Het wordt er inderdaad langzamer van, maar als je gaat beginnen. Doe dan alleen even de Nederlandse competitie. Eerst even langzaam wennen aan het spelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Noca het volgende:
Welke competities selecteren jullie allemaal bij het begin van het spel? Maakt dat wat uit of wordt het daar veel slomer van...mijn eerste seizoen was niet bepaald een succes
Dat ligt aan de competities die speel. Ik speel wel met de grootst mogelijke database omdat er dan ook amateurs in het spel zitten. Dan heb je meer optie's als je een kleine club kiest.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:57 schreef Noca het volgende:
Welke competities selecteren jullie allemaal bij het begin van het spel? Maakt dat wat uit of wordt het daar veel slomer van...mijn eerste seizoen was niet bepaald een succes
Tja...ach...ik had gewoon op meer gehooptquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het transferbudget is niet eens zo verkeerd, acceptabele spelers vinden die willen komen is lastiger.
Ja, zit nu ook ruim onder het budget qua salarissen. Dus dat gaat goed. Alleen Moose, en Motta verdienen "veel" , Moose 4000 per maand, en Motta 10.500. Daarna komen wat spelers met 1000, 2000 per maand. Rest van de selectie zit op 850 per maand. Financieel gaat het wel de goeie kant op. Nu sportief nogquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Die ¤55.000,- is kassa. Heb je je salarissen voor een jaar er ook weer uit,
Een startbudget van ¤275.000 voor transfers is een budget waar ik alleen maar van droom als ik weer eens begin met een lower league team. En die salarissen, damn wat veelquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, zit nu ook ruim onder het budget qua salarissen. Dus dat gaat goed. Alleen Moose, en Motta verdienen "veel" , Moose 4000 per maand, en Motta 10.500. Daarna komen wat spelers met 1000, 2000 per maand. Rest van de selectie zit op 850 per maand. Financieel gaat het wel de goeie kant op. Nu sportief nog![]()
6500 per weekquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Een startbudget van ¤275.000 voor transfers is een budget waar ik alleen maar van droom als ik weer eens begin met een lower league team. En die salarissen, damn wat veel.
Ik heb nu (2e seizoen) door een "grote" transfer (¤750.000 voor mijn spits) een budget van ongeveer ¤600.000, dit was (¤125.000 voor de verkoop). Mijn totale wagebudget is ¤6500 per week :\. Mijn totale begroting is ¤1.2 miljoen op jaarbasis
. En ik kom structureel ¤450.000 te kort op jaarbasis (wat ik dus moet aanvullen met transferinkomsten)
Voor scouting zou ik vooral kijken naar de jeugdspelers van de grote clubs. En kijken wat er aan vrije transfers rondloopt. Daar zitten vaak wat redelijke spelers bij. Maar bij een kleine club kost het zoeken naar die goede middelmatige spits gewoon meer tijd als bij een grote club. Het is daarnaast nog een uitdaging om je elftal een beetje bij elkaar te houden na een goed seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |