Van mn semi-adminachtige status (ofzo) niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:55 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Van wie niet? Ik heb geen familie hoor.![]()
ghehe mooi verwoordquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:00 schreef the.big.ticket het volgende:
Ontopic praten hier staat gelijk aan scripten in Omerta.
Het mag niet maar we doen het af en toe toch![]()
quote:
He las ergens dat je op zoek bent naar een kamer......, werk zelf in groningenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welk deel van EEN dinnetje snapte je niet?En ik mag van Arutha niet zeggen wie het wel is haha.
He spamhoofd, verkeerde topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef Hierisieweer het volgende:
[..]
He las ergens dat je op zoek bent naar een kamer......, werk zelf in groningenen weet wel aantal adressen, maar belangrijk... Prijsklasse, m2, met of zonder medebewoners etc..... laat maar weten en ik heb wel een aantal adressen voor je.
![]()
Alsof ik een account hebquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef Hierisieweer het volgende:
eh, hallo "fokkers", heb geen bedrijf aan huis ofzo....... en anders maar geen kamer........
ps. dafan heb ook niet op jou gereageerd....(zeker zelf zo'n bar spammer op Omerta???)
ah nu je toch bezig bent, ik zocht een kamertje op de Grote Markt, tussen de 200 en 300 euro, groot genoeg om mijn kont te keren en medebewoners breng ik zelf wel mee. Ook ben ik gehecht aan mijn nachtelijke rust, dus kan je verzekeren dat het een rustige buurt is in de nachtelijke uurtjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef Hierisieweer het volgende:
[..]
He las ergens dat je op zoek bent naar een kamer......, werk zelf in groningenen weet wel aantal adressen, maar belangrijk... Prijsklasse, m2, met of zonder medebewoners etc..... laat maar weten en ik heb wel een aantal adressen voor je.
![]()
Idd, ranken met al die kutstudenten die lopen te brallen is ook niet te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:59 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
Ook ben ik gehecht aan mijn nachtelijke rust, dus kan je verzekeren dat het een rustige buurt is in de nachtelijke uurtjes?
Als je gehecht bent aan je rust, dan moet jequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:59 schreef DarkmanXXX het volgende:
[..]
ah nu je toch bezig bent, ik zocht een kamertje op de Grote Markt, tussen de 200 en 300 euro, groot genoeg om mijn kont te keren en medebewoners breng ik zelf wel mee. Ook ben ik gehecht aan mijn nachtelijke rust, dus kan je verzekeren dat het een rustige buurt is in de nachtelijke uurtjes?
Bij voorbaat dank
Nana - Darkmanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Je gaat toch niet serieus menen dat DarkmannetjeX hier ook is he?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |