abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7513666
De anti-Ryan3-werkgroep is nu in het bestaan geroepen door ondergetekende. Het wordt tijd dat die achterlijke slowchattende zak, die marxistische penopaus, die vreselijke puntenzetter, die irritante rotvragensteller, die wannabee fatima-exegeet een haattopic krijgt. Dit topic moet vooral veel haat dragen en uitstralen, zodat iedereen kan zien wat voor wanstaltig gedrocht de user Ryan3 is. Hij heeft idealen die zijn als een oude, kalende veertiger die stinkt naar cognac en in de hoek van een afgehuurd zaaltje tijdens de jaarlijkse kerstborrel zijn Frans Molenaar-pantalon onderschijt omdat hij zijn lichaamsfuncties niet meer in bedwang kan houden. De tranen springen in mijn ogen als Ryan3, keer op keer, ongegeneerd serieuze topics verkloot door onzinnig geslowchat met fatima, of andere onverlaten. Het bestaat doorgaans alleen maar uit bijdehante kutvraagjes stellen over RaisinGirl en de PvdA.

This man must be stopped!

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 24-12-2002 01:50]

pi_7513736
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:42 schreef zodiakk het volgende:

This man must be stopped!

Is dit eigenlijk niet te veel eer voor deze Kutja Scheurmans stotterende vrouwenhater?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_7513829
Bah.

Een van de weinige serieuze users, die ook nog eens weet waar ie het over heeft, wordt hier in de zeik genomen.
Slechte zaak hoor!
En kinderachtig ook.
Het is helemaal niet zo erg dat ie achter fatima en RaisinGirl aanloopt. Als je ziet wat daar tegenover staat qua kwaliteit van topics en posts.

Valt me erg van je tegen, zodiakk. Makkelijk scoren zo, om iemand op zijn zwakke plekken te pakken.

pi_7513859
Zoals Ryan en zodiakk op elkaar kunnen reageren, zo irrationeel en onverwacht stekelig maar toch onvermijdelijk tot elkaar aangetrokken, roept het bijna herinneringen op aan de beruchte interacties tussen Fortuyn en Melkert.

.

[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 24-12-2002 01:59]

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_7513860
Mooi gesproken, zodiaque. Toen ik zostraks een topic in WFT doorlas, stond daar weer wat ranzige slowchat tussen deze stotteraar en die turk.
pi_7513921
Je hebt geen vrienden he?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_7514080
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 02:03 schreef sizzler het volgende:
Je hebt geen vrienden he?
Ben je je eigen ellende weer op anderen aan het projecteren knulletje? Kies dan om godentwille iemand uit bij wie superioriteitsgevoelens minder misplaatst zouden zijn, want je wilt je de toorn van een woedende zodiakk eenvoudigweg niet op je breekbare hals halen.

Martin.

Er bezeichnet unsere Darstellungsform, die Art, wie wir die Dinge sehen. (Ludwig Wittgenstein)
  dinsdag 24 december 2002 @ 02:24:05 #8
19139 plunk
einfach negieren.
pi_7514208
Ik zie het helemaal zitten, deze werkgroep! .

Hoewel ik me wel nadrukkelijk wil distantiėren van de woorden 'vreselijke puntenzetter'. Dit in verband met mijn nevenactiviteiten voor de interpunctie-commissie.

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_7514231
Dan zou ik me nu graag aanmelden voor de evaluatiecommissie.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_7514412
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 02:14 schreef KastaLaVista het volgende:

[..]

Ben je je eigen ellende weer op anderen aan het projecteren knulletje?

Martin.

Hoezo weer?

Ik vraag me gewoon af of de frustraties van deze persoon jegens zijn medemens er niet voor gezorgd hebben dat zijn sociale contacten zich beperken tot het strict noodzakelijke.

pi_7514496
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 02:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hoezo weer?

Ik vraag me gewoon af of de frustraties van deze persoon jegens zijn medemens er niet voor gezorgd hebben dat zijn sociale contacten zich beperken tot het strict noodzakelijke.

Je hebt helemaal gelijk. Laatst was ik bij mijn ouders thuis en tijdens het eten spuugde ik mijn vader in het gezicht, voor de leukigheid. Daarna een half uur lang zitten bekvechten. Tijdens het afwassen begon ik ruzie te zoeken met mijn moeder. Om niks. Ik begon te schreeuwen tegen haar en borden kapot te gooien, totdat ze begon te huilen. Gewoon, voor de lol. Ruziemaken is leuk, ruziemaken is goed voor je geestelijk gesteldheid, bekvechten is fijn.

Vertel het je vrienden, je zult er geen spijt van hebben.

pi_7514557
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 02:50 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Neem een hond en benijd zijn beperkingen.
pi_7514577
Nonsens, wartaal, je bent gek zodiakk, totaal van de pot gerukt
pi_7514619
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:49 schreef OllieA het volgende:

[..]

Is dit eigenlijk niet te veel eer voor deze Kutja Scheurmans stotterende vrouwenhater?

Excuses, ik heb u veel te lang verwaarloosd, ik heb de laatste tijd erge last van haaruitval en raadselachtige builen evenals flatuerende zuchten, .
pi_7517336
Goedemorgen en welkom in [Centraal] anti-Ryan3 slowchat-topic. Deel 1.
pi_7517648
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 11:53 schreef zodiakk het volgende:
Goedemorgen en welkom in [Centraal] anti-Ryan3 slowchat-topic. Deel 1.

*uitrekt

*anti-Ryan3 pyjama uittrekt

Iemand koffie?

pi_7517708
  dinsdag 24 december 2002 @ 15:38:06 #18
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_7520936
Laten we hier een echt slowchat topic van maken.

Zodiakk , , .

Sizzler, , , .

Fatima, , , .

Goedemorgen .

.

pi_7520968
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 15:38 schreef MeneerTim het volgende:

Zodiakk , , .

Sizzler, , , .

Fatima, , , .

Goedemorgen .

.

Goedemiddag meneer Tim .
pi_7521088
quote:

Zodiakk , , .

Sizzler, , , .

Fatima, , , .

Goedemorgen .

.

'middag Tim !!
pi_7521089
quote:

[blaat]

Dit topic gaat behoorlijk of-

Ryan3: (driewerf)

* OllieA roept: "En nu allemaal".

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_7521417
Kom op mensen het is bijna Kerst! Poep al die haat snel even uit in dit topic, voordat je de komende dagen met geconstipeerde haat kalkoen zit te vreten met familie of vrienden!

* zegt Haat! Haat! Haat!

pi_7524817
Hij is weer gespot mensen: Typisch Hollands. Weer een topic die je in de vuilnisbak kan doen door een Ryan3 slowchat.
pi_7527700
Mm, deeltje 2 komt er vast niet, zo te zien... (Wat jij, Faat...?)
I´m back.
pi_7527848
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:58 schreef RaisinGirl het volgende:
Zoals Ryan en zodiakk op elkaar kunnen reageren, zo irrationeel en onverwacht stekelig maar toch onvermijdelijk tot elkaar aangetrokken, roept het bijna herinneringen op aan de beruchte interacties tussen Fortuyn en Melkert.

.

... meer aan interacties tussen Melkert een een soort overtreffende trap van Melkert, RG, en daarbij ben ik dan gewoon Melkert (een goede onderhandelaar...)...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')