abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28634190
Ik heb dat ook eerder gehad en toen gewoon de boel weer opnieuw geïnstalleerd. Eigenlijk moet je iedere keer dat je gaat wijzigen een back-up maken
We sure are cute for two ugly people.
pi_28634284
Hmm, hoe kan je een makkelijke backup maken dan, want hij installeert toch altijd server_db?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28634339
Ik zie in Mijn Documenten nu de map Sports Interactive staan, met > backup.

Ik ga even proberen of hij t dan weer doet.

Edit: hij geeft geen foutmelding meer.

Edit2: Het is wel een erg oude database bij mij.

[ Bericht 25% gewijzigd door Merson op 08-07-2005 19:58:52 (Toch niet 'Wiej!') ]
pi_28635486
YES heb me geplaatst voor de Finale van de Challenge Cup.

Tegen First Division club Partick kwam ik in de 5e minuut op achterstand door een eigen doelpunt van mijn keeper. Het duurde tot de 59e minuut toen schoot Deuchar de 1-1 binnen. In de 85e minuut scoorde Tosh de 1-2.(ik speelde uit dus 2-1 voor mij). Vervolgens kreeg Partick in de 89e minuut een penalty, die scoorden ze. Maar in de blessure tijd scoorde Bingham door een vrije trap binnen te schieten!

In de finale(over 1,5 maand) mag ik tegen Stanrear uit de Second Division.

Mijn team heeft overigens totaal geen aanzien.. Mijn stadion is groot genoeg voor 2200 toeschouwers. Gemiddeld zit er tot nu toe 223 man per wedstrijd in
pi_28636022
He, das balen Methodmich...
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:59:35 #281
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28636272
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:35 schreef MMUFC het volgende:
YES heb me geplaatst voor de Finale van de Challenge Cup.

Tegen First Division club Partick kwam ik in de 5e minuut op achterstand door een eigen doelpunt van mijn keeper. Het duurde tot de 59e minuut toen schoot Deuchar de 1-1 binnen. In de 85e minuut scoorde Tosh de 1-2.(ik speelde uit dus 2-1 voor mij). Vervolgens kreeg Partick in de 89e minuut een penalty, die scoorden ze. Maar in de blessure tijd scoorde Bingham door een vrije trap binnen te schieten!

In de finale(over 1,5 maand) mag ik tegen Stanrear uit de Second Division.

Mijn team heeft overigens totaal geen aanzien.. Mijn stadion is groot genoeg voor 2200 toeschouwers. Gemiddeld zit er tot nu toe 223 man per wedstrijd in
Als je dit jaar promoveerd komen er volgend jaar toch wel rond de 800 naar je stadion toe . Challenge Cup stelt overigens niks voor, die gebruik ik om mijn wisselspelers te testen. Scottish Cup is de belangrijkste competitie, met de andere win je zo goed als niks :>.

Maar toch goed gedaan. It's a long way to the top in Schotland.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28637038
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Hmm, hoe kan je een makkelijke backup maken dan, want hij installeert toch altijd server_db?
Dat vraagt het spel toch altijd voordat je het bestand in de editor opent. Althans, dat doet ie bij mij...
pi_28637508
Ben in de 2e rone League Cup uitgeschakeld door East Fife.. verloor op penaltys

Heb overigens nog niet binnen de 90 minuten verloren..
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:49:29 #284
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28637664
Welk trainingsschema gebruiken jullie eigenlijk?

Ben nu met DC United begonnen na een tijdje niet meer gespeeld te hebben. Meteen geprobeerd wat spelers aan te trekken want m'n selectie was nogal krap. Ederson en Khanye zijn inmiddels gekomen, nu is het nog wachten of Mosquerano komt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:12:06 #285
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28638265
Time flies. Het seizoen 2006/2007 zit er al weer op voor Hull City.

Ik begon op plaats 16 bij mijn aantreden en Hull is uiteindelijk nog 7e geworden. Het gat naar de nummer 6 was te groot. De spelersgroep heeft mijn systeem verbazingwekkend snel opgepakt. Ik heb een paar wijzigingen doorgevoerd qua instructies voor een aantal spelers.

De laatste week voordat de binnenlandse transfermarkt dichtging (eind maart) heb ik nog 1 extra verdediger gehaald:

- Wes Morgan (DC) is overgekomen van Nottingham Forrest voor 180k.

Hij is gehaald als vervanging van een andere verdediger die ruzie met mij zocht. Ik heb niet gewacht tot de zomerstop om het middenveld onderhanden te nemen. Ik heb dan ook gelijk mijn complete Morton middenveld naar Hull gehaald:

Op 1-07-2007 komen deze jongens, na 1 jaar Morton Hull versterken:
- Joe Keenan (D/ DM, L/C)
- Robbie Foy (AM, R/L)
- Emil Hallfredsson (AM, L)
Totale waarde van deze transfers is ongeveer 625k.
-Joni Pursiainen (AM, L) komt op 01-11-2007 transfervrij over van HJK Helsinki. Het is een jonge regen die ik gehaald heb voor de toekomst.

Nu nog 2 spitsen erbij en ik ben klaar voor het seizoen 2007/2008.
Ik heb op het moment wel 3 spitsen van een behoorlijk niveau. 1 hele goede zelfs, maar helaas lig ik nogal overhoop met hem. Hij was bij mijn komst geblesseerd en hij wilde toen al weg. Ik heb hem wel een kans gegeven maar ik doe niks goed in zijn ogen. Hij is nu al 4 keer niet komen opdagen voor de training en accepteert zijn straf ook nog eens zonder problemen (1e x waarschuwing, 2e x 1 week fine, 3e+4e x 2 weken fine). Ik heb hem dan ook maar op de transferlijst gezet voor 1.2 miljoen in de hoop hem te verkopen (zijn waarde is 1.9 miljoen).
Een andere spits wil een salarisverhoging van 10k per week. Het is nou niet echt een geweldige spits, hij mag dus ook moven. Zijn kop (fotootje) staat me ook niet aan... .
Mijn 3e en ook jongste spits, doet het redelijk, maar het is niet echt een goalmachine met 5 goals uit 17 wedstrijden.
Ik ben dus druk op zoek naar een scorende spits. Moet lukken met 7.5miljoen transferbudget en mogelijk meer door het gedwongen vertrek van een stuk of 5 spelers.

Ik ben nu bezig om Kenny Deuchar naar Engeland te halen. League One en Championship moet hij wel aankunnen. Mijn scouts heb ik voornamelijk gestuurd om jeugdspelers van de grotere clubs te scouten.

Ik heb goede moed voor volgend seizoen na de indrukwekkende eindsprint. Mijn doel is dan ook promotie. Mijn oude club Morton heeft een 5e plaats gehaald in de SPL en ze haalden ook nog de halve finale van de Scottish Cup. Ben benieuwd hoe ze het verlies van hun middenveld opvangen (Morton ster Greacen is ook al naar San Jose vertrokken).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28646861
Door een goal van Deuchar in de 68e minuut heeft Gretna de 1e prijs binnen. Ongeveer 4800 toeschouwers zagen op Hampden Park Gretna met 1-0 van Stanrear(Div 2) winnen

Kenny Deuchar heeft inmiddels 17 duels en 21 goals.

In de competitie heb ik inmiddels de 1e plaats overgenomen, heb toch al 5 gelijke spelen maar nog steeds geen verlies. Na 11 duels sta ik met 23 punten samen met Albion 1e. Ik sta erboven om dat ik een beter doelsaldo heb(19-4 om 20-10)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:05:27 #287
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_28648051
Hebben jullie dat ook soms?,ik wil met FM beginnen.. maar ik weet echt niet met welke club ik zou beginnen.half jaar geleden me helemaal kapot gespeeld met Leeds,maar sindsdien effe een FM dipje
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_28648061
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:05 schreef TimoBasso het volgende:
Hebben jullie dat ook soms?,ik wil met FM beginnen.. maar ik weet echt niet met welke club ik zou beginnen.half jaar geleden me helemaal kapot gespeeld met Leeds,maar sindsdien effe een FM dipje
Altijd
pi_28651192
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:27 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dat vraagt het spel toch altijd voordat je het bestand in de editor opent. Althans, dat doet ie bij mij...
Nee, bij mij niet geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:46:46 #290
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28651289
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:05 schreef TimoBasso het volgende:
Altijd een uitkomst:

http://kubi.freewebpage.org/randomteam.html
pi_28651506
Mjällby IF Swedish Second Division South Gotaland

Ben benieuwd
pi_28651698

Mijn budget voor loon per week

Frank de Boer, ik mag maar 110 per week uitgeven

Dit wordt erg moeilijk
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:06:29 #293
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28651737

De laptop staat de hele week al ff ergens anders dus niet gespeeld...vanmiddag maar weer ophalen.

Lekker VoreG
pi_28651834
110 per week, ik kan gewoon niks kopen

Een goalbonus van ¤5

Whaaa maak me gek, ik win van title chasers, tenminste ik sta na 45 minuten 3-0 voor en ik ben degradatie kandidaat!

[ Bericht 34% gewijzigd door VoreG op 09-07-2005 14:25:57 ]
pi_28652453
Ben gisteren voor de uitdaging een spelletje begonnen met AGOVV. Het budget is niet eens zo slecht (1 miljoen transfer). Het grote probleem is nu: niemand is geïnteresseerd in een transfer. Degenen die wel willen, zijn niet beter dan de spelers die ik al heb. Heb nog geen wedstrijd gespeeld door tijdgebrek, maar heb totnogtoe allen Leon Hese als aanwinst. Zelfs spelers huren lukt niet, want de clubs werken wel mee, maar de spelers willen allemaal niet
pi_28661264
Ik speel nu met een aangepast PSV. Van Bommel, Vogel, Park, v/d Schaaf, Lee, Sibon, Jakobsen, Bogelund, Hoogstrate, Lamey, Colin, Leandro, Smit en Takak spelen niet meer bij PSV. Daar staat de komst van Ferreyra, Väyrynen, Simons, Robert, Aisatti, Goessens, Roy Myrie, Javi Fuego en Kalou tegenover. Na 20 wedstrijden heb ik met PSV nog niet één keer punten verspeeld en ben al zo goed als landskampioen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:44:01 #297
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_28661533
http://manutd.fminside.net/downloads/pafiledb.php?action=file&id=116

Hier staat een behoorlijk up to date data update waar in de grote landen de promotie en degradatie plekken aangepast zijn. Zo spelen bv Koln en Genoa in de hoogste divisie.

Wijzigingen:
- transfers uit binnen- en buitenland tot aan 2 juli, met veel nadruk op Nederland en België.
- Leaguestanden verwerkt van Nederland, België, Engeland, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Spanje (Primera en Secunda, 2b niet), Italië (Serie A & B)
- Veel spelers van het WK onder 20 jaar gewijzigd, zoals Gago, Messi, Oberman, Quincy, Kruys, Vlaar, Afallay, Vincken.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  zondag 10 juli 2005 @ 20:42:13 #298
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28689932
GTA San Andreas uitgespeeld, dus kan weer verder met mijn FC Dordrecht spel...

Zit nu halverwege het 1ste seizoen en sta op een teleurstellende 9de plaats. Kan nog wel wat plaatsjes stijgen, wat ik ook hoop te gaan bewerkstelligen. Voor het nieuwe seizoen al twee spelers aangetrokken, Hoogma (Heracles) en Luijten (RBC). Moet sowieso wat spelers laten gaan, vanwege aflopende contracten en het feit dat ik geen goed salaris kan bieden. Is ook interesse in mijn spitsen, welke ik waarschijnlijk ga verkopen. Brengt weer wat geld in het laatje en kan ik eventueel gebruiken voor vervanging.
A.M.A.B
pi_28704034
Na lange tijd bij de Wolves had ik het wel even gezien in Wolverhampton, en ik ben een nieuw spel begonnen bij het Italiaanse Hellas Verona, dat in de Serie B uitkomt. Mijn plan is 4-3-3 Attacking te gaan spelen.
De selectie is over het algemeen erg jong, en de doelstelling is dan ook om het team op te bouwen.

EDIT: De voorzitter vroeg om een quality signing. Met de komst van Peter Wisgerhof ( ) werd die gehaald. Hij blij, de supporters zagen hem echter niet zo zitten.

EDIT: Per 1 januari komt Marcus Rosenberg naar Verona. Ik kwam hem bij toeval tegen en het was meteen liefde op het eerste gezicht. En voor die prijs!

[ Bericht 23% gewijzigd door EnGCatjuh op 11-07-2005 14:09:37 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:51:33 #300
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28758093
Beetje flauw maar het viel me opeens op
Gaat trouwens goed met Sunderland. Zelf Giuly heb ik aan kunnen trekken doelstelling is handhaving en dat gaat me ruimschoots lukken

[ Bericht 9% gewijzigd door numero_uno op 13-07-2005 02:45:00 ]
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')