abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:10:43 #51
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27726624
Kutspeler die Muyen...zie nu ook pas dat hij voor ajax is. Oprotten dus.

Gaat vrij kut, veel contracten lopen af en heb geen geld om ze een nieuw contract aan te bieden, dus ben genoodzaakt om spelers te laten gaan of te verkopen.

A.M.A.B
pi_27728969
Kan vanaf morgen waarschijnlijk games over het internet hosten (van achter m'n server)
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_27729923
Ik ben na een slechte seizoenstart met Salgueiros van de 8e naar de 1e plaats opgeklommen door een serie 8 overwinningen en 1 gelijkspel in de laatste 9 wedstrijden!

M'n bekendste aankopen waren Dani, Drulovic en Figueroa
pi_27731968
Ik droom nu over Telstar

Ik droomde dat ik kampioen werd...
pi_27739739
ff 2 screenshots van mijn eerste 2 seizoenen bij napoli

seizoen 1:

seizoen 2:
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_27742685
Goed werk Halleekes! Met hoeveel punten verschil op de concurrentie ben je in B kampioen geworden?

En hoe heb je dit gedaan, veel transfervrije spelers aangetrokken? En welk systeem?
That's all folks!
pi_27744126
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Cart_man het volgende:
Kutspeler die Muyen...zie nu ook pas dat hij voor ajax is. Oprotten dus.
Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27744315
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk Halleekes! Met hoeveel punten verschil op de concurrentie ben je in B kampioen geworden?

En hoe heb je dit gedaan, veel transfervrije spelers aangetrokken? En welk systeem?
ik zal nog ff wat screenshots uploaden:

transfers seizoen 1:

transfers seizoen 2:

transfers seizoen 3:

sterspeler Piazza, uit de jeugd van Ac Milan

mijn super spits!

jah, Ik denk dat het evrder geen echt grote prestatie is om met napoli het eerste seizoen kampioen te worden, je hebt redelijke spelers (zoals de spits sosa, ex udinese, die het voo serie c begrippen echt HEEL goed is) Dat het inde serie B zo "makkelijk" ging, uiteindelijk iets van 15 punten voorsprong op de nummer 2, verbaase me wel een beetje. Als een club speelt in de serie A krijgt het sowieso 30 mln euro....dus ik heb nog wat speelruimte om spelers aan te trekken (Podolski is er al voor 8-9 mln).
pi_27746731
Cooper.. Was ie goed bij jou? Bij mij goed genoeg voor Championship, maar verder niet..
En Fabrice Fernandes heb ik ook, nu nog. Speelt regelmatig, doet het erg goed.

Heb met de Wolves de League Cup gewonnen. Na de 'slordige' halve finale tegen Aston Villa werd Chelsea in de finale verslagen door een benutte penalty van Claudio Lopez in de 12e minuut. Vervolgens de tweede helft gecountervoetbalt (waarom niet, heb snelle spitsen) en uiteindelijk heb ik het gehouden. Het laatste kwartier speelde ik met 10 man door een blessure van Boumsong.
Maar ik heb gewonnen, en dat is natuurlijk het enige wat telt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_27747337
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cooper.. Was ie goed bij jou? Bij mij goed genoeg voor Championship, maar verder niet..
En Fabrice Fernandes heb ik ook, nu nog. Speelt regelmatig, doet het erg goed.

Heb met de Wolves de League Cup gewonnen. Na de 'slordige' halve finale tegen Aston Villa werd Chelsea in de finale verslagen door een benutte penalty van Claudio Lopez in de 12e minuut. Vervolgens de tweede helft gecountervoetbalt (waarom niet, heb snelle spitsen) en uiteindelijk heb ik het gehouden. Het laatste kwartier speelde ik met 10 man door een blessure van Boumsong.
Maar ik heb gewonnen, en dat is natuurlijk het enige wat telt.
cooper (ohjah, ex wolves ) speelde vooral in serie C, daar was ie 1 van de beste van mijn team, in de serie B 1 van de mindere en nu in de serie A speelt ie niet meer. Maar knappe prestatie, de league cup winnen. Fernandes was een miskoop......heeft niks gepresteerd .
pi_27749140
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 08:55 schreef BobRooney het volgende:
Ik droom nu over Telstar

Ik droomde dat ik kampioen werd...
Ik droomde niet.

@ Fernandes: raar.. Bij mij scoort ie vooral goed qua beoordeling, maar inmatch presteert ie ook behoorlijk. Hie liet jij hem dan spelen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_27749153
dubbel.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:58:08 #63
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27750417
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.
Ach, men is nog steeds delighted met me.
Sta 8ste en er komen ruim 3000 supporters per wedstrijd, dus die 200 is niet zo erg.

Wel fijn dat ik bijna elke maand investeringen krijg van omtrent de miljoen Euro...
A.M.A.B
pi_27750642
Okee. Ik speel nu ook met Dordt, zag je mijn elftal nog een paar pagina's terug?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:08:42 #65
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27750789
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik speel nu ook met Dordt, zag je mijn elftal nog een paar pagina's terug?
Euh nee. Kan je zo vrij zijn om deze even te posten.

Heb helaas niet de beschikking over veel amateurs, database op Large. Ook geen zin om daarvoor een nieuw spel op te starten. Wel actief bezig met scouten. Helaas weinig mensen die trek hebben in een avontuur bij Dordrecht. Ook helemaal geen geld om salarissen te betalen. Max is 10K per maand geloof ik.
A.M.A.B
pi_27752203
FM 2005 #17 Onverslagen kampioen

Die is het, even klikken voor de vergroting.
www.thuisuiteten.nl
pi_27756611
zo, 4 wedstrijden op weg met napoli in seizoen 3....goed begin is het halve werk! Op naar de Scudetto!
pi_27757248
wooohooo.....kallstrom wil komen!

pi_27763516
ik heb regelmatig dat tijdens een wedstrijd enkele namen van de tegenstander verdwijnen en dan komt in het wedstrijd verslag te staan <%#person1#%> ipv de naam. Weet iemand hoe dit kan?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_27768009
Ben ontslagen bij Hartlepool...

Zit nu bij de nummer 12 van de League One: Blackpool..

mijn 1e wedstrijd daar staat op het punt te beginnen
pi_27769950
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:26 schreef MrMoon het volgende:
ik heb regelmatig dat tijdens een wedstrijd enkele namen van de tegenstander verdwijnen en dan komt in het wedstrijd verslag te staan <%#person1#%> ipv de naam. Weet iemand hoe dit kan?
heb ik ook regelmatig, of met geldbedragen...zal wel een foute verwijzing zijn in de database.
hattrickteam &gt;&gt;&gt; FC__Paniek (770160)
pi_27771944
wat is FM 2005 realistisch......ben je heel de tijd vol aan het aanvallen, krijg je de grootste kansen en wie scoort er een paar minuten voor tijd een lullig goaltje....juist jah Milan

pi_27773103
altijd leuk om in de championsleague group geloot te worden met real madrid,juventus,bayern
pi_27774910
Fuck, heb met Ajax net niet de 2e ronde van de CL bereikt
Een gelijkspel tegen Man U was genoeg geweest, maar voor de wedstrijd raakte Seijder op de training geblesseerd en na 2 minuten kwam ik al 1-0 achter. Vervolgens raakte van der Vaart in de 7e minuut geblesseerd en verloor ik kansloos met 3-0

Dan maar kijken of ik de Uefa cup kan winnen
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_27775717
De competitie gaat wel lekker op rolletjes: 32 wedstrijden achter elkaar ongeslagen Sta nu na 15 wedstrijden in dit seizoen 10 punten los van Feyenoord en heb net met 2-1 van Roda (3e) en 3-0 van psv(nu 5e) gewonnen
pi_27776089
mocht ik nu in seizoen 3 de serie A winnen met Napoli, dan STOP ik voorgoed met football manager, ik ben redelijk op dreef als zeg ik het zelf

pi_27776153
Ik speel nu met NAC (Begonnen bij Zwolle) en echt goed gaat het niet
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_27776193
Het gaat wel achterlijk goed met Napoli zeg.
That's all folks!
pi_27781729
Dit vind ik echt knap:

Vilakazi wordt geprezen voor zijn belangrijke rol in de 3-0 overwinning op psv, maar hij was toch echt afwezig vanwege internationale verplichtingen
pi_27782509
hehe.. foutje.

In de UEFA Cup in de 2e KO-ronde uitgeschakeld door At. Madrid. Thuis werd het nog 1-1, uit verloor ik behoorlijk kansloos met 3-1.
Eindelijk rust... Nu nog de kwartfinale FA cup en de 3 wedstrijden die ik nog moet inhalen. Ik heb t toch nog druk.

[ Bericht 8% gewijzigd door EnGCatjuh op 09-06-2005 19:16:27 ]
pi_27788360
het zou zomaar kunnen zijn dat ik vanavond mijn laatste potje FM 2005 heb gespeeld!

donderdag 9 juni 2005 @ 22:07:17 #82
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_27788600
hehe stoppen op je hoogtepunt

Zit nu met Atalanta met een klein probleem, een gebrek aan doorstromend talent dat het hoge niveau niet aankan iemand suggesties?
Ik stel ze niet elke keer op maar toch wel in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_27788620
Hoezo? Je moet toch nog 14 wedstrijden?
pi_27788919
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef numero_uno het volgende:
hehe stoppen op je hoogtepunt

Zit nu met Atalanta met een klein probleem, een gebrek aan doorstromend talent dat het hoge niveau niet aankan iemand suggesties?
Ik stel ze niet elke keer op maar toch wel in de wedstrijden tegen mindere tegenstanders
piazza.....speler uit de jeugd van milan, echt waar, een sensatie!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:01:27 #85
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27792724
Korte update.

Heb de Scottish Second Division gewonnen met 16 punten voorsprong op de nummer 2 en 30 op de nummer drie. Heb er wel op de laatste dag voor gezorgd dat mijn grote rivaal (Dumbarton) degradeerde . Ik moest uit tegen hun spelen en ze stonden gelijk in punten met de nummer 8 (9/10 degraderen). Ik won van Dumbarton na een flink mediagevecht. Alloa (nummer 8) haalde 1 puntje waardoor Dumbarton het in divisie 3 mag proberen .

Dit is het team waarmee ik gewerkt heb. Spelers van boven de 60k zijn onhaalbaar en moet het doen met lonen tot ongeveer 500 Pond per week. Ik hoop een linkermiddenvelder aan te trekken tijdens de transferperiode en daarnaast moet ik het vertrek van 1 of 2 basisspelers opvangen. Weatherson gaat op zeker weg aangezien hij in de belangstelling staat van 2 Scottish Premier League clubs en hij begint ongeduldig te worden.

Ik hoor wel van het bestuur wat het doel voor volgend seizoen is.

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_27811315
Ik heb als manager voor professionaliteit een 1. Weet iemand hoe ik daar iets aan kan doen?
pi_27812438
Eén van de manieren is spelers prijzen in de media als ze goed presteren. Verder moet je altijd professioneel reageren in de media als bijvoorbeeld een andere manager iets over je zegt. Dus niet gaan (terug)schelden, maar een compliment ofzo geven.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 18:23:25 #88
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27812772
Ik speel met PSV, mijn favoriete club. Meestal werd ik kampioen, maar met versie 5.02 en een update van de transfers tot en met maart 2005 lijkt het spel een stukje moeilijker geworden...

Ik wist weliswaar de Amstel Cup te winnen ( 3-1 in de finale tegen FC Groningen ) en de 1/8e finale van de Champions League te bereiken ( 0-0 en 4-1 tegen Bayern München ) , maar in de competitie werd ik 2e, achter Feyenoord. Op zich wel vreemd, want ik had een hoog puntenaantal , 80 na 34 wedstrijden, maar Feyenoord maakte een uitzonderlijk goed seizoen mee met 87 punten. Opvallend is verder dat FC Twente rechtstreeks degradeerde, met slechts 13 punten...:)

Mijn opstelling is:

Gomes ( Diego / Zoetebier )
Ooijer ( Lamey / Bögelund )
Alex ( Naldo )
Bouma
Lee ( Felipe )
Park ( Affelay / Lucius )
Van Bommel ( Bystron / Hoogstrate )
Cocu ( Vogel / Leandro )
Beasley ( De Jong )
Vennegoor ( Sibon )
Farfán ( Robert )

Volgend seizoen komen gratis:

Neretljak ( VLC )
Caçapa ( VC )
Santana ( AMRL )
Coulibaly ( AMLC )
Kluge ( VMC )
S. Inzaghi ( SC )
Voronin ( SC )
pi_27820482
Ik ben blij dat ik een uitgebreide selectie heb. Heb 26 spelers, gebruik ze ook allemaal. Maar nu is zo ongeveer mijn gehele basiself (9 man) geblesseerd. Gelukkig zijn het stuk voor stuk goede vervangers.

Ben bezig met Corinthians. Ik snap alleen niks van sommige spelers. Het ene seizoen is een speler kut, en nu draait ie prima en is ie club topscorer (Vagner Love), of andersom (Eduardo), en de spelers met de beste stats (Fred) loopt voor geen meter, en degene met de slechtste (Wendell) scoort alleen maar goede cijfers.
pi_27823787
wat een irritante speler die pardo.. elke keer pakt die een rode kaart,dus ook als die geel pakt wissel ik em al meteen
pi_27824687
het is zo ver: alhoewel....nagenoeg zover, na drie seizoenen ahrd ploeteren, via de serie C naar de serie B naar de serie A is nu de scudetto tegen alle verwachtingen nagenoeg zeker binnen. Met 11 punten voorsprong op roma en met nog twee potten te spelen, moet dat toch wel lukken.

pi_27824735
en het is zo ver ! kampioenen!

dit is trouwens mijn basiselftal:

[ Bericht 35% gewijzigd door halleekes op 11-06-2005 01:21:23 ]
pi_27829899
Mijn game met Blackpool is vastgeslagen op het moment dat ik voor het eerst in FM naar seizoen 6 zou gaan :(

Ben nu een nieuwe game begonnen bij Envigado Het eerste wat ik gedaan heb is Guarin en Arenas een nieuw contract aangeboden
pi_27830500
quote:
gefeli
wat ga je nu spelen?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:48:56 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27831034
quote:
Je speelt gewoon een standaard 4-4-2 of met aangepaste instructies? Ik speel met Morton namelijk gewoon standaard 4-4-2 met enkele aanpassingen omdat sommige spelers nogal beperkt zijn qua capaciteiten. Het gaat wel goed tot nog toe, maar kom vaak in de problemen in de laatste 10 minuten. Dan sta ik 2-0 voor en wordt het nog ineens 2-1 en soms nog 2-2.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_27831103
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

gefeli
wat ga je nu spelen?
dank je, ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ik kampioen zou worden in seizoen 3. Maargoed er is ook nog een championsleague .......

ff een discussietje starten

Mijn stelling: FM is door alle vrije transfers minder leuk/uitdagend dan zonder al die vrije transfers.....persoonlijk zou ik liever zien dat spelers wat harder to get zouden zijn. Klein voorbeeldje....ik heb in seizoen 3 cassano en Gilardino vast kunnen leggen.....GRATIS!.

Aan de andere kant, Torres zijn contrat liep bijna af.....en hij koste iets van 52 mln.....en dan biedt mila 60 mln op hem, dat vind ik dan ook weer onrealistisch. Het is vaak OF gratis of echt voor lomp veel geld, er is nooit een tussenweg.
pi_27831199
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef halleekes het volgende:

[..]

dank je, ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ik kampioen zou worden in seizoen 3. Maargoed er is ook nog een championsleague .......

ff een discussietje starten

Mijn stelling: FM is door alle vrije transfers minder leuk/uitdagend dan zonder al die vrije transfers.....persoonlijk zou ik liever zien dat spelers wat harder to get zouden zijn. Klein voorbeeldje....ik heb in seizoen 3 cassano en Gilardino vast kunnen leggen.....GRATIS!.

Aan de andere kant, Torres zijn contrat liep bijna af.....en hij koste iets van 52 mln.....en dan biedt mila 60 mln op hem, dat vind ik dan ook weer onrealistisch. Het is vaak OF gratis of echt voor lomp veel geld, er is nooit een tussenweg.
En niet te vergeten dat je met clubs als Napoli, NEC, Telstar en weet ik veel welke andere B-club, je toch vrij eenvoudig na één of twee jaar met de top mee kan draaien...

Het is een spel, dus zulke problemen zijn moelijk te voorkomen denk ik.
We sure are cute for two ugly people.
pi_27831375
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat je met clubs als Napoli, NEC, Telstar en weet ik veel welke andere B-club, je toch vrij eenvoudig na één of twee jaar met de top mee kan draaien...

tuurlijk is het een spel....maar ik zou graag willen zien dat als ik 20 mln op torres bied, wat veel is voor een speler wiens contract afloopt in 7 maanden, dat ze dat accepteren, maar dat doen ze nooit, ze laten liever het contract aflopen om hem gratis weg te laten gaan....

Verder zouden ze naar mijn mening best een soort van moeilijkheidsgraad erin mogen bouwen, bij praktiisch elk spel kun je een spelniveau selecteren, bij FM niet.
pi_27831776
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:48 schreef PirE het volgende:

[..]

Je speelt gewoon een standaard 4-4-2 of met aangepaste instructies? Ik speel met Morton namelijk gewoon standaard 4-4-2 met enkele aanpassingen omdat sommige spelers nogal beperkt zijn qua capaciteiten. Het gaat wel goed tot nog toe, maar kom vaak in de problemen in de laatste 10 minuten. Dan sta ik 2-0 voor en wordt het nog ineens 2-1 en soms nog 2-2.
Ik krijg relatief weinig counters tegen omdat mijn verdedigers altijd heel goed kunnen koppen en tackelen, er valt zelden een bal achter mijn verdediging.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:44:11 #100
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27832292
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik speel met Morton in het tweede seizoen (SD1 nu) en ik kan echt geen enkele europese speler aantrekken. Ik moet het doen met spelers uit UK & Ireland. Wat wel realistisch is, wie wil er nou in Schotland gaan voetballen .

Een clubs als Napoli heeft toch al een behoorlijke naam en ze spelen in een grote competitie wat het makkelijker maakt om snel succes te behalen. Maar 3x een league achter elkaar winnen is niet echt realistisch. Maar wel goed gedaan.

Misschien wat minder gebruik maken van de search optie en meer op je scouts vertrouwen om nieuwe spelers aan te trekken (Scouting in FM sucked wel, maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter) . Als je iedere keer dezelfde toppers aantrekt dan win je natuurlijk ook iedere keer makkelijk. Het is leuker om zelf te zoeken naar die onverwachte topper. Ik probeer dat ook.

Je kan natuurlijk Gretna gaan managen in SD3 (Hebben ongeveer 12miljoen op de bank en 6 miljoen voor transfers). Een budget dat nog groter is als dat van Ranger en Celtic bij elkaar. Er zit daar een chairman die van Gretna de derde club in Schotland wil maken. Is misschien een leuke uitdaging als je voor een low league team gaat die wel wat geld in de pocket hebben.

Leuke uitdaging om het in seizoen 1 beter te doen als Rowan Alexander (Thuis ongeslagen) en 98 punten in 36 wedstrijden. http://www.gretna-mad.co.uk/footydb/loadlgt.asp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')