abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27650415
quote:
Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..

Kenmerken:

* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
De doelstelling voor Heereveen dit seizoen.
Maar moet ik wel weer eerst de goede namen terugkrijgen.
Koning.
pi_27656318
Na een mindere fase aan het begin van het 2e PL-seizoen met Wolves, vooral verdedigend (de organisatie was gewoon zoek), ging het langzaam beter.
Hier de belangrijkste resultaten:

Voorronde CL:
Valencia - Wolves [1-3]
Wolves - Valencia [3-1] *Valencia door op Penalty's*
1e Ronde UEFA-cup:
AZ - Wolves [1-1]
Wolves - AZ [7-1]
In de pouleronde van de UEFA-cup eindigde ik eerste door winst op M. Tel-aviv, Hearts, Sampdoria en een gelijkspel tegen Real Madrid.
In de volgende ronde moet ik aantreden tegen Dinamo Moskow, geen onoverkomelijke horde.

In de competitie sta ik nu 7e, met 4 (!) wedstrijden minder gespeeld dan de clubs boven me. Ik kan nog, als ik alles win, op 1 punt van voorronde-CL komen. Niet slecht voor begin Januari.
Ook werd de halve finale van de League cup gehaald.

Van alle aankopen en transfervrije spelers die aan het begin van het seizoen gehaald zijn, doet Ono het t minst. Op de een of andere manier weet hij niet echt goed in zijn spel te komen. Hij is dan ook wissel achter Majoros, die het nog gewoon goed doet. Ook Milan Baros doet het niet geweldig, hij presteert cijfermatig goed, maar scoort in mijn ogen te weinig. Lobont, Andreasen en Boumsong doen het ook goed, evenals mijn roterende linkervleugelspelers, Fernandes en Leonardo.
In de winterstop vertrok Seol naar Everton voor iets minder 5M en Di Michele heeft besloten transfervrij te vertrekken naar Newcastle. Voor volgend seizoen zijn alvast Anelka (doet t erg goed bij Man City) en een Franse verdediger van Rennes, Faty of iets dergelijks, transfervrij vastgelegd.

[ Bericht 3% gewijzigd door EnGCatjuh op 06-06-2005 18:44:05 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 5 juni 2005 @ 21:59:49 #3
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27657630
Ook een tvp

Moest dus tegen Rangers in de Scottish FA Cup. Kansloos verloren met 4-0. Rangers maakte vanaf de aftrap de 1-0 zonder dat 1 van mijn spelers de bal aanraakte .

Ik kreeg wel mijn totale begroting aan gate receipts binnen na de wedstrijd (ongeveer 370.000 Pond).Morton ligt nog steeds op koers voor promotie na 23 speeldagen. Heb 8 punten voorsprong op de nummer 2 en 11 op de nummer 3. Promotie is ook de enige manier om mijn elftal in tact te houden. Heb een hoop talentvolle spelers waar volop aan getrokken wordt door andere clubs.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_27658327
sta momenteel na 11 duels met 11 punten 3e van onder :S

Fulham heeft me in de 2e ronde League Cup uitgeschakeld. dus het loopt niet goed..

Dus even hopen dat het wat beter gaat lopen en anders moet ik misschien even kijken of er iets aan mijn tacktiek te doen is..
pi_27658529
ik ben in seizoen 1 kampioen geworden van de serie C met napoli en dus gepromoveerd naar de serie B en sta nu in serizoen 2 bij de eerste 3 en ik ga dus voor de serie A met als sterspelers: Van Hooydonk, Hiero, Keown, Bogarde, Earnie Steward :D:D gecombineerd met jonge talenten als Adu en Piazza
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_27661630
tvp... sta 4e met Salgueiros.
  maandag 6 juni 2005 @ 00:05:35 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27662118
Sta 5de in de competitie op het moment...beetje in een mindere periode geraakt. Nu al twee keer verloren in 4 wedstrijden. Ben nu aan het verliezen van de nummer 3, Heracles, dankzij een eigen doelpunt van Sesay.
A.M.A.B
pi_27668124
Na mijn carriëre bij Heerenveen ben ik en nieuw spel begonnen met Castel di Sangro, een degradatiekandidaat in de Italiaanse Serie C2/C. Doelstelling is het winnen van de Champions League . In het eerste seizoen meteen gepromoveerd naar de Serie C1 met "sterspelers" als Federico, Bocchetti, El Khalifi en Van der Pennen.

Voor het nieuwe seizoen inmiddels versterkingen gehaald, zodat ik hopelijk meteen met de top van de Serie C1 mee kan. De nieuwe spelers zijn: Kolsi, Zomer, Dolci, Bogarde, Gimenelli, Bonanni en Lanteri. Op naar de Serie B .
pi_27668380
Doe je goed Nywoub. Met Ravenna is het me in het eerste jaar net niet gelukt de play-offs te halen in C2. Volgend seizoen ga ik voor promotie. Ik heb al wat aardige voetballers weggehaald uit de tweede elftallen van Serie A clubs.
That's all folks!
pi_27668950
Na van tactiek gewisseld te zijn won ik netjes met 3-1 van Fulham.

Vervolgens wacht Stoke. Ik ben de betere ploeg, heb veel kansen. Hun 1 uitbraak goal.. Later nog een counter om mijn oren gehad maar die ging er niet in.. maar wel met 1-0 verloren :S
pi_27669623
Ben bezig met 2de seizoen bij Telstar. Gaat opzich redelijk. Laatste 3 wedstrijden alleen verloren . Ondanks de verloren wedstrijden sta ik nog steeds 5de. Doordat de doelstelling zo laag zijn, zijn ze allemaal erg blij met me bij Telstar. Ik hoopte ook op een iets langer verblijf in de Amstel cup. Vloog er alleen tegen Den Haag uit. kansloos met 4-0 verloren in de 3de ronde. Ik ben nog lang niet klaar voor ere divisie dus. Nog even verder puzzelen
pi_27672976
Ben nu al zo'n 20 wedstrijden ongeslagen met Ajax in m'n 2e seizoen, maar heb ff weinig tijd om te spelen

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr._T-Rex op 07-06-2005 09:41:20 ]
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:12:11 #13
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_27674626
Atletico Madrid doet dit jaar ook weer mee voor de prijzen. Vooral de voorhoede is levensgevaarlijk met Torres Pazzini en Gilardino
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_27675483
Zo, ook maar eens een seizoen begonnen. Omdat ik een manager met weinig ervaring ben, heb ik maar gekozen voor de Stuttgarter Kickers... Eens kijken of die dit seizoen een aardige positie kunnen behalen in de kelders van het Duitse clubvoetbal....
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_27684003
Ben ook met Dordt begonnen. Heb alle Nederlandse spelers ingeladen en database op heel groot, zodat ik ook amateurs kon halen.

Na 3 duels heb ik 5 punten en sta ik 4e.

Mijn team:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27684200
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ook werd de halve finale van de League cup gehaald.
Dat dacht ik dus. In de halve finale werd eerst verloren met 1-0 van Aston Villa (een geblokt schot van Gravesen, terwijl ik écht de overheersende ploeg was). Ik dacht dat ik uitgeschakeld was, maar nee, er kwam nog een terugwedstrijd!
In eigen huis nam ik al redelijk snel het heft in eigen hand, ondanks blessures van Baros (2 weken) en Andreasen (geen gevolgen), die de geschorste Grisales verving. Door een mooi afstandschot van Flamini kwam ik na ongeveer een half uur op voorsprong.
De wedstrijd golfde vervolgens heen en weer en koerste eigenlijk recht op een verlenging af, totdat Claudio Lopez, de grote held, echt een topper, in de 92e minuut de keeper uit zijn doel lokte en slim scoorde. Nu nog de finale tegen Chelsea, die alweer een aanvallende middenvelder gekocht hebben: Valerón.

Ik ben nu bezig met het kopen van Van Persie, die uitgerangeerd lijkt bij Arsenal. Niet zozeer omdat mijn linkerkant versterking nodig heeft, eerder de rechterkant: Fernandes kan naar de rechterkant om Geremi te vervangen (niet echt een dribbelaar, hij zorgt dan ook nauwelijks voor veel dreiging) en Leonardo en Van Persie mogen dan om de linkerkant vechten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_27684308
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Ben ook met Dordt begonnen. Heb alle Nederlandse spelers ingeladen en database op heel groot, zodat ik ook amateurs kon halen.

Na 3 duels heb ik 5 punten en sta ik 4e.

Mijn team:

[[url=http://img45.echo.cx/img45/6501/dordtselectie5kq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sturrus, Van der Waal, Redjoseitiko, van Kleef en Scheppink.
That's all folks!
pi_27684408
Ziet er allemaal oerhollands en degelijk uit, methodmich, maar zijn ze ook klaar voor het echte werk?
Want ik bedoel.. normaal komen ze niet verder dan ronde 1 van de Amstel Cup..

Nog even wat sappige details uit mijn spel:
Arsenal koopt Ferrari van AS Roma voor 40M en Michael Owen is terug bij Liverpool!

Edit:
Nog wat nieuws: de transfer van Van Persie is bevestigd en Tuncay is nu ook officieel deel van het team dat volgend seizoen voor mijn gevoel voor de titel zou moeten gaan strijden. Evenals Barry Ferguson, die ook in de zomer overkomt, en Emil Gargorov.

[ Bericht 19% gewijzigd door EnGCatjuh op 06-06-2005 19:16:06 ]
pi_27685517
waar kan ik kalou beter neerzette, in de spits of middeveld?
pi_27685922
Salomon?

Rechtermiddenvelder of rechterspits, denk ik.
pi_27686134
Ik heb Sparta al op 1-1 gehouden EnGCatjuh.

Ik speel ook met alleen Nederlanders, die verstaan elkaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27686492
Ok, das mooi! ^^

Ik heb met Wolves af en toe nog taalproblemen, vooral omdat ik niet echt op nationaliteiten let in mijn spel met Wolves.
pi_27687380
Zo....

Ben met de Stuttgarter Kickers nu halverwege het seizoen en het wil nog niet zo vlotten. Onder mijn leiding staat het team dat bestaat uit een mix van Duitse degelijkheid en Slaavse frivoliteit op de 15e plek van de Duitse Regionale Divisie Zuid. Met 18 punten uit 17 duels is handhaving dan ook de voornaamste doelstelling...

Maar eens trachten wat goedkope versterkingen naar het Waldaustadion te halen.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
pi_27689175
Met Castel di Sangro heb ik voor de tweede keer op rij promotie weten af te dwingen. Ditmaal naar de Serie B. Ik eindigde als vierde in de Serie C1en via de playoffs ging het toch nog vrij makkelijk. Eindelijk naar een fatsoenlijke competitie .
pi_27691879
Gefeliciteerd! Wat speel je snel Nywuob, beetje verslaafd?
That's all folks!
  maandag 6 juni 2005 @ 22:39:11 #26
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27692291
Gewoon 1 seizoen in 1 dag? Damn dat is snel. Ik ben meestal al 6 uur bezig in de zomerstop met het scouten (en vergelijken) van spelers die naar mijn middelmatige clubs willen komen . Het gaat meestal wel wat sneller als ik eenmaal op een hoger niveau speel.
Ik ben nu volop bezig met het zoeken naar versterkingen waarvan het contract afloopt in mei (zit nu in februari ofzo). Spelers als Bogarde zijn voor mij onbetaalbaar .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_27692620
Niet een seizoen in één dag, hoor. Toen ik het eerste bericht postte had ik al bijna tien wedstrijden gespeeld en met scouten ben ik ook niet bezig geweest, vandaag. Ik stond toen rond de tiende positie, dus ik ging er van uit dat het een verloren seizoen zou worden. Daarom deed ik de matchspeed en highlights op z'n snelst. En omdat ik ook niet Europees of in een ander bekertoernooi speelde, ging het daardoor heel snel.

Toen opeens begon ik een goede reeks neer te zetten waardoor ik kon aanhaken bij de top. Dus liet ik de wedstrijden maar gewoon snel doorspelen. Dus zo lang heb ik vandaag niet eens gespeeld.
pi_27693080
Ik ben nu met mn tweede seizoen met Twente bezig, vorig jaar 4de gewonnen + de Amstelcup.
Ik sta na 23 wedstrijden 3de met 2 punten achterstand op Ajax en 3 op PSV. Verder sta ik in de Uefacup in de 8ste finale tegen Auxerre, waar ik in de thuiswedtrijd al met 1-0 heb gewonnen. Het gaat dus geweldig
Цой жив
  dinsdag 7 juni 2005 @ 02:20:48 #29
27403 henkalex
full-time rare gast
pi_27697544
3e seizoen met hartlepool begonnen met een 1-1 tegen Carlsisle, terwijl ik meer dan half uur met man meer speelde...

Hopelijk volgende wedstrijden meer succes..
Waarom normaal doen als je ook raar kan doen?
pi_27698208
Gaat de goeie kant op met de Telstakkers zoals me broertje mijn ploegje noemt. Ik sta nu 2de, gedeeld met Zwolle. Ik win alleen maar, met dikke cijfers ook, nouja, dik...ik heb 1 wedstrijd met 0-4 gewonnen . Heb laatste 5 wedstrijden, geen doelpunt tegen gekregen ook. Doet me goed, om te zien dat we moeilijke uitwedstrijden ook kunnen winnen. Maar of we klaar zijn voor voor eredivisie. Eerste deze winning streak maar eens vast houden. Leon Kantelberg, Ommel, Lettinga en Arvid Smit zijn beetje de sterspelers. Christy Janga speelt bij mij op AMC, en doet het ook erg goed.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 07:20:45 #31
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27698258
Ik ben aan het verliezen.

Met ruime cijfers ook nog...veel geblesseerde topspelers.
A.M.A.B
pi_27701122
Hoop dat ik dit seizoen nog uit het dal kan klimmen.. anders zit er denk ik niet veel meer op dan degradatie :S

Momenteel is mijn halve selectie ook ongelukkig enz..

Zit er ook serieus over te denken om te vertrekken als ik naar een leuke club kan..
pi_27702934
WOOOHOOO.....in het tweede seizoen, nadat ik in het eerste seizoen gepromoveerd was naar de serie B ben ik 7 wedstrijden voor het einde al zeker van voetbal in de serie A volgend seizoen. De club in kwestie is Napoli!

Mijn doelstelling voor seizoen 3: de scudetto!...dat zal wel erg lastig worden, maar ik wil minimaal kwalificatie afdwingen voor europees voetbal.
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:11:15 #34
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27708016
ik ben laatst weer met groningen begonnen en sta nog steeds 1e in de competitie... lekker makkelijk is ook wel eens ee keer leuk binnenkort mijn millwall game maar weer eens oppakken, waarmee ik gepromoveerd was
Bernie en ik zijn tof.
pi_27715238
Net met de Wolves thuis gewonnen van Diname Moscow met 3-1 in de 1e KO-ronde UEFA-cup. Dat loopt vooralsnog goed.

Kwam net ook een bericht tegen, een enquête, ze zijn er wel meer. Deze ging over of Medjani in het eerste van Liverpool zou moeten spelen. Ik citeer:

"Remarkably not one fan wanted Medjani in the first team

The full result was: Yes: 0%, No: 94%, Undecided: 6%"

Dan voel je je toch best wel genaaid als speler. (maarwat wil je als L'pool 2e staat zonder jou)
pi_27716482
FM even opnieuw geinstalleerd, nu heb ik wel de goede spelers namen.
Zoals gezegd begin ik nu met Heerenveen. Zijn er al andere users met ervaring bij Heerenveen, zo ja: hebben jullie nog bruikbare tips of opmerkingen, dan hoor ik ze graag.
Koning.
pi_27717129
Verkoop Huntelaar niet voor te weinig geld en zoek iemand anders voor Rzasa.
That's all folks!
pi_27717358
Bedankt
Ja dat van Rzasa dacht ik ook, er moet ook iemand bij op de aml positie, want daar staat nu alleen Sikora. Maar ik heb 2.2 miljoen transferbudget
Welke spelers kan ik eigelijk meteen op de transferlijst zetten?
Koning.
pi_27717392
Heerenveen is mijn favoriete club en ik heb er ook heel wat seizoenen mee gespeeld met veel succes. Mijn strategie was om meteen zoveel mogelijk spelers te verkopen. Dit is wel een intensieve manier van spelen, omdat je veel moet scouten of veel spelers moet kennen. Maar Heerenveen heeft een redelijke selectie, dus deze speelwijze is niet noodzakelijk.

In ieder geval zou ik er wat verdedigers bij halen, want alleen Hansson voldoet voor de Eredivisie. Voor rechts heb ik goede ervaringen met Lamey, die op de transferlijst staat bij PSV en dus niet zo duur is. Verder zijn spelers als Naldo (winterstop 1e seizoen), Andres Felipe Gonzalez, Francisco Javier Rodriguez, Leon Andreasen en Ragnvald Soma goed voor de centrale posities.
pi_27717622
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef Nywuob het volgende:

[...]
Meeste van de spelers die je noemt zijn net iets te duur. Alleen Soma is wel te halen, dus die komt waarschijnlijk. Verder moet ik nog een goede AML, maar daar ga ik waarschijnlijk Junior Khanye voor halen.
Koning.
pi_27717877
Goede spelers voor op links zijn inderdaad Junior Khanye, maar ook Evandro Roncatto en soms ook Trond Erik Bertelsen (kan ook in de verdediging). Een duurdere optie is iemand als Mohamed Zidan.

Ik zou zeker overwegen om Bruggink te verkopen. Hij is vaak te verkopen voor 7 mln, maar dat hangt volgens mij af van welke competities je geselecteerd hebt. Voor dat geld kun je meerdere betere spelers halen, zoals Edixon Perea, Nadson, Mokoena (koopje!) en Fredheim Holm. Stuk voor stuk betere spelers met potentie. Ook zou ik adviseren om Freddy Guarin te halen; een fenomeen en iemand die op termijn uit kan groeien tot de wereldtop.

Als je weinig geld hebt, moet je ook proberen zoveel mogelijk spelers te kopen d.m.v. maandelijkse afbetalingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nywuob op 07-06-2005 19:27:05 ]
pi_27718205
Ik heb Bruggink inderdaad op transferlijst staan. Nu hoop ik maar dat hij snel wordt verkocht want anders kan ik een aantal gewenste spelers niet kopen. Mijn eerste aankoop is binnen: Freddy Adu voor 550K.
Koning.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:41:11 #43
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27718456
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:32 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb Bruggink inderdaad op transferlijst staan. Nu hoop ik maar dat hij snel wordt verkocht want anders kan ik een aantal gewenste spelers niet kopen. Mijn eerste aankoop is binnen: Freddy Adu voor 550K.
ben je heerenveen? bruggink wegdoen is een schande, hij is bij mij bij heerenveen na 1 seizoen weggegaan voor 11 miljoen ofzo
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:43:49 #44
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27718545
overigens speelde ik met Huntelaar en Yildirim in de spits, Yildirim was de koning... 20 goals en 30 assists ofzo in 1 seizoen (Kone stond er ook nog bij) en altijd een hoog cijfer verder op de amc posities had ik Hersi (prima speler) en Bruggink staan die het gewoon heel goed deden.... aanvallend hoef je dus imho niet veel te investeren
Bernie en ik zijn tof.
pi_27718745
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef mordradead het volgende:
overigens speelde ik met Huntelaar en Yildirim in de spits, Yildirim was de koning... 20 goals en 30 assists ofzo in 1 seizoen (Kone stond er ook nog bij) en altijd een hoog cijfer verder op de amc posities had ik Hersi (prima speler) en Bruggink staan die het gewoon heel goed deden.... aanvallend hoef je dus imho niet veel te investeren
Bruggink is inderdaad een van de beste spelers maar ik zit krap met mij transferbudget en om spelers van 100K te verkopen schiet ook niet op. Daarom heb ik Bruggink en Samaras in de verkoop staan. Als een van de twee wordt verkocht gaat de andere van de transferlijst af
Koning.
pi_27718873
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:43 schreef mordradead het volgende:
Misschien heb je met Yildirim geluk gehad, want bij mijn games is hij altijd heel matig. Dan verkoop ik hem liever. De kwaliteiten van Huntelaar verschillen ook nogal eens is mij opgevallen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:56:38 #47
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27718942
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:54 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Misschien heb je met Yildirim geluk gehad, want bij mijn games is hij altijd heel matig. Dan verkoop ik hem liever. De kwaliteiten van Huntelaar verschillen ook nogal eens is mij opgevallen.
Dat denk ik ook ja, nadat ik hem weer terug had gehaald (15 jaar naar ajax, seizoen later voor 6 miljoen terug) haalde hij zijn niveau ook niet meer
Bernie en ik zijn tof.
pi_27723778
Yildirim was bij mij ook niet best. Heb hem na een seizoen verkocht. Huntelaar was de topper, heb hem na seizoen 4 voor 22 miljoen euro verkocht. Ik baal er van dat ik een keer een game per ongeluk over mijn u- to-date Heerenveen game heb gezet. Dom, dom, dom.
That's all folks!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:48:08 #49
27403 henkalex
full-time rare gast
pi_27725726
Het vervolg na de 1-1 was beduidend beter: 7 overwinningen op rij en 5 punten los.

In de league cup in de 2e ronde uitgeschakeld.

Vans trophy 2e ronde komt nog.
Waarom normaal doen als je ook raar kan doen?
pi_27725862
Een seizoen gespeelde met de Stuttgarter Kickers. Op het laatst, aan de hand van enkele oudgedienden (Winston Bogarde, Oleg Luzhnyi & Dmitry Tcheryschev), nog knap opgeklommen van de 15e naar de 9e positie op de ranglijst..

Voor komend seizoen heb ik het team dan ook wederom op enkele plaatsen versterkt. Zo zullen volgend jaar Danny Koevermans, Ruud Kras, Kenneth Perez en nog een handvol uitgerangeerde spelers de Kickers naar die 2. Bundesliga moeten loodsen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')