Die staan toch al op jouw netvlies. Ik bedoelde pics van Tinkerbellquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
dafan waar blijven de pics dan
Nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:57 schreef Wendigo het volgende:
Ingame is tinkerbell daar al eens geprobeerd ?
Ik help alleen quasie-noobs..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:07 schreef Hierisieweer het volgende:
Maar eh weet ben er zelf ook debet aan, back2basic OMERTA........
Wie wil mij aub helpen in 2.2 ben in deadmatch nu ook weer vermoord, en daarvoor 4x op 2.1 duh.... heb ook welteverstaan 1 dag in een fam. gezeten Hakkuhbar (ja lekker stuiteren)...
Dus wie wil semi-noob helpen???
Je begon leuk....maar dit kan écht niet héquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:07 schreef Hierisieweer het volgende:
Maar eh weet ben er zelf ook debet aan, back2basic OMERTA........
mag ik ook doodquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:59 schreef Tomasso het volgende:
Idee: Laten we dit Pazzesco overhoop schieten, en dan vooral Grazia, loesje en Spijkerrrrrrrrrrrrrrrr (hoeveel r-en die staphorst hooligan ook maar heeft)
Goed idee toch wel?
Nee Skive, jij niet, jij bent tofquote:
Dat ben ik echt wel DaFan...quote:
Wat ben jij lievig voor skivequote:
koalah, stom beestquote:
Werelds idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:59 schreef Tomasso het volgende:
Idee: Laten we dit Pazzesco overhoop schieten, en dan vooral Grazia, loesje en Spijkerrrrrrrrrrrrrrrr (hoeveel r-en die staphorst hooligan ook maar heeft)
Goed idee toch wel?
Heb jij btw enig idee wie die Grazia is? Irriteer me mateloos aan haar...quote:
Eerst pics, dan pas je oordeel klaarhebben Paultjequote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb jij btw enig idee wie die Grazia is? Irriteer me mateloos aan haar...
Ze zegt dat ze 30 is...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Eerst pics, dan pas je oordeel klaarhebben Paultje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |