abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:55:59 #251
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28555401
in championship zit je in ieder geval wel met werkvergunningen want bij een aantal spelers heb ik gezeur gehad
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:37:24 #252
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28560814
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Binnen Engeland onder de PL kan je toch gewoon altijd transfereren, of heb ik het mis? :x
Dat is alleen voor binnenlandse transfers. Ik wil 3 spelers van Morton meenemen naar Hull, maar die mogen pas per 1 Juli overstappen. Ik kan wel shoppen binnen de league's onder de PL. Ben ook aan het scouten of daar wat zit.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:38:57 #253
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28560873
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
in championship zit je in ieder geval wel met werkvergunningen want bij een aantal spelers heb ik gezeur gehad
Dat ben ik onderhand al wel gewend. Ik zoek eigenlijk nooit naar non-EU players zolang ik nog niet in de PL zit en dat duurt meestal een aantal seizoenen omdat ik bijna altijd bij een Lower League team start.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28564635
Dat zei ik.. :p

Ben met de Wolves de eerste ronde van de CL door. In de sterke poule met Deportivo, Benfica en Lyon werd ik op doelsaldo 2e achter Depor. De poule was behoorlijk gelijkwaardig, zeker de eerste 3. Lyon haalde slechts 1 punt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_28565201
Ik haat de MLS
Ik had aan het einde van het seizoen mooi Adu weggeplukt bij DC United. Toen ik echter mijn spelers voor de volgende competitieronde moest selecteren, kon ik Adu niet selecteren, omdat hij niet speelgerechtigd is. Owkee, dan mag ie vast volgend jaar wel spelen... Dacht ik... Zit ie ineens bij de drafts (wat een raar systeem overigens) en gaan de Metrostars er gratis mee vandoor. Terwijl ik er een half miljoen voor heb moeten dokken. Hij heeft twee oefenpotjes mee kunnen doen bij mij. Bah, wat een raar systeem...
We sure are cute for two ugly people.
pi_28566909
Heb het opnieuw niet voor elkaar Europees. Het lijkt erop dat ik voor de derde keer op rij zal sneuvelen in de eerste KO ronde van een Europees toernooi. Dit jaar loot ik de andere club uit Milaan, AC Milan.

Dat wordt nog een helse klus..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_28567193
Ben in de Schotse Third Division begonnen bij Gretna. Wilde wel eens lagere divisie spelen met veel geld

Kreeg 8 miljoen voor transfers en heb meteen geboden op Ederson en Naldo, die nog willen ook. Ederson komt in juli 2005 en Naldo moet nog wachten op een werkvergunning(Ederson is half Italiaan)

Het bestuur wilde een ster speler. De 22 jarige Allan McGregor(wie?), doelman, Rangers en op de transferlijst was ster volgens mijn chairman Mijn ambitie ging ook meteen met 2 omhoog naar 12

Zit nog in de voorbereiding maar heb ook al mn 1e officiele duel gespeeld. In de 1e ronde Challenge Cup werd met 5-1!! van Ross County(First Division) gewonnen. Kenny Deuchar, vooraf door mij bestempeld als speler waarvan ik verwacht dat hij het gaat maken) scoorde 3x.

Ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen..
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:37:23 #258
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28568549
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef MMUFC het volgende:
Ben in de Schotse Third Division begonnen bij Gretna. Wilde wel eens lagere divisie spelen met veel geld

Kreeg 8 miljoen voor transfers en heb meteen geboden op Ederson en Naldo, die nog willen ook. Ederson komt in juli 2005 en Naldo moet nog wachten op een werkvergunning(Ederson is half Italiaan)

Het bestuur wilde een ster speler. De 22 jarige Allan McGregor(wie?), doelman, Rangers en op de transferlijst was ster volgens mijn chairman Mijn ambitie ging ook meteen met 2 omhoog naar 12

Zit nog in de voorbereiding maar heb ook al mn 1e officiele duel gespeeld. In de 1e ronde Challenge Cup werd met 5-1!! van Ross County(First Division) gewonnen. Kenny Deuchar, vooraf door mij bestempeld als speler waarvan ik verwacht dat hij het gaat maken) scoorde 3x.

Ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen..
Kenny Deuchar is een goal machine .

Als je een goeie verdediger zoekt dan kan ik Stewart Greacen van Morton aanraden. Hij heeft de perfecte stats voor een Schotse verdediger. Hij wint echt alles in de lucht. McGregor is een goede keeper btw. Hij wilde alleen niet naar Morton toe toen ik zoek was naar een keeper .

Probeer trouwens IRL Gretna maar eens na te doen. Hun echte seizoen verliep zo:
36 games - 98 points - goal +101
Home:
Win - 18
Draw - 0
Lost - 0
Goal: 70 - 10
Away:
Win - 14
Draw - 2
Lost - 2
Goal: 60 - 19
Lijkt mij een hele uitdaging.

Succes in Schotland
pi_28585585
Deuchar scoorde in mijn officiele debuut 3x, toen 2 wedstrijden niet en in het 4e duel wederom 3. Hij hoeft dus 2 duels niet te scoren om toch nog 1 op 1 te lopen.

Heb 1e competitieduel met 2-1 van Stenhousemeir gewonnen, vervolgens 1-1 tegen Montrose en 5 of 6-0 tegen ...(weet t ff niet meer)

Ik had trouwens mijn laatste duel van de voorbereiding met 2-1 van Sporting Lissabon gewonnen (daarvoor 0-3 verlies Aston Villa en 0-1 verlies van Werder, Tegen Werder stond in na 41 minuten met nog 9 man en toch scoore Werder pas in minuut 92)
pi_28589018
Weten jullie hoe dit komt. In het begin van de competitie draaid alles erg goed bij mijn club. Ongeveer op de helft gaat het steeds minder lopen terwijl de tactiek hetzelfde is en ik niks aan mijn trainingsschema's heb veranderd. In het begin werd iedereen ook beter van mijn trainingschema's maar nu zakt alles bij iedereen af. Wie weet hoe dat komt?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:32:48 #261
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28590192
Beetje rouleren met spelers helpt blijven ze scherp. Lukt bij mij tenminste wel
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_28599843
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:44 schreef Moreno het volgende:
Weten jullie hoe dit komt. In het begin van de competitie draaid alles erg goed bij mijn club. Ongeveer op de helft gaat het steeds minder lopen terwijl de tactiek hetzelfde is en ik niks aan mijn trainingsschema's heb veranderd. In het begin werd iedereen ook beter van mijn trainingschema's maar nu zakt alles bij iedereen af. Wie weet hoe dat komt?
Dat probleem heb ik ook weleens. Ik denk dat het vooral door vermoeidheid komt. Het is daarom belangrijk dat je een brede selectie hebt.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 00:49:24 #263
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_28611009
Ik ga zo een game starten online tegen een vriend
ajax-feyenoord met een data update van 1 juli
Who the fuck is ajax ?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:24:17 #264
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_28619135
Ik ben nu de beste Nederlandse manager volgens het spel. 4x op rij kampioen geworden met Ajax en een aantal keer de beker gewonnen. Aan het einde van het 4e seizoen (nadat ik al ik kampioen geworden was) naar Inter gegaan. Deze met nog 4 wedstrijden te gaan van een 8e naar een 5e plek gekregen.

Aan het eind van dat seizoen heb ik tijdens het EK (2008) Nederland ook nog kampioen gemaakt. Sta nu aan het begin van mijn 5e seizoen. Net in de voorbereiding Ajax met 5-1 verslagen
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_28621147
Dan wordt het tijd voor een kleine club om daar te laten zien dat je een topcoach bent!
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:24:20 #266
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28621310
keek ik net even bij mijn stats was professionaliteit 20 dat heb ik volgens mij nog nooit gehad.... de zomerbeker (inter toto) heb ik glansrijk gewonnen en in de eerste ronde van de uefa cup is maccabi petach tikva met gemak verslagen (thuis 6-1, uit 7-0) de pl is toch een stuk lastiger maar ik ga er vanuit dat mijn eindpositie hoger moet liggen dan afgelopen jaar (8e plek)
Bernie en ik zijn tof.
pi_28626163
Ik ben druk bezig met de voorbereiding voor het seizoen 2010/2011. M’n tweede seizoen met Rushden in de Premier League. Vorig seizoen ben ik 15de geworden, nu hoop ik op een top 12 klassering. Ik ga m’n systeem aanpassen en ga over van een 4-3-3 attacking naar een 4-3-1-2 tactiek. Ik wil het aantal tegendoelpunten wat meer beperken.

Mijn elftal: (cursief: mijn aankopen)

Peter Enckelman ( Paul Robinson)

Rogerio (Belletti), Per Kroldrup (Guy Demel), David Rozehnal ( Hannu Tihinen), Paul Stalteri (Adam Drury)

Matuzalem (Kenny Lunt), Leon Andreasen ( Rohan Ricketts), Freddy Guarin ( Piotr Trochowski)

Labinot Harbuzi (Lars Iver Strand)

Benjamin Auer (Milan Baros), Alexander Frei (Markus Rosenberg)
That's all folks!
pi_28626389
Vaduz probeer eens Roncatto te halen, ik denk dat die wel in je systeem past
pi_28627194
Andreasen is echt goed. Alle technische stats zitten ongeveer boven de 15 bij mij.
En ik zit nog nieteens in 2010.
Bij mij is hij inzetbaar als verdediger, middenvelder en misschien ook wel als aanvaller, gezien zijn finishing. Maak zo wel een screenshot.

[ Bericht 26% gewijzigd door EnGCatjuh op 08-07-2005 16:39:03 ]
pi_28627341
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:41 schreef VoreG het volgende:
Vaduz probeer eens Roncatto te halen, ik denk dat die wel in je systeem past
Die heeft zich niet zo goed ontwikkeld in het spel, helaas. Ik had in hetzelfde systeem met Roncatto ook veel succes bij Heerenveen in een ander spel.
That's all folks!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:51:09 #271
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28628731
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben nu de beste Nederlandse manager volgens het spel. 4x op rij kampioen geworden met Ajax en een aantal keer de beker gewonnen. Aan het einde van het 4e seizoen (nadat ik al ik kampioen geworden was) naar Inter gegaan. Deze met nog 4 wedstrijden te gaan van een 8e naar een 5e plek gekregen.

Aan het eind van dat seizoen heb ik tijdens het EK (2008) Nederland ook nog kampioen gemaakt. Sta nu aan het begin van mijn 5e seizoen. Net in de voorbereiding Ajax met 5-1 verslagen
No offense, maar iedereen kan een paar keer op rij kampioen worden met Ajax in FM. De echte uitdaging is om in een lage divisie te beginnen en je dan opwerken naar de top. Eventueel met je begin club of door overstappen naar een betere club als je de baan aangeboden krijgt door je prestatie's met een lower league team.
pi_28630309
Met Wolves heb ik voor de 3e keer op rij de League Cup gewonnen. Na Chelsea en Aston Villa was deze keer Man U de tegenstander. De wedstrijd ging lang gelijk op, in gewone tijd werd het 2-2 door doelpunten van mijn kant van Adu en Podolski. Al snel verloor ik in de extra tijd Adu, maar de extra tijd werd doorgekomen. Uiteindelijk werd gewonnen op penalty's, omdat keeper Lobont de beslissende penalty hield.

In de Champions League is de eerste KO-ronde goed begonnen, met een (in mijn ogen onverwachte) 2-1 overwinning op AC Milan. Goals werden gescoord door Andreasen en Cesc. De return is binnenkort.

Bovendien zijn mijn beide assistenten kort na elkaar vertrokken: Danny Blind vertrok naar Liverpool en Rudiger Vollborn naar FC Bayern.
pi_28632703
Deuchar heeft nu 6 officiële duels en 10 goals

Moest in de 2e ronde Challenge Cup tegen First Division club Clyde, Hart en Deuchar(3x) zorgden voor een 4-1 overwinning. Steven Tosh en Kenny Deuchar scoorden in het duel tegen Albion. Ik moest in de 1e ronde League Cup tegen de club uit mijn divisie. Het werd 0-2 voor mij
pi_28633378
Hmm, een kleine ramp hier.

Gisteren wilde ik de editor saven, had 2 kleine dingen gedaan, namelijk Stinga trainer gemaakt en Zola op niet-speler gezet.... Kreeg ik een foutmelding. Blijkt bij het oproepen vandaag dat de database niet meer kan laden. Dus heb ik die winterstoppatch moeten downloaden en ben ik al mijn wijzigingen in de editor (lees alle zomertransfers tot nu toe van Duitsland, Portugal en Nederland, plus de grote transfers in andere competities) kwijt.....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28634149
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Hmm, een kleine ramp hier.

Gisteren wilde ik de editor saven, had 2 kleine dingen gedaan, namelijk Stinga trainer gemaakt en Zola op niet-speler gezet.... Kreeg ik een foutmelding. Blijkt bij het oproepen vandaag dat de database niet meer kan laden. Dus heb ik die winterstoppatch moeten downloaden en ben ik al mijn wijzigingen in de editor (lees alle zomertransfers tot nu toe van Duitsland, Portugal en Nederland, plus de grote transfers in andere competities) kwijt.....
Ik heb ongeveer t zelfde. Wat transfers ingevoerd, maar nu kan ik geen nieuwe game meer starten.

Heeft iemand nog een link naar een redelijk up-to-date database?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')