Mijn vraag is waar en hoe Lucida het heeft opgelopen. Na 3 pagina's van gezever moet het nu eindelijk eens tijd worden voor echte recapitulatie! Op een waardige manier uiteraard. Ik wil nu eindelijk eens alle troeven op tafel zien, Aaahikwordgek zal er ook aan moeten geloven bij zijn 25.000ste post. Het weblogje van sjun is wel leuk, maar je 'huisgenoten' cequ 'kennissen' beschuldigen van hetzelfde verschrikkelijke wollige stugge taalgebruik past niet in dit topic.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
lucida's bloed wil je echt niet zien. Neem dat maar van mij aan.
Ondanks dat sommigen mijn bloed wel kunnen drinken, begeef jij je met dit soort opmerkingn op een bloedlink pad.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn vraag is waar en hoe Lucida het heeft opgelopen. Na 3 pagina's van gezever moet het nu eindelijk eens tijd worden voor echte recapitulatie! Op een waardige manier uiteraard. Ik wil nu eindelijk eens alle troeven op tafel zien, Aaahikwordgek zal er ook aan moeten geloven bij zijn 25.000ste post. Het weblogje van sjun is wel leuk, maar je 'huisgenoten' cequ 'kennissen' beschuldigen van hetzelfde verschrikkelijke wollige stugge taalgebruik past niet in dit topic.
Je wilt zeggen dat ik op weg ben naar de waarheid?quote:Op zondag 29 mei 2005 00:19 schreef lucida het volgende:
[..]
Ondanks dat sommigen mijn bloed wel kunnen drinken, begeef jij je met dit soort opmerkingn op een bloedlink pad.![]()
Ook jij groeit naar het licht...quote:Op zondag 29 mei 2005 00:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ik op weg ben naar de waarheid?
Dat zal wel moeten, want om jouw grapjes lig ik nog niet bepaald krom.quote:
Ik denk dat jij voor een mogelijk antwoord op jouw vraag bovendien bij Ollia, de verspreider van dit gerucht te rade zult moeten gaan.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn vraag is waar en hoe Lucida het heeft opgelopen. Na 3 pagina's van gezever moet het nu eindelijk eens tijd worden voor echte recapitulatie!
Op welke grapjes doel je?quote:Op zondag 29 mei 2005 00:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten, want om jouw grapjes lig ik nog niet bepaald krom.
Welk gerucht?quote:Op zondag 29 mei 2005 00:37 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik denk dat jij voor een mogelijk antwoord op jouw vraag bovendien bij Ollia, de verspreider van dit gerucht te rade zult moeten gaan.![]()
Oude koeien uit de sloot. En bovendien noem mij eens een user die niet onder klonen post c.q. postte.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:54 schreef Sidekick het volgende:
Maareh, recap? Het is vooralsnog gebleven bij wat "ik had maar twee klonen waarmee ik probeerde topics naar mijn hand te zetten".
Redelijk simpel SK.... er is een verschil tussen een virtuele en een fysieke identiteit.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:56 schreef Sidekick het volgende:
De volgende vragen zijn van cruciaal belang in dit onderzoek:
1. Wat is de relatie tussen lucida en sjun?
2. In hoeverre had dat invloed op het arbeidsverleden van lucida?
3. Is er telkens sprake geweest van het onbewust posten onder elkander accounts die nog ingelogd stonden op de PC?
4. Zijn die kennissen waar sjun het over had landurig contacten of one night stands?
5. Hoeveel training heeft er plaatsgevonden om de kennissen van sjun eenzelfde taalgebruik te laten aanmeten?
6. Vertoont de kloon ruijmgaart niet erg veel gelijkenis qua seksistisch postgedrag als Lucida tijdens zijn escapades in Hools?
7. In hoeverre houdt de verklaring van Lucida stand dat hij maar twee klonen had, namelijk Nahalitia en ABBA, gezien eventuele conclusies in vraag 6?
8. Zou een eventuele ongeloofwaardigheid van Lucida het klonenparanoia-argument ontkrachten?
Zou iemand hier wat antwoorden op kunnen geven???
En zelfs hier heb je de klok horen luiden zonder te weten waar de klepel hangt. Leeg-leger-leegst dat is in een woord de bijdrage van SK.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:54 schreef Sidekick het volgende:
Maareh, recap? Het is vooralsnog gebleven bij wat "ik had maar twee klonen waarmee ik probeerde topics naar mijn hand te zetten".
Neem jij het van me over Yvonne. Ik ga namelijk lekker onder de wol. Truste.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:25 schreef yvonne het volgende:
Welja, ga even verder zonder mij, nieteens even mailen ofzo
Als je schoonheidsfoutjes niet meetelt zijn het er drie...quote:Op zondag 29 mei 2005 01:25 schreef lucida het volgende:
[..]
En zelfs hier heb je de klok horen luiden zonder te weten waar de klepel hangt. Leeg-leger-leegts dat is in een woord de bijdrage van SK.![]()
Het leukste aan dit soort topics is hoe aangebrand enkele users toch zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:25 schreef lucida het volgende:
[..]
En zelfs hier heb je de klok horen luiden zonder te weten waar de klepel hangt. Leeg-leger-leegst dat is in een woord de bijdrage van SK.![]()
Maar als jij vanwege jouw ge-rel als mod/user waarlijk tegengas krijgt, sta je wel meteen in de startblokken om zulke reacties te verwijderen, of het topic van een slotje te voorzien, of zelfs voor de betreffende user - die het waagt ongezouten kritiek te leveren op jouw regelmatig 'disfunctioneren' als mod/user - een ban aan te vragen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het leukste aan dit soort topics is hoe aangebrand enkele users toch zijn.
Ik geef toe, ik ben een rel-user. En het is bij jou gewoon zo makkelijk.
Sorry.
Wanneer ik jouw redeneertrant m.b.t. bovenstaande 'ontboezeming' probeer te volgen, wat is dan jouw mening als sjun op gelijksoortige wijze (met onschuld cynisch dus) zou zeggen:quote:Ze verachten mij, niet omdat ik hun weg niet ga, maar ze verachten mij omdat ik mijn eigen weg ga!...
Behalve dat je - in morele zin - van mening kunt verschillen of het 'rellen' t.a.v. de Holocaust, vergeleken met het 'rellen' van een willekeurig ander 'lijdend voorwerp' van een totaal andere en schier onvergelijkbare orde is, kun je toch niet ontkennen dat er voor het overige weinig verschil is.quote:''ach, wat dat ge-rel in het Holocaust-ontkentopic betreft is het leuk om te zien hoe digitale entiteiten als Ryan3, OllieA, Bleusdude en anderen "aangebrand" reageren als ik weer eens een uitzonderlijk standpunt inneem over 'het bestaan van de Holocaust' en de historische context waarbinnen zich deze gebeurtenis heeft afgespeeld?''
--- jouw perceptie van andere users vertekenen. Je kunt jouw vele misslagen in die context toch echt niet afdoen als slechts wat ge-rel - want niemand, ook jij niet, kan maar van alles zeggen zonder dat het gaat vervelen.quote:Sidekick schreef:
De volgende vragen zijn van cruciaal belang in dit onderzoek:
1. Wat is de relatie tussen lucida en sjun?
2. In hoeverre had dat invloed op het arbeidsverleden van lucida?
3. Is er telkens sprake geweest van het onbewust posten onder elkander accounts die nog ingelogd stonden op de PC?
4. Zijn die kennissen waar sjun het over had landurig contacten of one night stands?
5. Hoeveel training heeft er plaatsgevonden om de kennissen van sjun eenzelfde taalgebruik te laten aanmeten?
6. Vertoont de kloon ruijmgaart niet erg veel gelijkenis qua seksistisch postgedrag als Lucida tijdens zijn escapades in Hools?
7. In hoeverre houdt de verklaring van Lucida stand dat hij maar twee klonen had, namelijk Nahalitia en ABBA, gezien eventuele conclusies in vraag 6?
8. Zou een eventuele ongeloofwaardigheid van Lucida het klonenparanoia-argument ontkrachten?
We komen nu ergens. De uitspraken van jou en sjun over de holocaust vielen dus onder de noemer "galgenhumor met een cynische insteek". Precies dat ik eerder al in een POL-slowchattopic vermeldde overigens.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:57 schreef lucida het volgende:
[..]
Behalve dat je - in morele zin - van mening kunt verschillen of het 'rellen' t.a.v. de Holocaust, vergeleken met het 'rellen' van een willekeurig ander 'lijdend voorwerp' van een totaal andere en schier onvergelijkbare orde is, kun je toch niet ontkennen dat er voor het overige weinig verschil is.
Toch wordt de een aan de schandpaal genageld, terwijl de ander met eenzelfde cynische insteek (alleen niet over de Holocaust) zichzelf op de borst mag slaan als iemand die de 'galgenhumor' er in weet te houden?
Zeg Lucida...quote:Op zondag 29 mei 2005 12:57 schreef lucida het volgende:
Wanneer ik jouw redeneertrant m.b.t. bovenstaande 'ontboezeming' probeer te volgen, wat is dan jouw mening als sjun op gelijksoortige wijze (met onschuld cynisch dus) zou zeggen:
quote:
''ach, wat dat ge-rel in het Holocaust-ontkentopic betreft is het leuk om te zien hoe digitale entiteiten als Ryan3, OllieA, Bleusdude en anderen "aangebrand" reageren als ik weer eens een uitzonderlijk standpunt inneem over 'het bestaan van de Holocaust' en de historische context waarbinnen zich deze gebeurtenis heeft afgespeeld?''
Je hebt er totaal niets van begrepen.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We komen nu ergens. De uitspraken van jou en sjun over de holocaust vielen dus onder de noemer "galgenhumor met een cynische insteek". Precies dat ik eerder al in een POL-slowchattopic vermeldde overigens.
Dus gaat het hier om twee volwassenen, die nu op een weblogje hun frustraties de vrije loop laten in een beschermde omgeving waar de slachtofferrol vol bevoogding wordt uitgedragen, die de holocaust bagataliseren in een poging 'galgenhumor' er in te houden, waarbij zelfs slachtoffers en nabestaanden worden uitgemaakt voor geldwolfen die hun slachtofferrol misbruiken (tweede alinea, derde zin). Maar dat gedrag proberen deze twee volwassenen dan goed te praten door te wijzen andere 'galgenhumor', oftewel spot. Daarmee wordt de betekenis van de holocaust gereduceerd tot ideologisch wisselgeld met een gelijke waarde als een normale belediging van twee entiteiten op een forum. Ironisch hoe de holocaust weer gebagataliseerd wordt in een poging om eerdere beschuldigingen van dat vergrijp te weerleggen. En zo blijven deze twee volwassenen zich verder ingraven, hier en op een eigen weblogje.
LE-REN LE-ZEN Bleusdude. En stel dat ik doe wat jij beweert ( wat dus duidelijk niet zo is want ik zeg: '... stel dat sjun zou zeggen...', en dat is iets totaal anders dan te stellen: '... sjun heeft gezegd dat...' ), waarin verschil ik dan met jou Sidekick, Ryan3, Ollia, Koekenpan en anderen, die wel aan de lopende band sjun woorden in de mond leggen? Geef daar maar eens eerst een antwoord op alvorens van mij te verwachten dat ik op de rest van jou reactie inga!quote:Op zondag 29 mei 2005 13:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeg Lucida...
Je zit hier Sjun woorden in de mond te leggen, je 'schrijft hem eigenschappen toe' zoals hij dat zou zeggen. ?
Je bent hier degene die zich vereenzelvigt met de teksten van sjun. Jij neemt het voor hem op, als een martelaar by proxy. De voorbeelden die ik nu gebruik zijn inderdaad niet van jou, hoewel OllieA nog wel enkele voorbeelden van jou wist op te graven op dit punt.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:48 schreef lucida het volgende:
[..]
Je hebt er totaal niets van begrepen.![]()
Ik daag je uit aan te geven
1. waar ik heb geschreven dat mijn uitspraken (ik snap trouwens niet waarom jij die klakkeloos vereenzelvigt met teksten van sjun) over de Holocaust als galgenhumor bedoeld zijn? Graag een letterlijk citaat waar jij dit hebt kunnen lezen.
2. waar ik beweer dat nabestaanden en slachtoffers van de Holocaust geldwolven zijn die hun slachtofferrol misbruiken?
Zie je vorige post, en mijn reactie daarop waar ik dat blootleg. Het gaat dan om de door mij gequote stuk tekst, dat er "weinig verschil" (einde citaat) is tussen "'rellen' t.a.v. de Holocaust, vergeleken met het 'rellen' van een willekeurig ander 'lijdend voorwerp'" (einde citaat). Je stelt zaken gelijk (daarmee dus punt 5 is bewezen) en gebruikt een verschillende uitkomst "de een aan de schandpaal genageld, terwijl de ander met eenzelfde cynische insteek (alleen niet over de Holocaust) zichzelf op de borst mag slaan" (einde citaat) met het doel om jezelf vrij te pleiten (punt 3 is hiermee bewezen), en gebruik je het dus als politiek wisselgeld (hence punt 4).quote:3. waar ik iets goedpraat met betrekking tot de twee eerdere toeschrijvingen? Graag letterlijke citaten.
4. waar door mij de betekenis van de Holocaust gereduceerd wordt tot ideologische wisselwaarde? Graag een letterlijk citaat. (Overigens welke schuld wordt in een moderne rechtsstaat niet afgekocht?)
5. waar door mij de Holocaust weer ??? wordt gebagataliseerd? Graag letterlijke citaten.![]()
Ha goede middag Yvonne. Neem jij het weer van mij over? Ik ga de hond uitlaten!quote:Op zondag 29 mei 2005 14:00 schreef yvonne het volgende:
Oy!!!
Dit is a) een nachttopic
en b) ik ben WEER niet gemaild!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |