abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:10:43 #51
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27726624
Kutspeler die Muyen...zie nu ook pas dat hij voor ajax is. Oprotten dus.

Gaat vrij kut, veel contracten lopen af en heb geen geld om ze een nieuw contract aan te bieden, dus ben genoodzaakt om spelers te laten gaan of te verkopen.

A.M.A.B
pi_27728969
Kan vanaf morgen waarschijnlijk games over het internet hosten (van achter m'n server)
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_27729923
Ik ben na een slechte seizoenstart met Salgueiros van de 8e naar de 1e plaats opgeklommen door een serie 8 overwinningen en 1 gelijkspel in de laatste 9 wedstrijden!

M'n bekendste aankopen waren Dani, Drulovic en Figueroa
pi_27731968
Ik droom nu over Telstar

Ik droomde dat ik kampioen werd...
pi_27739739
ff 2 screenshots van mijn eerste 2 seizoenen bij napoli

seizoen 1:

seizoen 2:
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_27742685
Goed werk Halleekes! Met hoeveel punten verschil op de concurrentie ben je in B kampioen geworden?

En hoe heb je dit gedaan, veel transfervrije spelers aangetrokken? En welk systeem?
That's all folks!
pi_27744126
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Cart_man het volgende:
Kutspeler die Muyen...zie nu ook pas dat hij voor ajax is. Oprotten dus.
Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27744315
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk Halleekes! Met hoeveel punten verschil op de concurrentie ben je in B kampioen geworden?

En hoe heb je dit gedaan, veel transfervrije spelers aangetrokken? En welk systeem?
ik zal nog ff wat screenshots uploaden:

transfers seizoen 1:

transfers seizoen 2:

transfers seizoen 3:

sterspeler Piazza, uit de jeugd van Ac Milan

mijn super spits!

jah, Ik denk dat het evrder geen echt grote prestatie is om met napoli het eerste seizoen kampioen te worden, je hebt redelijke spelers (zoals de spits sosa, ex udinese, die het voo serie c begrippen echt HEEL goed is) Dat het inde serie B zo "makkelijk" ging, uiteindelijk iets van 15 punten voorsprong op de nummer 2, verbaase me wel een beetje. Als een club speelt in de serie A krijgt het sowieso 30 mln euro....dus ik heb nog wat speelruimte om spelers aan te trekken (Podolski is er al voor 8-9 mln).
pi_27746731
Cooper.. Was ie goed bij jou? Bij mij goed genoeg voor Championship, maar verder niet..
En Fabrice Fernandes heb ik ook, nu nog. Speelt regelmatig, doet het erg goed.

Heb met de Wolves de League Cup gewonnen. Na de 'slordige' halve finale tegen Aston Villa werd Chelsea in de finale verslagen door een benutte penalty van Claudio Lopez in de 12e minuut. Vervolgens de tweede helft gecountervoetbalt (waarom niet, heb snelle spitsen) en uiteindelijk heb ik het gehouden. Het laatste kwartier speelde ik met 10 man door een blessure van Boumsong.
Maar ik heb gewonnen, en dat is natuurlijk het enige wat telt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_27747337
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cooper.. Was ie goed bij jou? Bij mij goed genoeg voor Championship, maar verder niet..
En Fabrice Fernandes heb ik ook, nu nog. Speelt regelmatig, doet het erg goed.

Heb met de Wolves de League Cup gewonnen. Na de 'slordige' halve finale tegen Aston Villa werd Chelsea in de finale verslagen door een benutte penalty van Claudio Lopez in de 12e minuut. Vervolgens de tweede helft gecountervoetbalt (waarom niet, heb snelle spitsen) en uiteindelijk heb ik het gehouden. Het laatste kwartier speelde ik met 10 man door een blessure van Boumsong.
Maar ik heb gewonnen, en dat is natuurlijk het enige wat telt.
cooper (ohjah, ex wolves ) speelde vooral in serie C, daar was ie 1 van de beste van mijn team, in de serie B 1 van de mindere en nu in de serie A speelt ie niet meer. Maar knappe prestatie, de league cup winnen. Fernandes was een miskoop......heeft niks gepresteerd .
pi_27749140
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 08:55 schreef BobRooney het volgende:
Ik droom nu over Telstar

Ik droomde dat ik kampioen werd...
Ik droomde niet.

@ Fernandes: raar.. Bij mij scoort ie vooral goed qua beoordeling, maar inmatch presteert ie ook behoorlijk. Hie liet jij hem dan spelen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_27749153
dubbel.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:58:08 #63
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27750417
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gaat ie Bartje weg doen.... Heel Zwijndrecht in tranen, scheelt je weer minstens 200 supporters.
Ach, men is nog steeds delighted met me.
Sta 8ste en er komen ruim 3000 supporters per wedstrijd, dus die 200 is niet zo erg.

Wel fijn dat ik bijna elke maand investeringen krijg van omtrent de miljoen Euro...
A.M.A.B
pi_27750642
Okee. Ik speel nu ook met Dordt, zag je mijn elftal nog een paar pagina's terug?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:08:42 #65
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27750789
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik speel nu ook met Dordt, zag je mijn elftal nog een paar pagina's terug?
Euh nee. Kan je zo vrij zijn om deze even te posten.

Heb helaas niet de beschikking over veel amateurs, database op Large. Ook geen zin om daarvoor een nieuw spel op te starten. Wel actief bezig met scouten. Helaas weinig mensen die trek hebben in een avontuur bij Dordrecht. Ook helemaal geen geld om salarissen te betalen. Max is 10K per maand geloof ik.
A.M.A.B
pi_27752203
FM 2005 #17 Onverslagen kampioen

Die is het, even klikken voor de vergroting.
www.thuisuiteten.nl
pi_27756611
zo, 4 wedstrijden op weg met napoli in seizoen 3....goed begin is het halve werk! Op naar de Scudetto!
pi_27757248
wooohooo.....kallstrom wil komen!

pi_27763516
ik heb regelmatig dat tijdens een wedstrijd enkele namen van de tegenstander verdwijnen en dan komt in het wedstrijd verslag te staan <%#person1#%> ipv de naam. Weet iemand hoe dit kan?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_27768009
Ben ontslagen bij Hartlepool...

Zit nu bij de nummer 12 van de League One: Blackpool..

mijn 1e wedstrijd daar staat op het punt te beginnen
pi_27769950
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:26 schreef MrMoon het volgende:
ik heb regelmatig dat tijdens een wedstrijd enkele namen van de tegenstander verdwijnen en dan komt in het wedstrijd verslag te staan <%#person1#%> ipv de naam. Weet iemand hoe dit kan?
heb ik ook regelmatig, of met geldbedragen...zal wel een foute verwijzing zijn in de database.
hattrickteam &gt;&gt;&gt; FC__Paniek (770160)
pi_27771944
wat is FM 2005 realistisch......ben je heel de tijd vol aan het aanvallen, krijg je de grootste kansen en wie scoort er een paar minuten voor tijd een lullig goaltje....juist jah Milan

hattrickteam &gt;&gt;&gt; FC__Paniek (770160)
pi_27773103
altijd leuk om in de championsleague group geloot te worden met real madrid,juventus,bayern
pi_27774910
Fuck, heb met Ajax net niet de 2e ronde van de CL bereikt
Een gelijkspel tegen Man U was genoeg geweest, maar voor de wedstrijd raakte Seijder op de training geblesseerd en na 2 minuten kwam ik al 1-0 achter. Vervolgens raakte van der Vaart in de 7e minuut geblesseerd en verloor ik kansloos met 3-0

Dan maar kijken of ik de Uefa cup kan winnen
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_27775717
De competitie gaat wel lekker op rolletjes: 32 wedstrijden achter elkaar ongeslagen Sta nu na 15 wedstrijden in dit seizoen 10 punten los van Feyenoord en heb net met 2-1 van Roda (3e) en 3-0 van psv(nu 5e) gewonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')