abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28440889
Naast mijn Santos game heb ik nu ook een Dinamo Minsk game.

Na een slechte start, startte met 2 verlies, ging het lopen. Er werd gewonnen, gelijkgespeeld en vervolgens 6 duels op rij gewonnen.
Toen volgde de Intertoto cup. Eerste ronde tegen het Hongaarse Debrecen. Uit won ik met 0-1 en thuis werd er met 0-0 gelijk gespeeld. In de 2e ronde volgt Kamen Ingrad uit Croatie. Het 1e duel werd uit met 0-2 gewonnen.
Vervolgens werd het duel in de competitie tegen Naftan met 1-0 verloren

De komende wedstrijd is het thuis duel tegen Kamen Ingrad

Sta momenteel 3e. 4 punten achter de nummer 2 en 9 achter nummer 1 BATE
  zondag 3 juli 2005 @ 13:08:15 #227
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28441593
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef Freezor het volgende:
Vraagje: Hoe kan je zien aan spelers of ze goed zijn voor de 'harmony' bij je club. Soms koop ik een speler die dan vet goed is in mijn ogen, en dan beginnen de supporters te zeiken dat ie misschien de harmony verstoort. Erg vervelend altijd
Misschien helpt dit.

Persoonlijkheid (Personality) bij Personal Information kan misschien wat hulp bieden hierbij. Ik ben bij nooit echt een fan van spelers die daar ambitous hebben staan. En een ambitious speler aantrekken als kleine club betekent dat ze na een paar goeie wedstrijden alweer een transfer willen. Die trek ik dus ook alleen maar aan als ze echt stukken beter zijn dan andere optie's.

Mijn kern (sleutelpositie's) bestaat dan ook altijd uit spelers met een normal karakter. Voor de andere positie's let ik er minder op.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 3 juli 2005 @ 13:11:34 #228
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28441692
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef MMUFC het volgende:
Naast mijn Santos game heb ik nu ook een Dinamo Minsk game.
Is dat nou leuk een game starten in Oost-Europa? En wat zijn de mogelijkheden qua salaris enzo?. Ik wil er ooit nog eens aan beginnen (zal wel met FM2006 zijn)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28448269
Robinho aangekocht

1e wedstrijd scoort hij er 5
2e wedstrijd in de CL, scoort hij binnen 15 minuten er alweer 1

Hier ga ik heeel veel plezier aan beleven
pi_28465953
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Is dat nou leuk een game starten in Oost-Europa? En wat zijn de mogelijkheden qua salaris enzo?. Ik wil er ooit nog eens aan beginnen (zal wel met FM2006 zijn)
Afentoe wel frustrerend.. win je met 8-0(de held Maxim Tsigalko scoorde 4x) van de nummer 6 en het competitie duel erna verlies je met 1-0 van de nummer 14 :S

Heb maar 100k transfer geld en mag hoogstens 50k per jaar salaris bieden...

maar vraag me af hoelang ik het nog in Wit-Rusland vol ga houden.. zeker nu ik geen europees meer speel. 1e duel uit tegen RC Genk 2-2(na een 0-2 voorsprong voor mij) en 2e duel schoon kunnen houden totdat Milevskey in de 69e minuut een penalty veroorzaakte en rood kreeg. 0-1
  maandag 4 juli 2005 @ 13:36:52 #231
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28474451
quote:
Op maandag 4 juli 2005 07:47 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Afentoe wel frustrerend.. win je met 8-0(de held Maxim Tsigalko scoorde 4x) van de nummer 6 en het competitie duel erna verlies je met 1-0 van de nummer 14 :S

Heb maar 100k transfer geld en mag hoogstens 50k per jaar salaris bieden...

maar vraag me af hoelang ik het nog in Wit-Rusland vol ga houden.. zeker nu ik geen europees meer speel. 1e duel uit tegen RC Genk 2-2(na een 0-2 voorsprong voor mij) en 2e duel schoon kunnen houden totdat Milevskey in de 69e minuut een penalty veroorzaakte en rood kreeg. 0-1
Ik had hetzelfde bij het Europese debuut van Morton. Ik moest in de 1e ronde van de Uefa Cup tegen Stuttgart. 2de voorronde gewonnen van het hongaarse Ujpest. Ik begon fabelachtig goed thuis en stond bij rust met 2-0 voor. Maar duitsers zijn helaas ook in FM duitsers. Dus 2 late tegengoals en het stond 2-2 met een trip naar Duitsland voor de boeg. Daar werd mijn europese droom kapotgeschoten door een 6-0 nederlaag (4x Kuranyi & 2x Pizarro). Heerlijke moraalboost voor mijn selectie, ik heb dan ook 1 punt gehaald uit de laatste 7 wedstrijden. .

Heb het ook wel gezien in Morton. Ik heb een prijs gewonnen en veel meer zit er niet in voor deze club. Het bestuur houdt vast aan een te laag max. salaris voor een SPL team waardoor ik niemand kan aantrekken of kan houden terwijl ik 30k (per week) onder mijn wagebudget zit. Nu maar hopen op een leuk nieuw team op weg naar de absolute top (ik begin laag en hoop ooit bij een goeie club terecht te komen)
pi_28476849
Ik ga maar weer eens verder met m'n Rushden game, in het seizoen 2010/2011 ga ik voor een top 12 klassering in de Premierleague. Ik ben me nu aan het voorbereiden op het nieuwe seizoen.
That's all folks!
pi_28481052

Mijn derde wedstrijd als bondscoach van het Engelse nationale team. Na een 5-0 overwinning tegen Malta en een 2-0 tegen Estland werd tegen de op een na grootste concurrent ruim gewonnen. Ik leid in de poule op doelsaldo voor Denemarken, met +15, terwijl Denemarken toch ook al +11 heeft. De grote clash wordt gehouden in de tweede deel van het seizoen.

In de competitie met Wolves gaat het toch minder, hoewel het met de 4-4-2 ook behoorlijk begint te lopen. Op de flanken doen Mitea en Wright-Phillips het uitstekend. Vooral Mitea doet het cijfermatig briljant. Tuncay werd met Arsenal geruild voor Cesc (Fabregas), die bij mij meteen tot bloei kwam en de basisplaats afpakte van Ferguson.
Ik sta nu 6e.
In de Champions League zit ik in een redelijk zware poule met Benfica, Deportivo en Lyon. Ik heb twee keer gelijkgespeeld tegen Benfica en Depor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 4 juli 2005 @ 22:01:32 #234
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28492264
heb het nu eigenlijk alweer gehad met fm zit nu alweer op de nieuwe te wachten
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 4 juli 2005 @ 22:04:17 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28492356
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef numero_uno het volgende:
heb het nu eigenlijk alweer gehad met fm zit nu alweer op de nieuwe te wachten
Zal je toch moeten wachten tot November gok ik. Alle databases moeten nog bijgewerkt worden. Sterkte van clubs moet nog ingeschat worden etc. . Ik heb wel meer zin om te FM-en als het seizoen stil ligt. Het aan- en verkopen van spelers vind ik stiekem leuker als het spelen zelf

Ik vermaak me nog wel met deze versie. Vooral omdat ik het tussen januari en vorige maand niet gespeeld heb.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:00:19 #236
43497 Afunados
Get Therapy
pi_28494621
Kan iemand me helpen aan een link naar een goede, up-to-date, data-update(vooral Italiaanse competitie..)? Thnx!
  maandag 4 juli 2005 @ 23:10:38 #237
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28495044
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef Afunados het volgende:
Kan iemand me helpen aan een link naar een goede, up-to-date, data-update(vooral Italiaanse competitie..)? Thnx!
Zul je denk ik nog even moeten wachten. Het transferseizoen is nog volop bezig en een dataupdate van vandaag kan morgen alweer achterhaald zijn als bijvoorbeeld Gilardino weggaat bij Parma . De meeste data-updates zullen wel verschijnen als de transfermarkt sluit,
  maandag 4 juli 2005 @ 23:36:06 #238
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28496044
vandaag eindelijk weer eens gespeeld
na een verschrikkelijke eerste seizoenshelft (14e) ben ik in maart opgeklommen tot de 9e plek, een of andere duitse linksback en Jan Lastuvka gehaald. 1 Speler verkocht voor 4 miljoIen. Ik weet niet tot welke plek europees voetbal is in de PL maar ik hoop er toch nog wel op alhoewel me nog een zwaar programma te wachten staat
Bernie en ik zijn tof.
pi_28507783
Wie weet waar ik goede trainingen kan downloaden?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:02:00 #240
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28508356
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:47 schreef Moreno het volgende:
Ik gebruik zelf sexual_chocolate voor. En natuurlijk een ander schema voor de keepers . Geen idee waar ik ze vandaan heb gehaald. Maar ik kan ze vanavond wel online zetten als je ze dan nog niet gevonden hebt.

Ik heb een bloedhekel aan het hele training-gedoe daarom heb ik een goed allround schedule gepakt. Voor de rest houd ik me er nooit echt mee bezig.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:00:19 #241
53760 Silverado
Da Animator
pi_28510700
Seizoen 2015/2016 Ik ga wederom door met AZ, en als bondscoach van België. Heb nu te maken met een gigantische leegloop, dus het wordt een moeilijk seizoen voor me. Ga toch weer proberen kampioen te worden en met België het EK proberen te halen!

Seizoen 2014/2015 AZ 1ste (2de ronde CL, Supercup en Beker) / Nigeria 3de Confederations
Seizoen 2013/2014 AZ 1ste (2de ronde CL, Supercup en Beker) / Nederland
Seizoen 2012/2013 AZ 1ste (Kwartfinale Uefa Cup, Halve Finale Beker, Supercup) / Nederland
Seizoen 2011/2012 AZ 1ste (Halve Finale CL, Supercup) / Nederland
Seizoen 2010/2011 AZ 1ste (Supercup)
Seizoen 2009/2010 AZ 7de (Beker)
Seizoen 2008/2009 AZ Deed ik mn intrede, gered van degradatie
Seizoen 2007/2008 Nac Breda 5de > Uefa Cup behaald
Seizoen 2006/2007 Nac Breda 10de
Seizoen 2005/2006 Sheffield Wednesday/Nac Breda 10de/16de
Seizoen 2004/2005 Sheffield Wednesday > 19de
Seizoen 2003/2004 Sheffield Wednesday > Playoff > Gepromoveerd
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_28518451
voor de trainingen. Hoeveel trainers voegen jullie daarbij toe?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:32:00 #243
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28520258
ik heb ze allemaal toegevoegd
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:28:52 #244
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28522237
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:47 schreef Moreno het volgende:
Dit zijn ze dan:

Veldspelers: http://www.xs4all.nl/~pire/sexual_chocolate.tsc
Keepers: http://www.xs4all.nl/~pire/GK.tsc

Rechts klikken en save as..

Voeg meestal alle trainers en physio's toe aan het schema van de veldspelers. En ik heb een aparte keeperstrainer voor de keepers (+ mijn beste physio)
pi_28523970
Heb met Chicago Fire zojuist de MLS gewonnen. Ineens willen mijn beste spelers weg, maar willen ook goede spelers komen. Vanden Borre kreeg geen nieuw contract van Anderlecht ( ) dus die kon ik gratis aannemen (en gelukkig wilde hij nu wel). Ook Adu en Naldo hebben toegezegd en allemaal voor een karig salaris onder de 1000 per week. Misschien dat ik toch nog een jaartje doorga!

[ Bericht 10% gewijzigd door Neoktheone op 06-07-2005 00:13:17 ]
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:18:43 #246
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28526247
dit seizoen 8e geworden in de premier league, toch wel redelijk voor een promovendus... na de winterstop toen Pander, Hersi en Lastuvka zijn aangetrokken begon het te lopen... in de laatste 3 wedstrijden (Newcastle, Aston Villa en Bolton) scoorde mijn 18 jarige talent Alejandro Fernando Sanches 6 goals en wist hij samen met hersi de 3 clubs op te rollen
Ik heb voor het komende seizoen Portillo (van Real) aangetrokken, verder moet ik nog even kijken wie er komen
Bernie en ik zijn tof.
pi_28546161
Gisteren FM2005 weer eens uit de kast getrokken, en gelijk weer verslaafd.... Ik heb m'n oude savagame met Feyenoord weer opgepakt, maar nu dreigen aan het einde van het derde seizoen Kuijt, Kalou en Naldo gratis en voor niets te gaan vertrekken. Ze willen geen contrachtverlenging, terwijl ik verdorie 1e sta in de HCE!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:23:44 #248
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28547016
Korte update maar weer:

Ik ben per 2 februari 2007 de nieuwe manager van het illustere Hull City uitkomend in de Engelse League One. Ik had met Morton de top wel bereikt na het winnen van de Scottish Cup. De competitie verliep wisselvallig en spelers halen was zo goed als onmogelijk dankzij de Chairman.

Financieel ziet het er bij Hull City fantastisch uit. Ik heb een transferbudget van 8.000.000 Pond en een ongelooflijk hoog wage budget dankzij een big-spending Chairman. Het probleem zit hem alleen in de ongetalenteerde spelersgroep vol met zakkenvullers met een langlopend contract en de transfermarkt gaat pas op 1 juli 2007 weer open, ik moet dus het seizoen afmaken met deze groep. Ik heb al wel 8 van de 16 First team spelers op de transferlist gegooid. Het is misschien wel slecht voor het moraal maar dat moet dan maar. Ik sta nu 16e van de 24 teams met 9 punten achterstand op een plaats die recht geeft op de Play-offs (te hoog gegrepen met deze groep). Het degradatiespook ligt ook nog op de loer aangezien Hull maar 6 punten boven de streep staat.

Ik ga voor een plaats in de middenmoot en de Chairman is het daar gelukkig mee eens.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:37:21 #249
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28549976
zo, naast Portillo en Nando heb ik nu ook Rochemback aan weten te trekken.... de intertoto loopt fantastisch, net in halve finale van een of andere louche club met 7-0 weten te winnen (HSV thuis met 6-0 verslagen) 5x scoorde hersi wat een man is het toch
Bernie en ik zijn tof.
pi_28554493
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:23 schreef PirE het volgende:
Korte update maar weer:

Ik ben per 2 februari 2007 de nieuwe manager van het illustere Hull City uitkomend in de Engelse League One. Ik had met Morton de top wel bereikt na het winnen van de Scottish Cup. De competitie verliep wisselvallig en spelers halen was zo goed als onmogelijk dankzij de Chairman.

Financieel ziet het er bij Hull City fantastisch uit. Ik heb een transferbudget van 8.000.000 Pond en een ongelooflijk hoog wage budget dankzij een big-spending Chairman. Het probleem zit hem alleen in de ongetalenteerde spelersgroep vol met zakkenvullers met een langlopend contract en de transfermarkt gaat pas op 1 juli 2007 weer open, ik moet dus het seizoen afmaken met deze groep. Ik heb al wel 8 van de 16 First team spelers op de transferlist gegooid. Het is misschien wel slecht voor het moraal maar dat moet dan maar. Ik sta nu 16e van de 24 teams met 9 punten achterstand op een plaats die recht geeft op de Play-offs (te hoog gegrepen met deze groep). Het degradatiespook ligt ook nog op de loer aangezien Hull maar 6 punten boven de streep staat.

Ik ga voor een plaats in de middenmoot en de Chairman is het daar gelukkig mee eens.
Binnen Engeland onder de PL kan je toch gewoon altijd transfereren, of heb ik het mis? :x
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')