abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8971476
quote:
Op zondag 9 maart 2003 01:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Nou ja, daar lijkt het wel een beetje op. Aan de ene kant wel spectaculair om dat op het forum te kunnen zien gebeuren. Het is weer eens wat anders dan een zelfmoord-topic. Maar het is toch ook wel erg triest. Zo'n obsessie kan niet leuk zijn voor hem. Bovendien valt hij er andere mensen mee lastig.

Ach, Ryan3 vindt dat hij nooit mensen lastig valt.
Als hij een user een topicverklootster vindt, dan noemt hij haar gewoon een topicverklootster, want ze is een topicverklootster. En dan vindt hij dat hij zich genuanceerd uitdrukt en enkel feiten noemt.
Ik vind dat wel een sterk punt van Ryan3, dat onvoorwaardelijk geloof in de eigen integriteit.
Bewonderenswaardig, in a way.

[Dit bericht is gewijzigd door OllieA op 09-03-2003 02:12]

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8971595
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:04 schreef OllieA het volgende:
Bewonderenswaardig, in a way.
Dat mag inderdaad ook wel gezegd worden. Hij is wel standvastig en durft op te staan tegen wat hij als onrecht aanvaardt. Maar toch... Je krijgt niet echt het idee dat er een stabiel persoon achter zijn berichten zit, wel? Het is toch een beetje alsof je Regilio Tuur de column van Piet Grijs ziet overnemen. Een gekrenkte schizofreen met een opgeklopt ego, die elk spook dat hij ziet het liefst doormidden zou slaan. En dat dan in Ryaniaanse kromspraak...
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_8971686
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Dat mag inderdaad ook wel gezegd worden. Hij is wel standvastig en durft op te staan tegen wat hij als onrecht aanvaardt. Maar toch... Je krijgt niet echt het idee dat er een stabiel persoon achter zijn berichten zit, wel? Het is toch een beetje alsof je Regilio Tuur de column van Piet Grijs ziet overnemen. Een gekrenkte schizofreen met een opgeklopt ego, die elk spook dat hij ziet het liefst doormidden zou slaan. En dat dan in Ryaniaanse kromspraak...

Ach, dat vind ik toch wel wat hard hoor. Unstable...
De texten van Ryan3 hebben zeker verdienste. Het is toch zeker een mens die een poging doet om diep na te denken.
De vergelijking met Regilio Tuur, by the way, is in zoverre weer erg aardig dat ook Tuur door de Volkskrant geroemd werd als zijn de in het bezit van een bovengemiddelde intelligentie.
En dat geldt toch zeker ook voor Ryan3. Besides all, je wordt niet zomaar lid van de OR!
Dat wordt wel eens vergeten...

[Dit bericht is gewijzigd door OllieA op 09-03-2003 02:20]

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8971694
Ryan3

met duizend-en-drie huiden
tegen hemel -
lichaam aan

zweren kleuren
met hun buigen
in ruimte op te gaan

tot geschitter en de vorm
van 'n instabiel gelaat
waar zware regen, noch 'n storm
'n wankel wezen van ze maakt

inside-in
pi_8971787
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:18 schreef OllieA het volgende:
Ach, dat vind ik toch wel wat hard hoor. Unstable...
De texten van Ryan3 hebben zeker verdienste. Het is toch zeker een mens die een poging doet om diep na te denken.
De vergelijking met Regilio Tuur, by the way, is in zoverre weer erg aardig dat ook Tuur door de Volkskrant geroemd werd als zijn de in het bezit van een bovengemiddelde intelligentie.
En dat geldt toch zeker ook voor Ryan3. Besides all, je wordt niet zomaar lid van de OR!
Dat wordt wel eens vergeten...
Er begint mij een vreemd gevoel te bekruipen. Is paranoia besmettelijk? Ben jij with us of against us? Ben jij wel wie ik denk dat je bent? Of ben jij wie ik nu begin te denken dat jij bent? Een heer van stand? Een man van Staal?
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_8971810
Nu weet ik het... idee zoals Wicky de Viking zou zeggen : Ryan3 bestaat niet eens , filosofiegroepskloon, hmm ik zal mijn buuv eens bellen, die van boven.Je moet zo oppassen tegenwoordig wat je ook zegt het wordt altijd tegen je gebruikt en ja ik heb mijn medicamenten zojuist ingenomen. Alleen werkt het nog niet vandaar.
En dan nog iets, wie bepaalt eik wie wie is zal ik maar zeggen, wie vertelt wie wat wie wel en niet kan zeggen, wie o wie?Vragen,vragen ,vragen, en ik ben blij dat Jim geen odol pardomidool he gets het begint te werken idool dus is geworden ( het woordje worden sluit een echt idool uiteraard uit) , merken jullie dat? Wie is eik jullie?

Ryaanse kromspraak ? Hulde wat een inspirerende woorden, ik vind hem erg aardig trouwens en excuse's voor de lay- out de spelfouten en de inhoud en de grammatica het gekke is dat het mij mateloos irriteert
( het esthetische zeg maar wat etisch gezien beschouwd kan worden als aanpassing in dienst van de beschaving ) als een ander het doet. Groeten aan allemaal en vreselijk leuk al die tijd en moeite enaandacht die jullie aan het forum besteden , is het rendabel ?

pi_8971852
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:28 schreef fatima het volgende:
Nu weet ik het... idee zoals Wicky de Viking zou zeggen : Ryan3 bestaat niet eens , filosofiegroepskloon, hmm ik zal mijn buuv eens bellen, die van boven.Je moet zo oppassen tegenwoordig wat je ook zegt het wordt altijd tegen je gebruikt en ja ik heb mijn medicamenten zojuist ingenomen. Alleen werkt het nog niet vandaar.
En dan nog iets, wie bepaalt eik wie wie is zal ik maar zeggen, wie vertelt wie wat wie wel en niet kan zeggen, wie o wie?Vragen,vragen ,vragen, en ik ben blij dat Jim geen odol pardomidool he gets het begint te werken idool dus is geworden ( het woordje worden sluit een echt idool uiteraard uit) , merken jullie dat? Wie is eik jullie?

Ryaanse kromspraak ? Hulde wat een inspirerende woorden, ik vind hem erg aardig trouwens en excuse's voor de lay- out de spelfouten en de inhoud en de grammatica het gekke is dat het mij mateloos irriteert
( het esthetische zeg maar wat etisch gezien beschouwd kan worden als aanpassing in dienst van de beschaving ) als een ander het doet. Groeten aan allemaal en vreselijk leuk al die tijd en moeite enaandacht die jullie aan het forum besteden , is het rendabel ?

Zeg, lieve, consequente muts, stop je energie in mailen met je haaietandje. Dit gaat niet over jou.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8971923
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:32 schreef OllieA het volgende:

[..]

Zeg, lieve, consequente muts, stop je energie in mailen met je haaietandje. Dit gaat niet over jou.

Nou ja zeg zit ik me hier het leplazurus te tikken, ach een goede oefening maar OllieA ik mag best mijn Haaietand verdedigen hoor, en bedankt voor het compliment.
pi_8971943
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:28 schreef fatima het volgende:
Groeten aan allemaal en vreselijk leuk al die tijd en moeite enaandacht die jullie aan het forum besteden , is het rendabel ?
Leuk dat je er ook bent, fatima. Het wordt steeds minder rendabel sinds Ryan3 met zijn kruistocht is begonnen. Erg jammer. Jij kan vast wel wat inzicht verschaffen in zijn getormenteerde geest. Gaat het wel goed met hem?
pi_8971949
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:37 schreef fatima het volgende:

[..]

Nou ja zeg zit ik me hier het leplazurus te tikken, ach een goede oefening maar OllieA ik mag best mijn Haaietand verdedigen hoor, en bedankt voor het compliment.

En als het een groepskloon betrof is het jammer dat mijn gezellige mail uw peeceetje voorbij zoeft.
pi_8971979
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:18 schreef OtherOther het volgende:
Ryan3

met duizend-en-drie huiden
tegen hemel -
lichaam aan

zweren kleuren
met hun buigen
in ruimte op te gaan

tot geschitter en de vorm
van 'n instabiel gelaat
waar zware regen, noch 'n storm
'n wankel wezen van ze maakt

\

snik...
of mag ik ook al niet meer snikken
zie ik iets over het OOG ?
gr, f

pi_8972014
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:41 schreef fatima het volgende:

[..]

\

snik...
of mag ik ook al niet meer snikken
zie ik iets over het OOG ?
gr, f

wist u dat :

'n FOK!-verbod en wat frisse lucht allen goed doet ?

inside-in
  zondag 9 maart 2003 @ 02:44:42 #38
19139 plunk
einfach negieren.
pi_8972020
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:26 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Er begint mij een vreemd gevoel te bekruipen. Is paranoia besmettelijk? Ben jij with us of against us? Ben jij wel wie ik denk dat je bent? Of ben jij wie ik nu begin te denken dat jij bent? Een heer van stand? Een man van Staal?

Ach meneer Batuwu_KontKont toch, komt tot uzelf! U bent toch niet getrouwd met uw adsl-verbinding? .
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_8972025
M'n beste fatima,
Ryan3 is geen groepskloon van #filosofie.
Ryan3 is een leuke en oorspronkelijke user, die helaas de laatste tijd een beetje om zich heen loopt te schoppen.
That's it.
Als jij het leuk vind om lollig te doen met haaietandje, ik zou zeggen, doe dat dan vooral, maar waarom op het forum?
Ga gewoon leuk met elkaar mailen...
Dat gezeik en gezeur over #filosofie is nu wel mooi geweest.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8972041
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:44 schreef OtherOther het volgende:

[..]

wist u dat :

'n FOK!-verbod en wat frisse lucht allen goed doet ?

Dat geloof ik maar al te graag.
pi_8972047
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:44 schreef plunk het volgende:
Ach meneer Batuwu_KontKont toch, komt tot uzelf! U bent toch niet getrouwd met uw adsl-verbinding? .
Ja, dat was wel erg goed gevonden. Zeer gevat, al zegt hij het zelf. Zijn schrijfstijl lijkt best op die van Hermans, of niet? Jammer dat die brille in waanzin ten onder gaat.
pi_8972101
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Ja, dat was wel erg goed gevonden. Zeer gevat, al zegt hij het zelf. Zijn schrijfstijl lijkt best op die van Hermans, of niet? Jammer dat die brille in waanzin ten onder gaat.

Nou ja, zeg. Zijn schrijfstijl lijkt natuurlijk nergens naar. Men heeft hem in ver verleden er nog op moeten wijzen dat er zoiets bestaat als een indeling in alinea's. Maar wat ik dan wel weer goed vind is dat Ryan3 zich daar niet door laat remmen.
Z'n ego is oké.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8972117
Maar je moet toegeven dat zijn strategische gebruik van het beletselteken ongeëvenaard is.
pi_8972131
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:45 schreef OllieA het volgende:
M'n beste fatima,
Ryan3 is geen groepskloon van #filosofie.
Ryan3 is een leuke en oorspronkelijke user, die helaas de laatste tijd een beetje om zich heen loopt te schoppen.
That's it.
Als jij het leuk vind om lollig te doen met haaietandje, ik zou zeggen, doe dat dan vooral, maar waarom op het forum?
Ga gewoon leuk met elkaar mailen...
Dat gezeik en gezeur over #filosofie is nu wel mooi geweest.
Ik begrijp hieruit dat je je ergert dat doe je toch echt zelf en wie ben jij om te bepalen dat R. om zich heen schopt en dat ik lollig wil doen? Ik heb vaak lol en vaak ook niet maar wat maakt het uit ? Blijkbaar ken je iedereen nou ik niet en je kan niets zeggen over iemand die je nog nooit hebt gezien. Ik weet maar een fractie van wat er zich afspeelt maar ik begrijp dat R. een zelfstandige is en blijkbaar iemand heeft beledigd , het spijt mij maar ik begrijp het niet meer en wil het ook niet begrijpen, lama, even goede vrienden.
pi_8972195
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:55 schreef fatima het volgende:

[..]

Ik begrijp hieruit dat je je ergert dat doe je toch echt zelf en wie ben jij om te bepalen dat R. om zich heen schopt en dat ik lollig wil doen? Ik heb vaak lol en vaak ook niet maar wat maakt het uit ? Blijkbaar ken je iedereen nou ik niet en je kan niets zeggen over iemand die je nog nooit hebt gezien. Ik weet maar een fractie van wat er zich afspeelt maar ik begrijp dat R. een zelfstandige is en blijkbaar iemand heeft beledigd , het spijt mij maar ik begrijp het niet meer en wil het ook niet begrijpen, lama, even goede vrienden.

Even slechte vrienden, dus, blijkbaar.
De boodschap is toch duidelijk?
Ga mailen met je vriendjes en loop niet overal te slowchatten.
Topics zijn geen brievenbusjes waar jij je reukspoor kan achterlaten. Dat is toch niet zo moeilijk?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8972232
quote:
Ik weet maar een fractie van wat er zich afspeelt
Wij ook, fatima. Dat is nou juist het probleem. En Ryan lijkt zelf al helemaal niet meer te weten wat er aan de hand is. Desondanks blijft hij stug om zich heen schoppen. Waarom?

Word jij er nou niet moe van dat er een hond van middelbare leeftijd kwijlend achter je aan loopt? Met imponeergedrag en al?

pi_8972250
quote:
Op zondag 9 maart 2003 03:02 schreef OllieA het volgende:

[..]

Even slechte vrienden, dus, blijkbaar.
De boodschap is toch duidelijk?
Ga mailen met je vriendjes en loop niet overal te slowchatten.
Topics zijn geen brievenbusjes waar jij je reukspoor kan achterlaten. Dat is toch niet zo moeilijk?

Je hebt mijn mailadres dat zou ook kunnen als je dan zonodig persoonlijk moet worden,bah
Juist door u en vele anderen vind ik het hier leuk en begrijp deze aanval op mij niet en opeens dringt tot mij door de belangrijkheid van dit forum voor jullie en ik ga er NU mee kappen, OtherOther, thenk you men, ik heb er geen plezier meer in , gelukkig nog wel een laatste klasse-topic geopend op de valreep.
pi_8972273
quote:
Op zondag 9 maart 2003 03:06 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Wij ook, fatima. Dat is nou juist het probleem. En Ryan lijkt zelf al helemaal niet meer te weten wat er aan de hand is. Desondanks blijft hij stug om zich heen schoppen. Waarom?

Word jij er nou niet moe van dat er een hond van middelbare leeftijd kwijlend achter je aan loopt? Met imponeergedrag en al?

Nee, ik vind hem aardig eigenaardig en wat mij dwars zit bij hem vertel ik gewoon en dat pikt hij heel goed op, ik begrijp jullie niet, de importantie van deze topic en de emoties die daarmee gepaard gaan.
  zondag 9 maart 2003 @ 03:22:16 #49
19139 plunk
einfach negieren.
pi_8972372
quote:

[..]

Ah, fatimama is een beetje boos? .

Misschien is het een ideetje om een eigen knus topic te openen? Dan hebben jullie alle ruimte om elkaar speels met lauwe stuiterballen te bekogelen. Dat vindt Yvonne vast wel goed. En dan kunnen wij bijvoorbeeld op geheel eigen wijze doorbidden voor Vlens, zonder dat we ons door die gênante brei van haaietanden en roodgelakte teentjes hoeven heen te worstelen.

Verder ben je best lief hoor. . En ik vind het ook heel aardig dat je zo voor Ryan in de bres springt.

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_8972422
quote:
Op zondag 9 maart 2003 03:22 schreef plunk het volgende:

[..]

Ah, fatimama is een beetje boos? .

Misschien is het een ideetje om een eigen knus topic te openen? Dan hebben jullie alle ruimte om elkaar speels met lauwe stuiterballen te bekogelen. Dat vindt Yvonne vast wel goed. En dan kunnen wij bijvoorbeeld op geheel eigen wijze doorbidden voor Vlens, zonder dat we ons door die gênante brei van haaietanden en roodgelakte teentjes hoeven heen te worstelen.

Verder ben je best lief hoor. . En ik vind het ook heel aardig dat je zo voor Ryan in de bres springt.

Ja dat was genant maar let it be. het is nu wel duidelijk de boodschap, ik ben niet blind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')