iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:38 schreef Roolio het volgende:
Bij de fipo's onderscheiden de mannen zich van de jongens!
zolang het maar offtopic is, dan is alles goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:56 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dus nu moet ik posts met inhoud gaan posten enzo?![]()
Voor jouw maken we een uitzondering ivm je incabiliteitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:56 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dus nu moet ik posts met inhoud gaan posten enzo?![]()
dohquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:11 schreef Buccola het volgende:
Jaaaaaaah hét Superman logo zit er weer bij![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:18 schreef Wendigo het volgende:
oeh op staat klaar met het superman tekentje zodat bepaalde figuren het makkelijk kunnen vinden
kusje van yashaaa zou beter zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 01:22 schreef hipkiller het volgende:
dank u skive![]()
* hipkiller geeft skive een kusje
lekkere invaller heeft Yashaaaa dan geregeldquote:Op zondag 29 mei 2005 02:07 schreef hipkiller het volgende:
[..]
die is er nu ff niet, dus met mij moet je het maar doen![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef iefow het volgende:
hmpf ga je paar dagen in de zon liggen en werken moet je weer een hele avond vrijhouden om al dat gechitchat te gaan lezen....Haaaiiiiiiii
Glines zijn hip, ik ga die ook ff eentje fixxen
helemaal mee eens, ik deed het op eigen initiatiefquote:Op zondag 29 mei 2005 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik regel helemaal nix!!
Moet je in #vaffanculo Skive uitleggen dat je een herstart van het spel wiltquote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef iefow het volgende:
Glines zijn hip, ik ga die ook ff eentje fixxen
wie wat waar waarom????quote:Op maandag 30 mei 2005 00:50 schreef Buccola het volgende:
[..]
Moet je in #vaffanculo Skive uitleggen dat je een herstart van het spel wilt![]()
Laats werd ik geglined door Teckna toen ik jouw vertelde waarom ik daarvoor gekilled werd in #vaffanculo...quote:
Ik ben Paultje...quote:
Jeps dat ben ikquote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben Paultje...
Jij bent Buccolaapje toch?![]()
Aangenaam kennis te maken. Ga nu maar weer werken op je stage![]()
Tja, ik zou gewoon keihard zwoegen op m'n stage ...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:23 schreef Buccola het volgende:
[..]
Jeps dat ben ik![]()
werken op je stage....denkie zelf?![]()
Misschien dat ik dan toch wel ga spelenquote:
ken jij dat woord nog wel....spelen?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan toch wel ga spelen
Ik mag gewoon nog 6 maanden blijven....zijn wel tevreden over mequote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef Tomasso het volgende:
Tja, ik zou gewoon keihard zwoegen op m'n stage ...![]()
Wis jij elke dag je logs en je Internetgeschiedenis?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:05 schreef Buccola het volgende:
[..]
Ik mag gewoon nog 6 maanden blijven....zijn wel tevreden over me![]()
Slim héquote:Op maandag 30 mei 2005 10:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wis jij elke dag je logs en je Internetgeschiedenis?
Oh, vandaar![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:05 schreef Buccola het volgende:
[..]
Ik mag gewoon nog 6 maanden blijven....zijn wel tevreden over me![]()
Ey tinkiequote:Op maandag 30 mei 2005 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aku! Woeiiii!
Kwam net klant (reisbureau) langs....dan weet je het welquote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef skive het volgende:
stage zuigt aars... ik hoef niet meer naar school xD
alleen maar chillen en reggen... en iemand laten klikken voor mij
* skive aait Tomasso
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:07 schreef Buccola het volgende:
[..]
Kwam net klant (reisbureau) langs....dan weet je het wel![]()
![]()
[15:01] <+Skive> Teckna, Wat vind je nou van buccolaquote:
Kom eens met iets nieuws ofzoquote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef skive het volgende:
[..]
ik heb een uitspraak van Teckna ontlokt
hij zei:
"buccola is heaumeaux![]()
"
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:33 schreef skive het volgende:
[..]
hej je d'r telefoon nummer ?
of heb je d'r gelijk geneuckt
Teckna die over Gayism praat...dan zou die zelf een G-Line moeten krijgen natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef skive het volgende:
[..]
[15:01] <+Skive> Teckna, Wat vind je nou van buccola
[15:06] <+Teckna> Wie?
[15:06] <+Skive> Buccola
[15:06] <+Teckna> Ow die heaumeaux
[15:06] <+Teckna> die verdient eigenlijk een G-Line wegens Gayism
pwnt
ik en verzinnen ik heb de creativiteit van een kapotte lampekapquote:Op maandag 30 mei 2005 16:10 schreef Buccola het volgende:
[..]
Teckna die over Gayism praat...dan zou die zelf een G-Line moeten krijgen natuurlijk![]()
maarre....leuk verzonnen Skijf![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:11 schreef skive het volgende:
[..]
ik en verzinnen ik heb de creativiteit van een kapotte lampekap![]()
Goed door dat ik het ben schat. Ik kreeg toevallig net een afwijzingsmailtjequote:Op maandag 30 mei 2005 13:28 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Ey tinkie
werd tijd dat je ook eens langs kwam hiero
Kamertje gevonden ?
Moet daar nou meteen zo sip bij gekeken worden? Ik ben een Omertaspeelster van het eerste uurquote:
Hmm doorzoeken dus :p of vraag de grote omerta gezelschap.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed door dat ik het ben schat. Ik kreeg toevallig net een afwijzingsmailtje
Och ik slijm gewoon goed bij sommige crewledenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet daar nou meteen zo sip bij gekeken worden? Ik ben een Omertaspeelster van het eerste uurEn een dinnetje van onze geliefde Wendigo.
Goed idee! Iemand die een kamer in Groningen weet voor een lief, gezellig meisje van 19?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:24 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Hmm doorzoeken dus :p of vraag de grote omerta gezelschap.
[..]
Och ik slijm gewoon goed bij sommige crewleden
Samen met zwacke en raab de 4 musketiers :p
Hahaha, goed geïntregeerd zie ik!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeps, sorry voor het slowchatterige karakter van mijn post(s)![]()
EEN. In het echt ben ik het dinnetje van een andere, vrij bekende Omerta-erquote:Op maandag 30 mei 2005 21:58 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hahaha, goed geïntregeerd zie ik!Dit topic is alleen maar slowchat!
Maar een dinnetje of DE dinnetje?
HET ja, HET
Je werkt ze in alfabet af?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
EEN. In het echt ben ik het dinnetje van een andere, vrij bekende Omerta-er(idd,
is mijn favoriete smiley)
Welk deel van EEN dinnetje snapte je niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:32 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat je pas bij de A van Arutha bent!![]()
Sorry..![]()
Daar hebbie een uiterst belangrijk puntje Dafanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaFan het volgende:
Deze slowchat is waardeloos zonder PICS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |