Dat is alleen voor binnenlandse transfers. Ik wil 3 spelers van Morton meenemen naar Hull, maar die mogen pas per 1 Juli overstappen. Ik kan wel shoppen binnen de league's onder de PL. Ben ook aan het scouten of daar wat zit.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Binnen Engeland onder de PL kan je toch gewoon altijd transfereren, of heb ik het mis? :x
Dat ben ik onderhand al wel gewend. Ik zoek eigenlijk nooit naar non-EU players zolang ik nog niet in de PL zit en dat duurt meestal een aantal seizoenen omdat ik bijna altijd bij een Lower League team start.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
in championship zit je in ieder geval wel met werkvergunningen want bij een aantal spelers heb ik gezeur gehad
Kenny Deuchar is een goal machinequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef MMUFC het volgende:
Ben in de Schotse Third Division begonnen bij Gretna. Wilde wel eens lagere divisie spelen met veel geld
Kreeg 8 miljoen voor transfers en heb meteen geboden op Ederson en Naldo, die nog willen ook. Ederson komt in juli 2005 en Naldo moet nog wachten op een werkvergunning(Ederson is half Italiaan)
Het bestuur wilde een ster speler. De 22 jarige Allan McGregor(wie?), doelman, Rangers en op de transferlijst was ster volgens mijn chairmanMijn ambitie ging ook meteen met 2 omhoog naar 12
Zit nog in de voorbereiding maar heb ook al mn 1e officiele duel gespeeld. In de 1e ronde Challenge Cup werd met 5-1!! van Ross County(First Division) gewonnen. Kenny Deuchar, vooraf door mij bestempeld als speler waarvan ik verwacht dat hij het gaat maken) scoorde 3x.
Ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen..
Dat probleem heb ik ook weleens. Ik denk dat het vooral door vermoeidheid komt. Het is daarom belangrijk dat je een brede selectie hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:44 schreef Moreno het volgende:
Weten jullie hoe dit komt. In het begin van de competitie draaid alles erg goed bij mijn club. Ongeveer op de helft gaat het steeds minder lopen terwijl de tactiek hetzelfde is en ik niks aan mijn trainingsschema's heb veranderd. In het begin werd iedereen ook beter van mijn trainingschema's maar nu zakt alles bij iedereen af. Wie weet hoe dat komt?
Die heeft zich niet zo goed ontwikkeld in het spel, helaas. Ik had in hetzelfde systeem met Roncatto ook veel succes bij Heerenveen in een ander spel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:41 schreef VoreG het volgende:
Vaduz probeer eens Roncatto te halen, ik denk dat die wel in je systeem past
No offense, maar iedereen kan een paar keer op rij kampioen worden met Ajax in FM. De echte uitdaging is om in een lage divisie te beginnen en je dan opwerken naar de top. Eventueel met je begin club of door overstappen naar een betere club als je de baan aangeboden krijgt door je prestatie's met een lower league team.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben nu de beste Nederlandse manager volgens het spel. 4x op rij kampioen geworden met Ajax en een aantal keer de beker gewonnen. Aan het einde van het 4e seizoen (nadat ik al ik kampioen geworden was) naar Inter gegaan. Deze met nog 4 wedstrijden te gaan van een 8e naar een 5e plek gekregen.
Aan het eind van dat seizoen heb ik tijdens het EK (2008) Nederland ook nog kampioen gemaakt. Sta nu aan het begin van mijn 5e seizoen. Net in de voorbereiding Ajax met 5-1 verslagen
Ik heb ongeveer t zelfde. Wat transfers ingevoerd, maar nu kan ik geen nieuwe game meer starten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Hmm, een kleine ramp hier.
Gisteren wilde ik de editor saven, had 2 kleine dingen gedaan, namelijk Stinga trainer gemaakt en Zola op niet-speler gezet.... Kreeg ik een foutmelding. Blijkt bij het oproepen vandaag dat de database niet meer kan laden. Dus heb ik die winterstoppatch moeten downloaden en ben ik al mijn wijzigingen in de editor (lees alle zomertransfers tot nu toe van Duitsland, Portugal en Nederland, plus de grote transfers in andere competities) kwijt.....

Als je dit jaar promoveerd komen er volgend jaar toch wel rond de 800 naar je stadion toequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:35 schreef MMUFC het volgende:
YES heb me geplaatst voor de Finale van de Challenge Cup.
Tegen First Division club Partick kwam ik in de 5e minuut op achterstand door een eigen doelpunt van mijn keeper. Het duurde tot de 59e minuut toen schoot Deuchar de 1-1 binnen. In de 85e minuut scoorde Tosh de 1-2.(ik speelde uit dus 2-1 voor mij). Vervolgens kreeg Partick in de 89e minuut een penalty, die scoorden ze. Maar in de blessure tijd scoorde Bingham door een vrije trap binnen te schieten!
In de finale(over 1,5 maand) mag ik tegen Stanrear uit de Second Division.
Mijn team heeft overigens totaal geen aanzien.. Mijn stadion is groot genoeg voor 2200 toeschouwers. Gemiddeld zit er tot nu toe 223 man per wedstrijd in
Dat vraagt het spel toch altijd voordat je het bestand in de editor opent. Althans, dat doet ie bij mij...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Hmm, hoe kan je een makkelijke backup maken dan, want hij installeert toch altijd server_db?
Altijdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:05 schreef TimoBasso het volgende:
Hebben jullie dat ook soms?,ik wil met FM beginnen.. maar ik weet echt niet met welke club ik zou beginnen.half jaar geleden me helemaal kapot gespeeld met Leeds,maar sindsdien effe een FM dipje
Nee, bij mij niet geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat vraagt het spel toch altijd voordat je het bestand in de editor opent. Althans, dat doet ie bij mij...![]()
Altijd een uitkomst:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:05 schreef TimoBasso het volgende:
Hebben jullie dat ook soms?,ik wil met FM beginnen.. maar ik weet echt niet met welke club ik zou beginnen.half jaar geleden me helemaal kapot gespeeld met Leeds,maar sindsdien effe een FM dipje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |