abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:54:44 #176
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28137574
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef Noca het volgende:
Ben nu overgestapt naar Cambridge United in League 2. Vrijwel geen transfer budget en de loonkosten zijn al te hoog. Het bestuur gaf al aan dat het erom ging om niet te degraderen.

Doe het nu best goed, sta 2e na 5 wedstrijden en er wordt goed gevoetbald
Na 12 wedstrijden op kop

Luke Guttridge speelt bij mij op het middenveld, best een goeie voetballer. Is wel wat als je bij een club speelt onder de hoogste divisie, denk dat hij het hoogste niveau net niet aankan..
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:44:04 #177
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28147715
Update op mijn Morton game (seizoen 2005-2006):

Een aantal hoogtepunten:

Speelronde 24 (Had 6 punten voorsprong op ICT).
Inverness CT - Morton. Voorafgaand aan de wedstrijd werd er al behoorlijk gestreden in de media. Beide managers beseften dat dit de sleutelwedstrijd voor promotie naar de SPL was.
De start van Morton was veelbelovend met een goal van McAnespie (ML) binnen 10 minuten.
Daarna gebeurde er vrij weinig totdat ik een penalty kreeg (half uur gespeeld). Mijn playmaker schoot deze zonder problemen binnen 0-2. 2 minuten later zorgde McAnespie voor de 0-3, en weer 1 minuut later stond het 0-4 voor Morton door 1 van mijn spitsen.
Na rust werd het allemaal wat minder. Templeman scoorde zijn 2e goal van de dag en 8 minuten voor tijd maakte ICT dan nog de 1-5 voor de statistieken.

De competitie is nu 25 speelronden oud en Morton wacht nog steeds op de eerste verliespartij dit jaar.

1. Morton 25 - 19 won - 6 draw - 0 lost
2. Inverness CT 15 won - 7 draw - 3 lost

Ik zit nog in de FA Cup en de grote clubs Celtic en Rangers liggen er al (Celtic won van Rangers en ze verloren van Aberdeen). Ik mag nu thuis Aberdeen ontvangen (volle bak dus). Bij winst ligt de weg naar Europa open omdat de oppositie niet meer zo heel sterk is.

Ik krijg volop andere jobs aangeboden van League One & Two clubs. Heb al aanbiedingen van Barnsley en Wycombe afgeslagen.

Mijn grootste uitdaging bij Morton wordt het bij elkaar houden van dit elftal. Mijn hele basiself staat nu in de belangstelling van grote SPL-teams en Engelse Championship teams. De jonge spelers willen wel blijven, maar mijn ervaren krachten (waarvan ik er maar 2 heb) beginnen onrustig te worden.

Ik heb Joe Keenan van Chelsea alvast aangetrokken als versterking op het middenveld. Hij komt deze zomer naar Morton toe voor ¤180.000 . Zijn stats zien er goed uit en ik verwacht veel van hem. Oud Morton- en Rangers speler Derek McInnes komt zijn carriere in Greenock afsluiten, hij moet voor de nodige ervaring zorgen met zijn 34 jaar.

Nog een tip voor een leuke goedkope spits:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28157199
Doe je leuk PirE, op weg naar de top. Dat zijn de leuke uitdagingen van FM.
That's all folks!
pi_28181204
Na 22 wedstrijden sta ik 2de met Ravenna in de Serie C2c. Ancona staat 10 punten los. Waarschijnlijk moet ik promotie af gaan dwingen via de play-offs.
That's all folks!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:58:48 #180
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28191277
Barcelona even de ijskast in en een grotere uitdaging gezocht. Met Wigan Atheltic de premier in en dat gaat me wel lukken denk ik want na 34 wedstrijden sta ik fier boven aan met 12 punten voorsprong op de nummer 2. Jason Roberts is mijn topscorer met tot nu toe al 23 goals.
Helaas heb ik afscheid moeten nemen van sterspelers zoals Nathan Ellington, Leighton Baines en Joey Roberts die allemaal de overstap naar de Premier maakten voor de rest probeer ik het met mn eigen spelers te rooien want zoveel interesse is er niet om naar Wigan te komen. Dat zal na de zomer wel anders zijn
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:21:39 #181
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28192179
FM op de laptop in de achtertuin is geweldig

Volgend jaar SPL voor Morton. Het kampioenschap is binnen na 31 van de 36 wedstrijden. De winst tegen ICT op de 24e speeldag was echt de sleutelwedstrijd. ICT bleef maar punten verspelen en ik pakte met Morton regelmatig wat puntjes mee, de ongeslagen status ben ik wel kwijt na 2 verliespartijen rondom de wedstrijden tegen Aberdeen in de kwartfinale van de Scottish Cup. 1e wedstrijd (thuis) bleef 0-0. De replay in Aberdeen eindigde in een 0-1 voor Morton (totaal onverdiend). 2 schoten op de goal waarvan 1 treffer. Aberdeen kwam niet door de Morton defensie heen. 18 schoten op doel.

Met een beetje mazzel kan ik dus volgend seizoen Europees voetbal spelen.

Maar het is niet allemaal rozegeur & maneschijn . Mijn beste central verdediger ligt er de rest van het seizoen uit met een blessure. En mijn spelmaker weigert zijn contract te verlengen wat volgend seizoen afloopt. Het wordt dus kiezen: cashen of hem houden in de strijd tegen degradatie. 1 van mijn spitsen begint ook te zeuren over een verbeterd contract. Hij is niet tevreden met ¤350 per week en hij wil nu het dubbele :\
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:20:55 #182
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28194195
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH K*T klapt mn Wigan eruit kank weer vanaf het begin beginnne
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:24:52 #183
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_28194329
Misschien een tip voor mensen die soms problemen heb dat de game er uit klapt. Save na elke wedstrijd die gespeeld is van jezelf.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_28194589
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:21 schreef PirE het volgende:
FM op de laptop in de achtertuin is geweldig
Hey, das een goed idee!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:24:01 #185
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28196065
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef Ajaxfan het volgende:
Misschien een tip voor mensen die soms problemen heb dat de game er uit klapt. Save na elke wedstrijd die gespeeld is van jezelf.
Ik save standaard iedere week. en na een sessie sla ik hem nog een keer op onder een andere naam. Ik Heb op die manier al eerder een corrupted savegame kunnen redden van de ondergang door een back-up terug te zetten, was maar 1 maand kwijt.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:28:36 #186
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28196220
Ja maar het is nog nooit gebeurd dus ik had de reden ook niet zeg maar om het te doen
pi_28197295
Ben kampioen geworden met Heracles Almelo

En in het 1e seizoen in de HCE sta ik 2e
Mijn team:
Vladan Kujovic
Ruud Jansen Regillio Vrede Nico Hoogma Stijn Schaars
Bernard Hofstede Ilja van Leerdam Roel Buikema Tjeerd Korf
Piero Alva Cedric van der Gun

Enkele wissels: John Nieuwenburg (constant geblesseerd), Piero Alva, Gert Jan Tamerus, Kiran Bechan

Beste speler is Roel Buikema
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:12:20 #188
53760 Silverado
Da Animator
pi_28216960
Iemand enig idee hoe je via het internet tegen elkaar kan spelen?
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_28219837
Het loopt aardig met de Wolves. In de winterstop kwam De Sanctis als nieuwe keeper, hij en Lobont wisselen af. Ook Nigel de Jong kwam over, ik troefde Barcelona af, dat hem ook hebben wou. Podolski verving de voor 27,5M naar Tottenham vertrokken Barros, maar hij heeft vooralsnog niet gespeeld omdat hij geblesseerd is. Verder spelen N'Galula Mbuyi (heeft die geen voetbalnaam in het echt ofzo? ), Freddy Adu en Jhon Jairo Mosquera regelmatig mee door blessures en oververmoeidheden, en doen het behoorlijk goed.

In de competitie sta ik 4e, met 1 punt achter Man United en een punt of 10 achter Chelsea en Arsenal. Opnieuw een evenaring van de 3e plek zit er dus in.
In de Champions League heb ik de groepsronde overleefd, ik eindigde als eerste in een poule met Roma, PSG en Celtic. Ik verloor eenmaal van Roma en speelde er ook een keer gelijk tegen. De andere ploegen werden met behoorlijk grote cijfers ingemaakt. Nu mag ik aantreden tegen Inter, waardoor mijn Championsleague verhaal voor dit seizoen weer voorbij lijkt.

Inmiddels heb ik aanbiedingen gehad van Ajax (transferbudget van 83M!) en bestond er serieuze interesse van Man U voor mij, nadat Redknapp was ontslagen na een gelijkspel tegen mij.
Desondanks ben ik niet op deze aanbiedingen ingegaan, omdat Wolves, ondanks het lage loonbudget beter kan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:27:13 #190
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28220235
@ EnGCatjuh: Ik heb ook altijd moeite om een club te verlaten als ik net een goed elftal bij elkaar heb. Uit principe word ik trouwens nooit manager van Ajax of Manchester United.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:54:44 #191
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28221092
Ik zal mijn schots avontuur in Greenock weer eens updaten:

Het seizoen 2005/2006 zit erop voor Morton. En het beste kwam echt op de slotdag van het Schotse seizoen. De finale van de Scottish FA Cup tussen Dundee en Morton. De hele wedstrijd ging gelijk op en beide teams kregen kansen maar er werd niet goed afgewerkt op de goal. Het bleef dan ook lang, heel lang 0-0. Maar Morton bewaarde het beste voor het laatst. Diep in de blessuretijd (93e minuut) ging mijn linkermiddenvelder Graham Hockles (net terug van een lange blessure en totaal nog niet match fit) op avontuur. Hij haalde met een rush de achterlijn. Zijn voorzet belandde in het doelgebied, de keeper van Dundee stompte de bal weg richting mijn sterspeler en spelmaker Paul Walker. Hij nam hem in 1 keer op de pantoffel en de bal zeilde de goal in via een Dundee speler, 0-1 voor Morton. Dundee mocht nog wel aftrappen maar een minuut later was de wedstrijd afgelopen.

Eindstand competitie:
1. Morton - 26 won - 8 draw - 2 lost
2. Inverness CT - 20 won - 7 draw - 9 lost

Ik mag dus volgend jaar Europa in. Ik ga nu ook maar op zoek naar een andere ploeg omdat er niet veel meer in zit met Morton (de rek is er nu wel uit). De schotse competitie is leuk om te starten maar het is zo moeilijk om een beetje redelijke spelers te halen, alle goeie spelers gaan naar Rangers of Celtic toe. Het behalen van de SFA Cup is misschien genoeg om de overstap te kunnen maken naar een leuk Championship team.[img]undefined[/img]
pi_28246294

Het is me gelukt! Promotie naar de Serie C1 is een feit. Helaas zat een kampioenschap er net niet in dus moest ik de play-offs in. Daarin moest ik het opnemen tegen ploegen die 17 punten of meer in de competitie minder gehaald hebben. Ik was dus eigenlijk aan m'n stand verplicht om de tweede promotieplek uit het vuur te slepen.

De halve finale was ondanks het opstellen van veel reservespelers (had veel blessures en schorsingen) geen probleem. Uit won ik met 0-1 van Sansovino en thuis met 2-0. Montevarchi was veel en veel lastiger. Thuis speelde ik 0-0 en uit won ik met 2-3 na twee keer op achterstand te zijn gekomen.De Serie C1 wil ik 1 jaar over doen.
That's all folks!
  zondag 26 juni 2005 @ 14:33:48 #193
24619 Mr._T-Rex
AutoFreak
pi_28249090
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:12 schreef Silverado het volgende:
Iemand enig idee hoe je via het internet tegen elkaar kan spelen?
Ja, we zijn net met een aantal vrienden een internetgame tegen elkaar begonnen (doen nu 9 man mee geloof ik).
kijk HIER voor meer uitleg, je moet iig de poorten van je router forwarden bij iedereen en dan moet 1 iemand als server spelen en de rest moet op zijn ip inloggen
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_28252077
Ben momenteel vooral bezig met de editor, transfers doen, competities updaten enzovoort. Heb nu Sparta en Heracles in de eredivisie, Omniworld toevoegen aan de GGD lukt voorlopig niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 juni 2005 @ 21:54:53 #195
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28255902
Ben 5 wedstrijden voor het einde al gepromoveerd in mijn eerste jaar bij Cambridge in League 2. Het bestuur hoopte aan het begin dat ik ze in de competitie kon houden, dus dan is dit wel lekker
  zondag 26 juni 2005 @ 21:58:58 #196
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28256012
ik heb tussen mijn gta speeltijd even fm opgestart, een paar wedstrijdjes met millwall gespeeld..... vorig seizoen gepromoveerd naar de pl en ik sta nu 11e... toch wel teleurstellend maar ik heb dan ook een erg jongen (maar talentvolle) selectie waarmee ik de komende jaren verwacht wel te kunnen strijden om prijzen
Bernie en ik zijn tof.
pi_28256334
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:
Ben momenteel vooral bezig met de editor, transfers doen, competities updaten enzovoort. Heb nu Sparta en Heracles in de eredivisie, Omniworld toevoegen aan de GGD lukt voorlopig niet.
Wordt ook lastig zonder een of andere patch lijkt me.
That's all folks!
  maandag 27 juni 2005 @ 14:33:18 #198
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28273051
Ben met Sunderland in t 1e seizoen gepromoveerd naar de Premier League alwaar ik me moest handhaven van het bestuur dat gaat lukken want na 30 wedstrijden sta ik op een degelijke 13e plaats. Ook sta ik in de finale vd FA cup tegen Birmingham alwaar ik dus Europees voetbal moet veiligstellen
pi_28278745
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Wordt ook lastig zonder een of andere patch lijkt me.
Ach, de anderen kan ik wel doen. Dan maar zonder Omniworld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 juni 2005 @ 19:55:10 #200
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28282235
quote:
Op zondag 26 juni 2005 21:54 schreef Noca het volgende:
Ben 5 wedstrijden voor het einde al gepromoveerd in mijn eerste jaar bij Cambridge in League 2. Het bestuur hoopte aan het begin dat ik ze in de competitie kon houden, dus dan is dit wel lekker
En kampioen geworden

Luke Guttride heb ik voor ¤650.000 kunnen verkopen. Mooie is dat ik het grootste deel van het transfergeld zelf weer mag gebruiken. Heb wat jonge spelers gehaald en zoek nog wat ervaren spelers om te kunnen handhaven volgend jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')