goed puntquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaFan het volgende:
Deze slowchat is waardeloos zonder PICS.
dit heet nou fal0r gedrag vind je niet f0rgiven?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:03 schreef Vampz het volgende:
#agmina!! lijpe shit omfg woooooooooooowowowo ziek bambmambambmambmambmambambbam!!
DEMETER PAULTJUUUUUUUHHHHH DRIMACUS AGRESSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Ik kom er niet meer inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:03 schreef Vampz het volgende:
#agmina!! lijpe shit omfg woooooooooooowowowo ziek bambmambambmambmambmambambbam!!
DEMETER PAULTJUUUUUUUHHHHH DRIMACUS AGRESSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Idd...quote:
Ook ik hang weer de stage slet uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:27 schreef the.big.ticket het volgende:
Vandaag hang ik weer de stageslet uit.
Koffie?![]()
In .nl blijf ik tot het bittere eindequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Wendigo het volgende:
Om ff ontopic te praten
Hoe staat het ervoor in de deathmatch ?
Iemand die ook nog meedoet ...
Lepeltje?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:37 schreef Buccola het volgende:
[..]
Ook ik hang weer de stage slet uit.![]()
Lekker hoor die koffie....koekje er bij?![]()
Ja ik doe wel mee, maar ik weet niet of ik nog leef. Heb al paar dagen niet meer ingelogd. Te druk aan het rosenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef Wendigo het volgende:
Om ff ontopic te praten
Hoe staat het ervoor in de deathmatch ?
Iemand die ook nog meedoet ...
Je laat wel blijken dat je nieuw bent héquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is je ingame?
ben druk aan het fokken, bushtarionen, binnenkort komt daar Omerta bij, geenstijlen en ik hou de f5 knop in op nu.nl.....quote:
Euhm... sorry ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef Buccola het volgende:
[..]
Je laat wel blijken dat je nieuw bent hé![]()
Ik heb even gekeken. Ik leef nog. Iemand heeft een auto van me gejat.quote:
Ga eens wat?quote:
Meer dingen die ik moet weten naast het niet vragen naar ingames? (wees gerust, ik ga niemand omleggen. Ik MAG niet eens killen)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:51 schreef Buccola het volgende:
[..]
hoef je geen sorry voor te zeggen hoor...
beginners foutje....hebben we allemaal gehad...
![]()
Van wie niet? Ik heb geen familie hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meer dingen die ik moet weten naast het niet vragen naar ingames? (wees gerust, ik ga niemand omleggen. Ik MAG niet eens killen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |