quote:Je weet het gewoon niet hé ?
Op vrijdag 28 maart 2003 02:19 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Volgens mij wordt alles wat ik inbreng in hun topics gezien als slowchat en verRyankloot, dus dat win ik nooit.
quote:De spijker op zijn kop, Ryan. Praatjes. Praatjes, praatjes en nog eens praatjes. Oeverloos gebabbel. En dat dan toevallig net in het soort topics waar plunk het over had. Want je vindt het eigenlijk wel leuk om #filosofen te stangen, of niet? Boze reacties uitlokken en vervolgens de zielige oude man uithangen.
Op vrijdag 28 maart 2003 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
Praatjes.
Redelijkheid werkt niet bij jou. Dus nu kan je het krijgen. Zet je de telefoon naast je bed?
quote:Voorbeeld van wat als slowchat beschouwd wordt trouwens. Dit is mijn reactie nadat zodiakk een plaatje paste van een ongeveer 12-jarig meisje met een staartje, een roze multimapje onder haar arm en een mobieltje in haar hand. (Dat plaatje is trouwens fluxig weggeëdit door zodiakk na een nogal knullige mosterd na de maaltijd verklaring. Zegt ook wel wat imho. Maar goed de knaap heeft zich gewoon vergist hè...) Dit stond in het GMtopic waarin RG een grappig gedichtje pastte over hoe Hans Dorrestijn altijd aan "neuken" dacht bij een bepaald type meisje dat verdacht veel lijkt op het in het bewuste topic bezongen gymnasiummeisje...
Op vrijdag 28 maart 2003 02:17 schreef NoSigar het volgende:[..]
Tja, wanneer je dat niet doet is er geen enkele aanleiding. Maar idd, slowchatten wordt niet erg gewaardeerd daar. Moet mezelf ook wel een inhouden en wordt danm (als ik dat niet doe) streng terechtgewezen.
Lees de laatste twee topics door en je begrijpt alles.
quote:Zeg nou zelf. Is dat slowchatten? Was toch bijzonder to the point, lijkt me. Nou daarna gaan zijn kameraadjes mij in dat topic waarin jij "Opgeven. Als in bloed" postte om 1:24 lekker beflamen en vanavond doen ze het hier dus met plan B. Dus je kunt je wel indenken dat ik niet het idee heb dat het ook maar 1 post goed gaat in rjp... Gek hè... (39...!!!!!!)
Zoals Gellius reeds opmerkte had ik nogal moeite om me het gymnasiummeisje precies voor te stellen. Afgezonderd die encounter in het stegje, de conversatie op het kamertje aan die groezelige overloop in het beduimelde pand, moest ik te raden gaan bij wat ik me van gymnasiummeisjes kon herinneren. Herinneringen zijn nooit exact en wat je niet meer weet dat kleur je met je broeierige brein onbewust zelf in. Nu heeft zodiakk met het pasten van 'gymnasiummeisje met mobieltje' voor eens en altijd duidelijkheid geschapen. En ik moet zeggen... Leuk om een dochtertje van te hebben, maar aan n..ken denk ik niet...
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 28-03-2003 02:40]
Kan iemand mij in 1 zin, kort en bondig, uitleggen wat nou precies het probleem is? Ik zie zelf niet meer dan wat offtopic gedreutel in topics waar dat misschien niet zo gewenst was, en voor de rest een hele hoop heen en weer gaand semi hoogdravend geleuter om niks. Niet iets waar volwassen mensen een heel topic vol heen en weer geflame aan dienen te wijden, lijkt mij.
Of ligt dit nou aan mij?
quote:Als je nu niet belt dan neem ik idd maar aan dat je met praatjes gewoon een schets geeft van wat jezelf de hele tijd debiteert hier. (39...!!!!!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 02:29 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
De spijker op zijn kop, Ryan. Praatjes. Praatjes, praatjes en nog eens praatjes. Oeverloos gebabbel. En dat dan toevallig net in het soort topics waar plunk het over had. Want je vindt het eigenlijk wel leuk om #filosofen te stangen, of niet? Boze reacties uitlokken en vervolgens de zielige oude man uithangen.
Redelijkheid werkt niet bij jou. Dus nu kan je het krijgen. Zet je de telefoon naast je bed?
quote:Als Griekgriek alles weet dan ben ik niet echt nodig om een kwartetje te maken, toch? Anyway, toen Yvonne nog meedeed vond ik het wel leuk... Weet je dat nog? We hadden ook geloof ik raad het jaartal: maar dat was ergens om een stuk diffuser...
Op vrijdag 28 maart 2003 02:23 schreef NoSigar het volgende:[..]
Je weet het gewoon niet hé ?
Antwoorden en vragen etc. heeft N-I-E-M-A-N-D commentaar op.
Zelfs Griek niet. (die bí'jna alles weet, overigens).
quote:Grappig, in a way... Dat jij het hebt over iemands leeftijd... Hoe dom ben je eigenlijk, Ryan...? #Wij hebben nog alle tijd van de wereld... Eik...
Op vrijdag 28 maart 2003 02:33 schreef Ryan3 het volgende:
Als je nu niet belt dan neem ik idd maar aan dat je met praatjes gewoon een schets geeft van wat jezelf de hele tijd debiteert hier. (39...!!!!!!!)
quote:Is dat je stopwoordje? In a way...? En eik...?
Op vrijdag 28 maart 2003 02:52 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Grappig, in a way... Dat jij het hebt over iemands leeftijd... Hoe dom ben je eigenlijk, Ryan...? #Wij hebben nog alle tijd van de wereld... Eik...
quote:O, en btw, ik ben behoorlijk dom hoor. Heb er op z'n minst al 1 topic over geopend. Net als de hond van mijn moeder trouwens. Die is ook dom. Want hij verliest 2 van de 5 partijen schaak die hij speelt... (UIt welke film is dat?)
Grappig, in a way... Dat jij het hebt over iemands leeftijd... Hoe dom ben je eigenlijk, Ryan...? #Wij hebben nog alle tijd van de wereld... Eik...
Ik heb het daar niet tegen je en geen enkele posting behalve in dit topic heeft betrekking op jou.
Als je dat denkt, jammer dan. Maar dan is hiermee ons gesprek afgelopen, helaas. Misschien een andere keer.
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 28-03-2003 04:06]
quote:Okee, ik zeg al, het ligt aan mij, no heartfeelings... Misschien gewoon een ongunstig moment... Niet zo'n mooie dag gehad ook. Kijk maar in W&G. Mijn excuses dus.
Op vrijdag 28 maart 2003 02:59 schreef NoSigar het volgende:
Ryan,Ik heb niet tegen je en geen enkele posting behalve in dit topic heeft betrekking op jou.
Als je dat denkt, jammer dan. Maar dan is hiermee ons gesprek afgelopen, helaas. Misschien een andere keer.
quote:3 uur geweest btw...
quote:Je bent weer lekker aan het slowchatten eik...
Op vrijdag 28 maart 2003 03:03 schreef Ryan3 het volgende:
3 uur geweest btw...
quote:En hier mag het...
Op vrijdag 28 maart 2003 03:05 schreef plunk het volgende:[..]
Je bent weer lekker aan het slowchatten eik...
Leuk Batuwu Griekgriek, je staat weer eens in je blote Kontkont. Als je belt dan ben je zielig, omdat je iemand belt in de middle of the night. En als je niet belt dan ben je ook zielig, want dan produceer je idd alleen maar praatjes...
quote:Tja, kennelijk.
Op vrijdag 28 maart 2003 03:06 schreef Ryan3 het volgende:
En hier mag het...
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
...zodiakk...
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 19:01 schreef Ryan3 het volgende:
...zodiakk...
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 01:37 schreef Ryan3 het volgende:
...zodiakk...
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
...zodiakk...
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 02:06 schreef Ryan3 het volgende:
...zodiakk...
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
...zodiakk...
quote:(?).
(...) niet bij naam genoemde auteur, plaatjeszetter van proto-gymnasummeisjes en habitueel van een bepaald IRC-kanaal?
quote:Het wachten is nu op een kloon, verwekt op jl. eertse Kerstdag, genaamd Cobrazs, fokje. Zeldzaam type van de soort "van lotje getikten". Eik. wil ik daar nog steeds een studietje naar verrichten. Ben vooral benieuwd naar wie hij/zij is. Daarnaast bestaat het mysterie Verbastering nog. Verbastering met de grote tulband. Moet je maar eens bij search kijken wat ie op Fok! deed. Zeldzaam ook weer. Niet "van lotje getikte", maar curieus vanwege de onderwerpkeuze van 1 van zijn topics. Vraag me nog steeds af wat daarvan de bedoeling was nl....
Op vrijdag 28 maart 2003 23:14 schreef fokje het volgende:
wauw, nog steeds actueel!Nog steeds posters met pijnlijke schenen!
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 28-03-2003 23:48]
quote:Wil je dat wel weten? Een geflipte freak als je het mij vraagt. Ik heb wel een heel flauw vermoeden, maar dat ga ik niet verkondigen daar ik het bij lange na dus niet zeker weet en de posts van Cobrazs bijzonder triest zijn. Daarmee geassocieert worden lijkt me niet bepaald lollig, of je nu wel van de #filoclub bent of niet.
Op vrijdag 28 maart 2003 23:34 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Het wachten is nu op een kloon, verwekt op jl. eertse Kerstdag, genaamd Cobrazs, fokje. Zeldzaam type van de soort "van lotje getikten". Eik. wil ik daar nog steeds een studietje naar verrichten. Ben vooral benieuwd naar wie hij/zij is.
quote:Toch zou het me niet verbazen als dat dezelfde is als Cobrazs. Iig iemand die enigszinds subtiel probeert jouw stijl te kopieëren en daarmee jou als een freak te laten doen overkomen. Maar kan het ook helemaal mis hebben. Ik weet te weinig van deze #club posters. Bovendien begrijp ik van deze hele consternatie niet veel.
Daarnaast bestaat het mysterie Verbastering nog. Verbastering met de grote tulband. Moet je maar eens bij search kijken wat ie op Fok! deed. Zeldzaam ook weer. Niet "van lotje getikte", maar curieus vanwege de onderwerpkeuze van 1 van zijn topics. Vraag me nog steeds af wat daarvan de bedoeling was nl....
Apart hoor.
quote:Ik heb iig geen clue. Ik hoop alleen niet, maar denk het ook niet, dat het die sofist is met dezelfde achternaam als ik. Het is iemand die iig een behoorlijke hang up heeft opgelopen. Ergens over. Citeert uit stukjes die ik maanden en maanden geleden heb geschreven en blijkbaar moeiteloos...
Op zaterdag 29 maart 2003 16:46 schreef fokje het volgende:[..]
Wil je dat wel weten? Een geflipte freak als je het mij vraagt. Ik heb wel een heel flauw vermoeden, maar dat ga ik niet verkondigen daar ik het bij lange na dus niet zeker weet en de posts van Cobrazs bijzonder triest zijn. Daarmee geassocieert worden lijkt me niet bepaald lollig, of je nu wel van de #filoclub bent of niet.
quote:M.n. de topic over RG is natuurlijk curieus. Wat voor doel daarmee gediend was is beyond comprehension. Mind you ik was toen nog goed met die club hè. Vooral dat is heel vreemd. Ik bedoel ze belazeren ook rustig elkaar. Iig dacht RG dat ik Verbastering was en dat denkt ze wrs. nog steeds. En ik dacht dat die club een geintje bakte en deed paar keer met een aantal klonen rustig mee. Pas nadat RG er in een bepaalde heftige discussie naar verwees, viel het kwartje bij mij. Overigens zo totaal freaky was Verbastering niet. Opdringerig, maar niet zo geflipt als de al eerder vermelde kloon. Waar het over gaat? Nu gaat het iig over verRyan3kloten van alle topics die die brave borsten posten hier. Sommige sofisten zijn zo timide geworden dat ze zelfs niet meer durven te posten of topics durven te plaatsen als de Grote Boze Meneer Ryan3 (die van het verRyan3kloten van al hun topics) aanwezig is. Daarom het verzoek om uit hun topics te blijven. Allemaal achterklap natuurlijk en dat leg ik hierboven uit. Anyway, met Vlens converseerde ik onlangs op een IRC-kanaal en die heeft tenminste een aantal dingen recht gezet...
Toch zou het me niet verbazen als dat dezelfde is als Cobrazs. Iig iemand die enigszinds subtiel probeert jouw stijl te kopieëren en daarmee jou als een freak te laten doen overkomen. Maar kan het ook helemaal mis hebben. Ik weet te weinig van deze #club posters. Bovendien begrijp ik van deze hele consternatie niet veel.
quote:It takes all kinds hier op Fok!...
Apart hoor.
quote:Je bent gewoon een huilie!
Op zaterdag 29 maart 2003 17:13 schreef Ryan3 het volgende:[..]
bla
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |