Zin in een robbertje bridge dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:07 schreef yvonne het volgende:
En ik mag nog steeds niet komen, en ik heb de film uiteraard allang al gezien Uier
Natuurlijk mag je wel komen. Sterker nog, ik zet je gewoon op de lijst van personen die zeker komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:07 schreef yvonne het volgende:
En ik mag nog steeds niet komen, en ik heb de film uiteraard allang al gezien Uier
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef k_man het volgende:
Goed, tijdens de meet is het programma dus als volgt;
- een architectuurrondleiding;
- bezoek aan de Heineken brouwerij;
- bezoek aan een diamantslijperij;
- rondvaart;
- voetbalwedstrijd Ajax - ADO;
- filmpje pakken;
- tapas eten.
Iemand nog andere ideeën? Want dit is een beetje magertjes om een héle middag / avond te vullen hoor...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:23 schreef yvonne het volgende:, ik he zat reis-verhalen hoor
Ik houd ze wel zoet.
Je kan er niet reserveren. Dus dat wordt een feest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:13 schreef Litman het volgende:
Heeft ome UIO eigenlijk al gereserveerd bij Duende?![]()
We verwachten niet veel meer dan 6 personen, dus dat moet toch wel lukken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Je kan er niet reserveren. Dus dat wordt een feest.
Ik ken helemaal niemand, dus ik print alle foto's uit jullie fotoboeken maar uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:34 schreef Vogue het volgende:
Dus als iemand me misschien even zijn/haar nummer wil smssen voor als ik de weg niet kan vinden?
Dat is bij mij om de hoek.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:18 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ken helemaal niemand, dus ik print alle foto's uit jullie fotoboeken maar uit
Een mobiel nummer waarop ik één van jullie kan bereiken is inderdaad wel handig, mailadres staat in profiel.
Eventueel nog anderen die de trein via R'dam - Den Haag - Schiphol nemen?
De vraag is hoe laat iedereen ongeveer in Amsterdam wil / kan zijn. (ikzelf de hele dag)
Ik stel voor om 14.00 voor de deur van de Literaire Reisboekhandel Evenaar op de Singel 348 voor een ieder die het (nog overeen te komen) middagprogramma wil meemaken.
Waarschijnlijk zit het dan al vol. Zeker als je een beetje grote tafel wilt hebben. Desnoods ga ik wel om 17.00 naar binnen om als een echte asociaal een tafel te claimen.quote:En dan om ca. 18.30 bij Duende ? Of zou dat te laat zijn om er binnen te kunnen komen ('t blijft Holland natuurlijk)
Ik mail je wel even.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:34 schreef Vogue het volgende:
Nog een weekje
Ik heb eigenlijk niet zo'n behoefte aan een diamantenslijperij, ik ben daar al zo'n 15 keer geweest. De rondvaart kan ik ook wel dromen, maar da's wel redelijk ok
Ik weet niet eens of ik jullie herken! Ik weet vorig jaar K man er ook was, maar ik ben niet zo goed in gezichten sorry. Dus als iemand me misschien even zijn/haar nummer wil smssen voor als ik de weg niet kan vinden?
Ik ken La Luna niet, maar Duende ligt op de Lindegracht waar tot een uur of vijf de markt is. Ik ga tegen het einde van de markt heen en daarna direct door naar Duende. We bellen wel even om elkaar niet mis te lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef Hik het volgende:
Ik ben de hele dag al in Amsterdam, maar ga overdag met een vriendin een beetje de markt afstruinen enzo. Dus ik zie jullie gewoon wel in Duende. (Voor alle zekerheid: Duende ligt toch vlakbij La Luna -dat Argentijnse tentje-?!).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |