Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Cart_man het volgende:
Kutspeler die Muyen...zie nu ook pas dat hij voor ajax is. Oprotten dus.
ik zal nog ff wat screenshots uploaden:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk Halleekes! Met hoeveel punten verschil op de concurrentie ben je in B kampioen geworden?
En hoe heb je dit gedaan, veel transfervrije spelers aangetrokken? En welk systeem?
cooper (ohjah, ex wolvesquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cooper.. Was ie goed bij jou? Bij mij goed genoeg voor Championship, maar verder niet..![]()
En Fabrice Fernandes heb ik ook, nu nog. Speelt regelmatig, doet het erg goed.
Heb met de Wolves de League Cup gewonnen. Na de 'slordige' halve finale tegen Aston Villa werd Chelsea in de finale verslagen door een benutte penalty van Claudio Lopez in de 12e minuut. Vervolgens de tweede helft gecountervoetbalt (waarom niet, heb snelle spitsen) en uiteindelijk heb ik het gehouden. Het laatste kwartier speelde ik met 10 man door een blessure van Boumsong.
Maar ik heb gewonnen, en dat is natuurlijk het enige wat telt.![]()
Ik droomde niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:55 schreef BobRooney het volgende:
Ik droom nu over Telstar![]()
Ik droomde dat ik kampioen werd...![]()
Ach, men is nog steeds delighted met me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.
Euh nee. Kan je zo vrij zijn om deze even te posten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik speel nu ook met Dordt, zag je mijn elftal nog een paar pagina's terug?
heb ik ook regelmatig, of met geldbedragen...zal wel een foute verwijzing zijn in de database.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:26 schreef MrMoon het volgende:
ik heb regelmatig dat tijdens een wedstrijd enkele namen van de tegenstander verdwijnen en dan komt in het wedstrijd verslag te staan <%#person1#%> ipv de naam. Weet iemand hoe dit kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |