abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:48:45 #101
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27832411
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef halleekes het volgende:

[..]

Ik krijg relatief weinig counters tegen omdat mijn verdedigers altijd heel goed kunnen koppen en tackelen, er valt zelden een bal achter mijn verdediging.
Koppen kunnen die Schotten wel en tackelen ook, maar de voor rest is het bedroevend slecht. Dribbling, passing, flair en pace allemaal laag .
Ik denk zelf dat het komt omdat mijn elftal te jong is. Mijn oudste verdediger is 23 (keeper is bv. 21, DL is nog maar 16). De oudste basisspeler is 27 (playmaker). Ik denk dat ze problemen hebben met het omgaan met druk ofzo.
Ik had dat ook vlak voordat ik promoveerde naar SD1, speelde hele slechte wedstrijden, kon niet winnen en had geluk dat de nummer 3 het nog slechter deed. Na de promotie werd alles met 3-0 of 4-0 gewonnen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_27833396
Nou jongens, ik denk dat ik huier een maandje niet ben geweest. Examens gehad en ben een weekje op vakantie geweest. In die tijd heb ik ook niks met FM uitgevoerd, maar ik ben weer terug.

Ik speel voorlopig nog steeds met Rennes. We staan 5e in de competitie, met 4 verliespunten achter op de koploper Marseille. Over een maand spelen we tegen Chelsea voor de tweede ronde CL. Ik zit btw in seizoen 05/06. We zien welw at we er van maken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_27833794
Ben met Heerenveen dus begonnen en na 7 wedstrijde sta ik 3e
Mijn aanval functioneert erg goed maar achterin is het droevig gesteld, Hansson is bij mij bijvoorbeeld erg slecht.
Koning.
pi_27834351
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Mijn aanval functioneert erg goed maar achterin is het droevig gesteld, Hansson is bij mij bijvoorbeeld erg slecht.
ik heb nog een savegame waar ik de CL won met atletico madrid en waar hansson regelmatig meebalde
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_27838135
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:04 schreef halleekes het volgende:

[..]

tuurlijk is het een spel....maar ik zou graag willen zien dat als ik 20 mln op torres bied, wat veel is voor een speler wiens contract afloopt in 7 maanden, dat ze dat accepteren, maar dat doen ze nooit, ze laten liever het contract aflopen om hem gratis weg te laten gaan....

Verder zouden ze naar mijn mening best een soort van moeilijkheidsgraad erin mogen bouwen, bij praktiisch elk spel kun je een spelniveau selecteren, bij FM niet.
ja, zitten idd nog wat vage dingen in. Ik heb nu dat van der Vaart geen contractverlenging wilde en dus op het einde van het seizoen transfervrij weg mag, toen heb ik hem voor 8(?) mljn aan sociedad varkocht met als transferdatum over 1 jaar. Zo krijg ik toch nog geld
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_27840956
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Dat was bij mij in het begin de enige goede verdediger.
That's all folks!
pi_27841188
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef halleekes het volgende:

[..]

dank je, ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ik kampioen zou worden in seizoen 3. Maargoed er is ook nog een championsleague .......

ff een discussietje starten

Mijn stelling: FM is door alle vrije transfers minder leuk/uitdagend dan zonder al die vrije transfers.....persoonlijk zou ik liever zien dat spelers wat harder to get zouden zijn. Klein voorbeeldje....ik heb in seizoen 3 cassano en Gilardino vast kunnen leggen.....GRATIS!.

Aan de andere kant, Torres zijn contrat liep bijna af.....en hij koste iets van 52 mln.....en dan biedt mila 60 mln op hem, dat vind ik dan ook weer onrealistisch. Het is vaak OF gratis of echt voor lomp veel geld, er is nooit een tussenweg.
Daarom moet je ook de nieuwste patch installeren. Deze problemen zijn al lang verholpen door SiGames. Niet meer tientallen tranfervrije topspelers elk seizoen, minder geld en het spel op zich wordt ook moeilijker. Probeer dan nog eens kampioen van de Serie A te worden met Napoli in drie seizoenen.
pi_27841702
Mijn derde seizoen met de Wolverhampton Wanderers is voorbij. Na een kwakkelend begin en veel inhaalwedstrijden werd uiteindelijk de derde plek behaald. Een evenaring van vorig seizoen. Ook werd de eerste grote prijs gepakt: de League cup. Ook Europees verliep het behoorlijk. Na net te zijn uitgeschakeld door Valencia in de voorronde van de CL, werd de tweede KO-ronde van de UEFA-cup bereikt. Daarin werd ik door de uiteindelijke winnaar Atletico Madrid uitgeschakeld.

Maar screens zeggen meer dan woorden:

Allereerst mijzelf:

Weinig toelichting vereist, denk ik. Media gebruiken blijkt mijn specialiteit. Niet kibbelen, alleen maar prijzen en succeswensen lijkt garantie voor succes.

De eindstand van de Premier League:

Na twee seizoenen een oppermachtig Chelsea was het dit seizoen, tot mijn grote verassing, een oppermachtig Arsenal. Op de laatste wedstrijd tegen Arsenal na (ik counterde de hele wedstrijd, waardoor Arsenal uiteindelijk met 2-1 ten onder ging) heb ik alle wedstrijden ruim verloren. Zij waren er onder andere voor verantwoordelijk dat ik de halve finale van de FA Cup met 4-0 verloor.

De selectie:

Hier de selectie waar ik het seizoen mee heb gespeeld. Ondanks het gebrek aan écht grote namen werd er wel weer een behoorlijk goed resultaat geboekt. Let ook op de gemiddelde cijfers van sommige spelers. Ook niet onopgemerkt: Lobont wordt inmiddels begeert door Man Utd!

De goals, assists, ed:

Opvallend is het aantal goals en assists van Claudio López, wat betekent dat hij bijna elke wedstrijd wel bij een goal betrokken is.

De tactiek:

Vleugelspelers kunnen niet aanvallender, want dan vallen er gaten in de verdediging. Desondanks zorgen ze voor behoorlijke aanvallende impulsen.

Dan nog enkele spelers die voor het team enorm belangrijk zijn geweest:

Claudio López:

Hij scoort zoals gezegd niet alleen, maar heeft ook oog voor zijn medespelers en is ontzettend ervaren.

Jhon Jairo Mosquera:

Vooral een invaller, maar een gigantisch talent. 19 jaar, 15 interlands, 20 Finishing, 17 Heading en 16 Dribbling. Een schitterende robijn voor de toekomst.

Marcel Majoros:

Voor 70K weggeplukt uit het 2e van PSV en de afgelopen 3 seizoenen eigenlijk niet meer weg te denken uit het eerste. Multi-inzetbaar, en dat maakt het nog eens dubbel zo functioneel.

Verder verdienen Flamini en Lobont ook nog een woord, maar die zijn niet zó bijzonder gegroeid.

Voor volgend seizoen komen transfervrij de volgende spelers:
- Anelka
- Gargarov
- Wilhelmsson
- Faty
- Tuncay
- Barry Ferguson
- Higginbotham

David Di Michele vertrekt transfervrij naar laagvlieger Newcastle.

Edit: Arsenal wint de Treble, de Premier League, de FA Cup én de Chamions League.

[ Bericht 1% gewijzigd door EnGCatjuh op 11-06-2005 20:26:43 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_27847714
Ik heb het helemaal gehad even met mijn team. Niks draait meer, niemand scoort meer, alles gaat kut. Sta je in de finale van de Copa Libertadores, verkloten ze het met 7-0. Al tijden geen wedstrijd gewonnen, en ik weet niet meer wat ik moet veranderen. Terwijl ik topspelers heb. Volgend seizoen maar een andere taktiek.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:33:28 #110
24619 Mr._T-Rex
AutoFreak
pi_27858285
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

Jhon Jairo Mosquera:
[[url=http://img259.echo.cx/img259/6084/mosquera9hh.th.png]afbeelding][/URL]
Vooral een invaller, maar een gigantisch talent. 19 jaar, 15 interlands, 20 Finishing, 17 Heading en 16 Dribbling. Een schitterende robijn voor de toekomst.

Marcel Majoros:
[[url=http://img259.echo.cx/img259/4902/majoros8dw.th.png]afbeelding][/URL]
Voor 70K weggeplukt uit het 2e van PSV en de afgelopen 3 seizoenen eigenlijk niet meer weg te denken uit het eerste. Multi-inzetbaar, en dat maakt het nog eens dubbel zo functioneel.
Hmm, die Mosquera ziet er wel nice uit, eens kijken of ie naar mijn Ajax wil komen
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_27859632
Speelde bij River volgens mij, en omdat hij zijn jeugdcontract niet wilde verlengen (hij had al een contract bij mij maar ik kon het geld niet ophoesten) kwam ie transfervrij. Zeer fijn natuurlijk.
Op zich zou hij ook wel naar Ajax kunnen, denk ik.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 12 juni 2005 @ 20:33:04 #112
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27866489
Ik móet nu wel kampioen met PSV, in het 2e seizoen, dat kán gewoon niet anders met zo'n selectie...ik heb een heleboel spelers die ik niet gebruikte verkocht en een hoop gratis spelers gehaald. Mijn selectie ziet er nu als volgt uit:

Gomes ( Diego / Muyters )

Alessandro ( Ooijer / Lamey )
Caçapa ( Alex )
Bouma ( Naldo / Neretljak )
Filipe ( Lee / Filipe )

Park ( Santana / Farfán )
Van Bommel ( Kluge / Bystron )
Vogel ( Cocu )
Beasley ( Coulibaly / De Jong )

Ortega ( Vennegoor / Voronin )
Tevez ( S. Inzaghi / Vonlanthen )

Wat denken jullie ervan? Dit is toch een hartstikke bruut team voor de eredivisie in het 2e seizoen? In het 1e seizoen haalde ik al 80 punten, normaal gesproken genoeg voor het kampioenschap, maar door het extreem goeie seizoen van Feyenoord ( maarliefst 87 punten!!! ) werd ik 2e. Ik haalde eveneens de 1/8e Finale van de champions league ( eruit tegen Bayern München ) en won de Amstel Cup. Het móet toch beter gaan nu?
  zondag 12 juni 2005 @ 20:35:04 #113
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27866561
Die 2e Filipe op de linksback-positie is trouwens Felipe, met een E dus als 2e letters, dat is een andere, ook een supergroot talent van 20 jaar. Cocu staat niet in de basis omdat hij slechter is geworden, dat is trouwens wel een mooie feature in FM, dat ze weer slechter worden naarmate ze de voor voetballers pensioensgerechtigde leeftijd bereiken...
  zondag 12 juni 2005 @ 20:45:55 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27866902
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:33 schreef johannes1986 het volgende:
Gomes ( Diego / Muyters )

Alessandro ( Ooijer / Lamey )
Caçapa ( Alex )
Bouma ( Naldo / Neretljak )
Filipe ( Lee / Filipe )

Park ( Santana / Farfán )
Van Bommel ( Kluge / Bystron )
Vogel ( Cocu )
Beasley ( Coulibaly / De Jong )

Ortega ( Vennegoor / Voronin )
Tevez ( S. Inzaghi / Vonlanthen )

Wat denken jullie ervan? Dit is toch een hartstikke bruut team voor de eredivisie in het 2e seizoen? In het 1e seizoen haalde ik al 80 punten, normaal gesproken genoeg voor het kampioenschap, maar door het extreem goeie seizoen van Feyenoord ( maarliefst 87 punten!!! ) werd ik 2e. Ik haalde eveneens de 1/8e Finale van de champions league ( eruit tegen Bayern München ) en won de Amstel Cup. Het móet toch beter gaan nu?
Speel je met Update 5.0.5? Ik zag namelijk in mijn Morton game dat van Bommel echt weg wilde en weigerde bij te tekenen bij PSV.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 12 juni 2005 @ 21:01:29 #115
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27867339
Ik heb 5.02 en dan één van de laatste data updates, tot en met maart 2005
Van Bommel wou bij mij ook geen nieuw contract tekenen, toen heb ik alles uit de kast gehaald wat maar mogelijk was, hij verdient nu 4,2 miljoen gulden ( meer kon ik toendertijd niet bieden, nu gelukkig wel, anders had ik Tevez nooit gekregen ) , heeft dikke bonussen voor goals, assists en gespeelde wedstrijden en bovendien een clausule dat hij bij een bod van 40 miljoen gulden of hoger weg mag. Dr is alleen gek genoeg nog niemand in hem geïnteresseerd geweest , terwijl hij de pannen van het dak speelt

Net een lekker begin, 1e competitiewedstrijd tegen Excelsior, 4-0 gewonnen. Vooral het nieuwe aanvalsduo was op dreef, Simone Inzaghi scoorde ( hij speelt 2 weekjes, want per 1 september komt Ortega gratis over van Newell's Old Boys ) en Tevez maakte een loepzuivere hattrick en kreeg een 10!

Alessandro ( rechtsback ) komt per 1-1-'06, dus nog halfjaartje wachten. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid Ooijer uit de basis spelen.
  maandag 13 juni 2005 @ 14:59:34 #116
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27888497
Ik ben nieuw met het spel en sorry voor de domme vraag, maar waar kan ik updates vinden
pi_27888627
Hey Noca!

op de site van de makers: http://www.sigames.com

Bij welke club ga je beginnen, DE FC?
That's all folks!
  maandag 13 juni 2005 @ 15:09:48 #118
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27888854
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hey Noca!

op de site van de makers: http://www.sigames.com

Bij welke club ga je beginnen, DE FC?
Dankje!

Tuurlijk bij de FC
pi_27889074
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef Noca het volgende:

[..]

Dankje!

Tuurlijk bij de FC
Geweldige club om mee te spelen

sowieso met Tuyp in de spits spelen, goalgetter
  maandag 13 juni 2005 @ 15:59:56 #120
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27890660
ik zit ook nog bij groningen... al een tijdje niet meer gespeeld binnenkort maar weer even oppakken
Bernie en ik zijn tof.
pi_27891489
In mijn 2e seizoen met Ajax liep het erg lekker. Had nog een ongeslagen reeks uit het vorige seizoen staan en die heb ik dit seizoen weten rekken tot 44 wedstrijden ongeslagen te blijven met in totaal zo'n 5 gelijke spelen.

Daarna was het niet meer houdbaar, want al m'n spitsen (Aliadière, Sonck en Babel) waren geblesseerd en de andere aanvallers scoren veel moeilijker. Daarnaast Govou geblesseerd en Sneijder gigantisch uit vorm (m'n 2 beste spelers) + vd Vaart geschorst en ik had ook nog een heel zwaar programma:

- Heereveen (4e) uit
- Uefa kwartfinale
- Nec (10e) uit
- Return Uefa kwartfinale
- Feyenoord (2e) uit
- Uefa halve finale
- Psv (3e) thuis
- Uefa return halve finale

en alle wedstrijden met 3/4 dagen ertussen

Het valt me dus heel erg mee dat ik alleen tegen feyenoord verloor en van psv won en de finale van de Uefa cup bereikte.

Toen ik weer wat spelers fit had het seizoen mooi afgemaakt met het kampioenschap, de beker en de Uefa cup

Kampioenschap:

Aliadière, Sonck beide 19 doelpunten, ondanks beide lang geblesseerd geweest

Bekerfinale:

Uefacup finale:

Nu kon ik Santana die erg goed is geworden langer vastleggen (wilde eerst niet)

Dit is mijn basiself, vd Vaart is net vertrokken(wilde niet bijtekenen) en Mosquera is er net bij:
pi_27892071
Dit is een mooi vooruitzicht :

Nederland wint de wk2006 finale met 3-1 van duitsland
  maandag 13 juni 2005 @ 17:11:13 #123
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27892975
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Geweldige club om mee te spelen

sowieso met Tuyp in de spits spelen, goalgetter
Ik zoek me een ongeluk...maar hoe kan ik van tacktiek wisselen? Bijv 3-5-2 ipv 4-4-2..

Ik kan het niet vinden
  maandag 13 juni 2005 @ 17:13:47 #124
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27893037
bij tactics
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 13 juni 2005 @ 17:34:23 #125
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27893620
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef mordradead het volgende:
bij tactics
Ik kan ze wel verschuiven maar er blijft 4-4-2 boven staan.
  maandag 13 juni 2005 @ 18:23:59 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27894792
ja, dat omdat je de 4/4/2 `standaard` tactiek hebt ingesteld (gaat automatisch) als je jou tactiek opslaat veranderd de naam
Bernie en ik zijn tof.
pi_27895161
We leren het Noca wel.
That's all folks!
pi_27903142
Ik ben nu m'n tweede seizoen bij Ravenna ingegaan. Ik heb me fantastisch versterkt met tweede elftal spelers van topclubs uit de Serie A. ( o.a Borla Tridon van Juve, Scurto van Roma, Franchini van Inter)

De voorbereiding ging moeizaam. Ik heb m'n elftal tegen veel toppers laten spelen om uit m'n schulden te komen. Ook heb ik veel uitgeprobeerd.

De eerste wedstrijd in de competitie ging verloren tegen Ancona, de drie duels die daarop volgden heb ik met ruime cijfers gewonnen. Volgens mij moet promoveren mogelijk zijn.
That's all folks!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:57:51 #129
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27910624
Welke competities selecteren jullie allemaal bij het begin van het spel? Maakt dat wat uit of wordt het daar veel slomer van...mijn eerste seizoen was niet bepaald een succes
pi_27910773
Het gaat lekker met Telstakkers. Ik sta 2de. Zit nu midseizoen. Ik vraag me af of ze het vol kunnen houden.De wedstrijden die we winnen zijn echt slechte wedstrijden, we zwijnen best vaak. Maar goed, als je ook slechte wedstrijden kan winnen...ben je eigelijk gewoon goed Er zijn ook 2 regens die wekelijks uitblinken. Waarvan er 1 al de intresse heeft gewekt van Real, Arsenal, Man Utd. AC Milan. Meteen maar even een contract aangeboden voor 5 jaar, tegen 2500 per maand, met een ontsnappingsclausule van 30 miljoen.
pi_27913647
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Noca het volgende:
Welke competities selecteren jullie allemaal bij het begin van het spel? Maakt dat wat uit of wordt het daar veel slomer van...mijn eerste seizoen was niet bepaald een succes
Het wordt er inderdaad langzamer van, maar als je gaat beginnen. Doe dan alleen even de Nederlandse competitie. Eerst even langzaam wennen aan het spel
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:32:12 #132
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27914878
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Noca het volgende:
Dat ligt aan de competities die speel. Ik speel wel met de grootst mogelijke database omdat er dan ook amateurs in het spel zitten. Dan heb je meer optie's als je een kleine club kiest.

Als ik in het Verenigd Koninkrijk speel dan selecteer ik altijd:
- Engeland (alles zelfs lower conference)
- Schotland (alle divisie's)
- Wales
- Ierland (minimaal hoogste divisie)
- Noord-Ierland (minimaal hoogste divisie)

Wat ik probeer is om een zo natuur mogelijk verloop te hebben. Als je Engeland met Italie selecteert dan zitten de Engelse clubs in no-time vol met Italianen.

Het aantal competitie's wat je kan draaien hangt ook af van de specs van je PC.
pi_27915204
Ik selecteer altijd maar 1 of 2 landen, dan gaat het wel sneller.
That's all folks!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:38:46 #134
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_27917082
Meestal Spanje (1+2) Engeland(PM + CH) Italië (A+B) Nederland (HCE - GGD)

Maar hangt ook af van het team waarmee ik speel
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:53:22 #135
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_27923421
Super game,

Ben begonnen met Ajax, om er even in te komen, de 1e 4 seizoenen kampioen geworden, 4x Amstel Cup, 4x JC schaal en 1x de Uefa Cup, na 4 en een half jaar Ajax had ik het wel gezien en ben ik gaan zoeken naar een andere club ik kwam uit bij Sevilla deze club stond 20e in de Primera Division, maar ik kreeg wel een transferbudget van € 42.000.000 heb dus meteen maar 7 spelers van mijn ouwe cluppie gehaald, na een woelig seizoen toch nog 7 geworden, door een uitblinkende Ronaldo die ik voor € 3.000.000 gehaald had van Real Madrid.

In het nieuwe seizoen veel versterkingen gehaald, vooral veel transfervrije spelers

Mijn opstelling

Esteban
( was er al)
van der Borre De Jong Simons Fawcett
€ 1.450.000 € 8.500.000 € 0,00 € 2,000,000

Bapstipa
€ 0,00 ( was er al )

Gouvou J. Cole
€ 0,00 € 0,00

Rosicky
€ 0,00
Ronaldo Anatonio
€ 3.000.000 ( was er al )
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_27925630
Even een vraagje. Ik heb een super vol programma, met over de 50 wedstrijden. Nu zijn de spelers dus al snel vrij moe. Moet ik dan juist wel of niet fysiek laten trainen, een dag rust na de wedstrijd of op de wedstrijddag laten trainen?
pi_27932436
Ik geef mijn spelers sowieso altijd de dag na de wedstrijd vrij. Trainen op de wedstrijddag lijkt mij al helemaal niet bevorderlijk voor hun fysieke gesteldheid.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:14:38 #138
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27935650
Ben maar opnieuw begonnen met BV Veendam. Sta na een competitie helft op de 6e plek, het wordt iets makkelijker
pi_27939237
Gaat goed Noca!

Ik pas weinig aan aan de standaard trainingen. Alleen in de voorbereiding train ik hard, daarna normaal.
That's all folks!
pi_27948170
Ik heb in het eerste seizoen vrij eenvoudig de dubbel gepakt met Olympiakos Piraeus. In de Champions League ben ik uitgeschakeld in de eerste ronde. Werd daar laatste in een poule met Dinamo Kiev, AS Roma en AS Monaco. Toen zei het bestuur nog dat ze erg tevreden waren met het resultaat in Europa.

Vanden Borre wilde ik in het eerste seizoen al hebben, toen wilde hij niet, en zou ik ¤1.300.000 moeten betalen. Later verbrak hij het contract met Anderlecht, toen kon ik hem het seizoen erop hem gratis signen.

Voor het nieuwe seizoen heb ik Freddy Guarin, Mike Zonneveld en dus Vanden Borre aangetrokken, ik ben nog aan het azen op een nieuwe AMC omdat Rivaldo een beetje oud begint te worden. Ik hou em nog voor back-up. Verder in de spits loopt Okkas, die is aan het scoren niet normaal. 4 wedstrijden, 8 goals. Aanradertje, hij moest in het eerste seizoen een beetje inkomen maar het komt er nu allemaal uit!

Mijn doelstelling voor dit seizoen is om wederom de dubbel te scoren en in de Champions League in de 2e ronde te komen of misschien nog verder.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_27973254
Mijn opgeslagen games doen het niet meer

Ben opnieuw begonnen, dit keer een game in de Duitse competitie gestart. Union Berlin is mijn nieuwe club, ze spelen regional Nord ofzo. Doelstelling van de directie is om eerste te worden. Dat wordt alleen wel moeilijk, transferbudget is 275.000 euro. En ik heb alleen 3de rangs voetballers tot mijn beschikking. Enige die wilde komen, is keeper Motta.
pi_27976644
Het transferbudget is niet eens zo verkeerd, acceptabele spelers vinden die willen komen is lastiger.
That's all folks!
pi_27977245
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het transferbudget is niet eens zo verkeerd, acceptabele spelers vinden die willen komen is lastiger.
Tja...ach...ik had gewoon op meer gehoopt Nu zit ik weer uren te struinen voor paar redelijke spelers. Justin Moose wilde wel komen trouwnes. Die is wel redelijk en koste niets.

Maar goed, eerste 4 wedstrijden alleen maar gelijkspelletjes....en 1ste ronde beker eruit tegen Wolsfburg, 2-3 verloren. Leverde wel weer 55.000 euro op.
pi_27977827
Die ¤55.000,- is kassa. Heb je je salarissen voor een jaar er ook weer uit,
Vakantie
pi_27978304
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Die ¤55.000,- is kassa. Heb je je salarissen voor een jaar er ook weer uit,
Ja, zit nu ook ruim onder het budget qua salarissen. Dus dat gaat goed. Alleen Moose, en Motta verdienen "veel" , Moose 4000 per maand, en Motta 10.500. Daarna komen wat spelers met 1000, 2000 per maand. Rest van de selectie zit op 850 per maand. Financieel gaat het wel de goeie kant op. Nu sportief nog
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:09:17 #146
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27981101
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ja, zit nu ook ruim onder het budget qua salarissen. Dus dat gaat goed. Alleen Moose, en Motta verdienen "veel" , Moose 4000 per maand, en Motta 10.500. Daarna komen wat spelers met 1000, 2000 per maand. Rest van de selectie zit op 850 per maand. Financieel gaat het wel de goeie kant op. Nu sportief nog
Een startbudget van ¤275.000 voor transfers is een budget waar ik alleen maar van droom als ik weer eens begin met een lower league team. En die salarissen, damn wat veel .
Ik heb nu (2e seizoen) door een "grote" transfer (¤750.000 voor mijn spits ) een budget van ongeveer ¤600.000, dit was (¤125.000 voor de verkoop). Mijn totale wagebudget is ¤6500 per week :\. Mijn totale begroting is ¤1.2 miljoen op jaarbasis . En ik kom structureel ¤450.000 te kort op jaarbasis (wat ik dus moet aanvullen met transferinkomsten)

Voor scouting zou ik vooral kijken naar de jeugdspelers van de grote clubs. En kijken wat er aan vrije transfers rondloopt. Daar zitten vaak wat redelijke spelers bij. Maar bij een kleine club kost het zoeken naar die goede middelmatige spits gewoon meer tijd als bij een grote club. Het is daarnaast nog een uitdaging om je elftal een beetje bij elkaar te houden na een goed seizoen .
pi_27981759
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef PirE het volgende:

[..]

Een startbudget van ¤275.000 voor transfers is een budget waar ik alleen maar van droom als ik weer eens begin met een lower league team. En die salarissen, damn wat veel .
Ik heb nu (2e seizoen) door een "grote" transfer (¤750.000 voor mijn spits ) een budget van ongeveer ¤600.000, dit was (¤125.000 voor de verkoop). Mijn totale wagebudget is ¤6500 per week :\. Mijn totale begroting is ¤1.2 miljoen op jaarbasis . En ik kom structureel ¤450.000 te kort op jaarbasis (wat ik dus moet aanvullen met transferinkomsten)

Voor scouting zou ik vooral kijken naar de jeugdspelers van de grote clubs. En kijken wat er aan vrije transfers rondloopt. Daar zitten vaak wat redelijke spelers bij. Maar bij een kleine club kost het zoeken naar die goede middelmatige spits gewoon meer tijd als bij een grote club. Het is daarnaast nog een uitdaging om je elftal een beetje bij elkaar te houden na een goed seizoen .
6500 per week . Dan heb ik het toch iets ruimer

Ik struin trouwens ook de grotere clubs af, op zoek naar jeugdspelers die weggestuurd zijn. Zit soms wat leuks tussen. Timon van Leeuwen heeft net getekend. Das best een aardige speler.
pi_27983343
Ederson is ook een leuke voetballer voor een matige club, hij speelt bij RS Futebol in Brazilië. Ik hoop alleen niet dat hij te duur is, hij kost namelijk ¤200.000,-
Vakantie
pi_27983365
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ederson
*notitie maakt*
pi_27983429
Carlos Fernado (geen typefout) Figueroa is ook een hele goeie en goedkope speler!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')