This man must be stopped!
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 24-12-2002 01:50]
quote:Is dit eigenlijk niet te veel eer voor deze Kutja Scheurmans stotterende vrouwenhater?
Op dinsdag 24 december 2002 01:42 schreef zodiakk het volgende:This man must be stopped!
Een van de weinige serieuze users, die ook nog eens weet waar ie het over heeft, wordt hier in de zeik genomen.
Slechte zaak hoor!
En kinderachtig ook.
Het is helemaal niet zo erg dat ie achter fatima en RaisinGirl aanloopt. Als je ziet wat daar tegenover staat qua kwaliteit van topics en posts.
Valt me erg van je tegen, zodiakk. Makkelijk scoren zo, om iemand op zijn zwakke plekken te pakken.
.
[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 24-12-2002 01:59]
quote:Ben je je eigen ellende weer op anderen aan het projecteren knulletje? Kies dan om godentwille iemand uit bij wie superioriteitsgevoelens minder misplaatst zouden zijn, want je wilt je de toorn van een woedende zodiakk eenvoudigweg niet op je breekbare hals halen.
Op dinsdag 24 december 2002 02:03 schreef sizzler het volgende:
Je hebt geen vrienden he?
Martin.
Hoewel ik me wel nadrukkelijk wil distantiėren van de woorden 'vreselijke puntenzetter'. Dit in verband met mijn nevenactiviteiten voor de interpunctie-commissie.
quote:Hoezo weer?
Op dinsdag 24 december 2002 02:14 schreef KastaLaVista het volgende:[..]
Ben je je eigen ellende weer op anderen aan het projecteren knulletje?
Martin.
Ik vraag me gewoon af of de frustraties van deze persoon jegens zijn medemens er niet voor gezorgd hebben dat zijn sociale contacten zich beperken tot het strict noodzakelijke.
quote:Je hebt helemaal gelijk. Laatst was ik bij mijn ouders thuis en tijdens het eten spuugde ik mijn vader in het gezicht, voor de leukigheid. Daarna een half uur lang zitten bekvechten. Tijdens het afwassen begon ik ruzie te zoeken met mijn moeder. Om niks. Ik begon te schreeuwen tegen haar en borden kapot te gooien, totdat ze begon te huilen. Gewoon, voor de lol. Ruziemaken is leuk, ruziemaken is goed voor je geestelijk gesteldheid, bekvechten is fijn.
Op dinsdag 24 december 2002 02:42 schreef sizzler het volgende:[..]
Hoezo weer?
Ik vraag me gewoon af of de frustraties van deze persoon jegens zijn medemens er niet voor gezorgd hebben dat zijn sociale contacten zich beperken tot het strict noodzakelijke.
Vertel het je vrienden, je zult er geen spijt van hebben.
quote:Neem een hond en benijd zijn beperkingen.
Op dinsdag 24 december 2002 02:50 schreef zodiakk het volgende:[..]
quote:Excuses, ik heb u veel te lang verwaarloosd, ik heb de laatste tijd erge last van haaruitval en raadselachtige builen evenals flatuerende zuchten,
Op dinsdag 24 december 2002 01:49 schreef OllieA het volgende:[..]
Is dit eigenlijk niet te veel eer voor deze Kutja Scheurmans stotterende vrouwenhater?
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 11:53 schreef zodiakk het volgende:
Goedemorgen en welkom in [Centraal] anti-Ryan3 slowchat-topic. Deel 1.
*uitrekt
*anti-Ryan3 pyjama uittrekt
Iemand koffie?
Zodiakk ,
,
.
Sizzler, ,
,
.
Fatima, ,
,
.
Goedemorgen .
.
quote:Goedemiddag meneer Tim
Op dinsdag 24 december 2002 15:38 schreef MeneerTim het volgende:
Laten we hier een echt slowchat topic van maken.Zodiakk
,
,
.
Sizzler,
,
,
.
Fatima,
,
,
.
Goedemorgen
.
.
quote:'middag Tim
Laten we hier een echt slowchat topic van maken.Zodiakk
,
,
.
Sizzler,
,
,
.
Fatima,
,
,
.
Goedemorgen
.
.
quote:Dit topic gaat behoorlijk of-
Laten we hier een echt slowchat topic van maken.[blaat]
Ryan3:
(driewerf)
* OllieA roept: "En nu allemaal".
* zegt Haat! Haat! Haat!
quote:... meer aan interacties tussen Melkert een een soort overtreffende trap van Melkert, RG, en daarbij ben ik dan gewoon Melkert (een goede onderhandelaar...)...
Op dinsdag 24 december 2002 01:58 schreef RaisinGirl het volgende:
Zoals Ryan en zodiakk op elkaar kunnen reageren, zo irrationeel en onverwacht stekelig maar toch onvermijdelijk tot elkaar aangetrokken, roept het bijna herinneringen op aan de beruchte interacties tussen Fortuyn en Melkert.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |