....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daar ging ome UIO toch ook al vanuit?
[..]
Dat ik toevallig gevoel voor ritme heb en goed kan dansen wil niet zeggen dat ik een grote neger ben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:39 schreef Litman het volgende:
Maar ome UIO is toch een hele grote neger? Dat ligt toch iets anders vind ik altijd....![]()
Ja, dat klinkt inderdaad een stuk stoerder dan "de kaartclub"quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:49 schreef flipsen het volgende:
Ik kan er niet zijn helaas, toernooi verplichtingen
bridge drivequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:50 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt inderdaad een stuk stoerder dan "de kaartclub"
Oeoeoeh! Houd me tégen!quote:
Ah een soort Vanilla Ice!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat ik toevallig gevoel voor ritme heb en goed kan dansen wil niet zeggen dat ik een grote neger ben.
Ziet ik daar de bewuste smiley die ons een rondje sangria/tequila/caipirinha/... oplevert?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:54 schreef Hik het volgende:
Oeoeoeh! Houd me tégen!
[gecensureerde smiley]
Ho ho... dat was alleen als betreffende smiley werd gebruikt onze retegave meeting te ondermijnen. Ik daarentegen gebruikte deze smiley om niet-nadergenoemde-user-die-zich-met-een-baaggerexcuus-drukt-van-onze-retegave-meeting op zijn plaats te zetten...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
Ziet ik daar de bewuste smiley die ons een rondje sangria/tequila/caipirinha/... oplevert?
Ik heb de lijst inmiddels aangepast.quote:
Die missen wij niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:19 schreef k_man het volgende:
Ik mis de toevoeging (heel) misschien bij mijn persoontje.
Zijn persoontje of de toevoegingquote:
De toevoeging natuurlijk. K_man komt gewoon en daarmee basta.quote:
Laten we nog even een weekje wachten, er zijn vast nog wel mensen die hun fout inzien om niet met het middagprogramma mee te gaan en zich alsnog smekend aanmelden...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ziet ik daar de bewuste smiley die ons een rondje sangria/tequila/caipirinha/... oplevert?
Ontopic: hebben de andere geachte afgevaardigden nog ideeën en/of wensen voor een middagprogramma, of wordt de aanvang van de bijeenkomst bij deze op ca. 17.00 gezet?
Ikzelf wil best wel even een middagje nog toerist spelen (heinekenbrouwerij, diamantslijperij etc.) met wat gelijkgestemden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |