Misschien helpt dit.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef Freezor het volgende:
Vraagje: Hoe kan je zien aan spelers of ze goed zijn voor de 'harmony' bij je club. Soms koop ik een speler die dan vet goed is in mijn ogen, en dan beginnen de supporters te zeiken dat ie misschien de harmony verstoort. Erg vervelend altijd
Is dat nou leuk een game starten in Oost-Europa? En wat zijn de mogelijkheden qua salaris enzo?. Ik wil er ooit nog eens aan beginnen (zal wel met FM2006 zijn)quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef MMUFC het volgende:
Naast mijn Santos game heb ik nu ook een Dinamo Minsk game.
Afentoe wel frustrerend.. win je met 8-0(de held Maxim Tsigalko scoorde 4x) van de nummer 6 en het competitie duel erna verlies je met 1-0 van de nummer 14 :Squote:Op zondag 3 juli 2005 13:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Is dat nou leuk een game starten in Oost-Europa? En wat zijn de mogelijkheden qua salaris enzo?. Ik wil er ooit nog eens aan beginnen (zal wel met FM2006 zijn)
Ik had hetzelfde bij het Europese debuut van Morton. Ik moest in de 1e ronde van de Uefa Cup tegen Stuttgart. 2de voorronde gewonnen van het hongaarse Ujpest. Ik begon fabelachtig goed thuis en stond bij rust met 2-0 voor. Maar duitsers zijn helaas ook in FM duitsers. Dus 2 late tegengoals en het stond 2-2 met een trip naar Duitsland voor de boeg. Daar werd mijn europese droom kapotgeschoten door een 6-0 nederlaag (4x Kuranyi & 2x Pizarro). Heerlijke moraalboost voor mijn selectie, ik heb dan ook 1 punt gehaald uit de laatste 7 wedstrijden.quote:Op maandag 4 juli 2005 07:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Afentoe wel frustrerend.. win je met 8-0(de held Maxim Tsigalko scoorde 4x) van de nummer 6 en het competitie duel erna verlies je met 1-0 van de nummer 14 :S
Heb maar 100k transfer geld en mag hoogstens 50k per jaar salaris bieden...
maar vraag me af hoelang ik het nog in Wit-Rusland vol ga houden.. zeker nu ik geen europees meer speel. 1e duel uit tegen RC Genk 2-2(na een 0-2 voorsprong voor mij) en 2e duel schoon kunnen houden totdat Milevskey in de 69e minuut een penalty veroorzaakte en rood kreeg. 0-1
Zal je toch moeten wachten tot November gok ik. Alle databases moeten nog bijgewerkt worden. Sterkte van clubs moet nog ingeschat worden etc.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef numero_uno het volgende:
heb het nu eigenlijk alweer gehad met fmzit nu alweer op de nieuwe te wachten
Zul je denk ik nog even moeten wachten. Het transferseizoen is nog volop bezig en een dataupdate van vandaag kan morgen alweer achterhaald zijn als bijvoorbeeld Gilardino weggaat bij Parmaquote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef Afunados het volgende:
Kan iemand me helpen aan een link naar een goede, up-to-date, data-update(vooral Italiaanse competitie..)? Thnx!
Ik gebruik zelf sexual_chocolate voor. En natuurlijk een ander schema voor de keepersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:47 schreef Moreno het volgende:
Wie weet waar ik goede trainingen kan downloaden?
Dit zijn ze dan:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:47 schreef Moreno het volgende:
Wie weet waar ik goede trainingen kan downloaden?
Binnen Engeland onder de PL kan je toch gewoon altijd transfereren, of heb ik het mis? :xquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:23 schreef PirE het volgende:
Korte update maar weer:
Ik ben per 2 februari 2007 de nieuwe manager van het illustere Hull City uitkomend in de Engelse League One. Ik had met Morton de top wel bereikt na het winnen van de Scottish Cup. De competitie verliep wisselvallig en spelers halen was zo goed als onmogelijk dankzij de Chairman.
Financieel ziet het er bij Hull City fantastisch uit. Ik heb een transferbudget van 8.000.000 Pond en een ongelooflijk hoog wage budget dankzij een big-spending Chairman. Het probleem zit hem alleen in de ongetalenteerde spelersgroep vol met zakkenvullers met een langlopend contract en de transfermarkt gaat pas op 1 juli 2007 weer open, ik moet dus het seizoen afmaken met deze groep. Ik heb al wel 8 van de 16 First team spelers op de transferlist gegooid. Het is misschien wel slecht voor het moraal maar dat moet dan maar. Ik sta nu 16e van de 24 teams met 9 punten achterstand op een plaats die recht geeft op de Play-offs (te hoog gegrepen met deze groep). Het degradatiespook ligt ook nog op de loer aangezien Hull maar 6 punten boven de streep staat.
Ik ga voor een plaats in de middenmoot en de Chairman is het daar gelukkig mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |