Koppen kunnen die Schotten wel en tackelen ook, maar de voor rest is het bedroevend slecht. Dribbling, passing, flair en pace allemaal laagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef halleekes het volgende:
[..]
Ik krijg relatief weinig counters tegen omdat mijn verdedigers altijd heel goed kunnen koppen en tackelen, er valt zelden een bal achter mijn verdediging.
ik heb nog een savegame waar ik de CL won met atletico madrid en waar hansson regelmatig meebaldequote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Ben met Heerenveen dus begonnen en na 7 wedstrijde sta ik 3e
Mijn aanval functioneert erg goed maar achterin is het droevig gesteld, Hansson is bij mij bijvoorbeeld erg slecht.
ja, zitten idd nog wat vage dingen in. Ik heb nu dat van der Vaart geen contractverlenging wilde en dus op het einde van het seizoen transfervrij weg mag, toen heb ik hem voor 8(?) mljn aan sociedad varkocht met als transferdatum over 1 jaar. Zo krijg ik toch nog geldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:04 schreef halleekes het volgende:
[..]
tuurlijk is het een spel....maar ik zou graag willen zien dat als ik 20 mln op torres bied, wat veel is voor een speler wiens contract afloopt in 7 maanden, dat ze dat accepteren, maar dat doen ze nooit, ze laten liever het contract aflopen om hem gratis weg te laten gaan....
Verder zouden ze naar mijn mening best een soort van moeilijkheidsgraad erin mogen bouwen, bij praktiisch elk spel kun je een spelniveau selecteren, bij FM niet.
Dat was bij mij in het begin de enige goede verdediger.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Ben met Heerenveen dus begonnen en na 7 wedstrijde sta ik 3e
Mijn aanval functioneert erg goed maar achterin is het droevig gesteld, Hansson is bij mij bijvoorbeeld erg slecht.
Daarom moet je ook de nieuwste patch installeren. Deze problemen zijn al lang verholpen door SiGames. Niet meer tientallen tranfervrije topspelers elk seizoen, minder geld en het spel op zich wordt ook moeilijker. Probeer dan nog eens kampioen van de Serie A te worden met Napoli in drie seizoenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef halleekes het volgende:
[..]
dank je, ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ik kampioen zou worden in seizoen 3. Maargoed er is ook nog een championsleague.......
ff een discussietje starten
Mijn stelling: FM is door alle vrije transfers minder leuk/uitdagend dan zonder al die vrije transfers.....persoonlijk zou ik liever zien dat spelers wat harder to get zouden zijn. Klein voorbeeldje....ik heb in seizoen 3 cassano en Gilardino vast kunnen leggen.....GRATIS!.
Aan de andere kant, Torres zijn contrat liep bijna af.....en hij koste iets van 52 mln.....en dan biedt mila 60 mln op hem, dat vind ik dan ook weer onrealistisch. Het is vaak OF gratis of echt voor lomp veel geld, er is nooit een tussenweg.
Hmm, die Mosquera ziet er wel nice uit, eens kijken of ie naar mijn Ajax wil komenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jhon Jairo Mosquera:
[[url=http://img259.echo.cx/img259/6084/mosquera9hh.th.png]afbeelding][/URL]
Vooral een invaller, maar een gigantisch talent. 19 jaar, 15 interlands, 20 Finishing, 17 Heading en 16 Dribbling. Een schitterende robijn voor de toekomst.
Marcel Majoros:
[[url=http://img259.echo.cx/img259/4902/majoros8dw.th.png]afbeelding][/URL]
Voor 70K weggeplukt uit het 2e van PSV en de afgelopen 3 seizoenen eigenlijk niet meer weg te denken uit het eerste. Multi-inzetbaar, en dat maakt het nog eens dubbel zo functioneel.
Speel je met Update 5.0.5? Ik zag namelijk in mijn Morton game dat van Bommel echt weg wilde en weigerde bij te tekenen bij PSV.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:33 schreef johannes1986 het volgende:
Gomes ( Diego / Muyters )
Alessandro ( Ooijer / Lamey )
Caçapa ( Alex )
Bouma ( Naldo / Neretljak )
Filipe ( Lee / Filipe )
Park ( Santana / Farfán )
Van Bommel ( Kluge / Bystron )
Vogel ( Cocu )
Beasley ( Coulibaly / De Jong )
Ortega ( Vennegoor / Voronin )
Tevez ( S. Inzaghi / Vonlanthen )
Wat denken jullie ervan? Dit is toch een hartstikke bruut team voor de eredivisie in het 2e seizoen? In het 1e seizoen haalde ik al 80 punten, normaal gesproken genoeg voor het kampioenschap, maar door het extreem goeie seizoen van Feyenoord ( maarliefst 87 punten!!! ) werd ik 2e. Ik haalde eveneens de 1/8e Finale van de champions league ( eruit tegen Bayern München ) en won de Amstel Cup. Het móet toch beter gaan nu?
Dankje!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hey Noca!
op de site van de makers: http://www.sigames.com
Bij welke club ga je beginnen, DE FC?
Ik zoek me een ongeluk...maar hoe kan ik van tacktiek wisselen? Bijv 3-5-2 ipv 4-4-2..quote:Op maandag 13 juni 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geweldige club om mee te spelen
sowieso met Tuyp in de spits spelen, goalgetter
Het wordt er inderdaad langzamer van, maar als je gaat beginnen. Doe dan alleen even de Nederlandse competitie. Eerst even langzaam wennen aan het spelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Noca het volgende:
Welke competities selecteren jullie allemaal bij het begin van het spel? Maakt dat wat uit of wordt het daar veel slomer van...mijn eerste seizoen was niet bepaald een succes
Dat ligt aan de competities die speel. Ik speel wel met de grootst mogelijke database omdat er dan ook amateurs in het spel zitten. Dan heb je meer optie's als je een kleine club kiest.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Noca het volgende:
Welke competities selecteren jullie allemaal bij het begin van het spel? Maakt dat wat uit of wordt het daar veel slomer van...mijn eerste seizoen was niet bepaald een succes
Tja...ach...ik had gewoon op meer gehooptquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het transferbudget is niet eens zo verkeerd, acceptabele spelers vinden die willen komen is lastiger.
Ja, zit nu ook ruim onder het budget qua salarissen. Dus dat gaat goed. Alleen Moose, en Motta verdienen "veel" , Moose 4000 per maand, en Motta 10.500. Daarna komen wat spelers met 1000, 2000 per maand. Rest van de selectie zit op 850 per maand. Financieel gaat het wel de goeie kant op. Nu sportief nogquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Die ¤55.000,- is kassa. Heb je je salarissen voor een jaar er ook weer uit,
Een startbudget van ¤275.000 voor transfers is een budget waar ik alleen maar van droom als ik weer eens begin met een lower league team. En die salarissen, damn wat veelquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, zit nu ook ruim onder het budget qua salarissen. Dus dat gaat goed. Alleen Moose, en Motta verdienen "veel" , Moose 4000 per maand, en Motta 10.500. Daarna komen wat spelers met 1000, 2000 per maand. Rest van de selectie zit op 850 per maand. Financieel gaat het wel de goeie kant op. Nu sportief nog![]()
6500 per weekquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Een startbudget van ¤275.000 voor transfers is een budget waar ik alleen maar van droom als ik weer eens begin met een lower league team. En die salarissen, damn wat veel.
Ik heb nu (2e seizoen) door een "grote" transfer (¤750.000 voor mijn spits) een budget van ongeveer ¤600.000, dit was (¤125.000 voor de verkoop). Mijn totale wagebudget is ¤6500 per week :\. Mijn totale begroting is ¤1.2 miljoen op jaarbasis
. En ik kom structureel ¤450.000 te kort op jaarbasis (wat ik dus moet aanvullen met transferinkomsten)
Voor scouting zou ik vooral kijken naar de jeugdspelers van de grote clubs. En kijken wat er aan vrije transfers rondloopt. Daar zitten vaak wat redelijke spelers bij. Maar bij een kleine club kost het zoeken naar die goede middelmatige spits gewoon meer tijd als bij een grote club. Het is daarnaast nog een uitdaging om je elftal een beetje bij elkaar te houden na een goed seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |