De doelstelling voor Heereveen dit seizoen.quote:Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..
Kenmerken:
* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Dat dacht ik dus. In de halve finale werd eerst verloren met 1-0 van Aston Villa (een geblokt schot van Gravesen, terwijl ik écht de overheersende ploeg was). Ik dacht dat ik uitgeschakeld was, maar nee, er kwam nog een terugwedstrijd!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ook werd de halve finale van de League cup gehaald.
Sturrus, Van der Waal, Redjoseitiko, van Kleef en Scheppink.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Ben ook met Dordt begonnen. Heb alle Nederlandse spelers ingeladen en database op heel groot, zodat ik ook amateurs kon halen.
Na 3 duels heb ik 5 punten en sta ik 4e.
Mijn team:
[[url=http://img45.echo.cx/img45/6501/dordtselectie5kq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Meeste van de spelers die je noemt zijn net iets te duur. Alleen Soma is wel te halen, dus die komt waarschijnlijk. Verder moet ik nog een goede AML, maar daar ga ik waarschijnlijk Junior Khanye voor halen.quote:
ben je heerenveen? bruggink wegdoen is een schande, hij is bij mij bij heerenveen na 1 seizoen weggegaan voor 11 miljoen ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:32 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb Bruggink inderdaad op transferlijst staan. Nu hoop ik maar dat hij snel wordt verkocht want anders kan ik een aantal gewenste spelers niet kopen. Mijn eerste aankoop is binnen: Freddy Adu voor 550K.
Bruggink is inderdaad een van de beste spelers maar ik zit krap met mij transferbudget en om spelers van 100K te verkopen schiet ook niet op. Daarom heb ik Bruggink en Samaras in de verkoop staan. Als een van de twee wordt verkocht gaat de andere van de transferlijst afquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef mordradead het volgende:
overigens speelde ik met Huntelaar en Yildirim in de spits, Yildirim was de koning... 20 goals en 30 assists ofzo in 1 seizoen (Kone stond er ook nog bij) en altijd een hoog cijferverder op de amc posities had ik Hersi (prima speler) en Bruggink staan die het gewoon heel goed deden.... aanvallend hoef je dus imho niet veel te investeren
Misschien heb je met Yildirim geluk gehad, want bij mijn games is hij altijd heel matig. Dan verkoop ik hem liever. De kwaliteiten van Huntelaar verschillen ook nogal eens is mij opgevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef mordradead het volgende:
overigens speelde ik met Huntelaar en Yildirim in de spits, Yildirim was de koning... 20 goals en 30 assists ofzo in 1 seizoen (Kone stond er ook nog bij) en altijd een hoog cijferverder op de amc posities had ik Hersi (prima speler) en Bruggink staan die het gewoon heel goed deden.... aanvallend hoef je dus imho niet veel te investeren
Dat denk ik ook ja, nadat ik hem weer terug had gehaald (15 jaar naar ajax, seizoen later voor 6 miljoen terug) haalde hij zijn niveau ook niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:54 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Misschien heb je met Yildirim geluk gehad, want bij mijn games is hij altijd heel matig. Dan verkoop ik hem liever. De kwaliteiten van Huntelaar verschillen ook nogal eens is mij opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |