Meeste van de spelers die je noemt zijn net iets te duur. Alleen Soma is wel te halen, dus die komt waarschijnlijk. Verder moet ik nog een goede AML, maar daar ga ik waarschijnlijk Junior Khanye voor halen.quote:
ben je heerenveen? bruggink wegdoen is een schande, hij is bij mij bij heerenveen na 1 seizoen weggegaan voor 11 miljoen ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:32 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb Bruggink inderdaad op transferlijst staan. Nu hoop ik maar dat hij snel wordt verkocht want anders kan ik een aantal gewenste spelers niet kopen. Mijn eerste aankoop is binnen: Freddy Adu voor 550K.
Bruggink is inderdaad een van de beste spelers maar ik zit krap met mij transferbudget en om spelers van 100K te verkopen schiet ook niet op. Daarom heb ik Bruggink en Samaras in de verkoop staan. Als een van de twee wordt verkocht gaat de andere van de transferlijst afquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef mordradead het volgende:
overigens speelde ik met Huntelaar en Yildirim in de spits, Yildirim was de koning... 20 goals en 30 assists ofzo in 1 seizoen (Kone stond er ook nog bij) en altijd een hoog cijferverder op de amc posities had ik Hersi (prima speler) en Bruggink staan die het gewoon heel goed deden.... aanvallend hoef je dus imho niet veel te investeren
Misschien heb je met Yildirim geluk gehad, want bij mijn games is hij altijd heel matig. Dan verkoop ik hem liever. De kwaliteiten van Huntelaar verschillen ook nogal eens is mij opgevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef mordradead het volgende:
overigens speelde ik met Huntelaar en Yildirim in de spits, Yildirim was de koning... 20 goals en 30 assists ofzo in 1 seizoen (Kone stond er ook nog bij) en altijd een hoog cijferverder op de amc posities had ik Hersi (prima speler) en Bruggink staan die het gewoon heel goed deden.... aanvallend hoef je dus imho niet veel te investeren
Dat denk ik ook ja, nadat ik hem weer terug had gehaald (15 jaar naar ajax, seizoen later voor 6 miljoen terug) haalde hij zijn niveau ook niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:54 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Misschien heb je met Yildirim geluk gehad, want bij mijn games is hij altijd heel matig. Dan verkoop ik hem liever. De kwaliteiten van Huntelaar verschillen ook nogal eens is mij opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |