Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Cart_man het volgende:
Kutspeler die Muyen...zie nu ook pas dat hij voor ajax is. Oprotten dus.
ik zal nog ff wat screenshots uploaden:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk Halleekes! Met hoeveel punten verschil op de concurrentie ben je in B kampioen geworden?
En hoe heb je dit gedaan, veel transfervrije spelers aangetrokken? En welk systeem?
cooper (ohjah, ex wolvesquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cooper.. Was ie goed bij jou? Bij mij goed genoeg voor Championship, maar verder niet..![]()
En Fabrice Fernandes heb ik ook, nu nog. Speelt regelmatig, doet het erg goed.
Heb met de Wolves de League Cup gewonnen. Na de 'slordige' halve finale tegen Aston Villa werd Chelsea in de finale verslagen door een benutte penalty van Claudio Lopez in de 12e minuut. Vervolgens de tweede helft gecountervoetbalt (waarom niet, heb snelle spitsen) en uiteindelijk heb ik het gehouden. Het laatste kwartier speelde ik met 10 man door een blessure van Boumsong.
Maar ik heb gewonnen, en dat is natuurlijk het enige wat telt.![]()
Ik droomde niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:55 schreef BobRooney het volgende:
Ik droom nu over Telstar![]()
Ik droomde dat ik kampioen werd...![]()
Ach, men is nog steeds delighted met me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.
Euh nee. Kan je zo vrij zijn om deze even te posten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik speel nu ook met Dordt, zag je mijn elftal nog een paar pagina's terug?
heb ik ook regelmatig, of met geldbedragen...zal wel een foute verwijzing zijn in de database.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:26 schreef MrMoon het volgende:
ik heb regelmatig dat tijdens een wedstrijd enkele namen van de tegenstander verdwijnen en dan komt in het wedstrijd verslag te staan <%#person1#%> ipv de naam. Weet iemand hoe dit kan?
piazza.....speler uit de jeugd van milan, echt waar, een sensatie!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef numero_uno het volgende:
hehe stoppen op je hoogtepunt
Zit nu met Atalanta met een klein probleem, een gebrek aan doorstromend talent dat het hoge niveau niet aankaniemand suggesties?
Ik stel ze niet elke keer op maar toch wel in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders
gefeliquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:11 schreef halleekes het volgende:
en het is zo ver ! kampioenen!
[[url=http://img209.echo.cx/img209/3686/kampioenen1rr.th.jpg]afbeelding][/URL]
dit is trouwens mijn basiselftal:
[[url=http://img100.echo.cx/img100/1206/tactieknapoli29lx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je speelt gewoon een standaard 4-4-2 of met aangepaste instructies? Ik speel met Morton namelijk gewoon standaard 4-4-2 met enkele aanpassingen omdat sommige spelers nogal beperkt zijn qua capaciteiten. Het gaat wel goed tot nog toe, maar kom vaak in de problemen in de laatste 10 minuten. Dan sta ik 2-0 voor en wordt het nog ineens 2-1 en soms nog 2-2.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:11 schreef halleekes het volgende:
en het is zo ver ! kampioenen!
[[url=http://img209.echo.cx/img209/3686/kampioenen1rr.th.jpg]afbeelding][/URL]
dit is trouwens mijn basiselftal:
[[url=http://img100.echo.cx/img100/1206/tactieknapoli29lx.th.jpg]afbeelding][/URL]
dank je, ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ik kampioen zou worden in seizoen 3. Maargoed er is ook nog een championsleaguequote:
En niet te vergeten dat je met clubs als Napoli, NEC, Telstar en weet ik veel welke andere B-club, je toch vrij eenvoudig na één of twee jaar met de top mee kan draaien...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef halleekes het volgende:
[..]
dank je, ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ik kampioen zou worden in seizoen 3. Maargoed er is ook nog een championsleague.......
ff een discussietje starten
Mijn stelling: FM is door alle vrije transfers minder leuk/uitdagend dan zonder al die vrije transfers.....persoonlijk zou ik liever zien dat spelers wat harder to get zouden zijn. Klein voorbeeldje....ik heb in seizoen 3 cassano en Gilardino vast kunnen leggen.....GRATIS!.
Aan de andere kant, Torres zijn contrat liep bijna af.....en hij koste iets van 52 mln.....en dan biedt mila 60 mln op hem, dat vind ik dan ook weer onrealistisch. Het is vaak OF gratis of echt voor lomp veel geld, er is nooit een tussenweg.
tuurlijk is het een spel....maar ik zou graag willen zien dat als ik 20 mln op torres bied, wat veel is voor een speler wiens contract afloopt in 7 maanden, dat ze dat accepteren, maar dat doen ze nooit, ze laten liever het contract aflopen om hem gratis weg te laten gaan....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat je met clubs als Napoli, NEC, Telstar en weet ik veel welke andere B-club, je toch vrij eenvoudig na één of twee jaar met de top mee kan draaien...
Het is een spel, dus zulke problemen zijn moelijk te voorkomen denk ik.
Ik krijg relatief weinig counters tegen omdat mijn verdedigers altijd heel goed kunnen koppen en tackelen, er valt zelden een bal achter mijn verdediging.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Je speelt gewoon een standaard 4-4-2 of met aangepaste instructies? Ik speel met Morton namelijk gewoon standaard 4-4-2 met enkele aanpassingen omdat sommige spelers nogal beperkt zijn qua capaciteiten. Het gaat wel goed tot nog toe, maar kom vaak in de problemen in de laatste 10 minuten. Dan sta ik 2-0 voor en wordt het nog ineens 2-1 en soms nog 2-2.
Ik speel met Morton in het tweede seizoen (SD1 nu) en ik kan echt geen enkele europese speler aantrekken. Ik moet het doen met spelers uit UK & Ireland. Wat wel realistisch is, wie wil er nou in Schotland gaan voetballenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat je met clubs als Napoli, NEC, Telstar en weet ik veel welke andere B-club, je toch vrij eenvoudig na één of twee jaar met de top mee kan draaien...
Het is een spel, dus zulke problemen zijn moelijk te voorkomen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |