SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Bij Ravenna kan ik maar 2400 bieden, transfergeld is er helemaal niet. Toch gaat het wel goed, tactiek en scouting zijn de belangrijkste dingen om de concurrentie af te troeven.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
6500 per week. Dan heb ik het toch iets ruimer
![]()
Ik struin trouwens ook de grotere clubs af, op zoek naar jeugdspelers die weggestuurd zijn. Zit soms wat leuks tussen. Timon van Leeuwen heeft net getekend. Das best een aardige speler.
Ik scout zowieso alleen spelers die de taal van het land machtig zijn. Daarnaast scout ik in logische competitie's. Dus de eigen league en de league erboven (voor goedkope bargains). En de divisie's van gelijke sterkte in de buurlanden.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef Onderbroek het volgende:
hoe scouten jullie eigenlijk? Altijd op streek..of alleen op een (groot) voetbal land? Of filteren jullie de 'normale' spelerslijst die op je op kan vragen en laten dan een speler scouten?
Op streek en voetballand, meestal heb je wel succes bij de buurlanden.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef Onderbroek het volgende:
hoe scouten jullie eigenlijk? Altijd op streek..of alleen op een (groot) voetbal land? Of filteren jullie de 'normale' spelerslijst die op je op kan vragen en laten dan een speler scouten?
het liep telkens op..dus ik maar accepterenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op streek en voetballand, meestal heb je wel succes bij de buurlanden.
8 miljoen voor Van Bommel Onderbroek? Dat is wel erg weinig.
Boca is leuk om te coachenquote:
Ben tot nu toe zeer succesvol met Boca, jammer dat River geen spelers wil verkopen aan mijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Boca is leuk om te coachen. Wel van River winnen :p Of voor de grap proberen een River speler te kopen, heb je gelijk een probleem
Na 12 wedstrijden op kopquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef Noca het volgende:
Ben nu overgestapt naar Cambridge United in League 2. Vrijwel geen transfer budget en de loonkosten zijn al te hoog. Het bestuur gaf al aan dat het erom ging om niet te degraderen.
Doe het nu best goed, sta 2e na 5 wedstrijden en er wordt goed gevoetbald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Hey, das een goed idee!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:21 schreef PirE het volgende:
FM op de laptop in de achtertuin is geweldig
Ik save standaard iedere week. en na een sessie sla ik hem nog een keer op onder een andere naam. Ik Heb op die manier al eerder een corrupted savegame kunnen redden van de ondergang door een back-up terug te zetten, was maar 1 maand kwijt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef Ajaxfan het volgende:
Misschien een tip voor mensen die soms problemen heb dat de game er uit klapt. Save na elke wedstrijd die gespeeld is van jezelf.
Ja, we zijn net met een aantal vrienden een internetgame tegen elkaar begonnen (doen nu 9 man mee geloof ik).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:12 schreef Silverado het volgende:
Iemand enig idee hoe je via het internet tegen elkaar kan spelen?
Wordt ook lastig zonder een of andere patch lijkt me.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:
Ben momenteel vooral bezig met de editor, transfers doen, competities updaten enzovoort. Heb nu Sparta en Heracles in de eredivisie, Omniworld toevoegen aan de GGD lukt voorlopig niet.
Ach, de anderen kan ik wel doen. Dan maar zonder Omniworld.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt ook lastig zonder een of andere patch lijkt me.
En kampioen gewordenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:54 schreef Noca het volgende:
Ben 5 wedstrijden voor het einde al gepromoveerd in mijn eerste jaar bij Cambridge in League 2. Het bestuur hoopte aan het begin dat ik ze in de competitie kon houden, dus dan is dit wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |