abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 22:34:22 #201
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27466512
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Mijn vraag is waar en hoe Lucida het heeft opgelopen. Na 3 pagina's van gezever moet het nu eindelijk eens tijd worden voor echte recapitulatie! Op een waardige manier uiteraard. Ik wil nu eindelijk eens alle troeven op tafel zien, Aaahikwordgek zal er ook aan moeten geloven bij zijn 25.000ste post. Het weblogje van sjun is wel leuk, maar je 'huisgenoten' cequ 'kennissen' beschuldigen van hetzelfde verschrikkelijke wollige stugge taalgebruik past niet in dit topic.
Jij zult er ook ooit aan moeten geloven, nerdje. Jij maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met je onbewezen aannames.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:34:48 #202
85889 lucida
équilibre
pi_27466527
Kan iemand Yvonne even mailen? Ik moet zo meteen weer 'afhaken' en mijn trouwe viervoeter uitlaten.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_27466559
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:23 schreef lucida het volgende:

ik kan namelijk alleen namens mezelf spreken.
Ach, anders ben je ook niet te beroerd om namens sjun te spreken. Dus vertel eens over de klonenkaravaan van sjun.
quote:
Voor het overige zou een antwoord op jouw vraag niets meer opleveren dan al bekend is. Maar geef eens eindelijk een antwoord op mijn vraag wie maakt geen gebruik van klonen?

En dan wil ik natuurlijk niet de naam Lucida horen, want van hem weten we het nu wel!...
Oh, je bedoelt die veren die je jezelf met Nathalitia in de reet stak? Om van ABBA maar te zwijgen? En Ruijmgaart, waar je lollig mee kon doen?
En dan zijn aryan8, Klompendanser, Omara, Bela en nog een paar allemaal klonen van sjun geweest?
Die nu op zijn weblogje zit te mokken over Ryan3? Als je dat logje bekijkt is het toch werkelijk pathetisch te noemen hoeveel energie sjun erin steekt om allerlei ouwe linkjes naar de #filosofie-relletjes op te duikelen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 29 mei 2005 @ 22:45:11 #204
85889 lucida
équilibre
pi_27466924
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ach, anders ben je ook niet te beroerd om namens sjun te spreken. Dus vertel eens over de klonenkaravaan van sjun.
[..]

Oh, je bedoelt die veren die je jezelf met Nathalitia in de reet stak? Om van ABBA maar te zwijgen?
Je bent onverbeterlijk en wat jouw klonenfobie betreft: I coulden't care less! Meldt je aan als fokcrewmember met als taak het traceren en opneuzen van klonen. Lijkt me echt een uitgelezen bezigheid voor jou. Als de Reichsarchivaris van Fok zeg maar!
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 22:47:30 #205
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27467020
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:57 schreef lucida het volgende:

[..]

Maar als jij vanwege jouw ge-rel als mod/user waarlijk tegengas krijgt, sta je wel meteen in de startblokken om zulke reacties te verwijderen, of het topic van een slotje te voorzien, of zelfs voor de betreffende user - die het waagt ongezouten kritiek te leveren op jouw regelmatig 'disfunctioneren' als mod/user - een ban aan te vragen.

En dan nog veinzen voor kritiek en reflectie van de eigen mening open te staan???

Sidekick ik heb jou nooit aangeraden geen sociaaldemocraat te zijn. Dat jij jouw politieke voorkeur niet onder stoelen of banken steekt valt aan je te prijzen. Maar omdat jij en anderen een (specifieke) politieke voorkeur hebben, wil dat nog niet zeggen dat alle mensen een politieke voorkeur hebben. Ik heb al eens vaker aangegeven niet bij een partij of politieke stroming te horen. Ik kies hiervoor omdat ik graag de illusie blijf koesteren boven de partijen te staan en niet gewrongen wil worden in en door de (ideologische) waan van de dag.

Ik heb gemerkt dat mij die houding, in een cultuur die door de hokjesgeest wordt geschraagd, niet altijd en overal in dank wordt afgenomen. Het verwijt luidt dan al gauw dat ik nergens bij zou willen horen, een Einzelgänger zou zijn. Als constatering kan ik me er nog wel wat bij voorstellen. Maar als het als verwijt wordt gebracht - onder het mom van 'als hij niet voor ons is, is hij tegen ons', dan verzet ik mij daar tegen, onverlet of het plagerig is bedoeld of niet. Deze kuddegeest van de sociale controle wordt mooi door Nietzsche verwoordt wanneer hij bij monde van Zarathoestra zegt:
[..]

Wanneer ik jouw redeneertrant m.b.t. bovenstaande 'ontboezeming' probeer te volgen, wat is dan jouw mening als sjun op gelijksoortige wijze (met onschuld cynisch dus) zou zeggen:
[..]

Behalve dat je - in morele zin - van mening kunt verschillen of het 'rellen' t.a.v. de Holocaust, vergeleken met het 'rellen' van een willekeurig ander 'lijdend voorwerp' van een totaal andere en schier onvergelijkbare orde is, kun je toch niet ontkennen dat er voor het overige weinig verschil is.

Toch wordt de een aan de schandpaal genageld, terwijl de ander met eenzelfde cynische insteek (alleen niet over de Holocaust) zichzelf op de borst mag slaan als iemand die de 'galgenhumor' er in weet te houden? Ik stel het nu misschien wat zwartgallig maar door de zaken zo scherp tegenover elkaar te stellen wordt soms een beter inzicht verkregen.

Ook jij zou eens wat vaker een stap terug moeten doen en je bezinnen welke onzuivere epistemologische vooronderstellingen ---
[..]

--- jouw perceptie van andere users vertekenen. Je kunt jouw vele misslagen in die context toch echt niet afdoen als slechts wat ge-rel - want niemand, ook jij niet, kan maar van alles zeggen zonder dat het gaat vervelen.
1 ding snap ik niet, lucida. Waarom geef je zo'n nerd nog zoveel tekst? Wil je hem redden? Je moet maar zo denken, hij heeft geen leven alleen maar fok. Dat is al zielig genoeg. Hij voelt zich nu iemand omdat die wat knopjes mag gebruiken en dan denkt die dat die echt belangrijk is. Pathetic.
Sta daar boven en je recap is al voor de helft opgemaakt.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:50:41 #206
85889 lucida
équilibre
pi_27467145
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

1 ding snap ik niet, lucida. Waarom geef je zo'n nerd nog zoveel tekst? Wil je hem redden? Je moet maar zo denken, hij heeft geen leven alleen maar fok. Dat is al zielig genoeg. Hij voelt zich nu iemand omdat die wat knopjes mag gebruiken en dan denkt die dat die echt belangrijk is. Pathetic.
Sta daar boven en je recap is al voor de helft opgemaakt.
Je dat is nog niet zo'n gekke suggestie.
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 29 mei 2005 @ 22:51:06 #207
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27467155
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jij zult er ook ooit aan moeten geloven, nerdje.
Ja, bij je 25.000ste post trek je de beerput open. Ik ben zo benieuwd dat ik die 200 kutposts van je best wil afwachten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27467157
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:45 schreef lucida het volgende:

[..]

Je bent onverbeterlijk en wat jouw klonenfobie betreft: I coulden't care less! Meldt je aan als fokcrewmember met als taak het traceren en opneuzen van klonen. Lijkt me echt een uitgelezen bezigheid voor jou. Als de Reichsarchivaris van Fok zeg maar!
Dat hoeft niet joh. Daar hebben ze bij Fok! een programmaatje voor. Dat kijkt naar IP-adressen. Vandaar die banverlenging voor sjun, weet je nog? Doorposten met klonen.
[offopic]Ik vind het wel sneu dat je je digitale vriendje moet missen. AahGek is toch maar een armzalig surrogaat, vind je ook niet?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_27467293
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

1 ding snap ik niet, lucida.
Volgens mij zijn er heel veel dingen die jij niet snapt. Sterker nog, ik vraag me wel eens af of er 1 ding is dat jij wel snapt.
Was jij niet van het brijante argument dat klonen juist bij Fok! horen? Onder het motto: hoe meer klonen, hoe meer argumenten?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 29 mei 2005 @ 22:58:59 #210
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27467402
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:55 schreef OllieA het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er heel veel dingen die jij niet snapt. Sterker nog, ik vraag me wel eens af of er 1 ding is dat jij wel snapt.
Was jij niet van het brijante argument dat klonen juist bij Fok! horen? Onder het motto: hoe meer klonen, hoe meer argumenten?
Nee, Aaahikwordgek is van de spectaculaire onthulling "OllieA = Ryan3". Dat als voorproefje van wat we kunnen verwachten bij zijn 25.000ste post.
pi_27467758
Spectaculair, inderdaad!
Ik lees trouwens in sjun's vagevuurtje:
quote:
Lucida en ik deden zoiets ook met de kloon Ruijmgaart om een typetje van een Amsterdamse kamper te presenteren.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 23:36:50 #212
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27468700
quote:

[..]

Jij hebt de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt, hondje.
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 23:38:28 #213
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27468753
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:00 schreef yvonne het volgende:
Oy!!!
Dit is a) een nachttopic
en b) ik ben WEER niet gemaild!
Jij mailt ook nooit, dus wat is je punt?
  zondag 29 mei 2005 @ 23:41:46 #214
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_27468857
De klok inslikken en die klepel in je reet steken is ook een optie...
*
*
*
pi_27469075
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jij hebt de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt, hondje.
Hier hangt je klepel:
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De reden dat klonen mogen bestaan op fok, is dat de argumenten tellen aangezien je toch nooit weet wie er achter een nickname zit. Er kwamen teveel argumenten en daarom moesten de klonen dood.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 23:52:58 #216
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27469163
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:49 schreef OllieA het volgende:

[..]

Hier hangt je klepel:
[..]
quote:

Was jij niet van het brijante argument dat klonen juist bij Fok! horen?
Waar schreef ik dat?
quote:
Onder het motto: hoe meer klonen, hoe meer argumenten?
Waar schreef ik dat motto?

M.a.w.: Jij snapt er niet zoveel van he? Bonzo of gewoon varkensoortjes van CS3?
pi_27469315
Wat snap jij niet aan de overeenkomst tussen:
- Er kwamen teveel argumenten en daarom moesten de klonen dood, en
- Hoe meer klonen, hoe meer argumenten

Of vind je dat ik je briljante post, die je zelf blijkbaar alweer vergeten was, uit mijn hoofd letterlijk moet kunnen citeren.

En dat schelden van je is echt een zwaktebod hoor.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 00:02:16 #218
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27469393
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:59 schreef OllieA het volgende:
Waar was dat mijn motto als zodanig?
quote:
Of vind je dat ik je briljante post, die je zelf blijkbaar alweer vergeten was, uit mijn hoofd letterlijk moet kunnen citeren.

Hear hear.

Ga nu je mandje maar in, je baasje ligt er al in...
pi_27469470
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
M.a.w.: Jij snapt er niet zoveel van he? Bonzo of gewoon varkensoortjes van CS3?
Dat uitgerekend jij dit moet zeggen is echt een goede grap. . Ik vond het altijd al grappig dat zo'n ongeletterde boer als jij achter dat vat van pretenties dat zich Sjun noemt aanloopt, maar dat je nu ook nog expliciet schampere opmerkingen gaat maken over het intelligentieniveau van anderen is echt de max. .
Wittgenstein
pi_27469488
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Waar was dat mijn motto als zodanig?
Diepe zucht.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 00:14:19 #221
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27469639
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:05 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Dat uitgerekend jij dit moet zeggen is echt een goede grap. . Ik vond het altijd al grappig dat zo'n ongeletterde boer als jij achter dat vat van pretenties dat zich Sjun noemt aanloopt, maar dat je nu ook nog expliciet schampere opmerkingen gaat maken over het intelligentieniveau van anderen is echt de max. .
En dat zegt een hork met de naam Koekepan?

Joh, met jou kun je echt lachen zeg! Jij weet niets van mijn intelligentie, dus jouw conclusies zijn minstens zeer voorbarig te noemen. Laat jij Ollie even uit, want hij staat al tegen je schenen te pissen.
  maandag 30 mei 2005 @ 00:37:53 #222
85889 lucida
équilibre
pi_27470196
quote:

Wat kun jij je als een ontzettend verwend nest aanstellen zeg, bah bah.... En wat gaan jouw, door pure zelfhaat, opgewekte bevindingen steeds weer genadeloos onderuit. Hoeveel klonen heb je zelf al die tijd te verbergen? En knaagt aan jou soms het kwade geweten van een doortrapte en leugenachtige moraalridder? Of lever je slechts lediglich etwas beihilfe aan Ryan3 en zijn aramada aan klonen waar jullie, met stilzwijgende instemming van de Fokcrew naar het lijkt, nog steeds mee posten?

Hoe anders had jij kunnen weten dat dit gebeurt om jezelf een dikke veer in de nog dikkere reet (afgaande op je avatar) te steken. Vindt je jezelf ook niet, heel af en toe, een onuitstaanbaar miezerig uitslovertje? Een onbenul in Koekenpans cirkel van nullen? Want hoe komt het toch dat je nog nimmer een duidelijk antwoord op mijn velen vragen hebt gegeven?

Wat is het dat jij en je makkers voor ons te verbergen hebben - een teveel aan schaamrood soms?

En als je dan weer eens een onbenullig citaatje, geheel uit zijn verband, uit je selectieve databankje hebt weten op te diepen, wat is dan voor jou de bevrediging ervan? Allemaal vragen, zo lijkt het waar je maar steeds geen antwoord op durft te geven. Bijvoorbeeld welke onthulling, door jou hoogstpersoonlijk gedaan, vormt voor jou tot nu toe jouw hoogtepunt, jouw heerlijkste orgie?. Vertel eens zelfvoldaan speurneusje van oins, en maak ons er eens allen deelgenoot van. Of nee laat me raden Lucida heeft met klonen gepost?!...

Maar geef eens antwoord op de vraag wie van de fokkers niet gebruik maakt van klonen? En nogmaals op de vraag, hoe het komt dat jij je daar zo over op kunt winden of beter, zo door opgewonden raakt?

[ Bericht 1% gewijzigd door lucida op 30-05-2005 00:44:54 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27470473
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:37 schreef lucida het volgende:

[..]

Wat kun jij je als een ontzettend verwend nest aanstellen zeg, bah bah.... En wat gaan jouw, door pure zelfhaat,
Zelfhaat? Uit welke hoge hoed tover je dit nu weer? Gevalletje projectie?
quote:
opgewekte bevindingen steeds weer genadeloos onderuit. Hoeveel klonen heb je zelf al die tijd te verbergen?
Geen
quote:
En knaagt aan jou soms het kwade geweten van een doortrapte en leugenachtige moraalridder?
Nee, hoor. Ik ben een lieverd.
quote:
Of lever je slechts lediglich etwas beihilfe aan Ryan3 en zijn aramada aan klonen waar jullie, met stilzwijgende instemming van de Fokcrew naar het lijkt, nog steeds mee posten?
Welk leger van klonen? Gevalletje projectie? Of zit je te zeuren over de belegen #filosofie-rellen?
quote:
Hoe anders had jij kunnen weten dat dit gebeurt om jezelf een dikke veer in de nog dikkere reet (afgaande op je avatar) te steken.
Dat wat gebeurt? Ik raak je hier kwijt hoor. Overigens heb ik geen dikke reet, maar een ranke gestalte. Kwestie van geen bier en goed kauwen.
quote:
Vindt je jezelf ook niet een wat een miezerig uitslovertje? Want hoe komt het toch dat je nog nimmer een duidelijk antwoord op mijn velen vragen hebt gegeven.
Welke vele vragen? Stel ze eens helder en duidelijk. Dan zal ik zien wat ik kan doen.
quote:
Wat is het dat jij en je makkers voor ons te verbergen hebben - een teveel aan schaamrood soms?
Niet dat ik weet.
quote:
En als je dan weer eens een onbenullig citaatje, geheel uit zijn verband, uit je selectieve databankje hebt weten op te diepen, wat is dan voor jou de bevrediging ervan?
Dat ik mijn steentje weer heb bijgedragen aan het verherbelichten van de discussie op Fok!
quote:
Allemaal vragen, zo lijkt het waar je maar steeds geen antwoord op durft te geven. Bijvoorbeeld welke onthulling, door jou hoogstpersoonlijk gedaan, vormt voor jou tot nu toe jouw hoogtepunt.
Vertel eens speurneusje en maak ons er eens allen deelgenoot van. Of nee laat me raden Lucida heeft met klonen gepost?!...
De onthulling dat jij met klonen veren in je eigen reet liep te steken vond ik wel een aardige verherbelichting van jouw gedrag op Fok!.
quote:
Maar geef eens antwoord op de vraag wie van de fokkers niet gebruik maakt van klonen? En nogmaals op de vraag, hoe het komt dat jij je daar zo over op kunt winden of beter, zo door opgewonden raakt?
Waarom denk je toch maar steeds dat ik opgewonden ben, mijn beste.

Zo, ik heb een paar prangende vragen proberen te beantwoorden. Mocht je er nog meer hebben, dan hoor ik ze graag.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 30 mei 2005 @ 07:00:17 #224
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27472167
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:09 schreef OllieA het volgende:
Spectaculair, inderdaad!
Ik lees trouwens in sjun's vagevuurtje:
[..]
Oef, sjun die de geloofwaardigheid van Lucida kapot schiet met zijn twee klonen-verhaal. Het is ook een bevestiging dat ze ten minste 1 duo-kloon hadden, maar wie weet wat er nog meer naar boven komt in deze beerput.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 08:44:06 #225
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27472826
quote:
Op maandag 30 mei 2005 07:00 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oef, sjun die de geloofwaardigheid van Lucida kapot schiet met zijn twee klonen-verhaal. Het is ook een bevestiging dat ze ten minste 1 duo-kloon hadden, maar wie weet wat er nog meer naar boven komt in deze beerput.
Echt logisch nadenken lukt je met al die fabrieksbaantjes al niet meer he?
Rol nog een pepermuntje, helder licht.
  maandag 30 mei 2005 @ 10:39:21 #226
85889 lucida
équilibre
pi_27475236
quote:

[..]

wie weet wat er nog meer naar boven komt in deze beerput.
Een Sterk Staaltje Ryanisme.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 10:41:12 #227
85889 lucida
équilibre
pi_27475264
quote:

[..]

Is Staal een kloon...?
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 10:43:12 #228
85889 lucida
équilibre
pi_27475303
quote:

[..]
maar wie weet wat er nog meer naar boven komt in deze beerput.
Waarom houden 'wij' niet van allochtonen?
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 10:44:53 #229
85889 lucida
équilibre
pi_27475340
quote:

[..]
User review: SunChaser.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 10:47:13 #230
85889 lucida
équilibre
pi_27475381
quote:

[..]
[centraal]Ryan versus #sofen
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 10:48:47 #231
85889 lucida
équilibre
pi_27475416
quote:

[..]

[Centraal] anti-Ryan3 slowchat topic. Deel 1.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 10:50:01 #232
85889 lucida
équilibre
pi_27475442
quote:

[..]

De groep...
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 10:51:28 #233
85889 lucida
équilibre
pi_27475471
quote:

[..]
Über das Gehirn der Ulrike Meinhoff...
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 10:57:41 #234
85889 lucida
équilibre
pi_27475613
quote:

[..]

Typisch Hollands
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:00:56 #235
85889 lucida
équilibre
pi_27475696
quote:

[..]

De groep...
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:04:28 #236
85889 lucida
équilibre
pi_27475793
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:53 schreef OllieA het volgende:

[..]

Zo, ik heb een paar prangende vragen proberen te beantwoorden. Mocht je er nog meer hebben, dan hoor ik ze graag.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:05:49 #237
85889 lucida
équilibre
pi_27475837
quote:

Welk leger van klonen? Gevalletje projectie? Of zit je te zeuren over de belegen #filosofie-rellen?
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:08:19 #238
85889 lucida
équilibre
pi_27475909
quote:

[Centraal] anti-Ryan3 slowchat topic. Deel 1.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:10:05 #239
85889 lucida
équilibre
pi_27475949
quote:

[..]

Zelfhaat? Uit welke hoge hoed tover je dit nu weer? Gevalletje projectie?
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:11:54 #240
85889 lucida
équilibre
pi_27475990
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:05 schreef Koekepan het volgende:

[..]

het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:13:52 #241
85889 lucida
équilibre
pi_27476057
quote:

[..]

Gevalletje projectie?
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:19:09 #242
85889 lucida
équilibre
pi_27476235
quote:
Gevalletje projectie?
De groep...
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:22:42 #243
85889 lucida
équilibre
pi_27476353
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef OllieA het volgende:bla, bla bla,
Als je dit topic en andere topics bekijkt is het toch werkelijk pathetisch te noemen hoeveel energie de Speurneusjes ollia en Sidekick erin steken om allerlei ouwe linkjes op te duikelen.
De groep...
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:30:55 #244
85889 lucida
équilibre
pi_27476636
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Heb je daar citaten van???
De groep...
het is zoals het is
non-conforming link
  Admin maandag 30 mei 2005 @ 11:32:44 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27476699
Grmbl, kan ik weer bij gaan lezen, wacht dan toch ff tot iedereen online is
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 30 mei 2005 @ 11:33:20 #246
85889 lucida
équilibre
pi_27476729
quote:

De groep...
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:35:37 #247
85889 lucida
équilibre
pi_27476805
quote:
Op maandag 30 mei 2005 08:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Echt logisch nadenken lukt je met al die fabrieksbaantjes al niet meer he?
Rol nog een pepermuntje, helder licht.
... Sterk spul, dat Fisherman's Friend ...
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:36:44 #248
16715 Mylene
*schatje*
pi_27476842
Tjee Lucida, neem een glaasje water, je hebt vast last van een droge mond.

Enne, die weblog van Sjun, compleet met linkjes naar Fok! .
  maandag 30 mei 2005 @ 11:40:11 #249
85889 lucida
équilibre
pi_27476952
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:32 schreef yvonne het volgende:
Grmbl, kan ik weer bij gaan lezen, wacht dan toch ff tot iedereen online is
Ha die Yvonne, Goede morgen. Heeft weer niemand jou gemaild. Foei wat een egoïsten De groep... zeg. Maar beste Yvonne neem jij het weer van mij over? Ik sta namelijk op het punt mijn trouwe viervoeter uit te laten. Tot later dan maar weer !
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 11:43:52 #250
85889 lucida
équilibre
pi_27477062
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:36 schreef schatje het volgende:
Tjee Lucida, neem een glaasje water, je hebt vast last van een droge mond.
Als ik me niet vergis is dit de eerste keer dat jij je in dit topic meldt. Je hoeft je over mij geen zorgen te maken. Ik heb altijd een grote pot thee bij de hand. Fijne dag Schatje. j
het is zoals het is
non-conforming link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')