abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28283718
Door tegenvallende resultaten (oa 2-0 verlies tegen Leeds) ben ik van mijn 3-5-2 variant overgestapt naar een standaard 4-4-2. Nu al, ik was het al van plan voor komend seizoen, maar ik wil mijn huidige 4e plek vasthouden. Opnieuw een prolongatie van de 3e plek lijkt er dit jaar niet in te zitten, daarvoor zijn Chelsea, Arsenal en Man U te sterk. Maar een 4e plek is ook erg mooi.

In de eerste KO-ronde van de champions league ben ik er bruut uitgeknikkerd door Inter, met uit 5-0 en thuis 0-0. Wel werd opnieuw de League Cup gewonnen, nadat in de halve finale Chelsea (vorig seizoen nog finalist tegen mij) en in de finale Aston Villa (vorig seizoen nog halve finalist tegen mij) werden verslagen.
In de winterstop kwamen De Sanctis, Nigel de Jong en Podolski over. Van de zomer komen Wes Brown, Ujfalusi, Fredheim Holm, Hofland en Shaun Wright-Phillips transfervrij over, en Billy Jones voor 9M overkomt.

Edit:
In mijn eerste wedstrijd met 4-4-2: hoewel alles nog niet helemaal staat, durfde ik de wedstrijd tegen laagvlieger Southampton wel aan. Lange tijd ging het gelijk op, en stond het 2-2. Tot in de 67e minuut Podolski inviel voor Claudio Lopez. Met onder andere een magnifieke dribbel en een aantal schitterende schoten van de rand van het strafshopgebied bracht hij de score, vrijwel helemaal alleen op 2-6, door vier keer te scoren. Nu heeft hij 7 goals uit 3 basisplaatsen en 3 invalbeurten, omdat hij bij een andere invalbeurt ook het ijs brak met een hattrick!

Edit 2:
En toen.. Een blessure van 2 maanden. Met nog 5 wedstrijden te gaan betekent dat einde seizoen.

[ Bericht 11% gewijzigd door EnGCatjuh op 27-06-2005 21:35:57 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_28287393
Heb het aangedurfd om met Chicago Fire in de MLS te gaab spelen. Wat een bagger-club, bagger-competitie en bagger-spelers. Heb de eerste wedstrijd wel gewonnen van DC United, maar weet niet of ik dit lang ga spelen...
We sure are cute for two ugly people.
pi_28290044
Dat lijkt me ook helemaal niks, weinig uitdaging en het is enorm lastig om spelers te halen.
That's all folks!
pi_28293937
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me ook helemaal niks, weinig uitdaging en het is enorm lastig om spelers te halen.
Precies, clubs willen wel meewerken als ik genoeg biedt, maar spelers weigeren te komen... Zelfs als ik Adu ¤3400 aan weeksalaris biedt, vindt hij dat het een te laag salaris is. Terwijl, toen ik met NEC speelde, hij genoegen nam met ¤650. Ik heb nu ook al een probleem. Al mijn keepers zijn tranfervrij vertrokken en geen enkele keeper wil naar mij komen
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:04:23 #205
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_28298244
Na twee seizoenen Manchester City de overstap gemaakt naar het in het slop geraakte Bayern Munchen (7e geworden in de competitie).
Met Man City in het eerste seizoen 2e geworden in de premier league na Arsenal, en de FA cup gewonnen. In het seizoen hierop bleef ik Arsenal wél voor, maar won echter geen bekers. In de Champions League werden m'n mannen in de 2e ronde uit het toernooi geknikkerd.
Was nu met FC Bayern heerlijk op dreef met een gigantische doelsaldo.. tot dat.. *error* couldn't open save game!

Had geen backup.. een geen motivatie om overnieuw te beginnen.. dus hier maar wat screens ter herinnering

Van FC Bayern had ik overigens een klasse team gemaakt met vooral een moorddadig middenveld.

Goal: Tim Wiese
Achter: Sylvian Distin (meegenomen van City), Lucio, Juan (van Leverkussen), Gorlitz
Midden: Jeremies, Schweinsteiger, Florian Kringe (van dortmund), Roque Santa Cruz
Spits: Makaay, Ibrahimovic (koste me wel een kleine 32m )
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:15:05 #206
53760 Silverado
Da Animator
pi_28302721
Seizoen2013/2014Heb inmiddels mijn game met AZ weer opgepakt. Sta nu na 17 wedstrijden in de competitie 1ste, 2de ronde van de CL tegen Manchester United en in de kwartfinale van de beker tegen Vitesse.

Inmiddels is het bestuur druk bezig het stadion uit te breiden, wat voor mij extra opbrengsten betekend, en mijn doel is uiteindelijk om met AZ de CL of de Uefa Cup te winnen.

Met het Nederlands Elftal heb ik me zeer ruim geplaatst voor het WK, en mijn doel voor het Nederlands Elftal is het winnen van het WK, nadat ik in de finale van de Confederations Cup verloren had van Italië met 1-0.

Seizoen 2012/2013 AZ 1ste (Kwartfinale Uefa Cup, Halve Finale Beker, Supercup)
Seizoen 2011/2012 AZ 1ste (Halve Finale CL, Supercup)
Seizoen 2010/2011 AZ 1ste (Supercup)
Seizoen 2009/2010 AZ 7de (Beker)
Seizoen 2008/2009 AZ Deed ik mn intrede, gered van degradatie
Seizoen 2007/2008 Nac Breda 5de > Uefa Cup behaald
Seizoen 2006/2007 Nac Breda 10de
Seizoen 2005/2006 Sheffield Wednesday/Nac Breda 10de/16de
Seizoen 2004/2005 Sheffield Wednesday > 19de
Seizoen 2003/2004 Sheffield Wednesday > Playoff > Gepromoveerd

Team AZ
Team Boca (Andere Game)
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_28316525
Mijn 4e seizoen met Wolverhampton Wanderers is afgelopen. Lichtelijk teleurstellend na twee derde plaatsen eindigde ik 4e, op doelsaldo voor de nummer 5. Toch voorronde Champions League! ^_^
De verandering van opstelling heeft nog niet veel geholpen. Ik ben nog altijd zoekende naar de juiste mensen op het middenveld en de juiste instelling voor de spitsen en verdedigers. Van het transferbedrag dat ik ga krijgen en de verkoop van 1 van mijn middenvelders wordt waarschijnlijk een linkerwinger gekocht.
D'Alessandro werd de absolute sterspeler. Hij werd verkozen tot speler van het jaar en zijn waarde is in 1 jaar verdubbelt, tot 45M. Een goal van Podolski werd gekozen tot goal van het seizoen.
Aston Villa won niet de League Cup in de finale tegen mij, maar versloeg in de finale van de UEFA cup wel Juventus op penalty's en heeft alsnog een prijs. Opnieuw verloor ik in Europa van de latere winnaar van die beker. Was het vorig seizoen nog Atletico Madrid dat mij van de UEFA cup hield, dit jaar was het dus Inter.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_28332763
ben nu met Santos FC. Robinho en Ricardinho zijn echt toppers.. verder Guarin gehaald.

Ben in de halve finale Staatskampioenschappen van Sao Paulo door Guarani uitgeschakeld.. Verloor uit met 2-0(93e minuut de 2-0 uit een penalty) 2e duel 1-0 gewonnen.

In de Copa Libertadores sta ik in de poule 1e na 4 duels. 2 gewonnen en 2 gelijk(waarvan 1 door een tegendoelpunt in blessuretijd :S )

De competitie gaat binnenkort beginnen
pi_28341884
Ik ben inmiddels in mn 2de seizoen met Dinamo Kiev.
Het eerste seizoen was nationaal gezien een groot succes kampioen geworden met 4 gelijke spelen en verder alleen maar overwinningen, de super cup gewonnen, alleen de beker niet.
Europees gezien was het een drama:
Ik wist me nog wel te kwalificeren voor de Champions League, maar in de groepsronde (Bij Arsenal, Juventus en Celtic) wist ik slechts 1 punt te behalen. Dus dat was gauw voorbij.

Ik hoop in het nieuwe seizoen me in ieder geval te kwalificeren voor de eerste knock-out ronde van de CL. Het kwalificeren moet geen probleem zijn aangezien ik de eerste wedstrijd met Brugge won met 4-2. In de competitie sta ik weer eerste na 5 wedstrijden 4 overwinningen en 1 gelijk spel. Ik heb in de zomerstop enkele zeer goede versterkingen kunnen doen. Lewandowski en Tymoshuk zijn overgekomen van Shakhtar (elk 11 miljn) en Titov is overgekomen van Spartak Moscow.

Wordt vervolgd....
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_28347968
echt irritant als de chairman zegt dat die grote namen wilt en omdat ik volgens hem geen grote namen heb gehaald haalt die aimar en viera... gelijk me 58 mil transfer geld weg.. en ze doen het allebij slecht vooral viera hij had 85 mil voor viera betaalt... ><
pi_28348148
Hoe zorg ik ervoor dat ik een paar spelers kwijt raak? Ik zit al een ton per week boven budget en wil dus wat spelers kwijt, maar als ik ze aan clubs aanbied is er nooit interesse en gewoon ontslaan is nogal kapitaalvernietiging...
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_28355945
Je kunt ze ook altijd nog aanbieden om het contract in onderling overleg te beeindigen. Dan kost het je wel minder dan het ontslaan van spelers.
That's all folks!
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:58:57 #213
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_28356124
Als ze dat niet willen beginnen ze echter weer te muiten..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_28358954
Ja, dan wordt het lastig.
That's all folks!
pi_28360090
De voorbereiding voor weer een seizoen met de Wolves zit erop. De nieuwe aankopen passen goed in het team, de compleet nieuwe verdediging (Nigel de Jong speelde nog maar een half jaartje bij mij) met Wes Brown op rechts, Ujfalusi en Hofland in het centrum en De Jong op links doet het uitstekend, en is er mede de oorzaak van dat keepers Lobont en De Sanctis het doel gedurende de hele voorbereiding leeghielden. De uitslagen tegen kleine Schotse en Duitse clubs varieerden tussen de 3-0 en de 6-0.
In de voorronde van de CL mag ik het opnemen tegen Grazer AK of Dinamo Bucarest. Geen grote problemen dus.

En volgens de bookies heb ik een kans van 1-33 op de titel. Dat is gelijk aan Tottenham en Newcastle. Mijn persoonlijke doelstelling is het terugveroveren van de 3e plek en misschien wel meer. De doelstellingen van de club zijn een respectabele positie.
pi_28360867
Ik heb ook weer ff de draad opgepikt met FM, ben gewoon verder gegaan met Napoli. In seizoen 4 alweer, speel ik nu in de CL, de eerste ronde met real madrid, club Brugge en Lyon, ben ik als groepshoofd doorgegaan. Al die extra wedsrtijden zorgden er wel voor dat ik wat minder presteerde in de serie A, ik stond op een gegeven moment zelfs 11de. Maargoed het zit daar zo dicht op elkaar, dat ik binnen no time weer bij de bovenste 3 stond.

Mijn doel is dit jaar de treble, en dan stop ik er echt mee, de beker, de scudetto en de CL! ik post vanavond wel wat screenprints
hattrickteam &gt;&gt;&gt; FC__Paniek (770160)
pi_28361106
Met de komst van jobhopper Mitea is ook de linkerflank compleet. De meestal wisselvallige Roemeen zal zijn positie delen met Adu.
De opstelling ziet er zo uit:

GK: Lobont/De Sanctis

DR: Wes Brown (Billy Jones)
DL: Nigel de Jong (Billy Jones)
DC: Ujfalusi (Boumsong, Andreasen)
DC: Hofland (Boumsong, Andreasen)

MR: Shaun Wright-Phillips (Grisales, Mosquera)
ML: Mitea (Adu, Mosquera)
MC: Tuncay (Ferguson)
MC: D'Alessandro (Riquelme)

SC: Anelka (Podolski, Mosquera)
SC: Claudio Lopez (Podolski, Mosquera)

De keepers zullen afwisselen. Van de centrale middenvelders speelt D'Alessandro aanvallender dan Tuncay, die meer een controlerende speler is in dit systeem.

De eerste voorronde van de CL werd uit makkelijk gewonnen van GAK, met 3-0. De eerste competitiewedstrijd werd een eitje tegen Leeds, 4-0 met goals van Anelka (2), Claudio Lopez en Podolski. Debutant Mitea was de ster, hij haalde een 10 en was Man of the Match met 1 assist en maarliefst 20 runs!

[ Bericht 8% gewijzigd door EnGCatjuh op 30-06-2005 16:59:46 ]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:01:55 #218
16049 BJB
cluods in the haed
pi_28395040
Kan iemand me het verschil tussen deze en deze patch vertellen? En is er al een nieuwere update of is dit momenteel het beste wat er te krijgen is?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:31:03 #219
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28396188
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:01 schreef BJB het volgende:
Kan iemand me het verschil tussen deze en deze patch vertellen? En is er al een nieuwere update of is dit momenteel het beste wat er te krijgen is?
FM 05 is de Europese Patch dacht ik. De WWSM is de amerikaanse versie van het spel. Ik heb gewoon deze gepakt en dat werkt FM 5.0.5 (inclusief data update)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:14:31 #220
16049 BJB
cluods in the haed
pi_28413766
Ok dan, bedankt
pi_28414830
Ik ben er eindelijk achter waarom mijn 2d pitch zo verrekte langzaam was! (na 1 jaar...)

Als je dat schuifding van Highlights terug zet gaat hij langzamer lopen! Dat geeft niet aan dat je minder highlights wilt..

pi_28420305
Woei, net een spannend seizoen afgesloten in de premier league. We zijn nog steeds met meerdere spelers in dezelfde competitie bezig en ben als 7e geëindigd met Aston Villa. Vriend van me is met Everton kampioen geworden.

Ik heb maar een wedstrijd of 10 zelf gespeeld maar door een goed aankoopbeleid heeft mijn assistent het in de andere wedstrijden aardig gedaan. Alleen jammer dat hij de laatste wedstrijd voor me verloor, want anders was ik 5e geworden. The silly season, zoals dat in de formule 1 zo mooi heet is net voorbij en mijn team ziet er nu zo uit:

GK: Lastuvka (Malafeev)
DR: Delaney(O'Connor, Stalteri)
DM: Laursen, Hübschman (Naldo)
DL: Samuel (Stalteri, Barry)

MR: Santana (Solano)
MC: Vilakazi, Stoica (Éderson, Väyrynen)
ML: Barry (Whittingham)

FC: Vassel, Angel (Koon, L Moore)

Heb net Mellberg voor 10M aan chelsea verkocht, hij werd oud en drukte erg op de salarissen. Ook Hitzlsperger, Hendrie en McCann zijn verkocht (laatste 2 voor nix) want ook zij drukten teveel op de salarissen. Sorensen is op een vrije transfer naar Man City vertrokken, want mijn assistent had zijn contract niet verlengd

Nu maar eens kijken of ik weer voor de 4e/5e plaats mee kan doen en wat langer in de beker en uefacup blijf
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_28422978
Ben toch nog verder gegaan in de MLS. Wil in ieder geval een seizoen afronden met Chicago Fire en het gaat ook nog eens wonderbaarlijk goed. De enige keeper die ik nog aan wist te trekken, was een 16-jarig Colombiaans talent zonder contract en hij doet het eigenlijk best goed. Hij was zelfs reserve-keeper bij de All stars east. Ik heb me iig gekwalificeerd voor de play-offs en sta nog steeds eerste met een grote voorsprong op nummer twee DC United. Adu wil nu ineens wel komen (woehoe) en ook Naldo en wat keepers komen. In de US open cup sta ik in de halve finale (daar is Chicago Fire dus titelverdediger), dus dat gaat ook goed. Na het seizoen zal ik echter een nieuw spel starten, want ik ga in de problemen komen met het maximaal aantal spelers (26), maximaal salaris van mijn team (max ¤29000) en maximaal aantal A-internationals (3). Rare competiie, die MLS...
  zondag 3 juli 2005 @ 00:00:01 #224
36326 Freezor
Cold as stone
pi_28430792
Vraagje: Hoe kan je zien aan spelers of ze goed zijn voor de 'harmony' bij je club. Soms koop ik een speler die dan vet goed is in mijn ogen, en dan beginnen de supporters te zeiken dat ie misschien de harmony verstoort. Erg vervelend altijd
Something for your mind, your body and your soul.
pi_28433313
Ik heb geen idee, bij de bekende spelers weet je meestal wel of ze een bepaalde reputatie hebben. Maar volgens mij kun je zoiets anders niet zien.
That's all folks!
pi_28440889
Naast mijn Santos game heb ik nu ook een Dinamo Minsk game.

Na een slechte start, startte met 2 verlies, ging het lopen. Er werd gewonnen, gelijkgespeeld en vervolgens 6 duels op rij gewonnen.
Toen volgde de Intertoto cup. Eerste ronde tegen het Hongaarse Debrecen. Uit won ik met 0-1 en thuis werd er met 0-0 gelijk gespeeld. In de 2e ronde volgt Kamen Ingrad uit Croatie. Het 1e duel werd uit met 0-2 gewonnen.
Vervolgens werd het duel in de competitie tegen Naftan met 1-0 verloren

De komende wedstrijd is het thuis duel tegen Kamen Ingrad

Sta momenteel 3e. 4 punten achter de nummer 2 en 9 achter nummer 1 BATE
  zondag 3 juli 2005 @ 13:08:15 #227
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28441593
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef Freezor het volgende:
Vraagje: Hoe kan je zien aan spelers of ze goed zijn voor de 'harmony' bij je club. Soms koop ik een speler die dan vet goed is in mijn ogen, en dan beginnen de supporters te zeiken dat ie misschien de harmony verstoort. Erg vervelend altijd
Misschien helpt dit.

Persoonlijkheid (Personality) bij Personal Information kan misschien wat hulp bieden hierbij. Ik ben bij nooit echt een fan van spelers die daar ambitous hebben staan. En een ambitious speler aantrekken als kleine club betekent dat ze na een paar goeie wedstrijden alweer een transfer willen. Die trek ik dus ook alleen maar aan als ze echt stukken beter zijn dan andere optie's.

Mijn kern (sleutelpositie's) bestaat dan ook altijd uit spelers met een normal karakter. Voor de andere positie's let ik er minder op.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 3 juli 2005 @ 13:11:34 #228
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28441692
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef MMUFC het volgende:
Naast mijn Santos game heb ik nu ook een Dinamo Minsk game.
Is dat nou leuk een game starten in Oost-Europa? En wat zijn de mogelijkheden qua salaris enzo?. Ik wil er ooit nog eens aan beginnen (zal wel met FM2006 zijn)
pi_28448269
Robinho aangekocht

1e wedstrijd scoort hij er 5
2e wedstrijd in de CL, scoort hij binnen 15 minuten er alweer 1

Hier ga ik heeel veel plezier aan beleven
pi_28465953
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Is dat nou leuk een game starten in Oost-Europa? En wat zijn de mogelijkheden qua salaris enzo?. Ik wil er ooit nog eens aan beginnen (zal wel met FM2006 zijn)
Afentoe wel frustrerend.. win je met 8-0(de held Maxim Tsigalko scoorde 4x) van de nummer 6 en het competitie duel erna verlies je met 1-0 van de nummer 14 :S

Heb maar 100k transfer geld en mag hoogstens 50k per jaar salaris bieden...

maar vraag me af hoelang ik het nog in Wit-Rusland vol ga houden.. zeker nu ik geen europees meer speel. 1e duel uit tegen RC Genk 2-2(na een 0-2 voorsprong voor mij) en 2e duel schoon kunnen houden totdat Milevskey in de 69e minuut een penalty veroorzaakte en rood kreeg. 0-1
  maandag 4 juli 2005 @ 13:36:52 #231
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28474451
quote:
Op maandag 4 juli 2005 07:47 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Afentoe wel frustrerend.. win je met 8-0(de held Maxim Tsigalko scoorde 4x) van de nummer 6 en het competitie duel erna verlies je met 1-0 van de nummer 14 :S

Heb maar 100k transfer geld en mag hoogstens 50k per jaar salaris bieden...

maar vraag me af hoelang ik het nog in Wit-Rusland vol ga houden.. zeker nu ik geen europees meer speel. 1e duel uit tegen RC Genk 2-2(na een 0-2 voorsprong voor mij) en 2e duel schoon kunnen houden totdat Milevskey in de 69e minuut een penalty veroorzaakte en rood kreeg. 0-1
Ik had hetzelfde bij het Europese debuut van Morton. Ik moest in de 1e ronde van de Uefa Cup tegen Stuttgart. 2de voorronde gewonnen van het hongaarse Ujpest. Ik begon fabelachtig goed thuis en stond bij rust met 2-0 voor. Maar duitsers zijn helaas ook in FM duitsers. Dus 2 late tegengoals en het stond 2-2 met een trip naar Duitsland voor de boeg. Daar werd mijn europese droom kapotgeschoten door een 6-0 nederlaag (4x Kuranyi & 2x Pizarro). Heerlijke moraalboost voor mijn selectie, ik heb dan ook 1 punt gehaald uit de laatste 7 wedstrijden. .

Heb het ook wel gezien in Morton. Ik heb een prijs gewonnen en veel meer zit er niet in voor deze club. Het bestuur houdt vast aan een te laag max. salaris voor een SPL team waardoor ik niemand kan aantrekken of kan houden terwijl ik 30k (per week) onder mijn wagebudget zit. Nu maar hopen op een leuk nieuw team op weg naar de absolute top (ik begin laag en hoop ooit bij een goeie club terecht te komen)
pi_28476849
Ik ga maar weer eens verder met m'n Rushden game, in het seizoen 2010/2011 ga ik voor een top 12 klassering in de Premierleague. Ik ben me nu aan het voorbereiden op het nieuwe seizoen.
That's all folks!
pi_28481052

Mijn derde wedstrijd als bondscoach van het Engelse nationale team. Na een 5-0 overwinning tegen Malta en een 2-0 tegen Estland werd tegen de op een na grootste concurrent ruim gewonnen. Ik leid in de poule op doelsaldo voor Denemarken, met +15, terwijl Denemarken toch ook al +11 heeft. De grote clash wordt gehouden in de tweede deel van het seizoen.

In de competitie met Wolves gaat het toch minder, hoewel het met de 4-4-2 ook behoorlijk begint te lopen. Op de flanken doen Mitea en Wright-Phillips het uitstekend. Vooral Mitea doet het cijfermatig briljant. Tuncay werd met Arsenal geruild voor Cesc (Fabregas), die bij mij meteen tot bloei kwam en de basisplaats afpakte van Ferguson.
Ik sta nu 6e.
In de Champions League zit ik in een redelijk zware poule met Benfica, Deportivo en Lyon. Ik heb twee keer gelijkgespeeld tegen Benfica en Depor.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:01:32 #234
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28492264
heb het nu eigenlijk alweer gehad met fm zit nu alweer op de nieuwe te wachten
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 4 juli 2005 @ 22:04:17 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28492356
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef numero_uno het volgende:
heb het nu eigenlijk alweer gehad met fm zit nu alweer op de nieuwe te wachten
Zal je toch moeten wachten tot November gok ik. Alle databases moeten nog bijgewerkt worden. Sterkte van clubs moet nog ingeschat worden etc. . Ik heb wel meer zin om te FM-en als het seizoen stil ligt. Het aan- en verkopen van spelers vind ik stiekem leuker als het spelen zelf

Ik vermaak me nog wel met deze versie. Vooral omdat ik het tussen januari en vorige maand niet gespeeld heb.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:00:19 #236
43497 Afunados
Get Therapy
pi_28494621
Kan iemand me helpen aan een link naar een goede, up-to-date, data-update(vooral Italiaanse competitie..)? Thnx!
  maandag 4 juli 2005 @ 23:10:38 #237
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28495044
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef Afunados het volgende:
Kan iemand me helpen aan een link naar een goede, up-to-date, data-update(vooral Italiaanse competitie..)? Thnx!
Zul je denk ik nog even moeten wachten. Het transferseizoen is nog volop bezig en een dataupdate van vandaag kan morgen alweer achterhaald zijn als bijvoorbeeld Gilardino weggaat bij Parma . De meeste data-updates zullen wel verschijnen als de transfermarkt sluit,
  maandag 4 juli 2005 @ 23:36:06 #238
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28496044
vandaag eindelijk weer eens gespeeld
na een verschrikkelijke eerste seizoenshelft (14e) ben ik in maart opgeklommen tot de 9e plek, een of andere duitse linksback en Jan Lastuvka gehaald. 1 Speler verkocht voor 4 miljoIen. Ik weet niet tot welke plek europees voetbal is in de PL maar ik hoop er toch nog wel op alhoewel me nog een zwaar programma te wachten staat
Bernie en ik zijn tof.
pi_28507783
Wie weet waar ik goede trainingen kan downloaden?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:02:00 #240
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28508356
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:47 schreef Moreno het volgende:
Ik gebruik zelf sexual_chocolate voor. En natuurlijk een ander schema voor de keepers . Geen idee waar ik ze vandaan heb gehaald. Maar ik kan ze vanavond wel online zetten als je ze dan nog niet gevonden hebt.

Ik heb een bloedhekel aan het hele training-gedoe daarom heb ik een goed allround schedule gepakt. Voor de rest houd ik me er nooit echt mee bezig.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:00:19 #241
53760 Silverado
Da Animator
pi_28510700
Seizoen 2015/2016 Ik ga wederom door met AZ, en als bondscoach van België. Heb nu te maken met een gigantische leegloop, dus het wordt een moeilijk seizoen voor me. Ga toch weer proberen kampioen te worden en met België het EK proberen te halen!

Seizoen 2014/2015 AZ 1ste (2de ronde CL, Supercup en Beker) / Nigeria 3de Confederations
Seizoen 2013/2014 AZ 1ste (2de ronde CL, Supercup en Beker) / Nederland
Seizoen 2012/2013 AZ 1ste (Kwartfinale Uefa Cup, Halve Finale Beker, Supercup) / Nederland
Seizoen 2011/2012 AZ 1ste (Halve Finale CL, Supercup) / Nederland
Seizoen 2010/2011 AZ 1ste (Supercup)
Seizoen 2009/2010 AZ 7de (Beker)
Seizoen 2008/2009 AZ Deed ik mn intrede, gered van degradatie
Seizoen 2007/2008 Nac Breda 5de > Uefa Cup behaald
Seizoen 2006/2007 Nac Breda 10de
Seizoen 2005/2006 Sheffield Wednesday/Nac Breda 10de/16de
Seizoen 2004/2005 Sheffield Wednesday > 19de
Seizoen 2003/2004 Sheffield Wednesday > Playoff > Gepromoveerd
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_28518451
voor de trainingen. Hoeveel trainers voegen jullie daarbij toe?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:32:00 #243
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28520258
ik heb ze allemaal toegevoegd
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:28:52 #244
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28522237
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:47 schreef Moreno het volgende:
Dit zijn ze dan:

Veldspelers: http://www.xs4all.nl/~pire/sexual_chocolate.tsc
Keepers: http://www.xs4all.nl/~pire/GK.tsc

Rechts klikken en save as..

Voeg meestal alle trainers en physio's toe aan het schema van de veldspelers. En ik heb een aparte keeperstrainer voor de keepers (+ mijn beste physio)
pi_28523970
Heb met Chicago Fire zojuist de MLS gewonnen. Ineens willen mijn beste spelers weg, maar willen ook goede spelers komen. Vanden Borre kreeg geen nieuw contract van Anderlecht ( ) dus die kon ik gratis aannemen (en gelukkig wilde hij nu wel). Ook Adu en Naldo hebben toegezegd en allemaal voor een karig salaris onder de 1000 per week. Misschien dat ik toch nog een jaartje doorga!

[ Bericht 10% gewijzigd door Neoktheone op 06-07-2005 00:13:17 ]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:18:43 #246
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28526247
dit seizoen 8e geworden in de premier league, toch wel redelijk voor een promovendus... na de winterstop toen Pander, Hersi en Lastuvka zijn aangetrokken begon het te lopen... in de laatste 3 wedstrijden (Newcastle, Aston Villa en Bolton) scoorde mijn 18 jarige talent Alejandro Fernando Sanches 6 goals en wist hij samen met hersi de 3 clubs op te rollen
Ik heb voor het komende seizoen Portillo (van Real) aangetrokken, verder moet ik nog even kijken wie er komen
Bernie en ik zijn tof.
pi_28546161
Gisteren FM2005 weer eens uit de kast getrokken, en gelijk weer verslaafd.... Ik heb m'n oude savagame met Feyenoord weer opgepakt, maar nu dreigen aan het einde van het derde seizoen Kuijt, Kalou en Naldo gratis en voor niets te gaan vertrekken. Ze willen geen contrachtverlenging, terwijl ik verdorie 1e sta in de HCE!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:23:44 #248
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28547016
Korte update maar weer:

Ik ben per 2 februari 2007 de nieuwe manager van het illustere Hull City uitkomend in de Engelse League One. Ik had met Morton de top wel bereikt na het winnen van de Scottish Cup. De competitie verliep wisselvallig en spelers halen was zo goed als onmogelijk dankzij de Chairman.

Financieel ziet het er bij Hull City fantastisch uit. Ik heb een transferbudget van 8.000.000 Pond en een ongelooflijk hoog wage budget dankzij een big-spending Chairman. Het probleem zit hem alleen in de ongetalenteerde spelersgroep vol met zakkenvullers met een langlopend contract en de transfermarkt gaat pas op 1 juli 2007 weer open, ik moet dus het seizoen afmaken met deze groep. Ik heb al wel 8 van de 16 First team spelers op de transferlist gegooid. Het is misschien wel slecht voor het moraal maar dat moet dan maar. Ik sta nu 16e van de 24 teams met 9 punten achterstand op een plaats die recht geeft op de Play-offs (te hoog gegrepen met deze groep). Het degradatiespook ligt ook nog op de loer aangezien Hull maar 6 punten boven de streep staat.

Ik ga voor een plaats in de middenmoot en de Chairman is het daar gelukkig mee eens.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:37:21 #249
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28549976
zo, naast Portillo en Nando heb ik nu ook Rochemback aan weten te trekken.... de intertoto loopt fantastisch, net in halve finale van een of andere louche club met 7-0 weten te winnen (HSV thuis met 6-0 verslagen) 5x scoorde hersi wat een man is het toch
Bernie en ik zijn tof.
pi_28554493
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:23 schreef PirE het volgende:
Korte update maar weer:

Ik ben per 2 februari 2007 de nieuwe manager van het illustere Hull City uitkomend in de Engelse League One. Ik had met Morton de top wel bereikt na het winnen van de Scottish Cup. De competitie verliep wisselvallig en spelers halen was zo goed als onmogelijk dankzij de Chairman.

Financieel ziet het er bij Hull City fantastisch uit. Ik heb een transferbudget van 8.000.000 Pond en een ongelooflijk hoog wage budget dankzij een big-spending Chairman. Het probleem zit hem alleen in de ongetalenteerde spelersgroep vol met zakkenvullers met een langlopend contract en de transfermarkt gaat pas op 1 juli 2007 weer open, ik moet dus het seizoen afmaken met deze groep. Ik heb al wel 8 van de 16 First team spelers op de transferlist gegooid. Het is misschien wel slecht voor het moraal maar dat moet dan maar. Ik sta nu 16e van de 24 teams met 9 punten achterstand op een plaats die recht geeft op de Play-offs (te hoog gegrepen met deze groep). Het degradatiespook ligt ook nog op de loer aangezien Hull maar 6 punten boven de streep staat.

Ik ga voor een plaats in de middenmoot en de Chairman is het daar gelukkig mee eens.
Binnen Engeland onder de PL kan je toch gewoon altijd transfereren, of heb ik het mis? :x
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')