abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27650415
quote:
Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..

Kenmerken:

* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
De doelstelling voor Heereveen dit seizoen.
Maar moet ik wel weer eerst de goede namen terugkrijgen.
Koning.
pi_27656318
Na een mindere fase aan het begin van het 2e PL-seizoen met Wolves, vooral verdedigend (de organisatie was gewoon zoek), ging het langzaam beter.
Hier de belangrijkste resultaten:

Voorronde CL:
Valencia - Wolves [1-3]
Wolves - Valencia [3-1] *Valencia door op Penalty's*
1e Ronde UEFA-cup:
AZ - Wolves [1-1]
Wolves - AZ [7-1]
In de pouleronde van de UEFA-cup eindigde ik eerste door winst op M. Tel-aviv, Hearts, Sampdoria en een gelijkspel tegen Real Madrid.
In de volgende ronde moet ik aantreden tegen Dinamo Moskow, geen onoverkomelijke horde.

In de competitie sta ik nu 7e, met 4 (!) wedstrijden minder gespeeld dan de clubs boven me. Ik kan nog, als ik alles win, op 1 punt van voorronde-CL komen. Niet slecht voor begin Januari.
Ook werd de halve finale van de League cup gehaald.

Van alle aankopen en transfervrije spelers die aan het begin van het seizoen gehaald zijn, doet Ono het t minst. Op de een of andere manier weet hij niet echt goed in zijn spel te komen. Hij is dan ook wissel achter Majoros, die het nog gewoon goed doet. Ook Milan Baros doet het niet geweldig, hij presteert cijfermatig goed, maar scoort in mijn ogen te weinig. Lobont, Andreasen en Boumsong doen het ook goed, evenals mijn roterende linkervleugelspelers, Fernandes en Leonardo.
In de winterstop vertrok Seol naar Everton voor iets minder 5M en Di Michele heeft besloten transfervrij te vertrekken naar Newcastle. Voor volgend seizoen zijn alvast Anelka (doet t erg goed bij Man City) en een Franse verdediger van Rennes, Faty of iets dergelijks, transfervrij vastgelegd.

[ Bericht 3% gewijzigd door EnGCatjuh op 06-06-2005 18:44:05 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 5 juni 2005 @ 21:59:49 #3
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27657630
Ook een tvp

Moest dus tegen Rangers in de Scottish FA Cup. Kansloos verloren met 4-0. Rangers maakte vanaf de aftrap de 1-0 zonder dat 1 van mijn spelers de bal aanraakte .

Ik kreeg wel mijn totale begroting aan gate receipts binnen na de wedstrijd (ongeveer 370.000 Pond).Morton ligt nog steeds op koers voor promotie na 23 speeldagen. Heb 8 punten voorsprong op de nummer 2 en 11 op de nummer 3. Promotie is ook de enige manier om mijn elftal in tact te houden. Heb een hoop talentvolle spelers waar volop aan getrokken wordt door andere clubs.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_27658327
sta momenteel na 11 duels met 11 punten 3e van onder :S

Fulham heeft me in de 2e ronde League Cup uitgeschakeld. dus het loopt niet goed..

Dus even hopen dat het wat beter gaat lopen en anders moet ik misschien even kijken of er iets aan mijn tacktiek te doen is..
pi_27658529
ik ben in seizoen 1 kampioen geworden van de serie C met napoli en dus gepromoveerd naar de serie B en sta nu in serizoen 2 bij de eerste 3 en ik ga dus voor de serie A met als sterspelers: Van Hooydonk, Hiero, Keown, Bogarde, Earnie Steward :D:D gecombineerd met jonge talenten als Adu en Piazza
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_27661630
tvp... sta 4e met Salgueiros.
  maandag 6 juni 2005 @ 00:05:35 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27662118
Sta 5de in de competitie op het moment...beetje in een mindere periode geraakt. Nu al twee keer verloren in 4 wedstrijden. Ben nu aan het verliezen van de nummer 3, Heracles, dankzij een eigen doelpunt van Sesay.
A.M.A.B
pi_27668124
Na mijn carriëre bij Heerenveen ben ik en nieuw spel begonnen met Castel di Sangro, een degradatiekandidaat in de Italiaanse Serie C2/C. Doelstelling is het winnen van de Champions League . In het eerste seizoen meteen gepromoveerd naar de Serie C1 met "sterspelers" als Federico, Bocchetti, El Khalifi en Van der Pennen.

Voor het nieuwe seizoen inmiddels versterkingen gehaald, zodat ik hopelijk meteen met de top van de Serie C1 mee kan. De nieuwe spelers zijn: Kolsi, Zomer, Dolci, Bogarde, Gimenelli, Bonanni en Lanteri. Op naar de Serie B .
pi_27668380
Doe je goed Nywoub. Met Ravenna is het me in het eerste jaar net niet gelukt de play-offs te halen in C2. Volgend seizoen ga ik voor promotie. Ik heb al wat aardige voetballers weggehaald uit de tweede elftallen van Serie A clubs.
That's all folks!
pi_27668950
Na van tactiek gewisseld te zijn won ik netjes met 3-1 van Fulham.

Vervolgens wacht Stoke. Ik ben de betere ploeg, heb veel kansen. Hun 1 uitbraak goal.. Later nog een counter om mijn oren gehad maar die ging er niet in.. maar wel met 1-0 verloren :S
pi_27669623
Ben bezig met 2de seizoen bij Telstar. Gaat opzich redelijk. Laatste 3 wedstrijden alleen verloren . Ondanks de verloren wedstrijden sta ik nog steeds 5de. Doordat de doelstelling zo laag zijn, zijn ze allemaal erg blij met me bij Telstar. Ik hoopte ook op een iets langer verblijf in de Amstel cup. Vloog er alleen tegen Den Haag uit. kansloos met 4-0 verloren in de 3de ronde. Ik ben nog lang niet klaar voor ere divisie dus. Nog even verder puzzelen
pi_27672976
Ben nu al zo'n 20 wedstrijden ongeslagen met Ajax in m'n 2e seizoen, maar heb ff weinig tijd om te spelen

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr._T-Rex op 07-06-2005 09:41:20 ]
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:12:11 #13
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_27674626
Atletico Madrid doet dit jaar ook weer mee voor de prijzen. Vooral de voorhoede is levensgevaarlijk met Torres Pazzini en Gilardino
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_27675483
Zo, ook maar eens een seizoen begonnen. Omdat ik een manager met weinig ervaring ben, heb ik maar gekozen voor de Stuttgarter Kickers... Eens kijken of die dit seizoen een aardige positie kunnen behalen in de kelders van het Duitse clubvoetbal....
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_27684003
Ben ook met Dordt begonnen. Heb alle Nederlandse spelers ingeladen en database op heel groot, zodat ik ook amateurs kon halen.

Na 3 duels heb ik 5 punten en sta ik 4e.

Mijn team:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27684200
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ook werd de halve finale van de League cup gehaald.
Dat dacht ik dus. In de halve finale werd eerst verloren met 1-0 van Aston Villa (een geblokt schot van Gravesen, terwijl ik écht de overheersende ploeg was). Ik dacht dat ik uitgeschakeld was, maar nee, er kwam nog een terugwedstrijd!
In eigen huis nam ik al redelijk snel het heft in eigen hand, ondanks blessures van Baros (2 weken) en Andreasen (geen gevolgen), die de geschorste Grisales verving. Door een mooi afstandschot van Flamini kwam ik na ongeveer een half uur op voorsprong.
De wedstrijd golfde vervolgens heen en weer en koerste eigenlijk recht op een verlenging af, totdat Claudio Lopez, de grote held, echt een topper, in de 92e minuut de keeper uit zijn doel lokte en slim scoorde. Nu nog de finale tegen Chelsea, die alweer een aanvallende middenvelder gekocht hebben: Valerón.

Ik ben nu bezig met het kopen van Van Persie, die uitgerangeerd lijkt bij Arsenal. Niet zozeer omdat mijn linkerkant versterking nodig heeft, eerder de rechterkant: Fernandes kan naar de rechterkant om Geremi te vervangen (niet echt een dribbelaar, hij zorgt dan ook nauwelijks voor veel dreiging) en Leonardo en Van Persie mogen dan om de linkerkant vechten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_27684308
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Ben ook met Dordt begonnen. Heb alle Nederlandse spelers ingeladen en database op heel groot, zodat ik ook amateurs kon halen.

Na 3 duels heb ik 5 punten en sta ik 4e.

Mijn team:

[[url=http://img45.echo.cx/img45/6501/dordtselectie5kq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sturrus, Van der Waal, Redjoseitiko, van Kleef en Scheppink.
That's all folks!
pi_27684408
Ziet er allemaal oerhollands en degelijk uit, methodmich, maar zijn ze ook klaar voor het echte werk?
Want ik bedoel.. normaal komen ze niet verder dan ronde 1 van de Amstel Cup..

Nog even wat sappige details uit mijn spel:
Arsenal koopt Ferrari van AS Roma voor 40M en Michael Owen is terug bij Liverpool!

Edit:
Nog wat nieuws: de transfer van Van Persie is bevestigd en Tuncay is nu ook officieel deel van het team dat volgend seizoen voor mijn gevoel voor de titel zou moeten gaan strijden. Evenals Barry Ferguson, die ook in de zomer overkomt, en Emil Gargorov.

[ Bericht 19% gewijzigd door EnGCatjuh op 06-06-2005 19:16:06 ]
pi_27685517
waar kan ik kalou beter neerzette, in de spits of middeveld?
pi_27685922
Salomon?

Rechtermiddenvelder of rechterspits, denk ik.
pi_27686134
Ik heb Sparta al op 1-1 gehouden EnGCatjuh.

Ik speel ook met alleen Nederlanders, die verstaan elkaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_27686492
Ok, das mooi! ^^

Ik heb met Wolves af en toe nog taalproblemen, vooral omdat ik niet echt op nationaliteiten let in mijn spel met Wolves.
pi_27687380
Zo....

Ben met de Stuttgarter Kickers nu halverwege het seizoen en het wil nog niet zo vlotten. Onder mijn leiding staat het team dat bestaat uit een mix van Duitse degelijkheid en Slaavse frivoliteit op de 15e plek van de Duitse Regionale Divisie Zuid. Met 18 punten uit 17 duels is handhaving dan ook de voornaamste doelstelling...

Maar eens trachten wat goedkope versterkingen naar het Waldaustadion te halen.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
pi_27689175
Met Castel di Sangro heb ik voor de tweede keer op rij promotie weten af te dwingen. Ditmaal naar de Serie B. Ik eindigde als vierde in de Serie C1en via de playoffs ging het toch nog vrij makkelijk. Eindelijk naar een fatsoenlijke competitie .
pi_27691879
Gefeliciteerd! Wat speel je snel Nywuob, beetje verslaafd?
That's all folks!
  maandag 6 juni 2005 @ 22:39:11 #26
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27692291
Gewoon 1 seizoen in 1 dag? Damn dat is snel. Ik ben meestal al 6 uur bezig in de zomerstop met het scouten (en vergelijken) van spelers die naar mijn middelmatige clubs willen komen . Het gaat meestal wel wat sneller als ik eenmaal op een hoger niveau speel.
Ik ben nu volop bezig met het zoeken naar versterkingen waarvan het contract afloopt in mei (zit nu in februari ofzo). Spelers als Bogarde zijn voor mij onbetaalbaar .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_27692620
Niet een seizoen in één dag, hoor. Toen ik het eerste bericht postte had ik al bijna tien wedstrijden gespeeld en met scouten ben ik ook niet bezig geweest, vandaag. Ik stond toen rond de tiende positie, dus ik ging er van uit dat het een verloren seizoen zou worden. Daarom deed ik de matchspeed en highlights op z'n snelst. En omdat ik ook niet Europees of in een ander bekertoernooi speelde, ging het daardoor heel snel.

Toen opeens begon ik een goede reeks neer te zetten waardoor ik kon aanhaken bij de top. Dus liet ik de wedstrijden maar gewoon snel doorspelen. Dus zo lang heb ik vandaag niet eens gespeeld.
pi_27693080
Ik ben nu met mn tweede seizoen met Twente bezig, vorig jaar 4de gewonnen + de Amstelcup.
Ik sta na 23 wedstrijden 3de met 2 punten achterstand op Ajax en 3 op PSV. Verder sta ik in de Uefacup in de 8ste finale tegen Auxerre, waar ik in de thuiswedtrijd al met 1-0 heb gewonnen. Het gaat dus geweldig
Цой жив
  dinsdag 7 juni 2005 @ 02:20:48 #29
27403 henkalex
full-time rare gast
pi_27697544
3e seizoen met hartlepool begonnen met een 1-1 tegen Carlsisle, terwijl ik meer dan half uur met man meer speelde...

Hopelijk volgende wedstrijden meer succes..
Waarom normaal doen als je ook raar kan doen?
pi_27698208
Gaat de goeie kant op met de Telstakkers zoals me broertje mijn ploegje noemt. Ik sta nu 2de, gedeeld met Zwolle. Ik win alleen maar, met dikke cijfers ook, nouja, dik...ik heb 1 wedstrijd met 0-4 gewonnen . Heb laatste 5 wedstrijden, geen doelpunt tegen gekregen ook. Doet me goed, om te zien dat we moeilijke uitwedstrijden ook kunnen winnen. Maar of we klaar zijn voor voor eredivisie. Eerste deze winning streak maar eens vast houden. Leon Kantelberg, Ommel, Lettinga en Arvid Smit zijn beetje de sterspelers. Christy Janga speelt bij mij op AMC, en doet het ook erg goed.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 07:20:45 #31
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27698258
Ik ben aan het verliezen.

Met ruime cijfers ook nog...veel geblesseerde topspelers.
A.M.A.B
pi_27701122
Hoop dat ik dit seizoen nog uit het dal kan klimmen.. anders zit er denk ik niet veel meer op dan degradatie :S

Momenteel is mijn halve selectie ook ongelukkig enz..

Zit er ook serieus over te denken om te vertrekken als ik naar een leuke club kan..
pi_27702934
WOOOHOOO.....in het tweede seizoen, nadat ik in het eerste seizoen gepromoveerd was naar de serie B ben ik 7 wedstrijden voor het einde al zeker van voetbal in de serie A volgend seizoen. De club in kwestie is Napoli!

Mijn doelstelling voor seizoen 3: de scudetto!...dat zal wel erg lastig worden, maar ik wil minimaal kwalificatie afdwingen voor europees voetbal.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:11:15 #34
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27708016
ik ben laatst weer met groningen begonnen en sta nog steeds 1e in de competitie... lekker makkelijk is ook wel eens ee keer leuk binnenkort mijn millwall game maar weer eens oppakken, waarmee ik gepromoveerd was
Bernie en ik zijn tof.
pi_27715238
Net met de Wolves thuis gewonnen van Diname Moscow met 3-1 in de 1e KO-ronde UEFA-cup. Dat loopt vooralsnog goed.

Kwam net ook een bericht tegen, een enquête, ze zijn er wel meer. Deze ging over of Medjani in het eerste van Liverpool zou moeten spelen. Ik citeer:

"Remarkably not one fan wanted Medjani in the first team

The full result was: Yes: 0%, No: 94%, Undecided: 6%"

Dan voel je je toch best wel genaaid als speler. (maarwat wil je als L'pool 2e staat zonder jou)
pi_27716482
FM even opnieuw geinstalleerd, nu heb ik wel de goede spelers namen.
Zoals gezegd begin ik nu met Heerenveen. Zijn er al andere users met ervaring bij Heerenveen, zo ja: hebben jullie nog bruikbare tips of opmerkingen, dan hoor ik ze graag.
Koning.
pi_27717129
Verkoop Huntelaar niet voor te weinig geld en zoek iemand anders voor Rzasa.
That's all folks!
pi_27717358
Bedankt
Ja dat van Rzasa dacht ik ook, er moet ook iemand bij op de aml positie, want daar staat nu alleen Sikora. Maar ik heb 2.2 miljoen transferbudget
Welke spelers kan ik eigelijk meteen op de transferlijst zetten?
Koning.
pi_27717392
Heerenveen is mijn favoriete club en ik heb er ook heel wat seizoenen mee gespeeld met veel succes. Mijn strategie was om meteen zoveel mogelijk spelers te verkopen. Dit is wel een intensieve manier van spelen, omdat je veel moet scouten of veel spelers moet kennen. Maar Heerenveen heeft een redelijke selectie, dus deze speelwijze is niet noodzakelijk.

In ieder geval zou ik er wat verdedigers bij halen, want alleen Hansson voldoet voor de Eredivisie. Voor rechts heb ik goede ervaringen met Lamey, die op de transferlijst staat bij PSV en dus niet zo duur is. Verder zijn spelers als Naldo (winterstop 1e seizoen), Andres Felipe Gonzalez, Francisco Javier Rodriguez, Leon Andreasen en Ragnvald Soma goed voor de centrale posities.
pi_27717622
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef Nywuob het volgende:

[...]
Meeste van de spelers die je noemt zijn net iets te duur. Alleen Soma is wel te halen, dus die komt waarschijnlijk. Verder moet ik nog een goede AML, maar daar ga ik waarschijnlijk Junior Khanye voor halen.
Koning.
pi_27717877
Goede spelers voor op links zijn inderdaad Junior Khanye, maar ook Evandro Roncatto en soms ook Trond Erik Bertelsen (kan ook in de verdediging). Een duurdere optie is iemand als Mohamed Zidan.

Ik zou zeker overwegen om Bruggink te verkopen. Hij is vaak te verkopen voor 7 mln, maar dat hangt volgens mij af van welke competities je geselecteerd hebt. Voor dat geld kun je meerdere betere spelers halen, zoals Edixon Perea, Nadson, Mokoena (koopje!) en Fredheim Holm. Stuk voor stuk betere spelers met potentie. Ook zou ik adviseren om Freddy Guarin te halen; een fenomeen en iemand die op termijn uit kan groeien tot de wereldtop.

Als je weinig geld hebt, moet je ook proberen zoveel mogelijk spelers te kopen d.m.v. maandelijkse afbetalingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nywuob op 07-06-2005 19:27:05 ]
pi_27718205
Ik heb Bruggink inderdaad op transferlijst staan. Nu hoop ik maar dat hij snel wordt verkocht want anders kan ik een aantal gewenste spelers niet kopen. Mijn eerste aankoop is binnen: Freddy Adu voor 550K.
Koning.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:41:11 #43
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27718456
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:32 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb Bruggink inderdaad op transferlijst staan. Nu hoop ik maar dat hij snel wordt verkocht want anders kan ik een aantal gewenste spelers niet kopen. Mijn eerste aankoop is binnen: Freddy Adu voor 550K.
ben je heerenveen? bruggink wegdoen is een schande, hij is bij mij bij heerenveen na 1 seizoen weggegaan voor 11 miljoen ofzo
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:43:49 #44
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27718545
overigens speelde ik met Huntelaar en Yildirim in de spits, Yildirim was de koning... 20 goals en 30 assists ofzo in 1 seizoen (Kone stond er ook nog bij) en altijd een hoog cijfer verder op de amc posities had ik Hersi (prima speler) en Bruggink staan die het gewoon heel goed deden.... aanvallend hoef je dus imho niet veel te investeren
Bernie en ik zijn tof.
pi_27718745
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef mordradead het volgende:
overigens speelde ik met Huntelaar en Yildirim in de spits, Yildirim was de koning... 20 goals en 30 assists ofzo in 1 seizoen (Kone stond er ook nog bij) en altijd een hoog cijfer verder op de amc posities had ik Hersi (prima speler) en Bruggink staan die het gewoon heel goed deden.... aanvallend hoef je dus imho niet veel te investeren
Bruggink is inderdaad een van de beste spelers maar ik zit krap met mij transferbudget en om spelers van 100K te verkopen schiet ook niet op. Daarom heb ik Bruggink en Samaras in de verkoop staan. Als een van de twee wordt verkocht gaat de andere van de transferlijst af
Koning.
pi_27718873
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef mordradead het volgende:
Misschien heb je met Yildirim geluk gehad, want bij mijn games is hij altijd heel matig. Dan verkoop ik hem liever. De kwaliteiten van Huntelaar verschillen ook nogal eens is mij opgevallen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:56:38 #47
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27718942
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:54 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Misschien heb je met Yildirim geluk gehad, want bij mijn games is hij altijd heel matig. Dan verkoop ik hem liever. De kwaliteiten van Huntelaar verschillen ook nogal eens is mij opgevallen.
Dat denk ik ook ja, nadat ik hem weer terug had gehaald (15 jaar naar ajax, seizoen later voor 6 miljoen terug) haalde hij zijn niveau ook niet meer
Bernie en ik zijn tof.
pi_27723778
Yildirim was bij mij ook niet best. Heb hem na een seizoen verkocht. Huntelaar was de topper, heb hem na seizoen 4 voor 22 miljoen euro verkocht. Ik baal er van dat ik een keer een game per ongeluk over mijn u- to-date Heerenveen game heb gezet. Dom, dom, dom.
That's all folks!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:48:08 #49
27403 henkalex
full-time rare gast
pi_27725726
Het vervolg na de 1-1 was beduidend beter: 7 overwinningen op rij en 5 punten los.

In de league cup in de 2e ronde uitgeschakeld.

Vans trophy 2e ronde komt nog.
pi_27725862
Een seizoen gespeelde met de Stuttgarter Kickers. Op het laatst, aan de hand van enkele oudgedienden (Winston Bogarde, Oleg Luzhnyi & Dmitry Tcheryschev), nog knap opgeklommen van de 15e naar de 9e positie op de ranglijst..

Voor komend seizoen heb ik het team dan ook wederom op enkele plaatsen versterkt. Zo zullen volgend jaar Danny Koevermans, Ruud Kras, Kenneth Perez en nog een handvol uitgerangeerde spelers de Kickers naar die 2. Bundesliga moeten loodsen....
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:10:43 #51
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27726624
Kutspeler die Muyen...zie nu ook pas dat hij voor ajax is. Oprotten dus.

Gaat vrij kut, veel contracten lopen af en heb geen geld om ze een nieuw contract aan te bieden, dus ben genoodzaakt om spelers te laten gaan of te verkopen.

A.M.A.B
pi_27728969
Kan vanaf morgen waarschijnlijk games over het internet hosten (van achter m'n server)
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_27729923
Ik ben na een slechte seizoenstart met Salgueiros van de 8e naar de 1e plaats opgeklommen door een serie 8 overwinningen en 1 gelijkspel in de laatste 9 wedstrijden!

M'n bekendste aankopen waren Dani, Drulovic en Figueroa
pi_27731968
Ik droom nu over Telstar

Ik droomde dat ik kampioen werd...
pi_27739739
ff 2 screenshots van mijn eerste 2 seizoenen bij napoli

seizoen 1:

seizoen 2:
pi_27742685
Goed werk Halleekes! Met hoeveel punten verschil op de concurrentie ben je in B kampioen geworden?

En hoe heb je dit gedaan, veel transfervrije spelers aangetrokken? En welk systeem?
That's all folks!
pi_27744126
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Cart_man het volgende:
Kutspeler die Muyen...zie nu ook pas dat hij voor ajax is. Oprotten dus.
Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.
www.thuisuiteten.nl
pi_27744315
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk Halleekes! Met hoeveel punten verschil op de concurrentie ben je in B kampioen geworden?

En hoe heb je dit gedaan, veel transfervrije spelers aangetrokken? En welk systeem?
ik zal nog ff wat screenshots uploaden:

transfers seizoen 1:

transfers seizoen 2:

transfers seizoen 3:

sterspeler Piazza, uit de jeugd van Ac Milan

mijn super spits!

jah, Ik denk dat het evrder geen echt grote prestatie is om met napoli het eerste seizoen kampioen te worden, je hebt redelijke spelers (zoals de spits sosa, ex udinese, die het voo serie c begrippen echt HEEL goed is) Dat het inde serie B zo "makkelijk" ging, uiteindelijk iets van 15 punten voorsprong op de nummer 2, verbaase me wel een beetje. Als een club speelt in de serie A krijgt het sowieso 30 mln euro....dus ik heb nog wat speelruimte om spelers aan te trekken (Podolski is er al voor 8-9 mln).
pi_27746731
Cooper.. Was ie goed bij jou? Bij mij goed genoeg voor Championship, maar verder niet..
En Fabrice Fernandes heb ik ook, nu nog. Speelt regelmatig, doet het erg goed.

Heb met de Wolves de League Cup gewonnen. Na de 'slordige' halve finale tegen Aston Villa werd Chelsea in de finale verslagen door een benutte penalty van Claudio Lopez in de 12e minuut. Vervolgens de tweede helft gecountervoetbalt (waarom niet, heb snelle spitsen) en uiteindelijk heb ik het gehouden. Het laatste kwartier speelde ik met 10 man door een blessure van Boumsong.
Maar ik heb gewonnen, en dat is natuurlijk het enige wat telt.
pi_27747337
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cooper.. Was ie goed bij jou? Bij mij goed genoeg voor Championship, maar verder niet..
En Fabrice Fernandes heb ik ook, nu nog. Speelt regelmatig, doet het erg goed.

Heb met de Wolves de League Cup gewonnen. Na de 'slordige' halve finale tegen Aston Villa werd Chelsea in de finale verslagen door een benutte penalty van Claudio Lopez in de 12e minuut. Vervolgens de tweede helft gecountervoetbalt (waarom niet, heb snelle spitsen) en uiteindelijk heb ik het gehouden. Het laatste kwartier speelde ik met 10 man door een blessure van Boumsong.
Maar ik heb gewonnen, en dat is natuurlijk het enige wat telt.
cooper (ohjah, ex wolves ) speelde vooral in serie C, daar was ie 1 van de beste van mijn team, in de serie B 1 van de mindere en nu in de serie A speelt ie niet meer. Maar knappe prestatie, de league cup winnen. Fernandes was een miskoop......heeft niks gepresteerd .
pi_27749140
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 08:55 schreef BobRooney het volgende:
Ik droom nu over Telstar

Ik droomde dat ik kampioen werd...
Ik droomde niet.

@ Fernandes: raar.. Bij mij scoort ie vooral goed qua beoordeling, maar inmatch presteert ie ook behoorlijk. Hie liet jij hem dan spelen?
pi_27749153
dubbel.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:58:08 #63
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27750417
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.
Ach, men is nog steeds delighted met me.
Sta 8ste en er komen ruim 3000 supporters per wedstrijd, dus die 200 is niet zo erg.

Wel fijn dat ik bijna elke maand investeringen krijg van omtrent de miljoen Euro...
A.M.A.B
pi_27750642
Okee. Ik speel nu ook met Dordt, zag je mijn elftal nog een paar pagina's terug?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:08:42 #65
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27750789
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik speel nu ook met Dordt, zag je mijn elftal nog een paar pagina's terug?
Euh nee. Kan je zo vrij zijn om deze even te posten.

Heb helaas niet de beschikking over veel amateurs, database op Large. Ook geen zin om daarvoor een nieuw spel op te starten. Wel actief bezig met scouten. Helaas weinig mensen die trek hebben in een avontuur bij Dordrecht. Ook helemaal geen geld om salarissen te betalen. Max is 10K per maand geloof ik.
A.M.A.B
pi_27752203
FM 2005 #17 Onverslagen kampioen

Die is het, even klikken voor de vergroting.
www.thuisuiteten.nl
pi_27756611
zo, 4 wedstrijden op weg met napoli in seizoen 3....goed begin is het halve werk! Op naar de Scudetto!
pi_27757248
wooohooo.....kallstrom wil komen!

pi_27763516
ik heb regelmatig dat tijdens een wedstrijd enkele namen van de tegenstander verdwijnen en dan komt in het wedstrijd verslag te staan <%#person1#%> ipv de naam. Weet iemand hoe dit kan?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_27768009
Ben ontslagen bij Hartlepool...

Zit nu bij de nummer 12 van de League One: Blackpool..

mijn 1e wedstrijd daar staat op het punt te beginnen
pi_27769950
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:26 schreef MrMoon het volgende:
ik heb regelmatig dat tijdens een wedstrijd enkele namen van de tegenstander verdwijnen en dan komt in het wedstrijd verslag te staan <%#person1#%> ipv de naam. Weet iemand hoe dit kan?
heb ik ook regelmatig, of met geldbedragen...zal wel een foute verwijzing zijn in de database.
hattrickteam &gt;&gt;&gt; FC__Paniek (770160)
pi_27771944
wat is FM 2005 realistisch......ben je heel de tijd vol aan het aanvallen, krijg je de grootste kansen en wie scoort er een paar minuten voor tijd een lullig goaltje....juist jah Milan

pi_27773103
altijd leuk om in de championsleague group geloot te worden met real madrid,juventus,bayern
pi_27774910
Fuck, heb met Ajax net niet de 2e ronde van de CL bereikt
Een gelijkspel tegen Man U was genoeg geweest, maar voor de wedstrijd raakte Seijder op de training geblesseerd en na 2 minuten kwam ik al 1-0 achter. Vervolgens raakte van der Vaart in de 7e minuut geblesseerd en verloor ik kansloos met 3-0

Dan maar kijken of ik de Uefa cup kan winnen
pi_27775717
De competitie gaat wel lekker op rolletjes: 32 wedstrijden achter elkaar ongeslagen Sta nu na 15 wedstrijden in dit seizoen 10 punten los van Feyenoord en heb net met 2-1 van Roda (3e) en 3-0 van psv(nu 5e) gewonnen
pi_27776089
mocht ik nu in seizoen 3 de serie A winnen met Napoli, dan STOP ik voorgoed met football manager, ik ben redelijk op dreef als zeg ik het zelf

pi_27776153
Ik speel nu met NAC (Begonnen bij Zwolle) en echt goed gaat het niet
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_27776193
Het gaat wel achterlijk goed met Napoli zeg.
That's all folks!
pi_27781729
Dit vind ik echt knap:

Vilakazi wordt geprezen voor zijn belangrijke rol in de 3-0 overwinning op psv, maar hij was toch echt afwezig vanwege internationale verplichtingen
pi_27782509
hehe.. foutje.

In de UEFA Cup in de 2e KO-ronde uitgeschakeld door At. Madrid. Thuis werd het nog 1-1, uit verloor ik behoorlijk kansloos met 3-1.
Eindelijk rust... Nu nog de kwartfinale FA cup en de 3 wedstrijden die ik nog moet inhalen. Ik heb t toch nog druk.

[ Bericht 8% gewijzigd door EnGCatjuh op 09-06-2005 19:16:27 ]
pi_27788360
het zou zomaar kunnen zijn dat ik vanavond mijn laatste potje FM 2005 heb gespeeld!

donderdag 9 juni 2005 @ 22:07:17 #82
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_27788600
hehe stoppen op je hoogtepunt

Zit nu met Atalanta met een klein probleem, een gebrek aan doorstromend talent dat het hoge niveau niet aankan iemand suggesties?
Ik stel ze niet elke keer op maar toch wel in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders
pi_27788620
Hoezo? Je moet toch nog 14 wedstrijden?
pi_27788919
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef numero_uno het volgende:
hehe stoppen op je hoogtepunt

Zit nu met Atalanta met een klein probleem, een gebrek aan doorstromend talent dat het hoge niveau niet aankan iemand suggesties?
Ik stel ze niet elke keer op maar toch wel in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders
piazza.....speler uit de jeugd van milan, echt waar, een sensatie!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:01:27 #85
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27792724
Korte update.

Heb de Scottish Second Division gewonnen met 16 punten voorsprong op de nummer 2 en 30 op de nummer drie. Heb er wel op de laatste dag voor gezorgd dat mijn grote rivaal (Dumbarton) degradeerde . Ik moest uit tegen hun spelen en ze stonden gelijk in punten met de nummer 8 (9/10 degraderen). Ik won van Dumbarton na een flink mediagevecht. Alloa (nummer 8) haalde 1 puntje waardoor Dumbarton het in divisie 3 mag proberen .

Dit is het team waarmee ik gewerkt heb. Spelers van boven de 60k zijn onhaalbaar en moet het doen met lonen tot ongeveer 500 Pond per week. Ik hoop een linkermiddenvelder aan te trekken tijdens de transferperiode en daarnaast moet ik het vertrek van 1 of 2 basisspelers opvangen. Weatherson gaat op zeker weg aangezien hij in de belangstelling staat van 2 Scottish Premier League clubs en hij begint ongeduldig te worden.

Ik hoor wel van het bestuur wat het doel voor volgend seizoen is.

pi_27811315
Ik heb als manager voor professionaliteit een 1. Weet iemand hoe ik daar iets aan kan doen?
pi_27812438
Eén van de manieren is spelers prijzen in de media als ze goed presteren. Verder moet je altijd professioneel reageren in de media als bijvoorbeeld een andere manager iets over je zegt. Dus niet gaan (terug)schelden, maar een compliment ofzo geven.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 18:23:25 #88
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27812772
Ik speel met PSV, mijn favoriete club. Meestal werd ik kampioen, maar met versie 5.02 en een update van de transfers tot en met maart 2005 lijkt het spel een stukje moeilijker geworden...

Ik wist weliswaar de Amstel Cup te winnen ( 3-1 in de finale tegen FC Groningen ) en de 1/8e finale van de Champions League te bereiken ( 0-0 en 4-1 tegen Bayern München ) , maar in de competitie werd ik 2e, achter Feyenoord. Op zich wel vreemd, want ik had een hoog puntenaantal , 80 na 34 wedstrijden, maar Feyenoord maakte een uitzonderlijk goed seizoen mee met 87 punten. Opvallend is verder dat FC Twente rechtstreeks degradeerde, met slechts 13 punten...:)

Mijn opstelling is:

Gomes ( Diego / Zoetebier )
Ooijer ( Lamey / Bögelund )
Alex ( Naldo )
Bouma
Lee ( Felipe )
Park ( Affelay / Lucius )
Van Bommel ( Bystron / Hoogstrate )
Cocu ( Vogel / Leandro )
Beasley ( De Jong )
Vennegoor ( Sibon )
Farfán ( Robert )

Volgend seizoen komen gratis:

Neretljak ( VLC )
Caçapa ( VC )
Santana ( AMRL )
Coulibaly ( AMLC )
Kluge ( VMC )
S. Inzaghi ( SC )
Voronin ( SC )
pi_27820482
Ik ben blij dat ik een uitgebreide selectie heb. Heb 26 spelers, gebruik ze ook allemaal. Maar nu is zo ongeveer mijn gehele basiself (9 man) geblesseerd. Gelukkig zijn het stuk voor stuk goede vervangers.

Ben bezig met Corinthians. Ik snap alleen niks van sommige spelers. Het ene seizoen is een speler kut, en nu draait ie prima en is ie club topscorer (Vagner Love), of andersom (Eduardo), en de spelers met de beste stats (Fred) loopt voor geen meter, en degene met de slechtste (Wendell) scoort alleen maar goede cijfers.
pi_27823787
wat een irritante speler die pardo.. elke keer pakt die een rode kaart,dus ook als die geel pakt wissel ik em al meteen
pi_27824687
het is zo ver: alhoewel....nagenoeg zover, na drie seizoenen ahrd ploeteren, via de serie C naar de serie B naar de serie A is nu de scudetto tegen alle verwachtingen nagenoeg zeker binnen. Met 11 punten voorsprong op roma en met nog twee potten te spelen, moet dat toch wel lukken.

pi_27824735
en het is zo ver ! kampioenen!

dit is trouwens mijn basiselftal:

[ Bericht 35% gewijzigd door halleekes op 11-06-2005 01:21:23 ]
pi_27829899
Mijn game met Blackpool is vastgeslagen op het moment dat ik voor het eerst in FM naar seizoen 6 zou gaan :(

Ben nu een nieuwe game begonnen bij Envigado Het eerste wat ik gedaan heb is Guarin en Arenas een nieuw contract aangeboden
pi_27830500
quote:
gefeli
wat ga je nu spelen?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:48:56 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27831034
quote:
Je speelt gewoon een standaard 4-4-2 of met aangepaste instructies? Ik speel met Morton namelijk gewoon standaard 4-4-2 met enkele aanpassingen omdat sommige spelers nogal beperkt zijn qua capaciteiten. Het gaat wel goed tot nog toe, maar kom vaak in de problemen in de laatste 10 minuten. Dan sta ik 2-0 voor en wordt het nog ineens 2-1 en soms nog 2-2.
pi_27831103
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

gefeli
wat ga je nu spelen?
dank je, ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ik kampioen zou worden in seizoen 3. Maargoed er is ook nog een championsleague .......

ff een discussietje starten

Mijn stelling: FM is door alle vrije transfers minder leuk/uitdagend dan zonder al die vrije transfers.....persoonlijk zou ik liever zien dat spelers wat harder to get zouden zijn. Klein voorbeeldje....ik heb in seizoen 3 cassano en Gilardino vast kunnen leggen.....GRATIS!.

Aan de andere kant, Torres zijn contrat liep bijna af.....en hij koste iets van 52 mln.....en dan biedt mila 60 mln op hem, dat vind ik dan ook weer onrealistisch. Het is vaak OF gratis of echt voor lomp veel geld, er is nooit een tussenweg.
pi_27831199
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef halleekes het volgende:

[..]

dank je, ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ik kampioen zou worden in seizoen 3. Maargoed er is ook nog een championsleague .......

Mijn stelling: FM is door alle vrije transfers minder leuk/uitdagend dan zonder al die vrije transfers.....persoonlijk zou ik liever zien dat spelers wat harder to get zouden zijn. Klein voorbeeldje....ik heb in seizoen 3 cassano en Gilardino vast kunnen leggen.....GRATIS!.

Aan de andere kant, Torres zijn contrat liep bijna af.....en hij koste iets van 52 mln.....en dan biedt mila 60 mln op hem, dat vind ik dan ook weer onrealistisch. Het is vaak OF gratis of echt voor lomp veel geld, er is nooit een tussenweg.
En niet te vergeten dat je met clubs als Napoli, NEC, Telstar en weet ik veel welke andere B-club, je toch vrij eenvoudig na één of twee jaar met de top mee kan draaien...

Het is een spel, dus zulke problemen zijn moelijk te voorkomen denk ik.
We sure are cute for two ugly people.
pi_27831375
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat je met clubs als Napoli, NEC, Telstar en weet ik veel welke andere B-club, je toch vrij eenvoudig na één of twee jaar met de top mee kan draaien...

tuurlijk is het een spel....maar ik zou graag willen zien dat als ik 20 mln op torres bied, wat veel is voor een speler wiens contract afloopt in 7 maanden, dat ze dat accepteren, maar dat doen ze nooit, ze laten liever het contract aflopen om hem gratis weg te laten gaan....

Verder zouden ze naar mijn mening best een soort van moeilijkheidsgraad erin mogen bouwen, bij praktiisch elk spel kun je een spelniveau selecteren, bij FM niet.
pi_27831776
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:48 schreef PirE het volgende:

[..]

Je speelt gewoon een standaard 4-4-2 of met aangepaste instructies? Ik speel met Morton namelijk gewoon standaard 4-4-2 met enkele aanpassingen omdat sommige spelers nogal beperkt zijn qua capaciteiten. Het gaat wel goed tot nog toe, maar kom vaak in de problemen in de laatste 10 minuten. Dan sta ik 2-0 voor en wordt het nog ineens 2-1 en soms nog 2-2.
Ik krijg relatief weinig counters tegen omdat mijn verdedigers altijd heel goed kunnen koppen en tackelen, er valt zelden een bal achter mijn verdediging.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:44:11 #100
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27832292
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik speel met Morton in het tweede seizoen (SD1 nu) en ik kan echt geen enkele europese speler aantrekken. Ik moet het doen met spelers uit UK & Ireland. Wat wel realistisch is, wie wil er nou in Schotland gaan voetballen .

Een clubs als Napoli heeft toch al een behoorlijke naam en ze spelen in een grote competitie wat het makkelijker maakt om snel succes te behalen. Maar 3x een league achter elkaar winnen is niet echt realistisch. Maar wel goed gedaan.

Misschien wat minder gebruik maken van de search optie en meer op je scouts vertrouwen om nieuwe spelers aan te trekken (Scouting in FM sucked wel, maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter) . Als je iedere keer dezelfde toppers aantrekt dan win je natuurlijk ook iedere keer makkelijk. Het is leuker om zelf te zoeken naar die onverwachte topper. Ik probeer dat ook.

Je kan natuurlijk Gretna gaan managen in SD3 (Hebben ongeveer 12miljoen op de bank en 6 miljoen voor transfers). Een budget dat nog groter is als dat van Ranger en Celtic bij elkaar. Er zit daar een chairman die van Gretna de derde club in Schotland wil maken. Is misschien een leuke uitdaging als je voor een low league team gaat die wel wat geld in de pocket hebben.

Leuke uitdaging om het in seizoen 1 beter te doen als Rowan Alexander (Thuis ongeslagen) en 98 punten in 36 wedstrijden. http://www.gretna-mad.co.uk/footydb/loadlgt.asp
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:48:45 #101
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27832411
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef halleekes het volgende:

[..]

Ik krijg relatief weinig counters tegen omdat mijn verdedigers altijd heel goed kunnen koppen en tackelen, er valt zelden een bal achter mijn verdediging.
Koppen kunnen die Schotten wel en tackelen ook, maar de voor rest is het bedroevend slecht. Dribbling, passing, flair en pace allemaal laag .
Ik denk zelf dat het komt omdat mijn elftal te jong is. Mijn oudste verdediger is 23 (keeper is bv. 21, DL is nog maar 16). De oudste basisspeler is 27 (playmaker). Ik denk dat ze problemen hebben met het omgaan met druk ofzo.
Ik had dat ook vlak voordat ik promoveerde naar SD1, speelde hele slechte wedstrijden, kon niet winnen en had geluk dat de nummer 3 het nog slechter deed. Na de promotie werd alles met 3-0 of 4-0 gewonnen.
pi_27833396
Nou jongens, ik denk dat ik huier een maandje niet ben geweest. Examens gehad en ben een weekje op vakantie geweest. In die tijd heb ik ook niks met FM uitgevoerd, maar ik ben weer terug.

Ik speel voorlopig nog steeds met Rennes. We staan 5e in de competitie, met 4 verliespunten achter op de koploper Marseille. Over een maand spelen we tegen Chelsea voor de tweede ronde CL. Ik zit btw in seizoen 05/06. We zien welw at we er van maken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_27833794
Ben met Heerenveen dus begonnen en na 7 wedstrijde sta ik 3e
Mijn aanval functioneert erg goed maar achterin is het droevig gesteld, Hansson is bij mij bijvoorbeeld erg slecht.
Koning.
pi_27834351
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Mijn aanval functioneert erg goed maar achterin is het droevig gesteld, Hansson is bij mij bijvoorbeeld erg slecht.
ik heb nog een savegame waar ik de CL won met atletico madrid en waar hansson regelmatig meebalde
pi_27838135
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:04 schreef halleekes het volgende:

[..]

tuurlijk is het een spel....maar ik zou graag willen zien dat als ik 20 mln op torres bied, wat veel is voor een speler wiens contract afloopt in 7 maanden, dat ze dat accepteren, maar dat doen ze nooit, ze laten liever het contract aflopen om hem gratis weg te laten gaan....

Verder zouden ze naar mijn mening best een soort van moeilijkheidsgraad erin mogen bouwen, bij praktiisch elk spel kun je een spelniveau selecteren, bij FM niet.
ja, zitten idd nog wat vage dingen in. Ik heb nu dat van der Vaart geen contractverlenging wilde en dus op het einde van het seizoen transfervrij weg mag, toen heb ik hem voor 8(?) mljn aan sociedad varkocht met als transferdatum over 1 jaar. Zo krijg ik toch nog geld
pi_27840956
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Dat was bij mij in het begin de enige goede verdediger.
That's all folks!
pi_27841188
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef halleekes het volgende:

[..]

Daarom moet je ook de nieuwste patch installeren. Deze problemen zijn al lang verholpen door SiGames. Niet meer tientallen tranfervrije topspelers elk seizoen, minder geld en het spel op zich wordt ook moeilijker. Probeer dan nog eens kampioen van de Serie A te worden met Napoli in drie seizoenen.
pi_27841702
Mijn derde seizoen met de Wolverhampton Wanderers is voorbij. Na een kwakkelend begin en veel inhaalwedstrijden werd uiteindelijk de derde plek behaald. Een evenaring van vorig seizoen. Ook werd de eerste grote prijs gepakt: de League cup. Ook Europees verliep het behoorlijk. Na net te zijn uitgeschakeld door Valencia in de voorronde van de CL, werd de tweede KO-ronde van de UEFA-cup bereikt. Daarin werd ik door de uiteindelijke winnaar Atletico Madrid uitgeschakeld.

Maar screens zeggen meer dan woorden:

Allereerst mijzelf:

Weinig toelichting vereist, denk ik. Media gebruiken blijkt mijn specialiteit. Niet kibbelen, alleen maar prijzen en succeswensen lijkt garantie voor succes.

De eindstand van de Premier League:

Na twee seizoenen een oppermachtig Chelsea was het dit seizoen, tot mijn grote verassing, een oppermachtig Arsenal. Op de laatste wedstrijd tegen Arsenal na (ik counterde de hele wedstrijd, waardoor Arsenal uiteindelijk met 2-1 ten onder ging) heb ik alle wedstrijden ruim verloren. Zij waren er onder andere voor verantwoordelijk dat ik de halve finale van de FA Cup met 4-0 verloor.

De selectie:

Hier de selectie waar ik het seizoen mee heb gespeeld. Ondanks het gebrek aan écht grote namen werd er wel weer een behoorlijk goed resultaat geboekt. Let ook op de gemiddelde cijfers van sommige spelers. Ook niet onopgemerkt: Lobont wordt inmiddels begeert door Man Utd!

De goals, assists, ed:

Opvallend is het aantal goals en assists van Claudio López, wat betekent dat hij bijna elke wedstrijd wel bij een goal betrokken is.

De tactiek:

Vleugelspelers kunnen niet aanvallender, want dan vallen er gaten in de verdediging. Desondanks zorgen ze voor behoorlijke aanvallende impulsen.

Dan nog enkele spelers die voor het team enorm belangrijk zijn geweest:

Claudio López:

Hij scoort zoals gezegd niet alleen, maar heeft ook oog voor zijn medespelers en is ontzettend ervaren.

Jhon Jairo Mosquera:

Vooral een invaller, maar een gigantisch talent. 19 jaar, 15 interlands, 20 Finishing, 17 Heading en 16 Dribbling. Een schitterende robijn voor de toekomst.

Marcel Majoros:

Voor 70K weggeplukt uit het 2e van PSV en de afgelopen 3 seizoenen eigenlijk niet meer weg te denken uit het eerste. Multi-inzetbaar, en dat maakt het nog eens dubbel zo functioneel.

Verder verdienen Flamini en Lobont ook nog een woord, maar die zijn niet zó bijzonder gegroeid.

Voor volgend seizoen komen transfervrij de volgende spelers:
- Anelka
- Gargarov
- Wilhelmsson
- Faty
- Tuncay
- Barry Ferguson
- Higginbotham

David Di Michele vertrekt transfervrij naar laagvlieger Newcastle.

Edit: Arsenal wint de Treble, de Premier League, de FA Cup én de Chamions League.

[ Bericht 1% gewijzigd door EnGCatjuh op 11-06-2005 20:26:43 ]
pi_27847714
Ik heb het helemaal gehad even met mijn team. Niks draait meer, niemand scoort meer, alles gaat kut. Sta je in de finale van de Copa Libertadores, verkloten ze het met 7-0. Al tijden geen wedstrijd gewonnen, en ik weet niet meer wat ik moet veranderen. Terwijl ik topspelers heb. Volgend seizoen maar een andere taktiek.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:33:28 #110
24619 Mr._T-Rex
AutoFreak
pi_27858285
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

Jhon Jairo Mosquera:
[[url=http://img259.echo.cx/img259/6084/mosquera9hh.th.png]afbeelding][/URL]
Vooral een invaller, maar een gigantisch talent. 19 jaar, 15 interlands, 20 Finishing, 17 Heading en 16 Dribbling. Een schitterende robijn voor de toekomst.

Marcel Majoros:
[[url=http://img259.echo.cx/img259/4902/majoros8dw.th.png]afbeelding][/URL]
Voor 70K weggeplukt uit het 2e van PSV en de afgelopen 3 seizoenen eigenlijk niet meer weg te denken uit het eerste. Multi-inzetbaar, en dat maakt het nog eens dubbel zo functioneel.
Hmm, die Mosquera ziet er wel nice uit, eens kijken of ie naar mijn Ajax wil komen
pi_27859632
Speelde bij River volgens mij, en omdat hij zijn jeugdcontract niet wilde verlengen (hij had al een contract bij mij maar ik kon het geld niet ophoesten) kwam ie transfervrij. Zeer fijn natuurlijk.
Op zich zou hij ook wel naar Ajax kunnen, denk ik.
  zondag 12 juni 2005 @ 20:33:04 #112
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27866489
Ik móet nu wel kampioen met PSV, in het 2e seizoen, dat kán gewoon niet anders met zo'n selectie...ik heb een heleboel spelers die ik niet gebruikte verkocht en een hoop gratis spelers gehaald. Mijn selectie ziet er nu als volgt uit:

Gomes ( Diego / Muyters )

Alessandro ( Ooijer / Lamey )
Caçapa ( Alex )
Bouma ( Naldo / Neretljak )
Filipe ( Lee / Filipe )

Park ( Santana / Farfán )
Van Bommel ( Kluge / Bystron )
Vogel ( Cocu )
Beasley ( Coulibaly / De Jong )

Ortega ( Vennegoor / Voronin )
Tevez ( S. Inzaghi / Vonlanthen )

Wat denken jullie ervan? Dit is toch een hartstikke bruut team voor de eredivisie in het 2e seizoen? In het 1e seizoen haalde ik al 80 punten, normaal gesproken genoeg voor het kampioenschap, maar door het extreem goeie seizoen van Feyenoord ( maarliefst 87 punten!!! ) werd ik 2e. Ik haalde eveneens de 1/8e Finale van de champions league ( eruit tegen Bayern München ) en won de Amstel Cup. Het móet toch beter gaan nu?
  zondag 12 juni 2005 @ 20:35:04 #113
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27866561
Die 2e Filipe op de linksback-positie is trouwens Felipe, met een E dus als 2e letters, dat is een andere, ook een supergroot talent van 20 jaar. Cocu staat niet in de basis omdat hij slechter is geworden, dat is trouwens wel een mooie feature in FM, dat ze weer slechter worden naarmate ze de voor voetballers pensioensgerechtigde leeftijd bereiken...
  zondag 12 juni 2005 @ 20:45:55 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27866902
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:33 schreef johannes1986 het volgende:
Gomes ( Diego / Muyters )

Alessandro ( Ooijer / Lamey )
Caçapa ( Alex )
Bouma ( Naldo / Neretljak )
Filipe ( Lee / Filipe )

Park ( Santana / Farfán )
Van Bommel ( Kluge / Bystron )
Vogel ( Cocu )
Beasley ( Coulibaly / De Jong )

Ortega ( Vennegoor / Voronin )
Tevez ( S. Inzaghi / Vonlanthen )

Wat denken jullie ervan? Dit is toch een hartstikke bruut team voor de eredivisie in het 2e seizoen? In het 1e seizoen haalde ik al 80 punten, normaal gesproken genoeg voor het kampioenschap, maar door het extreem goeie seizoen van Feyenoord ( maarliefst 87 punten!!! ) werd ik 2e. Ik haalde eveneens de 1/8e Finale van de champions league ( eruit tegen Bayern München ) en won de Amstel Cup. Het móet toch beter gaan nu?
Speel je met Update 5.0.5? Ik zag namelijk in mijn Morton game dat van Bommel echt weg wilde en weigerde bij te tekenen bij PSV.
  zondag 12 juni 2005 @ 21:01:29 #115
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27867339
Ik heb 5.02 en dan één van de laatste data updates, tot en met maart 2005
Van Bommel wou bij mij ook geen nieuw contract tekenen, toen heb ik alles uit de kast gehaald wat maar mogelijk was, hij verdient nu 4,2 miljoen gulden ( meer kon ik toendertijd niet bieden, nu gelukkig wel, anders had ik Tevez nooit gekregen ) , heeft dikke bonussen voor goals, assists en gespeelde wedstrijden en bovendien een clausule dat hij bij een bod van 40 miljoen gulden of hoger weg mag. Dr is alleen gek genoeg nog niemand in hem geïnteresseerd geweest , terwijl hij de pannen van het dak speelt

Net een lekker begin, 1e competitiewedstrijd tegen Excelsior, 4-0 gewonnen. Vooral het nieuwe aanvalsduo was op dreef, Simone Inzaghi scoorde ( hij speelt 2 weekjes, want per 1 september komt Ortega gratis over van Newell's Old Boys ) en Tevez maakte een loepzuivere hattrick en kreeg een 10!

Alessandro ( rechtsback ) komt per 1-1-'06, dus nog halfjaartje wachten. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid Ooijer uit de basis spelen.
  maandag 13 juni 2005 @ 14:59:34 #116
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27888497
Ik ben nieuw met het spel en sorry voor de domme vraag, maar waar kan ik updates vinden
pi_27888627
Hey Noca!

op de site van de makers: http://www.sigames.com

Bij welke club ga je beginnen, DE FC?
That's all folks!
  maandag 13 juni 2005 @ 15:09:48 #118
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27888854
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hey Noca!

op de site van de makers: http://www.sigames.com

Bij welke club ga je beginnen, DE FC?
Dankje!

Tuurlijk bij de FC
pi_27889074
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef Noca het volgende:

[..]

Dankje!

Tuurlijk bij de FC
Geweldige club om mee te spelen

sowieso met Tuyp in de spits spelen, goalgetter
  maandag 13 juni 2005 @ 15:59:56 #120
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27890660
ik zit ook nog bij groningen... al een tijdje niet meer gespeeld binnenkort maar weer even oppakken
Bernie en ik zijn tof.
pi_27891489
In mijn 2e seizoen met Ajax liep het erg lekker. Had nog een ongeslagen reeks uit het vorige seizoen staan en die heb ik dit seizoen weten rekken tot 44 wedstrijden ongeslagen te blijven met in totaal zo'n 5 gelijke spelen.

Daarna was het niet meer houdbaar, want al m'n spitsen (Aliadière, Sonck en Babel) waren geblesseerd en de andere aanvallers scoren veel moeilijker. Daarnaast Govou geblesseerd en Sneijder gigantisch uit vorm (m'n 2 beste spelers) + vd Vaart geschorst en ik had ook nog een heel zwaar programma:

- Heereveen (4e) uit
- Uefa kwartfinale
- Nec (10e) uit
- Return Uefa kwartfinale
- Feyenoord (2e) uit
- Uefa halve finale
- Psv (3e) thuis
- Uefa return halve finale

en alle wedstrijden met 3/4 dagen ertussen

Het valt me dus heel erg mee dat ik alleen tegen feyenoord verloor en van psv won en de finale van de Uefa cup bereikte.

Toen ik weer wat spelers fit had het seizoen mooi afgemaakt met het kampioenschap, de beker en de Uefa cup

Kampioenschap:

Aliadière, Sonck beide 19 doelpunten, ondanks beide lang geblesseerd geweest

Bekerfinale:

Uefacup finale:

Nu kon ik Santana die erg goed is geworden langer vastleggen (wilde eerst niet)

Dit is mijn basiself, vd Vaart is net vertrokken(wilde niet bijtekenen) en Mosquera is er net bij:
pi_27892071
Dit is een mooi vooruitzicht :

Nederland wint de wk2006 finale met 3-1 van duitsland
  maandag 13 juni 2005 @ 17:11:13 #123
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27892975
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Geweldige club om mee te spelen

sowieso met Tuyp in de spits spelen, goalgetter
Ik zoek me een ongeluk...maar hoe kan ik van tacktiek wisselen? Bijv 3-5-2 ipv 4-4-2..

Ik kan het niet vinden
  maandag 13 juni 2005 @ 17:13:47 #124
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27893037
bij tactics
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 13 juni 2005 @ 17:34:23 #125
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27893620
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef mordradead het volgende:
bij tactics
Ik kan ze wel verschuiven maar er blijft 4-4-2 boven staan.
  maandag 13 juni 2005 @ 18:23:59 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27894792
ja, dat omdat je de 4/4/2 `standaard` tactiek hebt ingesteld (gaat automatisch) als je jou tactiek opslaat veranderd de naam
Bernie en ik zijn tof.
pi_27895161
We leren het Noca wel.
That's all folks!
pi_27903142
Ik ben nu m'n tweede seizoen bij Ravenna ingegaan. Ik heb me fantastisch versterkt met tweede elftal spelers van topclubs uit de Serie A. ( o.a Borla Tridon van Juve, Scurto van Roma, Franchini van Inter)

De voorbereiding ging moeizaam. Ik heb m'n elftal tegen veel toppers laten spelen om uit m'n schulden te komen. Ook heb ik veel uitgeprobeerd.

De eerste wedstrijd in de competitie ging verloren tegen Ancona, de drie duels die daarop volgden heb ik met ruime cijfers gewonnen. Volgens mij moet promoveren mogelijk zijn.
That's all folks!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:57:51 #129
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27910624
Welke competities selecteren jullie allemaal bij het begin van het spel? Maakt dat wat uit of wordt het daar veel slomer van...mijn eerste seizoen was niet bepaald een succes
pi_27910773
Het gaat lekker met Telstakkers. Ik sta 2de. Zit nu midseizoen. Ik vraag me af of ze het vol kunnen houden.De wedstrijden die we winnen zijn echt slechte wedstrijden, we zwijnen best vaak. Maar goed, als je ook slechte wedstrijden kan winnen...ben je eigelijk gewoon goed Er zijn ook 2 regens die wekelijks uitblinken. Waarvan er 1 al de intresse heeft gewekt van Real, Arsenal, Man Utd. AC Milan. Meteen maar even een contract aangeboden voor 5 jaar, tegen 2500 per maand, met een ontsnappingsclausule van 30 miljoen.
pi_27913647
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Noca het volgende:
Welke competities selecteren jullie allemaal bij het begin van het spel? Maakt dat wat uit of wordt het daar veel slomer van...mijn eerste seizoen was niet bepaald een succes
Het wordt er inderdaad langzamer van, maar als je gaat beginnen. Doe dan alleen even de Nederlandse competitie. Eerst even langzaam wennen aan het spel
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:32:12 #132
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27914878
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Noca het volgende:
Dat ligt aan de competities die speel. Ik speel wel met de grootst mogelijke database omdat er dan ook amateurs in het spel zitten. Dan heb je meer optie's als je een kleine club kiest.

Als ik in het Verenigd Koninkrijk speel dan selecteer ik altijd:
- Engeland (alles zelfs lower conference)
- Schotland (alle divisie's)
- Wales
- Ierland (minimaal hoogste divisie)
- Noord-Ierland (minimaal hoogste divisie)

Wat ik probeer is om een zo natuur mogelijk verloop te hebben. Als je Engeland met Italie selecteert dan zitten de Engelse clubs in no-time vol met Italianen.

Het aantal competitie's wat je kan draaien hangt ook af van de specs van je PC.
pi_27915204
Ik selecteer altijd maar 1 of 2 landen, dan gaat het wel sneller.
That's all folks!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:38:46 #134
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_27917082
Meestal Spanje (1+2) Engeland(PM + CH) Italië (A+B) Nederland (HCE - GGD)

Maar hangt ook af van het team waarmee ik speel
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:53:22 #135
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_27923421
Super game,

Ben begonnen met Ajax, om er even in te komen, de 1e 4 seizoenen kampioen geworden, 4x Amstel Cup, 4x JC schaal en 1x de Uefa Cup, na 4 en een half jaar Ajax had ik het wel gezien en ben ik gaan zoeken naar een andere club ik kwam uit bij Sevilla deze club stond 20e in de Primera Division, maar ik kreeg wel een transferbudget van € 42.000.000 heb dus meteen maar 7 spelers van mijn ouwe cluppie gehaald, na een woelig seizoen toch nog 7 geworden, door een uitblinkende Ronaldo die ik voor € 3.000.000 gehaald had van Real Madrid.

In het nieuwe seizoen veel versterkingen gehaald, vooral veel transfervrije spelers

Mijn opstelling

Esteban
( was er al)
van der Borre De Jong Simons Fawcett
€ 1.450.000 € 8.500.000 € 0,00 € 2,000,000

Bapstipa
€ 0,00 ( was er al )

Gouvou J. Cole
€ 0,00 € 0,00

Rosicky
€ 0,00
Ronaldo Anatonio
€ 3.000.000 ( was er al )
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_27925630
Even een vraagje. Ik heb een super vol programma, met over de 50 wedstrijden. Nu zijn de spelers dus al snel vrij moe. Moet ik dan juist wel of niet fysiek laten trainen, een dag rust na de wedstrijd of op de wedstrijddag laten trainen?
pi_27932436
Ik geef mijn spelers sowieso altijd de dag na de wedstrijd vrij. Trainen op de wedstrijddag lijkt mij al helemaal niet bevorderlijk voor hun fysieke gesteldheid.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:14:38 #138
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27935650
Ben maar opnieuw begonnen met BV Veendam. Sta na een competitie helft op de 6e plek, het wordt iets makkelijker
pi_27939237
Gaat goed Noca!

Ik pas weinig aan aan de standaard trainingen. Alleen in de voorbereiding train ik hard, daarna normaal.
That's all folks!
pi_27948170
Ik heb in het eerste seizoen vrij eenvoudig de dubbel gepakt met Olympiakos Piraeus. In de Champions League ben ik uitgeschakeld in de eerste ronde. Werd daar laatste in een poule met Dinamo Kiev, AS Roma en AS Monaco. Toen zei het bestuur nog dat ze erg tevreden waren met het resultaat in Europa.

Vanden Borre wilde ik in het eerste seizoen al hebben, toen wilde hij niet, en zou ik ¤1.300.000 moeten betalen. Later verbrak hij het contract met Anderlecht, toen kon ik hem het seizoen erop hem gratis signen.

Voor het nieuwe seizoen heb ik Freddy Guarin, Mike Zonneveld en dus Vanden Borre aangetrokken, ik ben nog aan het azen op een nieuwe AMC omdat Rivaldo een beetje oud begint te worden. Ik hou em nog voor back-up. Verder in de spits loopt Okkas, die is aan het scoren niet normaal. 4 wedstrijden, 8 goals. Aanradertje, hij moest in het eerste seizoen een beetje inkomen maar het komt er nu allemaal uit!

Mijn doelstelling voor dit seizoen is om wederom de dubbel te scoren en in de Champions League in de 2e ronde te komen of misschien nog verder.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_27973254
Mijn opgeslagen games doen het niet meer

Ben opnieuw begonnen, dit keer een game in de Duitse competitie gestart. Union Berlin is mijn nieuwe club, ze spelen regional Nord ofzo. Doelstelling van de directie is om eerste te worden. Dat wordt alleen wel moeilijk, transferbudget is 275.000 euro. En ik heb alleen 3de rangs voetballers tot mijn beschikking. Enige die wilde komen, is keeper Motta.
pi_27976644
Het transferbudget is niet eens zo verkeerd, acceptabele spelers vinden die willen komen is lastiger.
That's all folks!
pi_27977245
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het transferbudget is niet eens zo verkeerd, acceptabele spelers vinden die willen komen is lastiger.
Tja...ach...ik had gewoon op meer gehoopt Nu zit ik weer uren te struinen voor paar redelijke spelers. Justin Moose wilde wel komen trouwnes. Die is wel redelijk en koste niets.

Maar goed, eerste 4 wedstrijden alleen maar gelijkspelletjes....en 1ste ronde beker eruit tegen Wolsfburg, 2-3 verloren. Leverde wel weer 55.000 euro op.
pi_27977827
Die ¤55.000,- is kassa. Heb je je salarissen voor een jaar er ook weer uit,
Vakantie
pi_27978304
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Die ¤55.000,- is kassa. Heb je je salarissen voor een jaar er ook weer uit,
Ja, zit nu ook ruim onder het budget qua salarissen. Dus dat gaat goed. Alleen Moose, en Motta verdienen "veel" , Moose 4000 per maand, en Motta 10.500. Daarna komen wat spelers met 1000, 2000 per maand. Rest van de selectie zit op 850 per maand. Financieel gaat het wel de goeie kant op. Nu sportief nog
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:09:17 #146
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27981101
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ja, zit nu ook ruim onder het budget qua salarissen. Dus dat gaat goed. Alleen Moose, en Motta verdienen "veel" , Moose 4000 per maand, en Motta 10.500. Daarna komen wat spelers met 1000, 2000 per maand. Rest van de selectie zit op 850 per maand. Financieel gaat het wel de goeie kant op. Nu sportief nog
Een startbudget van ¤275.000 voor transfers is een budget waar ik alleen maar van droom als ik weer eens begin met een lower league team. En die salarissen, damn wat veel .
Ik heb nu (2e seizoen) door een "grote" transfer (¤750.000 voor mijn spits ) een budget van ongeveer ¤600.000, dit was (¤125.000 voor de verkoop). Mijn totale wagebudget is ¤6500 per week :\. Mijn totale begroting is ¤1.2 miljoen op jaarbasis . En ik kom structureel ¤450.000 te kort op jaarbasis (wat ik dus moet aanvullen met transferinkomsten)

Voor scouting zou ik vooral kijken naar de jeugdspelers van de grote clubs. En kijken wat er aan vrije transfers rondloopt. Daar zitten vaak wat redelijke spelers bij. Maar bij een kleine club kost het zoeken naar die goede middelmatige spits gewoon meer tijd als bij een grote club. Het is daarnaast nog een uitdaging om je elftal een beetje bij elkaar te houden na een goed seizoen .
pi_27981759
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef PirE het volgende:

[..]

Een startbudget van ¤275.000 voor transfers is een budget waar ik alleen maar van droom als ik weer eens begin met een lower league team. En die salarissen, damn wat veel .
Ik heb nu (2e seizoen) door een "grote" transfer (¤750.000 voor mijn spits ) een budget van ongeveer ¤600.000, dit was (¤125.000 voor de verkoop). Mijn totale wagebudget is ¤6500 per week :\. Mijn totale begroting is ¤1.2 miljoen op jaarbasis . En ik kom structureel ¤450.000 te kort op jaarbasis (wat ik dus moet aanvullen met transferinkomsten)

Voor scouting zou ik vooral kijken naar de jeugdspelers van de grote clubs. En kijken wat er aan vrije transfers rondloopt. Daar zitten vaak wat redelijke spelers bij. Maar bij een kleine club kost het zoeken naar die goede middelmatige spits gewoon meer tijd als bij een grote club. Het is daarnaast nog een uitdaging om je elftal een beetje bij elkaar te houden na een goed seizoen .
6500 per week . Dan heb ik het toch iets ruimer

Ik struin trouwens ook de grotere clubs af, op zoek naar jeugdspelers die weggestuurd zijn. Zit soms wat leuks tussen. Timon van Leeuwen heeft net getekend. Das best een aardige speler.
pi_27983343
Ederson is ook een leuke voetballer voor een matige club, hij speelt bij RS Futebol in Brazilië. Ik hoop alleen niet dat hij te duur is, hij kost namelijk ¤200.000,-
Vakantie
pi_27983365
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ederson
*notitie maakt*
pi_27983429
Carlos Fernado (geen typefout) Figueroa is ook een hele goeie en goedkope speler!
pi_27984871
Waar kan die spelen? Ederson is een AMC. Ik kan nu niet kijken, zit op me stage!
Vakantie
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:01:31 #152
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27985227
Geen tijd meer voor dit spel, wel jammer.

GTA: San Andreas
A.M.A.B
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:35:09 #153
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27994040
Nog een tip (Huge database en officiele Patch 5.0.5 incl updates):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_27997078
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:26 schreef BobRooney het volgende:

[..]

6500 per week . Dan heb ik het toch iets ruimer

Ik struin trouwens ook de grotere clubs af, op zoek naar jeugdspelers die weggestuurd zijn. Zit soms wat leuks tussen. Timon van Leeuwen heeft net getekend. Das best een aardige speler.
Bij Ravenna kan ik maar 2400 bieden, transfergeld is er helemaal niet. Toch gaat het wel goed, tactiek en scouting zijn de belangrijkste dingen om de concurrentie af te troeven.
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:43:04 #155
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27997908
Pfff maar goed dat ik dit spel niet tijdens mijn afstuderen ben gaan spelen zeg...verslavend!

Bij Veendam deed ik het redelijk, net geen nacompetitie gehaald. Ben nu overgestapt naar Cambridge United in League 2. Vrijwel geen transfer budget en de loonkosten zijn al te hoog. Het bestuur gaf al aan dat het erom ging om niet te degraderen.

Doe het nu best goed, sta 2e na 5 wedstrijden en er wordt goed gevoetbald
pi_28003934
Behoorlijk incidentenvoetbal dus met gekke situaties, ik ken het.
That's all folks!
pi_28019894
Aangezien mijn vriendin tijdens mijn afwezigheid per ongeluk de map van FM had gedelete, is mijn potje met Dordt weg. Ben nu met AA Gent begonnen. Zit nog in de voorbereiding, die loopt aardig.

Op doel zal Frédéric Herpoel staan, captain en Rode Duivel.

Achterin zoek ik nog een rechtsback, tot die tijd doet de van AZ overgenomen Ron Vlaar het daar. In de oefenmatchen doet ie het goed. Centraal is Dario Smoje, Kroaat met een verleden bij AC Milan, een zekerheidje. Om de andere plek zullen Tjörven De Brul, voormalig Brugge-speler en ex-Rode Duivel, David Van Hoyweghen en, als er een back komt, Ron Vlaar strijden. Linksback is dan voorlopig Dieter Dever, die kan concurreren met Björn De Coninck (nu geblesseerd) en de eveneens geblesseerde Mustapha Oussalah, een Standard-huurling.

Als defensieve middenvelder is de Fransman Mathieu Verschuère onomstreden. Op de flanken heb ik wat andere problemen. Mijn beoogd rechtermiddenvelder Davy De Beule heeft een globale schorsing voor het hele seizoen, zodat Steve Cooreman of Wouter Vrancken daar voorlopig ballen. Op links had ik Sandy Martens, oud-Brugge en Rode Duivels, op het oog, maar die is tot januari geblesseerd. Voorlopig staat daar nu Steven Ribus, maar ik ben in onderhandeling met Nourdin Boukhari van Ajax, die alleen maar hoeft te tekenen.

Aanvallende middenvelder is Mbark Boussoufa, Nederlander en een talent. Matiás Fernández, mijn Chileense aankoop, is zijn concurrent.

In de aanval is Ali Lukunku ook geschorst, tot eind december. Daarom is Abdelmalek Cherrad, een lastige Algerijn, voorlopig basisspeler voor Ivica Jarakovic. Nordin Jbari, oud-Rode Duivel, schiet ze er lekker in en is onomstreden. Ook heb ik de jonge Argentijn Pablo Vítti aangetrokken als extra optie in de spits.

Ben benieuwd hoe het in de competitie zal gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_28021906
Waarvoor is Davy geschorst, heeft hij een scheids aangevallen?
That's all folks!
pi_28022768
Nee, was toen bij Lokeren opgestapt met problemen. Schorsing is later opgeheven in het echt, in het spel helaas niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_28027470
hum...nu mijn tentamens voorbij zijn( helaas wel hertentamens in augustus ).....heb ik naast terras zitten en een beetje buiten ballen met vrienden weer tijd voor FM
pi_28052635
Ik zit nu in m'n tweede seizoen met Ravenna. Na 17 wedstrijden sta ik tweede en heb tien punten achterstand op de nummer 1 Ancona. Die gaan wel erg hard. De nummer 2 t/m 5 spelen aan het eind play-offs om de tweede promotieplek. Mijn spits Toscano doet het erg goed met 15 doelpunten.

Ik heb net wel een enorme tegenvaller te verwerken gekregen. Mijn middenvelder Mussoni is er acht maand uit door een dijbeenbreuk.
That's all folks!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:28:54 #162
27403 henkalex
full-time rare gast
pi_28053962
Na de titel en promotie naar THe Championship met Hartlepool ben ik nu na 39 duels in het eerste seizoen in The Championship weer eerste, 6 punten voor op nummer 2 Norwich. Een seizoen na de promotie naar The Championship gloort de Premier League.
pi_28064740
hoe scouten jullie eigenlijk? Altijd op streek..of alleen op een (groot) voetbal land? Of filteren jullie de 'normale' spelerslijst die op je op kan vragen en laten dan een speler scouten?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  zondag 19 juni 2005 @ 16:38:16 #164
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28065473
quote:
Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef Onderbroek het volgende:
hoe scouten jullie eigenlijk? Altijd op streek..of alleen op een (groot) voetbal land? Of filteren jullie de 'normale' spelerslijst die op je op kan vragen en laten dan een speler scouten?
Ik scout zowieso alleen spelers die de taal van het land machtig zijn. Daarnaast scout ik in logische competitie's. Dus de eigen league en de league erboven (voor goedkope bargains). En de divisie's van gelijke sterkte in de buurlanden.
pi_28067705
wat irritant is aan psv is dat ze zo'n klein transfer budget hebben maar 4 miljoen ofzo
heb van bommel meteen kunnen verkopen voor zo'n 8.5 miljoen, maar ik krijg maar een klein deel daarvan op m'n transferbudget
en het bestuur wil me niet meer geven eikels
pi_28101444
quote:
Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef Onderbroek het volgende:
Op streek en voetballand, meestal heb je wel succes bij de buurlanden.

8 miljoen voor Van Bommel Onderbroek? Dat is wel erg weinig.
That's all folks!
pi_28104248
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Op streek en voetballand, meestal heb je wel succes bij de buurlanden.

8 miljoen voor Van Bommel Onderbroek? Dat is wel erg weinig.
het liep telkens op..dus ik maar accepteren ....op het einde werd er 10 geboden...kiest ie voor het team wat 8 miljoen bood

heb wel een lekkere tactiek gemaakt

2-3-3-2

---------keeper
-------CV-----CV
----VM----VM-----VM
-M----------M----------M
--------A-------A

de 2 buitenste VM met een schuine pijl terug laten lopen naar de back posities
beide buitenste M met een pijl naar voren (2 snelle M die goed kunnen dribbelen en snel zijn en dan vaak over de flanken spelen)
Als ik win dan is het niet ruim..hooguit 2-0
In colombia een goede spits gevonden, 20 jaar...goede beoordeling door de scouts en ook in mijn team doet ie het vrij goed. Z'n naam was iets van...perea ofzoiets ben z'n naam kwijt
Als ik m'n coaches vraag om mij te vertellen hoe ie het doet in m'n team zeggen ze allemaal dat hij een topspeler kan worden
Toen ik hem kocht begon vennegoor te klagen over het feit dat er teveel spelers op de spit-posities zijn (vonlanthen, vennegoor, robert, farfan, perea)
Dus ik denk dat ik minimaal 1 spits ga verkopen (zal waarschijnlijk vennegoor gaan worden)
Toen ik bij psv kwam meteen een paar spelers verkocht...bogelund, lamey ...gewoon om geld te krijgen voor nieuwe aankopen.
Feyenoord wordt bij mij in de competitie gezien als een serieuze titelkandidaat, maar ze doen het echt heel slecht..staan nu 15e
pi_28106632
ben ook weer begonnen..
ben wigan uit the championship

opzich leuke spelers..een goeie middelvelder..die meteen al door clubs gekocht wou worden..maar heb niet gedaan..of ze mogen hem kopen voor 8 miljoen..

begon trouwens met 8 miljoen voor transfers

eddie gaven aangetrokken..
adu wou nog niet..
nog een jonge ajax speler kwam misschien..

opzich voetballen ze wel goed..leuke acties..en goeie strijd..probeer te promoveren..en dan te hopen dat ik niet meteen deagradeer
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:10:26 #169
53760 Silverado
Da Animator
pi_28109112
coach nu Boca
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:17:21 #170
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28113844
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:10 schreef Silverado het volgende:
coach nu Boca
Boca is leuk om te coachen . Wel van River winnen :p Of voor de grap proberen een River speler te kopen, heb je gelijk een probleem
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:56:23 #171
53760 Silverado
Da Animator
pi_28115004
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:17 schreef PirE het volgende:

[..]

Boca is leuk om te coachen . Wel van River winnen :p Of voor de grap proberen een River speler te kopen, heb je gelijk een probleem
Ben tot nu toe zeer succesvol met Boca, jammer dat River geen spelers wil verkopen aan mij . Argentinie is best leuk!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:54:15 #172
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28120022
Ja dat had ik ook toen ik Beckham met Barcelona wou kopen gelijk rellen met de supporters uiteindelijk issie toch gekomen en speelt de sterren van de hemel. Ben int 2e seizoen na 21 wedstrijden ongeslagen te zijn geweest door At Madrid verslagen met 2-1. klinkt erger dan t is want ongeveer mn hele basis 11 ligt in puin en dan bedoel ik ook echt allemaal standaard 2 weken en langer
Deze screen wil ik jullie dan niet onthouden..

[ Bericht 18% gewijzigd door numero_uno op 22-06-2005 12:17:39 ]
pi_28134657
jij had ook update gebruikt? of zelf er in gezet dat van mark van bommel kwam??
heb wel ff met de editor gedaan

wel vette skin man
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_28134723
na 11 wedstrijd met Wigan Athletic
sta ik op een 6de plek..niet slecht op zich..

veel blessures nu..
eddie gaven kwam niet ivm dat "visum"
heb wel ali elkatabi (ik weet naam is fout..maar ik zoek het niet op) gekocht van az..
meteen gescoord bij ze debuut

1speler onder de 21 bij england..doet het daar goed..bij mij bankzitter :/
moet nog een goeie vc hebben..iemand tips?
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:32:45 #175
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28135070
Nee ik doe niks editten ik had m gewoon nodig en de skin heet Breeze en is op de inmiddels wel bekende skinsite te vinden
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:54:44 #176
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28137574
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef Noca het volgende:
Ben nu overgestapt naar Cambridge United in League 2. Vrijwel geen transfer budget en de loonkosten zijn al te hoog. Het bestuur gaf al aan dat het erom ging om niet te degraderen.

Doe het nu best goed, sta 2e na 5 wedstrijden en er wordt goed gevoetbald
Na 12 wedstrijden op kop

Luke Guttridge speelt bij mij op het middenveld, best een goeie voetballer. Is wel wat als je bij een club speelt onder de hoogste divisie, denk dat hij het hoogste niveau net niet aankan..
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:44:04 #177
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28147715
Update op mijn Morton game (seizoen 2005-2006):

Een aantal hoogtepunten:

Speelronde 24 (Had 6 punten voorsprong op ICT).
Inverness CT - Morton. Voorafgaand aan de wedstrijd werd er al behoorlijk gestreden in de media. Beide managers beseften dat dit de sleutelwedstrijd voor promotie naar de SPL was.
De start van Morton was veelbelovend met een goal van McAnespie (ML) binnen 10 minuten.
Daarna gebeurde er vrij weinig totdat ik een penalty kreeg (half uur gespeeld). Mijn playmaker schoot deze zonder problemen binnen 0-2. 2 minuten later zorgde McAnespie voor de 0-3, en weer 1 minuut later stond het 0-4 voor Morton door 1 van mijn spitsen.
Na rust werd het allemaal wat minder. Templeman scoorde zijn 2e goal van de dag en 8 minuten voor tijd maakte ICT dan nog de 1-5 voor de statistieken.

De competitie is nu 25 speelronden oud en Morton wacht nog steeds op de eerste verliespartij dit jaar.

1. Morton 25 - 19 won - 6 draw - 0 lost
2. Inverness CT 15 won - 7 draw - 3 lost

Ik zit nog in de FA Cup en de grote clubs Celtic en Rangers liggen er al (Celtic won van Rangers en ze verloren van Aberdeen). Ik mag nu thuis Aberdeen ontvangen (volle bak dus). Bij winst ligt de weg naar Europa open omdat de oppositie niet meer zo heel sterk is.

Ik krijg volop andere jobs aangeboden van League One & Two clubs. Heb al aanbiedingen van Barnsley en Wycombe afgeslagen.

Mijn grootste uitdaging bij Morton wordt het bij elkaar houden van dit elftal. Mijn hele basiself staat nu in de belangstelling van grote SPL-teams en Engelse Championship teams. De jonge spelers willen wel blijven, maar mijn ervaren krachten (waarvan ik er maar 2 heb) beginnen onrustig te worden.

Ik heb Joe Keenan van Chelsea alvast aangetrokken als versterking op het middenveld. Hij komt deze zomer naar Morton toe voor ¤180.000 . Zijn stats zien er goed uit en ik verwacht veel van hem. Oud Morton- en Rangers speler Derek McInnes komt zijn carriere in Greenock afsluiten, hij moet voor de nodige ervaring zorgen met zijn 34 jaar.

Nog een tip voor een leuke goedkope spits:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_28157199
Doe je leuk PirE, op weg naar de top. Dat zijn de leuke uitdagingen van FM.
That's all folks!
pi_28181204
Na 22 wedstrijden sta ik 2de met Ravenna in de Serie C2c. Ancona staat 10 punten los. Waarschijnlijk moet ik promotie af gaan dwingen via de play-offs.
That's all folks!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:58:48 #180
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28191277
Barcelona even de ijskast in en een grotere uitdaging gezocht. Met Wigan Atheltic de premier in en dat gaat me wel lukken denk ik want na 34 wedstrijden sta ik fier boven aan met 12 punten voorsprong op de nummer 2. Jason Roberts is mijn topscorer met tot nu toe al 23 goals.
Helaas heb ik afscheid moeten nemen van sterspelers zoals Nathan Ellington, Leighton Baines en Joey Roberts die allemaal de overstap naar de Premier maakten voor de rest probeer ik het met mn eigen spelers te rooien want zoveel interesse is er niet om naar Wigan te komen. Dat zal na de zomer wel anders zijn
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:21:39 #181
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28192179
FM op de laptop in de achtertuin is geweldig

Volgend jaar SPL voor Morton. Het kampioenschap is binnen na 31 van de 36 wedstrijden. De winst tegen ICT op de 24e speeldag was echt de sleutelwedstrijd. ICT bleef maar punten verspelen en ik pakte met Morton regelmatig wat puntjes mee, de ongeslagen status ben ik wel kwijt na 2 verliespartijen rondom de wedstrijden tegen Aberdeen in de kwartfinale van de Scottish Cup. 1e wedstrijd (thuis) bleef 0-0. De replay in Aberdeen eindigde in een 0-1 voor Morton (totaal onverdiend). 2 schoten op de goal waarvan 1 treffer. Aberdeen kwam niet door de Morton defensie heen. 18 schoten op doel.

Met een beetje mazzel kan ik dus volgend seizoen Europees voetbal spelen.

Maar het is niet allemaal rozegeur & maneschijn . Mijn beste central verdediger ligt er de rest van het seizoen uit met een blessure. En mijn spelmaker weigert zijn contract te verlengen wat volgend seizoen afloopt. Het wordt dus kiezen: cashen of hem houden in de strijd tegen degradatie. 1 van mijn spitsen begint ook te zeuren over een verbeterd contract. Hij is niet tevreden met ¤350 per week en hij wil nu het dubbele :\
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:20:55 #182
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28194195
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH K*T klapt mn Wigan eruit kank weer vanaf het begin beginnne
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:24:52 #183
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_28194329
Misschien een tip voor mensen die soms problemen heb dat de game er uit klapt. Save na elke wedstrijd die gespeeld is van jezelf.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_28194589
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:21 schreef PirE het volgende:
FM op de laptop in de achtertuin is geweldig
Hey, das een goed idee!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:24:01 #185
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28196065
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef Ajaxfan het volgende:
Misschien een tip voor mensen die soms problemen heb dat de game er uit klapt. Save na elke wedstrijd die gespeeld is van jezelf.
Ik save standaard iedere week. en na een sessie sla ik hem nog een keer op onder een andere naam. Ik Heb op die manier al eerder een corrupted savegame kunnen redden van de ondergang door een back-up terug te zetten, was maar 1 maand kwijt.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:28:36 #186
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28196220
Ja maar het is nog nooit gebeurd dus ik had de reden ook niet zeg maar om het te doen
pi_28197295
Ben kampioen geworden met Heracles Almelo

En in het 1e seizoen in de HCE sta ik 2e
Mijn team:
Vladan Kujovic
Ruud Jansen Regillio Vrede Nico Hoogma Stijn Schaars
Bernard Hofstede Ilja van Leerdam Roel Buikema Tjeerd Korf
Piero Alva Cedric van der Gun

Enkele wissels: John Nieuwenburg (constant geblesseerd), Piero Alva, Gert Jan Tamerus, Kiran Bechan

Beste speler is Roel Buikema
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:12:20 #188
53760 Silverado
Da Animator
pi_28216960
Iemand enig idee hoe je via het internet tegen elkaar kan spelen?
pi_28219837
Het loopt aardig met de Wolves. In de winterstop kwam De Sanctis als nieuwe keeper, hij en Lobont wisselen af. Ook Nigel de Jong kwam over, ik troefde Barcelona af, dat hem ook hebben wou. Podolski verving de voor 27,5M naar Tottenham vertrokken Barros, maar hij heeft vooralsnog niet gespeeld omdat hij geblesseerd is. Verder spelen N'Galula Mbuyi (heeft die geen voetbalnaam in het echt ofzo? ), Freddy Adu en Jhon Jairo Mosquera regelmatig mee door blessures en oververmoeidheden, en doen het behoorlijk goed.

In de competitie sta ik 4e, met 1 punt achter Man United en een punt of 10 achter Chelsea en Arsenal. Opnieuw een evenaring van de 3e plek zit er dus in.
In de Champions League heb ik de groepsronde overleefd, ik eindigde als eerste in een poule met Roma, PSG en Celtic. Ik verloor eenmaal van Roma en speelde er ook een keer gelijk tegen. De andere ploegen werden met behoorlijk grote cijfers ingemaakt. Nu mag ik aantreden tegen Inter, waardoor mijn Championsleague verhaal voor dit seizoen weer voorbij lijkt.

Inmiddels heb ik aanbiedingen gehad van Ajax (transferbudget van 83M!) en bestond er serieuze interesse van Man U voor mij, nadat Redknapp was ontslagen na een gelijkspel tegen mij.
Desondanks ben ik niet op deze aanbiedingen ingegaan, omdat Wolves, ondanks het lage loonbudget beter kan.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:27:13 #190
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28220235
@ EnGCatjuh: Ik heb ook altijd moeite om een club te verlaten als ik net een goed elftal bij elkaar heb. Uit principe word ik trouwens nooit manager van Ajax of Manchester United.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:54:44 #191
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28221092
Ik zal mijn schots avontuur in Greenock weer eens updaten:

Het seizoen 2005/2006 zit erop voor Morton. En het beste kwam echt op de slotdag van het Schotse seizoen. De finale van de Scottish FA Cup tussen Dundee en Morton. De hele wedstrijd ging gelijk op en beide teams kregen kansen maar er werd niet goed afgewerkt op de goal. Het bleef dan ook lang, heel lang 0-0. Maar Morton bewaarde het beste voor het laatst. Diep in de blessuretijd (93e minuut) ging mijn linkermiddenvelder Graham Hockles (net terug van een lange blessure en totaal nog niet match fit) op avontuur. Hij haalde met een rush de achterlijn. Zijn voorzet belandde in het doelgebied, de keeper van Dundee stompte de bal weg richting mijn sterspeler en spelmaker Paul Walker. Hij nam hem in 1 keer op de pantoffel en de bal zeilde de goal in via een Dundee speler, 0-1 voor Morton. Dundee mocht nog wel aftrappen maar een minuut later was de wedstrijd afgelopen.

Eindstand competitie:
1. Morton - 26 won - 8 draw - 2 lost
2. Inverness CT - 20 won - 7 draw - 9 lost

Ik mag dus volgend jaar Europa in. Ik ga nu ook maar op zoek naar een andere ploeg omdat er niet veel meer in zit met Morton (de rek is er nu wel uit). De schotse competitie is leuk om te starten maar het is zo moeilijk om een beetje redelijke spelers te halen, alle goeie spelers gaan naar Rangers of Celtic toe. Het behalen van de SFA Cup is misschien genoeg om de overstap te kunnen maken naar een leuk Championship team.[img]undefined[/img]
pi_28246294

Het is me gelukt! Promotie naar de Serie C1 is een feit. Helaas zat een kampioenschap er net niet in dus moest ik de play-offs in. Daarin moest ik het opnemen tegen ploegen die 17 punten of meer in de competitie minder gehaald hebben. Ik was dus eigenlijk aan m'n stand verplicht om de tweede promotieplek uit het vuur te slepen.

De halve finale was ondanks het opstellen van veel reservespelers (had veel blessures en schorsingen) geen probleem. Uit won ik met 0-1 van Sansovino en thuis met 2-0. Montevarchi was veel en veel lastiger. Thuis speelde ik 0-0 en uit won ik met 2-3 na twee keer op achterstand te zijn gekomen.De Serie C1 wil ik 1 jaar over doen.
That's all folks!
  zondag 26 juni 2005 @ 14:33:48 #193
24619 Mr._T-Rex
AutoFreak
pi_28249090
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:12 schreef Silverado het volgende:
Iemand enig idee hoe je via het internet tegen elkaar kan spelen?
Ja, we zijn net met een aantal vrienden een internetgame tegen elkaar begonnen (doen nu 9 man mee geloof ik).
kijk HIER voor meer uitleg, je moet iig de poorten van je router forwarden bij iedereen en dan moet 1 iemand als server spelen en de rest moet op zijn ip inloggen
pi_28252077
Ben momenteel vooral bezig met de editor, transfers doen, competities updaten enzovoort. Heb nu Sparta en Heracles in de eredivisie, Omniworld toevoegen aan de GGD lukt voorlopig niet.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 juni 2005 @ 21:54:53 #195
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28255902
Ben 5 wedstrijden voor het einde al gepromoveerd in mijn eerste jaar bij Cambridge in League 2. Het bestuur hoopte aan het begin dat ik ze in de competitie kon houden, dus dan is dit wel lekker
  zondag 26 juni 2005 @ 21:58:58 #196
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28256012
ik heb tussen mijn gta speeltijd even fm opgestart, een paar wedstrijdjes met millwall gespeeld..... vorig seizoen gepromoveerd naar de pl en ik sta nu 11e... toch wel teleurstellend maar ik heb dan ook een erg jongen (maar talentvolle) selectie waarmee ik de komende jaren verwacht wel te kunnen strijden om prijzen
Bernie en ik zijn tof.
pi_28256334
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:
Ben momenteel vooral bezig met de editor, transfers doen, competities updaten enzovoort. Heb nu Sparta en Heracles in de eredivisie, Omniworld toevoegen aan de GGD lukt voorlopig niet.
Wordt ook lastig zonder een of andere patch lijkt me.
That's all folks!
  maandag 27 juni 2005 @ 14:33:18 #198
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28273051
Ben met Sunderland in t 1e seizoen gepromoveerd naar de Premier League alwaar ik me moest handhaven van het bestuur dat gaat lukken want na 30 wedstrijden sta ik op een degelijke 13e plaats. Ook sta ik in de finale vd FA cup tegen Birmingham alwaar ik dus Europees voetbal moet veiligstellen
pi_28278745
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Wordt ook lastig zonder een of andere patch lijkt me.
Ach, de anderen kan ik wel doen. Dan maar zonder Omniworld.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 juni 2005 @ 19:55:10 #200
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28282235
quote:
Op zondag 26 juni 2005 21:54 schreef Noca het volgende:
Ben 5 wedstrijden voor het einde al gepromoveerd in mijn eerste jaar bij Cambridge in League 2. Het bestuur hoopte aan het begin dat ik ze in de competitie kon houden, dus dan is dit wel lekker
En kampioen geworden

Luke Guttride heb ik voor ¤650.000 kunnen verkopen. Mooie is dat ik het grootste deel van het transfergeld zelf weer mag gebruiken. Heb wat jonge spelers gehaald en zoek nog wat ervaren spelers om te kunnen handhaven volgend jaar.
pi_28283718
Door tegenvallende resultaten (oa 2-0 verlies tegen Leeds) ben ik van mijn 3-5-2 variant overgestapt naar een standaard 4-4-2. Nu al, ik was het al van plan voor komend seizoen, maar ik wil mijn huidige 4e plek vasthouden. Opnieuw een prolongatie van de 3e plek lijkt er dit jaar niet in te zitten, daarvoor zijn Chelsea, Arsenal en Man U te sterk. Maar een 4e plek is ook erg mooi.

In de eerste KO-ronde van de champions league ben ik er bruut uitgeknikkerd door Inter, met uit 5-0 en thuis 0-0. Wel werd opnieuw de League Cup gewonnen, nadat in de halve finale Chelsea (vorig seizoen nog finalist tegen mij) en in de finale Aston Villa (vorig seizoen nog halve finalist tegen mij) werden verslagen.
In de winterstop kwamen De Sanctis, Nigel de Jong en Podolski over. Van de zomer komen Wes Brown, Ujfalusi, Fredheim Holm, Hofland en Shaun Wright-Phillips transfervrij over, en Billy Jones voor 9M overkomt.

Edit:
In mijn eerste wedstrijd met 4-4-2: hoewel alles nog niet helemaal staat, durfde ik de wedstrijd tegen laagvlieger Southampton wel aan. Lange tijd ging het gelijk op, en stond het 2-2. Tot in de 67e minuut Podolski inviel voor Claudio Lopez. Met onder andere een magnifieke dribbel en een aantal schitterende schoten van de rand van het strafshopgebied bracht hij de score, vrijwel helemaal alleen op 2-6, door vier keer te scoren. Nu heeft hij 7 goals uit 3 basisplaatsen en 3 invalbeurten, omdat hij bij een andere invalbeurt ook het ijs brak met een hattrick!

Edit 2:
En toen.. Een blessure van 2 maanden. Met nog 5 wedstrijden te gaan betekent dat einde seizoen.

[ Bericht 11% gewijzigd door EnGCatjuh op 27-06-2005 21:35:57 ]
pi_28287393
Heb het aangedurfd om met Chicago Fire in de MLS te gaab spelen. Wat een bagger-club, bagger-competitie en bagger-spelers. Heb de eerste wedstrijd wel gewonnen van DC United, maar weet niet of ik dit lang ga spelen...
pi_28290044
Dat lijkt me ook helemaal niks, weinig uitdaging en het is enorm lastig om spelers te halen.
That's all folks!
pi_28293937
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me ook helemaal niks, weinig uitdaging en het is enorm lastig om spelers te halen.
Precies, clubs willen wel meewerken als ik genoeg biedt, maar spelers weigeren te komen... Zelfs als ik Adu ¤3400 aan weeksalaris biedt, vindt hij dat het een te laag salaris is. Terwijl, toen ik met NEC speelde, hij genoegen nam met ¤650. Ik heb nu ook al een probleem. Al mijn keepers zijn tranfervrij vertrokken en geen enkele keeper wil naar mij komen
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:04:23 #205
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_28298244
Na twee seizoenen Manchester City de overstap gemaakt naar het in het slop geraakte Bayern Munchen (7e geworden in de competitie).
Met Man City in het eerste seizoen 2e geworden in de premier league na Arsenal, en de FA cup gewonnen. In het seizoen hierop bleef ik Arsenal wél voor, maar won echter geen bekers. In de Champions League werden m'n mannen in de 2e ronde uit het toernooi geknikkerd.
Was nu met FC Bayern heerlijk op dreef met een gigantische doelsaldo.. tot dat.. *error* couldn't open save game!

Had geen backup.. een geen motivatie om overnieuw te beginnen.. dus hier maar wat screens ter herinnering

Van FC Bayern had ik overigens een klasse team gemaakt met vooral een moorddadig middenveld.

Goal: Tim Wiese
Achter: Sylvian Distin (meegenomen van City), Lucio, Juan (van Leverkussen), Gorlitz
Midden: Jeremies, Schweinsteiger, Florian Kringe (van dortmund), Roque Santa Cruz
Spits: Makaay, Ibrahimovic (koste me wel een kleine 32m )
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:15:05 #206
53760 Silverado
Da Animator
pi_28302721
Seizoen2013/2014Heb inmiddels mijn game met AZ weer opgepakt. Sta nu na 17 wedstrijden in de competitie 1ste, 2de ronde van de CL tegen Manchester United en in de kwartfinale van de beker tegen Vitesse.

Inmiddels is het bestuur druk bezig het stadion uit te breiden, wat voor mij extra opbrengsten betekend, en mijn doel is uiteindelijk om met AZ de CL of de Uefa Cup te winnen.

Met het Nederlands Elftal heb ik me zeer ruim geplaatst voor het WK, en mijn doel voor het Nederlands Elftal is het winnen van het WK, nadat ik in de finale van de Confederations Cup verloren had van Italië met 1-0.

Seizoen 2012/2013 AZ 1ste (Kwartfinale Uefa Cup, Halve Finale Beker, Supercup)
Seizoen 2011/2012 AZ 1ste (Halve Finale CL, Supercup)
Seizoen 2010/2011 AZ 1ste (Supercup)
Seizoen 2009/2010 AZ 7de (Beker)
Seizoen 2008/2009 AZ Deed ik mn intrede, gered van degradatie
Seizoen 2007/2008 Nac Breda 5de > Uefa Cup behaald
Seizoen 2006/2007 Nac Breda 10de
Seizoen 2005/2006 Sheffield Wednesday/Nac Breda 10de/16de
Seizoen 2004/2005 Sheffield Wednesday > 19de
Seizoen 2003/2004 Sheffield Wednesday > Playoff > Gepromoveerd

Team AZ
Team Boca (Andere Game)
pi_28316525
Mijn 4e seizoen met Wolverhampton Wanderers is afgelopen. Lichtelijk teleurstellend na twee derde plaatsen eindigde ik 4e, op doelsaldo voor de nummer 5. Toch voorronde Champions League! ^_^
De verandering van opstelling heeft nog niet veel geholpen. Ik ben nog altijd zoekende naar de juiste mensen op het middenveld en de juiste instelling voor de spitsen en verdedigers. Van het transferbedrag dat ik ga krijgen en de verkoop van 1 van mijn middenvelders wordt waarschijnlijk een linkerwinger gekocht.
D'Alessandro werd de absolute sterspeler. Hij werd verkozen tot speler van het jaar en zijn waarde is in 1 jaar verdubbelt, tot 45M. Een goal van Podolski werd gekozen tot goal van het seizoen.
Aston Villa won niet de League Cup in de finale tegen mij, maar versloeg in de finale van de UEFA cup wel Juventus op penalty's en heeft alsnog een prijs. Opnieuw verloor ik in Europa van de latere winnaar van die beker. Was het vorig seizoen nog Atletico Madrid dat mij van de UEFA cup hield, dit jaar was het dus Inter.
pi_28332763
ben nu met Santos FC. Robinho en Ricardinho zijn echt toppers.. verder Guarin gehaald.

Ben in de halve finale Staatskampioenschappen van Sao Paulo door Guarani uitgeschakeld.. Verloor uit met 2-0(93e minuut de 2-0 uit een penalty) 2e duel 1-0 gewonnen.

In de Copa Libertadores sta ik in de poule 1e na 4 duels. 2 gewonnen en 2 gelijk(waarvan 1 door een tegendoelpunt in blessuretijd :S )

De competitie gaat binnenkort beginnen
pi_28341884
Ik ben inmiddels in mn 2de seizoen met Dinamo Kiev.
Het eerste seizoen was nationaal gezien een groot succes kampioen geworden met 4 gelijke spelen en verder alleen maar overwinningen, de super cup gewonnen, alleen de beker niet.
Europees gezien was het een drama:
Ik wist me nog wel te kwalificeren voor de Champions League, maar in de groepsronde (Bij Arsenal, Juventus en Celtic) wist ik slechts 1 punt te behalen. Dus dat was gauw voorbij.

Ik hoop in het nieuwe seizoen me in ieder geval te kwalificeren voor de eerste knock-out ronde van de CL. Het kwalificeren moet geen probleem zijn aangezien ik de eerste wedstrijd met Brugge won met 4-2. In de competitie sta ik weer eerste na 5 wedstrijden 4 overwinningen en 1 gelijk spel. Ik heb in de zomerstop enkele zeer goede versterkingen kunnen doen. Lewandowski en Tymoshuk zijn overgekomen van Shakhtar (elk 11 miljn) en Titov is overgekomen van Spartak Moscow.

Wordt vervolgd....
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_28347968
echt irritant als de chairman zegt dat die grote namen wilt en omdat ik volgens hem geen grote namen heb gehaald haalt die aimar en viera... gelijk me 58 mil transfer geld weg.. en ze doen het allebij slecht vooral viera hij had 85 mil voor viera betaalt... ><
pi_28348148
Hoe zorg ik ervoor dat ik een paar spelers kwijt raak? Ik zit al een ton per week boven budget en wil dus wat spelers kwijt, maar als ik ze aan clubs aanbied is er nooit interesse en gewoon ontslaan is nogal kapitaalvernietiging...
pi_28355945
Je kunt ze ook altijd nog aanbieden om het contract in onderling overleg te beeindigen. Dan kost het je wel minder dan het ontslaan van spelers.
That's all folks!
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:58:57 #213
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_28356124
Als ze dat niet willen beginnen ze echter weer te muiten..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_28358954
Ja, dan wordt het lastig.
That's all folks!
pi_28360090
De voorbereiding voor weer een seizoen met de Wolves zit erop. De nieuwe aankopen passen goed in het team, de compleet nieuwe verdediging (Nigel de Jong speelde nog maar een half jaartje bij mij) met Wes Brown op rechts, Ujfalusi en Hofland in het centrum en De Jong op links doet het uitstekend, en is er mede de oorzaak van dat keepers Lobont en De Sanctis het doel gedurende de hele voorbereiding leeghielden. De uitslagen tegen kleine Schotse en Duitse clubs varieerden tussen de 3-0 en de 6-0.
In de voorronde van de CL mag ik het opnemen tegen Grazer AK of Dinamo Bucarest. Geen grote problemen dus.

En volgens de bookies heb ik een kans van 1-33 op de titel. Dat is gelijk aan Tottenham en Newcastle. Mijn persoonlijke doelstelling is het terugveroveren van de 3e plek en misschien wel meer. De doelstellingen van de club zijn een respectabele positie.
pi_28360867
Ik heb ook weer ff de draad opgepikt met FM, ben gewoon verder gegaan met Napoli. In seizoen 4 alweer, speel ik nu in de CL, de eerste ronde met real madrid, club Brugge en Lyon, ben ik als groepshoofd doorgegaan. Al die extra wedsrtijden zorgden er wel voor dat ik wat minder presteerde in de serie A, ik stond op een gegeven moment zelfs 11de. Maargoed het zit daar zo dicht op elkaar, dat ik binnen no time weer bij de bovenste 3 stond.

Mijn doel is dit jaar de treble, en dan stop ik er echt mee, de beker, de scudetto en de CL! ik post vanavond wel wat screenprints
pi_28361106
Met de komst van jobhopper Mitea is ook de linkerflank compleet. De meestal wisselvallige Roemeen zal zijn positie delen met Adu.
De opstelling ziet er zo uit:

GK: Lobont/De Sanctis

DR: Wes Brown (Billy Jones)
DL: Nigel de Jong (Billy Jones)
DC: Ujfalusi (Boumsong, Andreasen)
DC: Hofland (Boumsong, Andreasen)

MR: Shaun Wright-Phillips (Grisales, Mosquera)
ML: Mitea (Adu, Mosquera)
MC: Tuncay (Ferguson)
MC: D'Alessandro (Riquelme)

SC: Anelka (Podolski, Mosquera)
SC: Claudio Lopez (Podolski, Mosquera)

De keepers zullen afwisselen. Van de centrale middenvelders speelt D'Alessandro aanvallender dan Tuncay, die meer een controlerende speler is in dit systeem.

De eerste voorronde van de CL werd uit makkelijk gewonnen van GAK, met 3-0. De eerste competitiewedstrijd werd een eitje tegen Leeds, 4-0 met goals van Anelka (2), Claudio Lopez en Podolski. Debutant Mitea was de ster, hij haalde een 10 en was Man of the Match met 1 assist en maarliefst 20 runs!

[ Bericht 8% gewijzigd door EnGCatjuh op 30-06-2005 16:59:46 ]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:01:55 #218
16049 BJB
cluods in the haed
pi_28395040
Kan iemand me het verschil tussen deze en deze patch vertellen? En is er al een nieuwere update of is dit momenteel het beste wat er te krijgen is?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:31:03 #219
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28396188
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:01 schreef BJB het volgende:
Kan iemand me het verschil tussen deze en deze patch vertellen? En is er al een nieuwere update of is dit momenteel het beste wat er te krijgen is?
FM 05 is de Europese Patch dacht ik. De WWSM is de amerikaanse versie van het spel. Ik heb gewoon deze gepakt en dat werkt FM 5.0.5 (inclusief data update)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:14:31 #220
16049 BJB
cluods in the haed
pi_28413766
Ok dan, bedankt
pi_28414830
Ik ben er eindelijk achter waarom mijn 2d pitch zo verrekte langzaam was! (na 1 jaar...)

Als je dat schuifding van Highlights terug zet gaat hij langzamer lopen! Dat geeft niet aan dat je minder highlights wilt..

pi_28420305
Woei, net een spannend seizoen afgesloten in de premier league. We zijn nog steeds met meerdere spelers in dezelfde competitie bezig en ben als 7e geëindigd met Aston Villa. Vriend van me is met Everton kampioen geworden.

Ik heb maar een wedstrijd of 10 zelf gespeeld maar door een goed aankoopbeleid heeft mijn assistent het in de andere wedstrijden aardig gedaan. Alleen jammer dat hij de laatste wedstrijd voor me verloor, want anders was ik 5e geworden. The silly season, zoals dat in de formule 1 zo mooi heet is net voorbij en mijn team ziet er nu zo uit:

GK: Lastuvka (Malafeev)
DR: Delaney(O'Connor, Stalteri)
DM: Laursen, Hübschman (Naldo)
DL: Samuel (Stalteri, Barry)

MR: Santana (Solano)
MC: Vilakazi, Stoica (Éderson, Väyrynen)
ML: Barry (Whittingham)

FC: Vassel, Angel (Koon, L Moore)

Heb net Mellberg voor 10M aan chelsea verkocht, hij werd oud en drukte erg op de salarissen. Ook Hitzlsperger, Hendrie en McCann zijn verkocht (laatste 2 voor nix) want ook zij drukten teveel op de salarissen. Sorensen is op een vrije transfer naar Man City vertrokken, want mijn assistent had zijn contract niet verlengd

Nu maar eens kijken of ik weer voor de 4e/5e plaats mee kan doen en wat langer in de beker en uefacup blijf
pi_28422978
Ben toch nog verder gegaan in de MLS. Wil in ieder geval een seizoen afronden met Chicago Fire en het gaat ook nog eens wonderbaarlijk goed. De enige keeper die ik nog aan wist te trekken, was een 16-jarig Colombiaans talent zonder contract en hij doet het eigenlijk best goed. Hij was zelfs reserve-keeper bij de All stars east. Ik heb me iig gekwalificeerd voor de play-offs en sta nog steeds eerste met een grote voorsprong op nummer twee DC United. Adu wil nu ineens wel komen (woehoe) en ook Naldo en wat keepers komen. In de US open cup sta ik in de halve finale (daar is Chicago Fire dus titelverdediger), dus dat gaat ook goed. Na het seizoen zal ik echter een nieuw spel starten, want ik ga in de problemen komen met het maximaal aantal spelers (26), maximaal salaris van mijn team (max ¤29000) en maximaal aantal A-internationals (3). Rare competiie, die MLS...
  zondag 3 juli 2005 @ 00:00:01 #224
36326 Freezor
Cold as stone
pi_28430792
Vraagje: Hoe kan je zien aan spelers of ze goed zijn voor de 'harmony' bij je club. Soms koop ik een speler die dan vet goed is in mijn ogen, en dan beginnen de supporters te zeiken dat ie misschien de harmony verstoort. Erg vervelend altijd
Something for your mind, your body and your soul.
pi_28433313
Ik heb geen idee, bij de bekende spelers weet je meestal wel of ze een bepaalde reputatie hebben. Maar volgens mij kun je zoiets anders niet zien.
That's all folks!
pi_28440889
Naast mijn Santos game heb ik nu ook een Dinamo Minsk game.

Na een slechte start, startte met 2 verlies, ging het lopen. Er werd gewonnen, gelijkgespeeld en vervolgens 6 duels op rij gewonnen.
Toen volgde de Intertoto cup. Eerste ronde tegen het Hongaarse Debrecen. Uit won ik met 0-1 en thuis werd er met 0-0 gelijk gespeeld. In de 2e ronde volgt Kamen Ingrad uit Croatie. Het 1e duel werd uit met 0-2 gewonnen.
Vervolgens werd het duel in de competitie tegen Naftan met 1-0 verloren

De komende wedstrijd is het thuis duel tegen Kamen Ingrad

Sta momenteel 3e. 4 punten achter de nummer 2 en 9 achter nummer 1 BATE
  zondag 3 juli 2005 @ 13:08:15 #227
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28441593
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef Freezor het volgende:
Vraagje: Hoe kan je zien aan spelers of ze goed zijn voor de 'harmony' bij je club. Soms koop ik een speler die dan vet goed is in mijn ogen, en dan beginnen de supporters te zeiken dat ie misschien de harmony verstoort. Erg vervelend altijd
Misschien helpt dit.

Persoonlijkheid (Personality) bij Personal Information kan misschien wat hulp bieden hierbij. Ik ben bij nooit echt een fan van spelers die daar ambitous hebben staan. En een ambitious speler aantrekken als kleine club betekent dat ze na een paar goeie wedstrijden alweer een transfer willen. Die trek ik dus ook alleen maar aan als ze echt stukken beter zijn dan andere optie's.

Mijn kern (sleutelpositie's) bestaat dan ook altijd uit spelers met een normal karakter. Voor de andere positie's let ik er minder op.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:11:34 #228
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28441692
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef MMUFC het volgende:
Naast mijn Santos game heb ik nu ook een Dinamo Minsk game.
Is dat nou leuk een game starten in Oost-Europa? En wat zijn de mogelijkheden qua salaris enzo?. Ik wil er ooit nog eens aan beginnen (zal wel met FM2006 zijn)
pi_28448269
Robinho aangekocht

1e wedstrijd scoort hij er 5
2e wedstrijd in de CL, scoort hij binnen 15 minuten er alweer 1

Hier ga ik heeel veel plezier aan beleven
pi_28465953
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Is dat nou leuk een game starten in Oost-Europa? En wat zijn de mogelijkheden qua salaris enzo?. Ik wil er ooit nog eens aan beginnen (zal wel met FM2006 zijn)
Afentoe wel frustrerend.. win je met 8-0(de held Maxim Tsigalko scoorde 4x) van de nummer 6 en het competitie duel erna verlies je met 1-0 van de nummer 14 :S

Heb maar 100k transfer geld en mag hoogstens 50k per jaar salaris bieden...

maar vraag me af hoelang ik het nog in Wit-Rusland vol ga houden.. zeker nu ik geen europees meer speel. 1e duel uit tegen RC Genk 2-2(na een 0-2 voorsprong voor mij) en 2e duel schoon kunnen houden totdat Milevskey in de 69e minuut een penalty veroorzaakte en rood kreeg. 0-1
  maandag 4 juli 2005 @ 13:36:52 #231
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28474451
quote:
Op maandag 4 juli 2005 07:47 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Afentoe wel frustrerend.. win je met 8-0(de held Maxim Tsigalko scoorde 4x) van de nummer 6 en het competitie duel erna verlies je met 1-0 van de nummer 14 :S

Heb maar 100k transfer geld en mag hoogstens 50k per jaar salaris bieden...

maar vraag me af hoelang ik het nog in Wit-Rusland vol ga houden.. zeker nu ik geen europees meer speel. 1e duel uit tegen RC Genk 2-2(na een 0-2 voorsprong voor mij) en 2e duel schoon kunnen houden totdat Milevskey in de 69e minuut een penalty veroorzaakte en rood kreeg. 0-1
Ik had hetzelfde bij het Europese debuut van Morton. Ik moest in de 1e ronde van de Uefa Cup tegen Stuttgart. 2de voorronde gewonnen van het hongaarse Ujpest. Ik begon fabelachtig goed thuis en stond bij rust met 2-0 voor. Maar duitsers zijn helaas ook in FM duitsers. Dus 2 late tegengoals en het stond 2-2 met een trip naar Duitsland voor de boeg. Daar werd mijn europese droom kapotgeschoten door een 6-0 nederlaag (4x Kuranyi & 2x Pizarro). Heerlijke moraalboost voor mijn selectie, ik heb dan ook 1 punt gehaald uit de laatste 7 wedstrijden. .

Heb het ook wel gezien in Morton. Ik heb een prijs gewonnen en veel meer zit er niet in voor deze club. Het bestuur houdt vast aan een te laag max. salaris voor een SPL team waardoor ik niemand kan aantrekken of kan houden terwijl ik 30k (per week) onder mijn wagebudget zit. Nu maar hopen op een leuk nieuw team op weg naar de absolute top (ik begin laag en hoop ooit bij een goeie club terecht te komen)
pi_28476849
Ik ga maar weer eens verder met m'n Rushden game, in het seizoen 2010/2011 ga ik voor een top 12 klassering in de Premierleague. Ik ben me nu aan het voorbereiden op het nieuwe seizoen.
That's all folks!
pi_28481052

Mijn derde wedstrijd als bondscoach van het Engelse nationale team. Na een 5-0 overwinning tegen Malta en een 2-0 tegen Estland werd tegen de op een na grootste concurrent ruim gewonnen. Ik leid in de poule op doelsaldo voor Denemarken, met +15, terwijl Denemarken toch ook al +11 heeft. De grote clash wordt gehouden in de tweede deel van het seizoen.

In de competitie met Wolves gaat het toch minder, hoewel het met de 4-4-2 ook behoorlijk begint te lopen. Op de flanken doen Mitea en Wright-Phillips het uitstekend. Vooral Mitea doet het cijfermatig briljant. Tuncay werd met Arsenal geruild voor Cesc (Fabregas), die bij mij meteen tot bloei kwam en de basisplaats afpakte van Ferguson.
Ik sta nu 6e.
In de Champions League zit ik in een redelijk zware poule met Benfica, Deportivo en Lyon. Ik heb twee keer gelijkgespeeld tegen Benfica en Depor.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:01:32 #234
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28492264
heb het nu eigenlijk alweer gehad met fm zit nu alweer op de nieuwe te wachten
  maandag 4 juli 2005 @ 22:04:17 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28492356
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef numero_uno het volgende:
heb het nu eigenlijk alweer gehad met fm zit nu alweer op de nieuwe te wachten
Zal je toch moeten wachten tot November gok ik. Alle databases moeten nog bijgewerkt worden. Sterkte van clubs moet nog ingeschat worden etc. . Ik heb wel meer zin om te FM-en als het seizoen stil ligt. Het aan- en verkopen van spelers vind ik stiekem leuker als het spelen zelf

Ik vermaak me nog wel met deze versie. Vooral omdat ik het tussen januari en vorige maand niet gespeeld heb.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:00:19 #236
43497 Afunados
Get Therapy
pi_28494621
Kan iemand me helpen aan een link naar een goede, up-to-date, data-update(vooral Italiaanse competitie..)? Thnx!
  maandag 4 juli 2005 @ 23:10:38 #237
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28495044
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef Afunados het volgende:
Kan iemand me helpen aan een link naar een goede, up-to-date, data-update(vooral Italiaanse competitie..)? Thnx!
Zul je denk ik nog even moeten wachten. Het transferseizoen is nog volop bezig en een dataupdate van vandaag kan morgen alweer achterhaald zijn als bijvoorbeeld Gilardino weggaat bij Parma . De meeste data-updates zullen wel verschijnen als de transfermarkt sluit,
  maandag 4 juli 2005 @ 23:36:06 #238
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28496044
vandaag eindelijk weer eens gespeeld
na een verschrikkelijke eerste seizoenshelft (14e) ben ik in maart opgeklommen tot de 9e plek, een of andere duitse linksback en Jan Lastuvka gehaald. 1 Speler verkocht voor 4 miljoIen. Ik weet niet tot welke plek europees voetbal is in de PL maar ik hoop er toch nog wel op alhoewel me nog een zwaar programma te wachten staat
Bernie en ik zijn tof.
pi_28507783
Wie weet waar ik goede trainingen kan downloaden?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:02:00 #240
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28508356
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:47 schreef Moreno het volgende:
Ik gebruik zelf sexual_chocolate voor. En natuurlijk een ander schema voor de keepers . Geen idee waar ik ze vandaan heb gehaald. Maar ik kan ze vanavond wel online zetten als je ze dan nog niet gevonden hebt.

Ik heb een bloedhekel aan het hele training-gedoe daarom heb ik een goed allround schedule gepakt. Voor de rest houd ik me er nooit echt mee bezig.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:00:19 #241
53760 Silverado
Da Animator
pi_28510700
Seizoen 2015/2016 Ik ga wederom door met AZ, en als bondscoach van België. Heb nu te maken met een gigantische leegloop, dus het wordt een moeilijk seizoen voor me. Ga toch weer proberen kampioen te worden en met België het EK proberen te halen!

Seizoen 2014/2015 AZ 1ste (2de ronde CL, Supercup en Beker) / Nigeria 3de Confederations
Seizoen 2013/2014 AZ 1ste (2de ronde CL, Supercup en Beker) / Nederland
Seizoen 2012/2013 AZ 1ste (Kwartfinale Uefa Cup, Halve Finale Beker, Supercup) / Nederland
Seizoen 2011/2012 AZ 1ste (Halve Finale CL, Supercup) / Nederland
Seizoen 2010/2011 AZ 1ste (Supercup)
Seizoen 2009/2010 AZ 7de (Beker)
Seizoen 2008/2009 AZ Deed ik mn intrede, gered van degradatie
Seizoen 2007/2008 Nac Breda 5de > Uefa Cup behaald
Seizoen 2006/2007 Nac Breda 10de
Seizoen 2005/2006 Sheffield Wednesday/Nac Breda 10de/16de
Seizoen 2004/2005 Sheffield Wednesday > 19de
Seizoen 2003/2004 Sheffield Wednesday > Playoff > Gepromoveerd
pi_28518451
voor de trainingen. Hoeveel trainers voegen jullie daarbij toe?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:32:00 #243
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28520258
ik heb ze allemaal toegevoegd
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:28:52 #244
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28522237
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:47 schreef Moreno het volgende:
Dit zijn ze dan:

Veldspelers: http://www.xs4all.nl/~pire/sexual_chocolate.tsc
Keepers: http://www.xs4all.nl/~pire/GK.tsc

Rechts klikken en save as..

Voeg meestal alle trainers en physio's toe aan het schema van de veldspelers. En ik heb een aparte keeperstrainer voor de keepers (+ mijn beste physio)
pi_28523970
Heb met Chicago Fire zojuist de MLS gewonnen. Ineens willen mijn beste spelers weg, maar willen ook goede spelers komen. Vanden Borre kreeg geen nieuw contract van Anderlecht ( ) dus die kon ik gratis aannemen (en gelukkig wilde hij nu wel). Ook Adu en Naldo hebben toegezegd en allemaal voor een karig salaris onder de 1000 per week. Misschien dat ik toch nog een jaartje doorga!

[ Bericht 10% gewijzigd door Neoktheone op 06-07-2005 00:13:17 ]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:18:43 #246
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28526247
dit seizoen 8e geworden in de premier league, toch wel redelijk voor een promovendus... na de winterstop toen Pander, Hersi en Lastuvka zijn aangetrokken begon het te lopen... in de laatste 3 wedstrijden (Newcastle, Aston Villa en Bolton) scoorde mijn 18 jarige talent Alejandro Fernando Sanches 6 goals en wist hij samen met hersi de 3 clubs op te rollen
Ik heb voor het komende seizoen Portillo (van Real) aangetrokken, verder moet ik nog even kijken wie er komen
Bernie en ik zijn tof.
pi_28546161
Gisteren FM2005 weer eens uit de kast getrokken, en gelijk weer verslaafd.... Ik heb m'n oude savagame met Feyenoord weer opgepakt, maar nu dreigen aan het einde van het derde seizoen Kuijt, Kalou en Naldo gratis en voor niets te gaan vertrekken. Ze willen geen contrachtverlenging, terwijl ik verdorie 1e sta in de HCE!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:23:44 #248
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28547016
Korte update maar weer:

Ik ben per 2 februari 2007 de nieuwe manager van het illustere Hull City uitkomend in de Engelse League One. Ik had met Morton de top wel bereikt na het winnen van de Scottish Cup. De competitie verliep wisselvallig en spelers halen was zo goed als onmogelijk dankzij de Chairman.

Financieel ziet het er bij Hull City fantastisch uit. Ik heb een transferbudget van 8.000.000 Pond en een ongelooflijk hoog wage budget dankzij een big-spending Chairman. Het probleem zit hem alleen in de ongetalenteerde spelersgroep vol met zakkenvullers met een langlopend contract en de transfermarkt gaat pas op 1 juli 2007 weer open, ik moet dus het seizoen afmaken met deze groep. Ik heb al wel 8 van de 16 First team spelers op de transferlist gegooid. Het is misschien wel slecht voor het moraal maar dat moet dan maar. Ik sta nu 16e van de 24 teams met 9 punten achterstand op een plaats die recht geeft op de Play-offs (te hoog gegrepen met deze groep). Het degradatiespook ligt ook nog op de loer aangezien Hull maar 6 punten boven de streep staat.

Ik ga voor een plaats in de middenmoot en de Chairman is het daar gelukkig mee eens.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:37:21 #249
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28549976
zo, naast Portillo en Nando heb ik nu ook Rochemback aan weten te trekken.... de intertoto loopt fantastisch, net in halve finale van een of andere louche club met 7-0 weten te winnen (HSV thuis met 6-0 verslagen) 5x scoorde hersi wat een man is het toch
Bernie en ik zijn tof.
pi_28554493
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:23 schreef PirE het volgende:
Korte update maar weer:

Ik ben per 2 februari 2007 de nieuwe manager van het illustere Hull City uitkomend in de Engelse League One. Ik had met Morton de top wel bereikt na het winnen van de Scottish Cup. De competitie verliep wisselvallig en spelers halen was zo goed als onmogelijk dankzij de Chairman.

Financieel ziet het er bij Hull City fantastisch uit. Ik heb een transferbudget van 8.000.000 Pond en een ongelooflijk hoog wage budget dankzij een big-spending Chairman. Het probleem zit hem alleen in de ongetalenteerde spelersgroep vol met zakkenvullers met een langlopend contract en de transfermarkt gaat pas op 1 juli 2007 weer open, ik moet dus het seizoen afmaken met deze groep. Ik heb al wel 8 van de 16 First team spelers op de transferlist gegooid. Het is misschien wel slecht voor het moraal maar dat moet dan maar. Ik sta nu 16e van de 24 teams met 9 punten achterstand op een plaats die recht geeft op de Play-offs (te hoog gegrepen met deze groep). Het degradatiespook ligt ook nog op de loer aangezien Hull maar 6 punten boven de streep staat.

Ik ga voor een plaats in de middenmoot en de Chairman is het daar gelukkig mee eens.
Binnen Engeland onder de PL kan je toch gewoon altijd transfereren, of heb ik het mis? :x
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:55:59 #251
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28555401
in championship zit je in ieder geval wel met werkvergunningen want bij een aantal spelers heb ik gezeur gehad
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:37:24 #252
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28560814
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Binnen Engeland onder de PL kan je toch gewoon altijd transfereren, of heb ik het mis? :x
Dat is alleen voor binnenlandse transfers. Ik wil 3 spelers van Morton meenemen naar Hull, maar die mogen pas per 1 Juli overstappen. Ik kan wel shoppen binnen de league's onder de PL. Ben ook aan het scouten of daar wat zit.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:38:57 #253
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28560873
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
in championship zit je in ieder geval wel met werkvergunningen want bij een aantal spelers heb ik gezeur gehad
Dat ben ik onderhand al wel gewend. Ik zoek eigenlijk nooit naar non-EU players zolang ik nog niet in de PL zit en dat duurt meestal een aantal seizoenen omdat ik bijna altijd bij een Lower League team start.
pi_28564635
Dat zei ik.. :p

Ben met de Wolves de eerste ronde van de CL door. In de sterke poule met Deportivo, Benfica en Lyon werd ik op doelsaldo 2e achter Depor. De poule was behoorlijk gelijkwaardig, zeker de eerste 3. Lyon haalde slechts 1 punt.
pi_28565201
Ik haat de MLS
Ik had aan het einde van het seizoen mooi Adu weggeplukt bij DC United. Toen ik echter mijn spelers voor de volgende competitieronde moest selecteren, kon ik Adu niet selecteren, omdat hij niet speelgerechtigd is. Owkee, dan mag ie vast volgend jaar wel spelen... Dacht ik... Zit ie ineens bij de drafts (wat een raar systeem overigens) en gaan de Metrostars er gratis mee vandoor. Terwijl ik er een half miljoen voor heb moeten dokken. Hij heeft twee oefenpotjes mee kunnen doen bij mij. Bah, wat een raar systeem...
pi_28566909
Heb het opnieuw niet voor elkaar Europees. Het lijkt erop dat ik voor de derde keer op rij zal sneuvelen in de eerste KO ronde van een Europees toernooi. Dit jaar loot ik de andere club uit Milaan, AC Milan.

Dat wordt nog een helse klus..
pi_28567193
Ben in de Schotse Third Division begonnen bij Gretna. Wilde wel eens lagere divisie spelen met veel geld

Kreeg 8 miljoen voor transfers en heb meteen geboden op Ederson en Naldo, die nog willen ook. Ederson komt in juli 2005 en Naldo moet nog wachten op een werkvergunning(Ederson is half Italiaan)

Het bestuur wilde een ster speler. De 22 jarige Allan McGregor(wie?), doelman, Rangers en op de transferlijst was ster volgens mijn chairman Mijn ambitie ging ook meteen met 2 omhoog naar 12

Zit nog in de voorbereiding maar heb ook al mn 1e officiele duel gespeeld. In de 1e ronde Challenge Cup werd met 5-1!! van Ross County(First Division) gewonnen. Kenny Deuchar, vooraf door mij bestempeld als speler waarvan ik verwacht dat hij het gaat maken) scoorde 3x.

Ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen..
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:37:23 #258
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28568549
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef MMUFC het volgende:
Ben in de Schotse Third Division begonnen bij Gretna. Wilde wel eens lagere divisie spelen met veel geld

Kreeg 8 miljoen voor transfers en heb meteen geboden op Ederson en Naldo, die nog willen ook. Ederson komt in juli 2005 en Naldo moet nog wachten op een werkvergunning(Ederson is half Italiaan)

Het bestuur wilde een ster speler. De 22 jarige Allan McGregor(wie?), doelman, Rangers en op de transferlijst was ster volgens mijn chairman Mijn ambitie ging ook meteen met 2 omhoog naar 12

Zit nog in de voorbereiding maar heb ook al mn 1e officiele duel gespeeld. In de 1e ronde Challenge Cup werd met 5-1!! van Ross County(First Division) gewonnen. Kenny Deuchar, vooraf door mij bestempeld als speler waarvan ik verwacht dat hij het gaat maken) scoorde 3x.

Ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen..
Kenny Deuchar is een goal machine .

Als je een goeie verdediger zoekt dan kan ik Stewart Greacen van Morton aanraden. Hij heeft de perfecte stats voor een Schotse verdediger. Hij wint echt alles in de lucht. McGregor is een goede keeper btw. Hij wilde alleen niet naar Morton toe toen ik zoek was naar een keeper .

Probeer trouwens IRL Gretna maar eens na te doen. Hun echte seizoen verliep zo:
36 games - 98 points - goal +101
Home:
Win - 18
Draw - 0
Lost - 0
Goal: 70 - 10
Away:
Win - 14
Draw - 2
Lost - 2
Goal: 60 - 19
Lijkt mij een hele uitdaging.

Succes in Schotland
pi_28585585
Deuchar scoorde in mijn officiele debuut 3x, toen 2 wedstrijden niet en in het 4e duel wederom 3. Hij hoeft dus 2 duels niet te scoren om toch nog 1 op 1 te lopen.

Heb 1e competitieduel met 2-1 van Stenhousemeir gewonnen, vervolgens 1-1 tegen Montrose en 5 of 6-0 tegen ...(weet t ff niet meer)

Ik had trouwens mijn laatste duel van de voorbereiding met 2-1 van Sporting Lissabon gewonnen (daarvoor 0-3 verlies Aston Villa en 0-1 verlies van Werder, Tegen Werder stond in na 41 minuten met nog 9 man en toch scoore Werder pas in minuut 92)
pi_28589018
Weten jullie hoe dit komt. In het begin van de competitie draaid alles erg goed bij mijn club. Ongeveer op de helft gaat het steeds minder lopen terwijl de tactiek hetzelfde is en ik niks aan mijn trainingsschema's heb veranderd. In het begin werd iedereen ook beter van mijn trainingschema's maar nu zakt alles bij iedereen af. Wie weet hoe dat komt?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:32:48 #261
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28590192
Beetje rouleren met spelers helpt blijven ze scherp. Lukt bij mij tenminste wel
pi_28599843
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:44 schreef Moreno het volgende:
Weten jullie hoe dit komt. In het begin van de competitie draaid alles erg goed bij mijn club. Ongeveer op de helft gaat het steeds minder lopen terwijl de tactiek hetzelfde is en ik niks aan mijn trainingsschema's heb veranderd. In het begin werd iedereen ook beter van mijn trainingschema's maar nu zakt alles bij iedereen af. Wie weet hoe dat komt?
Dat probleem heb ik ook weleens. Ik denk dat het vooral door vermoeidheid komt. Het is daarom belangrijk dat je een brede selectie hebt.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 00:49:24 #263
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_28611009
Ik ga zo een game starten online tegen een vriend
ajax-feyenoord met een data update van 1 juli
Who the fuck is ajax ?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:24:17 #264
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_28619135
Ik ben nu de beste Nederlandse manager volgens het spel. 4x op rij kampioen geworden met Ajax en een aantal keer de beker gewonnen. Aan het einde van het 4e seizoen (nadat ik al ik kampioen geworden was) naar Inter gegaan. Deze met nog 4 wedstrijden te gaan van een 8e naar een 5e plek gekregen.

Aan het eind van dat seizoen heb ik tijdens het EK (2008) Nederland ook nog kampioen gemaakt. Sta nu aan het begin van mijn 5e seizoen. Net in de voorbereiding Ajax met 5-1 verslagen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_28621147
Dan wordt het tijd voor een kleine club om daar te laten zien dat je een topcoach bent!
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:24:20 #266
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28621310
keek ik net even bij mijn stats was professionaliteit 20 dat heb ik volgens mij nog nooit gehad.... de zomerbeker (inter toto) heb ik glansrijk gewonnen en in de eerste ronde van de uefa cup is maccabi petach tikva met gemak verslagen (thuis 6-1, uit 7-0) de pl is toch een stuk lastiger maar ik ga er vanuit dat mijn eindpositie hoger moet liggen dan afgelopen jaar (8e plek)
Bernie en ik zijn tof.
pi_28626163
Ik ben druk bezig met de voorbereiding voor het seizoen 2010/2011. M’n tweede seizoen met Rushden in de Premier League. Vorig seizoen ben ik 15de geworden, nu hoop ik op een top 12 klassering. Ik ga m’n systeem aanpassen en ga over van een 4-3-3 attacking naar een 4-3-1-2 tactiek. Ik wil het aantal tegendoelpunten wat meer beperken.

Mijn elftal: (cursief: mijn aankopen)

Peter Enckelman ( Paul Robinson)

Rogerio (Belletti), Per Kroldrup (Guy Demel), David Rozehnal ( Hannu Tihinen), Paul Stalteri (Adam Drury)

Matuzalem (Kenny Lunt), Leon Andreasen ( Rohan Ricketts), Freddy Guarin ( Piotr Trochowski)

Labinot Harbuzi (Lars Iver Strand)

Benjamin Auer (Milan Baros), Alexander Frei (Markus Rosenberg)
That's all folks!
pi_28626389
Vaduz probeer eens Roncatto te halen, ik denk dat die wel in je systeem past
pi_28627194
Andreasen is echt goed. Alle technische stats zitten ongeveer boven de 15 bij mij.
En ik zit nog nieteens in 2010.
Bij mij is hij inzetbaar als verdediger, middenvelder en misschien ook wel als aanvaller, gezien zijn finishing. Maak zo wel een screenshot.

[ Bericht 26% gewijzigd door EnGCatjuh op 08-07-2005 16:39:03 ]
pi_28627341
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:41 schreef VoreG het volgende:
Vaduz probeer eens Roncatto te halen, ik denk dat die wel in je systeem past
Die heeft zich niet zo goed ontwikkeld in het spel, helaas. Ik had in hetzelfde systeem met Roncatto ook veel succes bij Heerenveen in een ander spel.
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:51:09 #271
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28628731
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben nu de beste Nederlandse manager volgens het spel. 4x op rij kampioen geworden met Ajax en een aantal keer de beker gewonnen. Aan het einde van het 4e seizoen (nadat ik al ik kampioen geworden was) naar Inter gegaan. Deze met nog 4 wedstrijden te gaan van een 8e naar een 5e plek gekregen.

Aan het eind van dat seizoen heb ik tijdens het EK (2008) Nederland ook nog kampioen gemaakt. Sta nu aan het begin van mijn 5e seizoen. Net in de voorbereiding Ajax met 5-1 verslagen
No offense, maar iedereen kan een paar keer op rij kampioen worden met Ajax in FM. De echte uitdaging is om in een lage divisie te beginnen en je dan opwerken naar de top. Eventueel met je begin club of door overstappen naar een betere club als je de baan aangeboden krijgt door je prestatie's met een lower league team.
pi_28630309
Met Wolves heb ik voor de 3e keer op rij de League Cup gewonnen. Na Chelsea en Aston Villa was deze keer Man U de tegenstander. De wedstrijd ging lang gelijk op, in gewone tijd werd het 2-2 door doelpunten van mijn kant van Adu en Podolski. Al snel verloor ik in de extra tijd Adu, maar de extra tijd werd doorgekomen. Uiteindelijk werd gewonnen op penalty's, omdat keeper Lobont de beslissende penalty hield.

In de Champions League is de eerste KO-ronde goed begonnen, met een (in mijn ogen onverwachte) 2-1 overwinning op AC Milan. Goals werden gescoord door Andreasen en Cesc. De return is binnenkort.

Bovendien zijn mijn beide assistenten kort na elkaar vertrokken: Danny Blind vertrok naar Liverpool en Rudiger Vollborn naar FC Bayern.
pi_28632703
Deuchar heeft nu 6 officiële duels en 10 goals

Moest in de 2e ronde Challenge Cup tegen First Division club Clyde, Hart en Deuchar(3x) zorgden voor een 4-1 overwinning. Steven Tosh en Kenny Deuchar scoorden in het duel tegen Albion. Ik moest in de 1e ronde League Cup tegen de club uit mijn divisie. Het werd 0-2 voor mij
pi_28633378
Hmm, een kleine ramp hier.

Gisteren wilde ik de editor saven, had 2 kleine dingen gedaan, namelijk Stinga trainer gemaakt en Zola op niet-speler gezet.... Kreeg ik een foutmelding. Blijkt bij het oproepen vandaag dat de database niet meer kan laden. Dus heb ik die winterstoppatch moeten downloaden en ben ik al mijn wijzigingen in de editor (lees alle zomertransfers tot nu toe van Duitsland, Portugal en Nederland, plus de grote transfers in andere competities) kwijt.....
www.thuisuiteten.nl
pi_28634149
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Hmm, een kleine ramp hier.

Gisteren wilde ik de editor saven, had 2 kleine dingen gedaan, namelijk Stinga trainer gemaakt en Zola op niet-speler gezet.... Kreeg ik een foutmelding. Blijkt bij het oproepen vandaag dat de database niet meer kan laden. Dus heb ik die winterstoppatch moeten downloaden en ben ik al mijn wijzigingen in de editor (lees alle zomertransfers tot nu toe van Duitsland, Portugal en Nederland, plus de grote transfers in andere competities) kwijt.....
Ik heb ongeveer t zelfde. Wat transfers ingevoerd, maar nu kan ik geen nieuwe game meer starten.

Heeft iemand nog een link naar een redelijk up-to-date database?
pi_28634190
Ik heb dat ook eerder gehad en toen gewoon de boel weer opnieuw geïnstalleerd. Eigenlijk moet je iedere keer dat je gaat wijzigen een back-up maken
pi_28634284
Hmm, hoe kan je een makkelijke backup maken dan, want hij installeert toch altijd server_db?
www.thuisuiteten.nl
pi_28634339
Ik zie in Mijn Documenten nu de map Sports Interactive staan, met > backup.

Ik ga even proberen of hij t dan weer doet.

Edit: hij geeft geen foutmelding meer.

Edit2: Het is wel een erg oude database bij mij.

[ Bericht 25% gewijzigd door Merson op 08-07-2005 19:58:52 (Toch niet 'Wiej!') ]
pi_28635486
YES heb me geplaatst voor de Finale van de Challenge Cup.

Tegen First Division club Partick kwam ik in de 5e minuut op achterstand door een eigen doelpunt van mijn keeper. Het duurde tot de 59e minuut toen schoot Deuchar de 1-1 binnen. In de 85e minuut scoorde Tosh de 1-2.(ik speelde uit dus 2-1 voor mij). Vervolgens kreeg Partick in de 89e minuut een penalty, die scoorden ze. Maar in de blessure tijd scoorde Bingham door een vrije trap binnen te schieten!

In de finale(over 1,5 maand) mag ik tegen Stanrear uit de Second Division.

Mijn team heeft overigens totaal geen aanzien.. Mijn stadion is groot genoeg voor 2200 toeschouwers. Gemiddeld zit er tot nu toe 223 man per wedstrijd in
pi_28636022
He, das balen Methodmich...
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:59:35 #281
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28636272
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:35 schreef MMUFC het volgende:
YES heb me geplaatst voor de Finale van de Challenge Cup.

Tegen First Division club Partick kwam ik in de 5e minuut op achterstand door een eigen doelpunt van mijn keeper. Het duurde tot de 59e minuut toen schoot Deuchar de 1-1 binnen. In de 85e minuut scoorde Tosh de 1-2.(ik speelde uit dus 2-1 voor mij). Vervolgens kreeg Partick in de 89e minuut een penalty, die scoorden ze. Maar in de blessure tijd scoorde Bingham door een vrije trap binnen te schieten!

In de finale(over 1,5 maand) mag ik tegen Stanrear uit de Second Division.

Mijn team heeft overigens totaal geen aanzien.. Mijn stadion is groot genoeg voor 2200 toeschouwers. Gemiddeld zit er tot nu toe 223 man per wedstrijd in
Als je dit jaar promoveerd komen er volgend jaar toch wel rond de 800 naar je stadion toe . Challenge Cup stelt overigens niks voor, die gebruik ik om mijn wisselspelers te testen. Scottish Cup is de belangrijkste competitie, met de andere win je zo goed als niks :>.

Maar toch goed gedaan. It's a long way to the top in Schotland.
pi_28637038
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Hmm, hoe kan je een makkelijke backup maken dan, want hij installeert toch altijd server_db?
Dat vraagt het spel toch altijd voordat je het bestand in de editor opent. Althans, dat doet ie bij mij...
pi_28637508
Ben in de 2e rone League Cup uitgeschakeld door East Fife.. verloor op penaltys

Heb overigens nog niet binnen de 90 minuten verloren..
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:49:29 #284
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28637664
Welk trainingsschema gebruiken jullie eigenlijk?

Ben nu met DC United begonnen na een tijdje niet meer gespeeld te hebben. Meteen geprobeerd wat spelers aan te trekken want m'n selectie was nogal krap. Ederson en Khanye zijn inmiddels gekomen, nu is het nog wachten of Mosquerano komt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:12:06 #285
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28638265
Time flies. Het seizoen 2006/2007 zit er al weer op voor Hull City.

Ik begon op plaats 16 bij mijn aantreden en Hull is uiteindelijk nog 7e geworden. Het gat naar de nummer 6 was te groot. De spelersgroep heeft mijn systeem verbazingwekkend snel opgepakt. Ik heb een paar wijzigingen doorgevoerd qua instructies voor een aantal spelers.

De laatste week voordat de binnenlandse transfermarkt dichtging (eind maart) heb ik nog 1 extra verdediger gehaald:

- Wes Morgan (DC) is overgekomen van Nottingham Forrest voor 180k.

Hij is gehaald als vervanging van een andere verdediger die ruzie met mij zocht. Ik heb niet gewacht tot de zomerstop om het middenveld onderhanden te nemen. Ik heb dan ook gelijk mijn complete Morton middenveld naar Hull gehaald:

Op 1-07-2007 komen deze jongens, na 1 jaar Morton Hull versterken:
- Joe Keenan (D/ DM, L/C)
- Robbie Foy (AM, R/L)
- Emil Hallfredsson (AM, L)
Totale waarde van deze transfers is ongeveer 625k.
-Joni Pursiainen (AM, L) komt op 01-11-2007 transfervrij over van HJK Helsinki. Het is een jonge regen die ik gehaald heb voor de toekomst.

Nu nog 2 spitsen erbij en ik ben klaar voor het seizoen 2007/2008.
Ik heb op het moment wel 3 spitsen van een behoorlijk niveau. 1 hele goede zelfs, maar helaas lig ik nogal overhoop met hem. Hij was bij mijn komst geblesseerd en hij wilde toen al weg. Ik heb hem wel een kans gegeven maar ik doe niks goed in zijn ogen. Hij is nu al 4 keer niet komen opdagen voor de training en accepteert zijn straf ook nog eens zonder problemen (1e x waarschuwing, 2e x 1 week fine, 3e+4e x 2 weken fine). Ik heb hem dan ook maar op de transferlijst gezet voor 1.2 miljoen in de hoop hem te verkopen (zijn waarde is 1.9 miljoen).
Een andere spits wil een salarisverhoging van 10k per week. Het is nou niet echt een geweldige spits, hij mag dus ook moven. Zijn kop (fotootje) staat me ook niet aan... .
Mijn 3e en ook jongste spits, doet het redelijk, maar het is niet echt een goalmachine met 5 goals uit 17 wedstrijden.
Ik ben dus druk op zoek naar een scorende spits. Moet lukken met 7.5miljoen transferbudget en mogelijk meer door het gedwongen vertrek van een stuk of 5 spelers.

Ik ben nu bezig om Kenny Deuchar naar Engeland te halen. League One en Championship moet hij wel aankunnen. Mijn scouts heb ik voornamelijk gestuurd om jeugdspelers van de grotere clubs te scouten.

Ik heb goede moed voor volgend seizoen na de indrukwekkende eindsprint. Mijn doel is dan ook promotie. Mijn oude club Morton heeft een 5e plaats gehaald in de SPL en ze haalden ook nog de halve finale van de Scottish Cup. Ben benieuwd hoe ze het verlies van hun middenveld opvangen (Morton ster Greacen is ook al naar San Jose vertrokken).
pi_28646861
Door een goal van Deuchar in de 68e minuut heeft Gretna de 1e prijs binnen. Ongeveer 4800 toeschouwers zagen op Hampden Park Gretna met 1-0 van Stanrear(Div 2) winnen

Kenny Deuchar heeft inmiddels 17 duels en 21 goals.

In de competitie heb ik inmiddels de 1e plaats overgenomen, heb toch al 5 gelijke spelen maar nog steeds geen verlies. Na 11 duels sta ik met 23 punten samen met Albion 1e. Ik sta erboven om dat ik een beter doelsaldo heb(19-4 om 20-10)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:05:27 #287
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_28648051
Hebben jullie dat ook soms?,ik wil met FM beginnen.. maar ik weet echt niet met welke club ik zou beginnen.half jaar geleden me helemaal kapot gespeeld met Leeds,maar sindsdien effe een FM dipje
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_28648061
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:05 schreef TimoBasso het volgende:
Hebben jullie dat ook soms?,ik wil met FM beginnen.. maar ik weet echt niet met welke club ik zou beginnen.half jaar geleden me helemaal kapot gespeeld met Leeds,maar sindsdien effe een FM dipje
Altijd
pi_28651192
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:27 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dat vraagt het spel toch altijd voordat je het bestand in de editor opent. Althans, dat doet ie bij mij...
Nee, bij mij niet geloof ik.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:46:46 #290
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28651289
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:05 schreef TimoBasso het volgende:
Altijd een uitkomst:

http://kubi.freewebpage.org/randomteam.html
pi_28651506
Mjällby IF Swedish Second Division South Gotaland

Ben benieuwd
pi_28651698

Mijn budget voor loon per week

Frank de Boer, ik mag maar 110 per week uitgeven

Dit wordt erg moeilijk
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:06:29 #293
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28651737

De laptop staat de hele week al ff ergens anders dus niet gespeeld...vanmiddag maar weer ophalen.

Lekker VoreG
pi_28651834
110 per week, ik kan gewoon niks kopen

Een goalbonus van ¤5

Whaaa maak me gek, ik win van title chasers, tenminste ik sta na 45 minuten 3-0 voor en ik ben degradatie kandidaat!

[ Bericht 34% gewijzigd door VoreG op 09-07-2005 14:25:57 ]
pi_28652453
Ben gisteren voor de uitdaging een spelletje begonnen met AGOVV. Het budget is niet eens zo slecht (1 miljoen transfer). Het grote probleem is nu: niemand is geïnteresseerd in een transfer. Degenen die wel willen, zijn niet beter dan de spelers die ik al heb. Heb nog geen wedstrijd gespeeld door tijdgebrek, maar heb totnogtoe allen Leon Hese als aanwinst. Zelfs spelers huren lukt niet, want de clubs werken wel mee, maar de spelers willen allemaal niet
pi_28661264
Ik speel nu met een aangepast PSV. Van Bommel, Vogel, Park, v/d Schaaf, Lee, Sibon, Jakobsen, Bogelund, Hoogstrate, Lamey, Colin, Leandro, Smit en Takak spelen niet meer bij PSV. Daar staat de komst van Ferreyra, Väyrynen, Simons, Robert, Aisatti, Goessens, Roy Myrie, Javi Fuego en Kalou tegenover. Na 20 wedstrijden heb ik met PSV nog niet één keer punten verspeeld en ben al zo goed als landskampioen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:44:01 #297
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_28661533
http://manutd.fminside.net/downloads/pafiledb.php?action=file&id=116

Hier staat een behoorlijk up to date data update waar in de grote landen de promotie en degradatie plekken aangepast zijn. Zo spelen bv Koln en Genoa in de hoogste divisie.

Wijzigingen:
- transfers uit binnen- en buitenland tot aan 2 juli, met veel nadruk op Nederland en België.
- Leaguestanden verwerkt van Nederland, België, Engeland, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Spanje (Primera en Secunda, 2b niet), Italië (Serie A & B)
- Veel spelers van het WK onder 20 jaar gewijzigd, zoals Gago, Messi, Oberman, Quincy, Kruys, Vlaar, Afallay, Vincken.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  zondag 10 juli 2005 @ 20:42:13 #298
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28689932
GTA San Andreas uitgespeeld, dus kan weer verder met mijn FC Dordrecht spel...

Zit nu halverwege het 1ste seizoen en sta op een teleurstellende 9de plaats. Kan nog wel wat plaatsjes stijgen, wat ik ook hoop te gaan bewerkstelligen. Voor het nieuwe seizoen al twee spelers aangetrokken, Hoogma (Heracles) en Luijten (RBC). Moet sowieso wat spelers laten gaan, vanwege aflopende contracten en het feit dat ik geen goed salaris kan bieden. Is ook interesse in mijn spitsen, welke ik waarschijnlijk ga verkopen. Brengt weer wat geld in het laatje en kan ik eventueel gebruiken voor vervanging.
A.M.A.B
pi_28704034
Na lange tijd bij de Wolves had ik het wel even gezien in Wolverhampton, en ik ben een nieuw spel begonnen bij het Italiaanse Hellas Verona, dat in de Serie B uitkomt. Mijn plan is 4-3-3 Attacking te gaan spelen.
De selectie is over het algemeen erg jong, en de doelstelling is dan ook om het team op te bouwen.

EDIT: De voorzitter vroeg om een quality signing. Met de komst van Peter Wisgerhof ( ) werd die gehaald. Hij blij, de supporters zagen hem echter niet zo zitten.

EDIT: Per 1 januari komt Marcus Rosenberg naar Verona. Ik kwam hem bij toeval tegen en het was meteen liefde op het eerste gezicht. En voor die prijs!

[ Bericht 23% gewijzigd door EnGCatjuh op 11-07-2005 14:09:37 ]
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:51:33 #300
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28758093
Beetje flauw maar het viel me opeens op
Gaat trouwens goed met Sunderland. Zelf Giuly heb ik aan kunnen trekken doelstelling is handhaving en dat gaat me ruimschoots lukken

[ Bericht 9% gewijzigd door numero_uno op 13-07-2005 02:45:00 ]
pi_28759787
Ben zelf ook weer opnieuw begonnen. Met Napoli. Napoli was vroeger mijn lievelingsclub. Ik dacht altijd dat ze Serie B speelde. Maar ze spelen Serie C. Guarin en Pezzarossi zijn mijn eerste aankopen, Pezzarossi breekt zijn scheenbeen, en is 9 maanden uitgeschakeld Ben voor de rest beetje jeugd aan het scouten, heb nog niets leuks kunnen vinden. Promotie is toch wel een zekerheidje denk ik. Ondanks de blesure van Pezzarossi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')