iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:38 schreef Roolio het volgende:
Bij de fipo's onderscheiden de mannen zich van de jongens!
zolang het maar offtopic is, dan is alles goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:56 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dus nu moet ik posts met inhoud gaan posten enzo?![]()
Voor jouw maken we een uitzondering ivm je incabiliteitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:56 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dus nu moet ik posts met inhoud gaan posten enzo?![]()
dohquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:11 schreef Buccola het volgende:
Jaaaaaaah hét Superman logo zit er weer bij![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:18 schreef Wendigo het volgende:
oeh op staat klaar met het superman tekentje zodat bepaalde figuren het makkelijk kunnen vinden
kusje van yashaaa zou beter zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 01:22 schreef hipkiller het volgende:
dank u skive![]()
* hipkiller geeft skive een kusje
lekkere invaller heeft Yashaaaa dan geregeldquote:Op zondag 29 mei 2005 02:07 schreef hipkiller het volgende:
[..]
die is er nu ff niet, dus met mij moet je het maar doen![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef iefow het volgende:
hmpf ga je paar dagen in de zon liggen en werken moet je weer een hele avond vrijhouden om al dat gechitchat te gaan lezen....Haaaiiiiiiii
Glines zijn hip, ik ga die ook ff eentje fixxen
helemaal mee eens, ik deed het op eigen initiatiefquote:Op zondag 29 mei 2005 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik regel helemaal nix!!
Moet je in #vaffanculo Skive uitleggen dat je een herstart van het spel wiltquote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef iefow het volgende:
Glines zijn hip, ik ga die ook ff eentje fixxen
wie wat waar waarom????quote:Op maandag 30 mei 2005 00:50 schreef Buccola het volgende:
[..]
Moet je in #vaffanculo Skive uitleggen dat je een herstart van het spel wilt![]()
Laats werd ik geglined door Teckna toen ik jouw vertelde waarom ik daarvoor gekilled werd in #vaffanculo...quote:
Ik ben Paultje...quote:
Jeps dat ben ikquote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben Paultje...
Jij bent Buccolaapje toch?![]()
Aangenaam kennis te maken. Ga nu maar weer werken op je stage![]()
Tja, ik zou gewoon keihard zwoegen op m'n stage ...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:23 schreef Buccola het volgende:
[..]
Jeps dat ben ik![]()
werken op je stage....denkie zelf?![]()
Misschien dat ik dan toch wel ga spelenquote:
ken jij dat woord nog wel....spelen?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan toch wel ga spelen
Ik mag gewoon nog 6 maanden blijven....zijn wel tevreden over mequote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef Tomasso het volgende:
Tja, ik zou gewoon keihard zwoegen op m'n stage ...![]()
Wis jij elke dag je logs en je Internetgeschiedenis?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:05 schreef Buccola het volgende:
[..]
Ik mag gewoon nog 6 maanden blijven....zijn wel tevreden over me![]()
Slim héquote:Op maandag 30 mei 2005 10:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wis jij elke dag je logs en je Internetgeschiedenis?
Oh, vandaar![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:05 schreef Buccola het volgende:
[..]
Ik mag gewoon nog 6 maanden blijven....zijn wel tevreden over me![]()
Ey tinkiequote:Op maandag 30 mei 2005 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aku! Woeiiii!
Kwam net klant (reisbureau) langs....dan weet je het welquote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef skive het volgende:
stage zuigt aars... ik hoef niet meer naar school xD
alleen maar chillen en reggen... en iemand laten klikken voor mij
* skive aait Tomasso
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:07 schreef Buccola het volgende:
[..]
Kwam net klant (reisbureau) langs....dan weet je het wel![]()
![]()
[15:01] <+Skive> Teckna, Wat vind je nou van buccolaquote:
Kom eens met iets nieuws ofzoquote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef skive het volgende:
[..]
ik heb een uitspraak van Teckna ontlokt
hij zei:
"buccola is heaumeaux![]()
"
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:33 schreef skive het volgende:
[..]
hej je d'r telefoon nummer ?
of heb je d'r gelijk geneuckt
Teckna die over Gayism praat...dan zou die zelf een G-Line moeten krijgen natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef skive het volgende:
[..]
[15:01] <+Skive> Teckna, Wat vind je nou van buccola
[15:06] <+Teckna> Wie?
[15:06] <+Skive> Buccola
[15:06] <+Teckna> Ow die heaumeaux
[15:06] <+Teckna> die verdient eigenlijk een G-Line wegens Gayism
pwnt
ik en verzinnen ik heb de creativiteit van een kapotte lampekapquote:Op maandag 30 mei 2005 16:10 schreef Buccola het volgende:
[..]
Teckna die over Gayism praat...dan zou die zelf een G-Line moeten krijgen natuurlijk![]()
maarre....leuk verzonnen Skijf![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:11 schreef skive het volgende:
[..]
ik en verzinnen ik heb de creativiteit van een kapotte lampekap![]()
Goed door dat ik het ben schat. Ik kreeg toevallig net een afwijzingsmailtjequote:Op maandag 30 mei 2005 13:28 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Ey tinkie
werd tijd dat je ook eens langs kwam hiero
Kamertje gevonden ?
Moet daar nou meteen zo sip bij gekeken worden? Ik ben een Omertaspeelster van het eerste uurquote:
Hmm doorzoeken dus :p of vraag de grote omerta gezelschap.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed door dat ik het ben schat. Ik kreeg toevallig net een afwijzingsmailtje
Och ik slijm gewoon goed bij sommige crewledenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet daar nou meteen zo sip bij gekeken worden? Ik ben een Omertaspeelster van het eerste uurEn een dinnetje van onze geliefde Wendigo.
Goed idee! Iemand die een kamer in Groningen weet voor een lief, gezellig meisje van 19?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:24 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Hmm doorzoeken dus :p of vraag de grote omerta gezelschap.
[..]
Och ik slijm gewoon goed bij sommige crewleden
Samen met zwacke en raab de 4 musketiers :p
Hahaha, goed geïntregeerd zie ik!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeps, sorry voor het slowchatterige karakter van mijn post(s)![]()
EEN. In het echt ben ik het dinnetje van een andere, vrij bekende Omerta-erquote:Op maandag 30 mei 2005 21:58 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hahaha, goed geïntregeerd zie ik!Dit topic is alleen maar slowchat!
Maar een dinnetje of DE dinnetje?
HET ja, HET
Je werkt ze in alfabet af?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
EEN. In het echt ben ik het dinnetje van een andere, vrij bekende Omerta-er(idd,
is mijn favoriete smiley)
Welk deel van EEN dinnetje snapte je niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:32 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat je pas bij de A van Arutha bent!![]()
Sorry..![]()
Daar hebbie een uiterst belangrijk puntje Dafanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaFan het volgende:
Deze slowchat is waardeloos zonder PICS.
goed puntquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaFan het volgende:
Deze slowchat is waardeloos zonder PICS.
dit heet nou fal0r gedrag vind je niet f0rgiven?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:03 schreef Vampz het volgende:
#agmina!! lijpe shit omfg woooooooooooowowowo ziek bambmambambmambmambmambambbam!!
DEMETER PAULTJUUUUUUUHHHHH DRIMACUS AGRESSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Ik kom er niet meer inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:03 schreef Vampz het volgende:
#agmina!! lijpe shit omfg woooooooooooowowowo ziek bambmambambmambmambmambambbam!!
DEMETER PAULTJUUUUUUUHHHHH DRIMACUS AGRESSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Idd...quote:
Ook ik hang weer de stage slet uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:27 schreef the.big.ticket het volgende:
Vandaag hang ik weer de stageslet uit.
Koffie?![]()
In .nl blijf ik tot het bittere eindequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Wendigo het volgende:
Om ff ontopic te praten
Hoe staat het ervoor in de deathmatch ?
Iemand die ook nog meedoet ...
Lepeltje?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:37 schreef Buccola het volgende:
[..]
Ook ik hang weer de stage slet uit.![]()
Lekker hoor die koffie....koekje er bij?![]()
Ja ik doe wel mee, maar ik weet niet of ik nog leef. Heb al paar dagen niet meer ingelogd. Te druk aan het rosenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Wendigo het volgende:
Om ff ontopic te praten
Hoe staat het ervoor in de deathmatch ?
Iemand die ook nog meedoet ...
Je laat wel blijken dat je nieuw bent héquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is je ingame?
ben druk aan het fokken, bushtarionen, binnenkort komt daar Omerta bij, geenstijlen en ik hou de f5 knop in op nu.nl.....quote:
Euhm... sorry ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef Buccola het volgende:
[..]
Je laat wel blijken dat je nieuw bent hé![]()
Ik heb even gekeken. Ik leef nog. Iemand heeft een auto van me gejat.quote:
Ga eens wat?quote:
Meer dingen die ik moet weten naast het niet vragen naar ingames? (wees gerust, ik ga niemand omleggen. Ik MAG niet eens killen)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:51 schreef Buccola het volgende:
[..]
hoef je geen sorry voor te zeggen hoor...
beginners foutje....hebben we allemaal gehad...
![]()
Van wie niet? Ik heb geen familie hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meer dingen die ik moet weten naast het niet vragen naar ingames? (wees gerust, ik ga niemand omleggen. Ik MAG niet eens killen)
Van mn semi-adminachtige status (ofzo) niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:55 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Van wie niet? Ik heb geen familie hoor.![]()
ghehe mooi verwoordquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:00 schreef the.big.ticket het volgende:
Ontopic praten hier staat gelijk aan scripten in Omerta.
Het mag niet maar we doen het af en toe toch![]()
quote:
He las ergens dat je op zoek bent naar een kamer......, werk zelf in groningenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welk deel van EEN dinnetje snapte je niet?En ik mag van Arutha niet zeggen wie het wel is haha.
He spamhoofd, verkeerde topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef Hierisieweer het volgende:
[..]
He las ergens dat je op zoek bent naar een kamer......, werk zelf in groningenen weet wel aantal adressen, maar belangrijk... Prijsklasse, m2, met of zonder medebewoners etc..... laat maar weten en ik heb wel een aantal adressen voor je.
![]()
Alsof ik een account hebquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef Hierisieweer het volgende:
eh, hallo "fokkers", heb geen bedrijf aan huis ofzo....... en anders maar geen kamer........
ps. dafan heb ook niet op jou gereageerd....(zeker zelf zo'n bar spammer op Omerta???)
ah nu je toch bezig bent, ik zocht een kamertje op de Grote Markt, tussen de 200 en 300 euro, groot genoeg om mijn kont te keren en medebewoners breng ik zelf wel mee. Ook ben ik gehecht aan mijn nachtelijke rust, dus kan je verzekeren dat het een rustige buurt is in de nachtelijke uurtjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef Hierisieweer het volgende:
[..]
He las ergens dat je op zoek bent naar een kamer......, werk zelf in groningenen weet wel aantal adressen, maar belangrijk... Prijsklasse, m2, met of zonder medebewoners etc..... laat maar weten en ik heb wel een aantal adressen voor je.
![]()
Idd, ranken met al die kutstudenten die lopen te brallen is ook niet te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:59 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
Ook ben ik gehecht aan mijn nachtelijke rust, dus kan je verzekeren dat het een rustige buurt is in de nachtelijke uurtjes?
Als je gehecht bent aan je rust, dan moet jequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:59 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
ah nu je toch bezig bent, ik zocht een kamertje op de Grote Markt, tussen de 200 en 300 euro, groot genoeg om mijn kont te keren en medebewoners breng ik zelf wel mee. Ook ben ik gehecht aan mijn nachtelijke rust, dus kan je verzekeren dat het een rustige buurt is in de nachtelijke uurtjes?
Bij voorbaat dank
Nana - Darkmanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Je gaat toch niet serieus menen dat DarkmannetjeX hier ook is he?
![]()
Die staan toch al op jouw netvlies. Ik bedoelde pics van Tinkerbellquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
dafan waar blijven de pics dan
Nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:57 schreef Wendigo het volgende:
Ingame is tinkerbell daar al eens geprobeerd ?
Ik help alleen quasie-noobs..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:07 schreef Hierisieweer het volgende:
Maar eh weet ben er zelf ook debet aan, back2basic OMERTA........
Wie wil mij aub helpen in 2.2 ben in deadmatch nu ook weer vermoord, en daarvoor 4x op 2.1 duh.... heb ook welteverstaan 1 dag in een fam. gezeten Hakkuhbar (ja lekker stuiteren)...
Dus wie wil semi-noob helpen???
Je begon leuk....maar dit kan écht niet héquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:07 schreef Hierisieweer het volgende:
Maar eh weet ben er zelf ook debet aan, back2basic OMERTA........
mag ik ook doodquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:59 schreef Tomasso het volgende:
Idee: Laten we dit Pazzesco overhoop schieten, en dan vooral Grazia, loesje en Spijkerrrrrrrrrrrrrrrr (hoeveel r-en die staphorst hooligan ook maar heeft)
Goed idee toch wel?
Nee Skive, jij niet, jij bent tofquote:
Dat ben ik echt wel DaFan...quote:
Wat ben jij lievig voor skivequote:
koalah, stom beestquote:
Werelds idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:59 schreef Tomasso het volgende:
Idee: Laten we dit Pazzesco overhoop schieten, en dan vooral Grazia, loesje en Spijkerrrrrrrrrrrrrrrr (hoeveel r-en die staphorst hooligan ook maar heeft)
Goed idee toch wel?
Heb jij btw enig idee wie die Grazia is? Irriteer me mateloos aan haar...quote:
Eerst pics, dan pas je oordeel klaarhebben Paultjequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb jij btw enig idee wie die Grazia is? Irriteer me mateloos aan haar...
Ze zegt dat ze 30 is...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Eerst pics, dan pas je oordeel klaarhebben Paultje![]()
Wie is et dan? Ze zegt dat ze zowat iedereen kent enzo :/quote:
Skive is een aapquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef skive het volgende:
bejaard is nog niet dood \o/
Hmm, iemand is mij al voor geweest.quote:User: Whitetiger | Add to your friends list / /
Rank: Associate
Honour points: 20
Status Dead
Volgens mij ben je een beetje gekquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:53 schreef skive het volgende:
[..]
niet volgens paultje ben ik tov en volgens DaFan liev
als JIJ dat kan bewijzen dmv een certificaat ofzo dan ben ik gekquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:59 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje gek![]()
I rest my casequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:00 schreef skive het volgende:
[..]
als JIJ dat kan bewijzen dmv een certificaat ofzo dan ben ik gek![]()
haha xDquote:Op woensdag 1 juni 2005 07:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
koalah, stom beest.
Nee hoor, koalah = tof xD.
* Tomasso geeft koalah een bamboestok zodat koalah die kan opeten in z'n boomhut.
Ken er verder niet....weet alleen dat ik er gekilled heb in eerste .nlquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie is et dan? Ze zegt dat ze zowat iedereen kent enzo :/
Ze zei tegen mij dat ze de vrouw van DE ouwe is, dat ze dertig is etc, maar ze is 26, dus er klopt zoiezo al geen ene flikker van d'r verhaalquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:36 schreef Buccola het volgende:
[..]
Ken er verder niet....weet alleen dat ik er gekilled heb in eerste .nl![]()
ey homo dat was mijn nickquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:01 schreef skive het volgende:
[..]
Dat ben ik echt wel DaFan...
IP heeft deze e-mail aangevraagd,
Log in op www.barafranca.nl met de volgende gegevens.
Gebruikersnaam: Dafanfan
Wachtwoord: nemlXnVL
The Omerta Crew
![]()
[..]
Wat ben jij lievig voor skive![]()
* skive aait paultje nog maar een keer
Omdat ik niet laat op was?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:16 schreef Vampz het volgende:
[..]
haha xD
zieke shit
owja paultje waarom ben je in godsnaam zo vroeg op?
zo is dat!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:43 schreef jorryt het volgende:
tuurlijk wel, want vroeg en laat zijn onbepaald dus kan ik iets anders verstaan onder laat dan dat jij onder laat kan verstaan
Voor koalahs wel jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:49 schreef Vampz het volgende:
[..]
zo is dat!
je kan ook laat op staan als het nog vroeg is, ligt er maar net aan hoe vroeg het is. En andersom ook, je kan vroeg op staan als het laat is, ligt eraan hoe laat het is en welk jaargetij.... toch?![]()
Awwwwwwwwquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:17 schreef Vampz het volgende:
Zeg Paultje,
...hihi zeg uuuuh..... wil je mijn vriendje zijn hihi![]()
![]()
*vlinders voelt*
* skive aait sgopt Paultjequote:Op woensdag 1 juni 2005 18:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Awwwwwwww
wat liev
* Tomasso aait koalah.
Jouw vriendje wil ik altijd wel zijn hoor![]()
.
Nee, ik kan er meerdere tegelijk hebben xDquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:52 schreef skive het volgende:
[..]
* skive] aait sgopt Paultje[/me]
vieze vreemdgaander![]()
[me=skive aait Yasha![]()
![]()
NIETUSquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik kan er meerdere tegelijk hebben xD
Heb jou nog niet in me verzameling geloof ik ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:55 schreef Wendigo het volgende:
wie heb jij niet gekilled ?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef Gabez het volgende:
ik verhuur yasha niet
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
sorry skive ik mag niet zon soort relatie met je hebben..
mits je me huurt.. maar daarvoor moet je bij gabez zijn
Ze zijn boos dat je Yasha niet verhuurd denk ik ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 03:15 schreef Gabez het volgende:
wat is het hier stil, zijn jullie allemaal dood ofzo ? najah slapen dan maar![]()
![]()
Buccolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapquote:
Paultjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoerrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Buccolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Paultje/Tomasso - 15.00 NL tijd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef Buccola het volgende:
Omerta Noon = 10 uur NL tijd, we gaan een pooltje houden![]()
Buccola - 14.00 NL Tijd
OT loopt juist 2 uur achter, dus Omerta noon = 14.00 NL tijdquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef Buccola het volgende:
Omerta Noon = 10 uur NL tijd, we gaan een pooltje houden![]()
Buccola - 14.00 NL Tijd
Moraalridderquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
OT loopt juist 2 uur achter, dus Omerta noon = 14.00 NL tijd![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:18 schreef skive het volgende:
al die kut koalah's afschieten... laten uitsterven die handel
Roel, je 2500post kloonquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:01 schreef Roolio het volgende:
Is het al begonnen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:55 schreef hipkiller het volgende:
m0ri geile gothic![]()
reageer eens jij vieze mee lezer![]()
hij is te schuw om te reagerenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:56 schreef skive het volgende:
m0ri sletje ook hier xD
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
quote:Op zondag 5 juni 2005 07:30 schreef Gabez het volgende:
ik ga slapen, truste.....
dat kanquote:Op zondag 5 juni 2005 18:34 schreef skive het volgende:
ranken is voor aapen en koalah's
* skive aait paultje
Ranken? Wat is dat? Voor welk spel danquote:
Strettoooooohoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 5 juni 2005 18:21 schreef Stretto het volgende:
Verveelt dat kansloze geblaat hier nou nooit?
jongen bamboe is op, paardenbloem het isquote:Op zondag 5 juni 2005 19:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ranken? Wat is dat? Voor welk spel dan![]()
* Tomasso geeft koalah een bamboestok
* Tomasso geeft koalah een paardebloemquote:
GATTIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op zondag 5 juni 2005 22:34 schreef m0ri het volgende:
Have no fear, de lelijkste, mismaaktste kutg0thic ooit is here.
kusje![]()
Iets klopt er niet aan die zinquote:Op zondag 5 juni 2005 22:34 schreef m0ri het volgende:
kusje![]()
m0ri !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:34 schreef m0ri het volgende:
kusje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |