Ook goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef Tokus het volgende:
kunnen we niet even STARWARS Episode. III Revenge of the Sith vol maken?
I know, maar is wel weer een reclame OP voor Fox..quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
een mod moet het even mergen, de OP van STARWARS Episode. III Revenge of the Sith is veel mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, btw, ik kon m'n extra kaartje gewoon weer inruilen en m'n geld terugGo Pathé!
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:s0d - donderdag 19 mei 2005 @ 01:35SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
Wat zeg je?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:28 schreef Sloggi het volgende:
Kutfilm
George Lucas heeft z'n eigen filmserie flink verkracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef Tokus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:28 schreef Sloggi het volgende:
Kutfilm
George Lucas heeft z'n eigen filmserie flink verkracht
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef Tokus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Quasar_de_Duif op 19-05-2005 15:30:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Xortes het volgende:
Quasar, hoe kom je aan dat gruwelijk gave plaatje als avatar?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Rekkie het volgende:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Rekkie het volgende:Had je dat al in 1999 niet door met deel 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh nee, zelfs vorige week niet toen ik 1 en 2 heb gezienquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Had je dat al in 1999 niet door met deel 1?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Rekkie het volgende:Das was toch al in Episode I TPM duidelijk. Eigenlijk daar voor al als je de castlist bekeek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:Wat valt er uit te leggen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Je moet de tekstbalk selecteren met je muisquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Xortes het volgende:
Jullie zijn vast slimmer dan ik, maar waarom zie ik de spoiler inhoud niet en jullie wel?
![]()
druk eens ctrl a of ga met je pijltje slepen over het witte vlak.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Xortes het volgende:
Jullie zijn vast slimmer dan ik, maar waarom zie ik de spoiler inhoud niet en jullie wel?
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen flauw idee wie het is, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vonden jullie het ook leuk om op het laatst nog even Grand Moff Tarkin te zien die er een stukje jonger uitzag? Was knap nagemaakt.
[ spoiler ]quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef Xortes het volgende:
O DUH!![]()
![]()
Hehe bedankt, hoe maak je een Spoiler aan, zodat hij blanco blijft dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
http://www.starwars.com/databank/character/grandmofftarkin/quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie het is, eerlijk gezegd.
Wayne Pygram, lijkt gewoon erg op de oorspronkelijke acteur die Tarkin speelde. Hij zat ook in de serie Farscape.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vonden jullie het ook leuk om op het laatst nog even Grand Moff Tarkin te zien die er een stukje jonger uitzag? Was knap nagemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Xortes het volgende:Wil ik ook weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef Sharkdoggie het volgende:Ja na de film werd Episode 7 getoondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Star Wars Episode 7: The Re Return of Darth Vader
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef Sharkdoggie het volgende:Had ik ook wel leuk gevonden, maar hij zat er inderdaad gewoon niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Xortes het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef Sharkdoggie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Er komt geloof ik één decor voor in de hele film, de rest bestaat uit (opvallende) computerbeelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevoeging:quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:15 schreef Xortes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Roa op 19-05-2005 16:23:19 ]Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Roa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:13 schreef Xortes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lucas heeft dan ook de irritante neiging om er zeker van te willen zijn dat ook het domste jongetje van de klas zijn oh zo subtiele hints begrepen heeft. De Death Star plannen die bijna een minuut zichtbaar zijn in AotC is ook zo'n prachtig tenenkrommend voorbeeld. Fijn dat hij daar rekening mee wil houden, maar het komt het tempo van zijn films zelden ten goede.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Patvs het volgende:
Vervolgens heeft Lucas nog een heel lijstje met punten die hij in snel tempo moet afwerken. Vooral verwijzingen naar Episode 5/6 (en de aansluiting op Episode IV) die hij op nogal klungelige wijze laat zien (en dan nog eens verbaal dubbel uitlegt). (we snappen het heus wel!)"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Gezien de commerciële insteek van Lucas zou ik het bijzonder raar vinden als die er niet zou komen. Dat vind je ook terug in het creëren van karakters die eigenlijk voor het verhaal totaal niet boeiend zijn, maar die wel weer een leuk 'collectable' figuurtje kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Komt er ook een grote box van alle 6 delen?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder![]()
zo, net kaarten gekocht voor zaterdag, lekker kijken in Antwerpen.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef Xortes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef Roa het volgende:
[..]Ok, dan snap ik het compleet! En ik denk dat dat het dan is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef Ulx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Even een vraagje tussendoor,ik heb wel eens boeken gezien waar alle/een hoop ruimteschepen en andere machine's uit Star Wars in stonden en die waren dan ook open gewerkt zodat je kon zijn hoe ze er van binnen uit zagen en hoe ze in elkaar zaten. Weet iemand een site waar ik dat soort tekeningen/foto's kan vinden?Satan Stole My Teddybear![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef Ulx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarschijnlijk wordt dat heel moeilijk. Lucas let nogal op dat hij geen geld misloopt namelijk en plaatsing van dergelijke blueprints is tegen ©quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Chris_Redfield het volgende:
Even een vraagje tussendoor,ik heb wel eens boeken gezien waar alle/een hoop ruimteschepen en andere machine's uit Star Wars in stonden en die waren dan ook open gewerkt zodat je kon zijn hoe ze er van binnen uit zagen en hoe ze in elkaar zaten. Weet iemand een site waar ik dat soort tekeningen/foto's kan vinden?Ik ook, maarja, 1 dag na de voorpremiere is het toch nog wat lullig...alhoewel..ansich...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:41 schreef QyRoZ het volgende:
Word een beetje moe van die spoilertags hier allemaal.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Ik zou ook liever een spoiler topic willen hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:41 schreef QyRoZ het volgende:
Word een beetje moe van die spoilertags hier allemaal.![]()
Psst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een spoiler topic willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan lees je de spoilers toch niet? *gaap*It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.![]()
Het gevoel van TIJD in de film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Patvs op 19-05-2005 16:53:01 ]![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:46 schreef Patvs het volgende:
Het gevoel van TIJD in de film?Good pointSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Psst.Na, vooruit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Tja.... daar verschil dan weer duidelijk in mening gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:50 schreef Sloggi het volgende:
Lucas is gewoon een idioot die het verleerd is na alle roem![]()
Hee thanks! het woordje blueprints in combinatie met star wars deed op google wonderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Roa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat heel moeilijk. Lucas let nogal op dat hij geen geld misloopt namelijk en plaatsing van dergelijke blueprints is tegen ©
[..]
Satan Stole My Teddybear![]()
Hehe, glad I could help thenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:01 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Hee thanks! het woordje blueprints in combinatie met star wars deed op google wonderen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Nog een uurtje en dan ga ik ook richting bios. Zonet nog een stukje ANH gezien om alvast een beetje in de stemming te komen. Ik verbaas me trouwens constant weer over de beeldkwaliteit van de DVD's van de OT. Nooit verwacht dat die films er nog zo goed uit konden zien. Maar da's weer wat anders.
![]()
Ok, misschien past mijn post hier niet .. Maar ik moet het écht eens kwijt hoor !![]()
Wat is er toch met Hayden Christensen gebeurd ... !
In Star Wars II AOTC was dat zooo'n knap dingske .. en nu.. En tis niet alleen zijn haar !
Tis alles ! *diep teleurgesteld*
Tis maar best dat ze hem zo'n masker hebben opgezet mheheheh![]()
*geef eerlijk toe dat ik een grotere Hayden Christensen dan Star Wars fan ben*![]()
![]()
Hij moet niet knap zijn maar stoer... heeft wel een toffer pak aan dan de 'normale' Jediquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef woeshie het volgende:
Ok, misschien past mijn post hier niet .. Maar ik moet het écht eens kwijt hoor !![]()
Wat is er toch met Hayden Christensen gebeurd ... !
In Star Wars II AOTC was dat zooo'n knap dingske .. en nu.. En tis niet alleen zijn haar !
Tis alles ! *diep teleurgesteld*
Tis maar best dat ze hem zo'n masker hebben opgezet mheheheh![]()
*geef eerlijk toe dat ik een grotere Hayden Christensen dan Star Wars fan ben*![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef MrGP het volgende:
http://www.nu.nl/news/528(...)_al_op_internet.html
Dat is waar, maar het is absoluut geen DVD Screener. Ik heb er een stukje van gezien, het is echt enorm lelijk. Verder staan er ook twee grote tijdsklokken bovenaan in beeld, en het is echt geen definitieve versie. De kleuren zijn flets, en het geluid is belabberd. Zo belabberd dat je Yoda's voice niet eens kan scheidden van die van Ani.quote:Ongeveer 16.000 mensen zijn inmiddels begonnen de film te downloaden. Het gaat om een kopie van het origineel en niet om een opname die in de bioscoop is gemaakt met behulp van een videocamera. Waarschijnlijk heeft iemand binnen de filmindustrie de film illegaal verspreid.
Deze release ging er alleen maar om, om de snelste te zijn in de warez-scene. Het is een schande.
http://www.vcdquality.com/index.php?page=sample&id=52286We'll keep on whispering our mantras.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Roa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar, maar het is absoluut geen DVD Screener. Ik heb er een stukje van gezien, het is echt enorm lelijk. Verder staan er ook twee grote tijdsklokken bovenaan in beeld, en het is echt geen definitieve versie. De kleuren zijn flets, en het geluid is belabberd. Zo belabberd dat je Yoda's voice niet eens kan scheidden van die van Ani.
Deze release ging er alleen maar om, om de snelste te zijn in de warez-scene. Het is een schande.
http://www.vcdquality.com/index.php?page=sample&id=52286
Vind het best redelijke kwaliteit hoor.
Heb de DVD en het is een digitale kopie van de film.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem ook.. in paar uur had ik hem gedownload.. zelf heb ik hem al in de Bios gezien...
Over paar weken komt de versie met Nederlandse ondertiteling online heb geduld SW liefhebbers.
Ik kan de tekst bovenaan wegwerken met mijn TV.. ik zie niks...![]()
Overigens vroegen wij ons gisteren ook af hoe Palpatine nou bij "Darth Vader" komt. Wat is daar nou de betekenis van?![]()
![]()
Lord Sidious is een lekkere naam wil je zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:25 schreef mrkanarie het volgende:
Overigens vroegen wij ons gisteren ook af hoe Palpatine nou bij "Darth Vader" komt. Wat is daar nou de betekenis van?We'll keep on whispering our mantras.![]()
Neen, maar Maul bijvoorbeeld betekend bont en blauw slaan of toetakelen. Dat heeft wel een betekenis. Vader is nergens te vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Lord Sidious is een lekkere naam wil je zeggen.![]()
Toepasselijke naam.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:31 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Neen, maar Maul bijvoorbeeld betekend bont en blauw slaan of toetakelen. Dat heeft wel een betekenis. Vader is nergens te vinden.We'll keep on whispering our mantras.![]()
Princess Leia, Luke’s twin sister, represents the need of the subconscious (feminine/negative) to unite with the conscious Luke Skywalker (masculine/positive) for recognition and aid in conquering the fear of death a.k.a. Darth Vader (the Dark Invader).
bron: http://www.echostation.com/features/esoteric.htm![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:15 schreef Xortes het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dank uquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef PDOA het volgende:
Princess Leia, Luke’s twin sister, represents the need of the subconscious (feminine/negative) to unite with the conscious Luke Skywalker (masculine/positive) for recognition and aid in conquering the fear of death a.k.a. Darth Vader (the Dark Invader).
![]()
Nog iemand opgevallen dat er een stuk in zit waar Palpatine/Sidious zegt: 'you're either with us or against us!" leuke Bush referentie.![]()
tja, geen wonder dat er zo'n ophef was onder de critici. Maar ik vind het allemaal wel een beetje ver gezocht hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef PDOA het volgende:
Nog iemand opgevallen dat er een stuk in zit waar Palpatine/Sidious zegt: 'you're either with us or against us!" leuke Bush referentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat van invader hebben de fans zelf bedacht volgens mij. Lucas zei zelf ooit eens dat Vader als father bedoeld was.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef PDOA het volgende:
maar goed. Nu de vraag wat er gaat gebeuren met de echte die-hard Star Wars-fans? Zullen ze bijeenkomsten gaan houden in pakken, of zullen ze langzaam wegkwijnen en zullen we nooit meer wat van Star Wars horen?![]()
![]()
Het is nog niet voorbij. Nu al heeft Lucas plannen bekend gemaakt voor een animated serie a la Clone Wars en een tv-serie oid voor het overbruggen van de tijd tussen III en IVquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:36 schreef mrkanarie het volgende:
maar goed. Nu de vraag wat er gaat gebeuren met de echte die-hard Star Wars-fans? Zullen ze bijeenkomsten gaan houden in pakken, of zullen ze langzaam wegkwijnen en zullen we nooit meer wat van Star Wars horen?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
De 'echte' betekenis van Star Wars volgens Kevin Smith:
(Uit 'Chasing Amy')
HOOPER
For years in this industry whenever an African-American character - hero or villain - was introduced usually by white artists and writers - they got slapped with racist names that singled them out as negroes: Black Panther, Black Lightning, Black Goliath, Black Mantra, Black Talon, Black Spider, Black Hand, Black Falcon, Black Cat..
Now my book, ‘White-Hating Coon’, doesn’t have any of that bullshit. The hero’s name is Maleekwa, and he’s a descendant of the black tribe that established the first society on the planet, while all you European motherfuckers were still hiding in caves and shit, all terrified of the sun. He’s a strong role model that a young black reader can look up to, Cause I’m here to tell you - the chickens are comin’ home to roost, ya’ll: the black man’s no longer gonna play the minstrel in the medium of comics and Sci-Fi/Fantasy! We’re keeping it real, and we’re gonna get respect - by any means necessary!
HOLDEN
Bullshit! Lando Calrissian was a black man, and he got to fly the Millennium Falcon!
HOOPER
Who said that?!?
HOLDEN
I did! Lando Calrissian is a positive black role model in the realm of Science Fiction/Fantasy.
HOOPER
Fuck Lando Calrissian! Uncle Tom nigger! Always some white boy gotta invoke ‘the holy trilogy’! Bust this - those movies are about how the white man keeps the brother man down - even in a galaxy far, far away. Check this shit. You got cracker farm-boy Luke Skywalker, Nazi poster boy - blond hair, blue eyes. And then you’ve got Darth Vader: the blackest brother in the galaxy. A Nubian God.
BANKY
What’s a Nubian?
HOOPER
Shut the fuck up! Now Vader, he’s a spiritual brother, with the force and all that shit. Then this cracker Skywalker gets his hands on a light-saber, and the boy decides he’s gonna run the fucking universe - gets a whole Klan of whites together, and they’re gonna bust up Vader’s ‘hood’ the Death Star. Now what the fuck do you call that!
BANKY
Intergalactic Civil War!
HOOPER
Gentrification! They’re gonna drive out the black element, to make the galaxy quote, unquote ‘safe’ for white folks.
HOLDEN
But Vader turns out to be Luke’s father. And in Jedi, they become friends.
HOOPER
Don’t make me bust a cap in your ass, yo! Jedi’s the most insulting installment, because Vaders
beautiful, black visage is sullied when he pulls off his mask to reveal a feeble, crusty white man! They’re trying to tell us that deep inside, we all want to be white!
BANKY
Well isn’t that true!?![]()
Ik moest aan de bijbel denken..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef PDOA het volgende:
Nog iemand opgevallen dat er een stuk in zit waar Palpatine/Sidious zegt: 'you're either with us or against us!" leuke Bush referentie.
Maar zit er nou een politieke lading in het verhaal?
Voor het eerst snapte ik er wat van trouwens, was ook wel eens verhelderend![]()
![]()
Heb hem gezien. Sluit goed aan op deel 4!!! Macaber gedaan.
We kunnen opmaken uit deze film dat Anakin naar de dark side is gegaan door zijn liefde voor Padme? Liefde maakt blind verhaal?
Verder deed deze film mij bijzonder erg denken aan een man met een snorretje. Inderdaard meneer Hitler. Gewoon het hele idee hoe de democratie uitgeschakeld word. En vervolgens 1 man aan de macht komt. Zodra hij idd de macht heeft worden de jedi ridders gefusileerd (joden). Verder ook het hele idee om een eigen rijk te stichten bracht dit naar voren.
Krijg dus sterk het idee, dat lucas hier zijn idee aan opgedaan heeft. Dit neemt uiteraard niet weg dat hij een mooie sage heeft neer gezet.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!![]()
ja was een beetje het gegeven palpatine is hitler (noodwet ed) en dat was al duidelijk bij 2 en 1, en geeft de sepratists en de jedi (joden) de schuld....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:55 schreef TrumpingPimp het volgende:
Heb hem gezien. Sluit goed aan op deel 4!!! Macaber gedaan.
We kunnen opmaken uit deze film dat Anakin naar de dark side is gegaan door zijn liefde voor Padme? Liefde maakt blind verhaal?
Verder deed deze film mij bijzonder erg denken aan een man met een snorretje. Inderdaard meneer Hitler. Gewoon het hele idee hoe de democratie uitgeschakeld word. En vervolgens 1 man aan de macht komt. Zodra hij idd de macht heeft worden de jedi ridders gefusileerd (joden). Verder ook het hele idee om een eigen rijk te stichten bracht dit naar voren.
Krijg dus sterk het idee, dat lucas hier zijn idee aan opgedaan heeft. Dit neemt uiteraard niet weg dat hij een mooie sage heeft neer gezet.
dus klopt wel wat je zegt had meerdere vergelijkingen maar ben te moe (bezopen)
maarja ik wil liever niet die vergelijkingen trekken ben beetje bang voor Matrix Neo is Jezus ideeen.... (vond matrix matig en als je maar krom genoeg bent kom je er)![]()
Ach dat Jezus idee kun je ook op Star-Wars toepassen, ook hier heb je uitverkoren personen en een vorm van magie (force). Hetzelfde geld ook voor Lord of the rings. En helemaal op lucht gebaseerd vind ik dat soort theorieën niet, we vinden kennelijk dit soort verhalen interessanter worden nu het christelijke hier zo afbrokkelt.
Overigens doet mij het hele republic, empire gedoe in de films denken aan het einde van de Romeinse republiek.![]()
Waarbij uiteraard het christelijke nog een stuk minder was afgebrokkeld toen Tolkien zijn LotR schreef.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:57 schreef Djaser het volgende:
Ach dat Jezus idee kun je ook op Star-Wars toepassen, ook hier heb je uitverkoren personen en een vorm van magie (force). Hetzelfde geld ook voor Lord of the rings. En helemaal op lucht gebaseerd vind ik dat soort theorieën niet, we vinden kennelijk dit soort verhalen interessanter worden nu het christelijke hier zo afbrokkelt.Veel eerder dan aan de tweede wereldoorlog. De jedi/joden zondebok theorie gaat maar zover op. Palpatine verwijdert de Jedi niet omdat hij een excuus nodig heeft voor zijn volk, hij verwijdert ze omdat ze reële tegenstand zouden kunnen bieden. Maar goed, gegeven de absolute overdosis aan Tweede Wereldoorlog in het geschiedenisrooster verbaast het me niet dat die vergelijking alsnog sneller naar boven komt.quote:Overigens doet mij het hele republic, empire gedoe in de films denken aan het einde van de Romeinse republiek."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Ik ga er niet teveel woorden aanvuil maken :!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Geweldige film,alleen ik heb nu zo'n Starwars after burn.. it's over,een deel van je jeugd wat gewoon weg is gevallen.. it's hard
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa![]()
Dat gevoel had ik van te voren verwacht, maar ik heb juist een tevreden gevoel: eindelijk snap ik het verhaal een beetjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef TimoBasso het volgende:
Geweldige film,alleen ik heb nu zo'n Starwars after burn.. it's over,een deel van je jeugd wat gewoon weg is gevallen.. it's hard
![]()
![]()
Inderdaad, ik had de drang om deel 4 te gaan bekijken, waarom weet ik eigenlijk ook niet....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef TimoBasso het volgende:
![]()
Dikke shit blijft het. Ergens jammer dat het is afgelopen, maar goed......Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!![]()
May the force be with youquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:13 schreef =HellFire= het volgende:
Sith just doesn't happen, it rules!!!![]()
![]()
Nouja dan zou ik de koffie binnen handbereik houden : Pquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:00 schreef R_Style het volgende:
Zaterdag avond.. ga ik een Star Wars Marathon houden.. 4,5,6 achter elkaar.....
wil toch een keer alle 6 achter elkaar kijkenTe tof...
![]()
Waren 1 en 2 nou echt zo erg ? Ik vond het best wel meevallen, 2 vond ik best wel cool qua gevechten etc. Maar ik moet wel zeggen 3 ziet er in mijn gedachte zoveel mooier uitquote:![]()
![]()
ik heb gisteren deeltje 4 nogmaals gekeken, en ik moet zeggen dat alles nu erg duidelijk is. Nog duidelijker als voorheen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef mrkanarie het volgende:
ik heb gisteren deeltje 4 nogmaals gekeken, en ik moet zeggen dat alles nu erg duidelijk is. Nog duidelijker als dan voorheen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
$50 miljoen is de totale opbrengst voor donderdag. Dat is 40 miljoen euro.
Dat is een nieuw dagrecord in Amerika.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
ik heb net Episode 3 alweer gezien dan wel op DVD.
het is fantastische film kan er geen genoeg van krijgen![]()
netjesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:30 schreef Arcee het volgende:
$50 miljoen is de totale opbrengst voor donderdag. Dat is 40 miljoen euro.
Dat is een nieuw dagrecord in Amerika.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
ik weet hoeveel revenge of the sith gekost heeft.. 113 miljoen Dollar heeft het gekost..
hier een bron met meer info over de opbrengst
http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=9709![]()
Je hebt gelijk dat werd maar niet het bekijken van de film ook wel duidelijk, niet zozeer om de zondebok theorie maar wel door het gedrag van the Emperor zelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Veel eerder dan aan de tweede wereldoorlog. De jedi/joden zondebok theorie gaat maar zover op. Palpatine verwijdert de Jedi niet omdat hij een excuus nodig heeft voor zijn volk, hij verwijdert ze omdat ze reële tegenstand zouden kunnen bieden. Maar goed, gegeven de absolute overdosis aan Tweede Wereldoorlog in het geschiedenisrooster verbaast het me niet dat die vergelijking alsnog sneller naar boven komt.![]()
Gewoon een geweldige film.
Al waren er wel kleine dingetjes die ik een beetje jammer vond.
Windu komt echt te simpel aan zijn einde en ik had 2x zoiets van "goh, als hij nu ff door getjopt had, dan waren deel 4, 5, 6 ook niet nodig geweest...
Verder:
stiekem toch maar op naar deel 7, 8, 9 ????Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Wat een film, geweldig. George Lucas knoopt het toch bijzonder netjes aan elkaar.
[ Bericht 24% gewijzigd door Jed1Gam op 21-05-2005 02:22:28 ]![]()
hij was te kort, de overgang naar 'A new hope' is afgeraggeld, dit had deel 2 moeten zijn.
De tijdsspan van III en IV is te groot, zo ongeveer 20 jaar, te ongeloofwaardig dat het Emperor Palpatine 20 jaar heeft gekost om alles te ontmantelen (begin 'a new hope': "The Imperial Senate will no longer be of any concern to us.
I've just received word that the Emperor has dissolved the council
permanently"), heeft dat 20 jaar geduurd.......
Goeie film, maar voor een Star Wars Fan (zoals ik) die iets geeft om de tijdslijn (zoals ik) klopt er geen moer van.
Ik hoop dat GL het met de miniserie die volgt (die zich afspeelt tussen 3 en 4) het verklaard (op een geloofwaardige manier).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.blueharvest.net/ scripts van alle delen (deel 3 volgt nog)
[ Bericht 12% gewijzigd door BasOne op 21-05-2005 08:27:57 ]Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante![]()
ja, want als je een "echte" fan was, dan was je opgevallen dat de kaptein van het schip Captain Antilles was
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
Maar geen familie van Wedgequote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:48 schreef DarthNick het volgende:
ja, want als je een "echte" fan was, dan was je opgevallen dat de kaptein van het schip Captain Antilles was![]()
Daarom ook mijn spoilernaam schip/Capt. ..........
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante![]()
niet Wedge zelf, maar het Star Wars universum kennende zal het wel familie zijn.quote:Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:20 schreef BasOne het volgende:
De tijdsspan van III en IV is te groot, zo ongeveer 20 jaar, te ongeloofwaardig dat het Emperor Palpatine 20 jaar heeft gekost om alles te ontmantelen (begin 'a new hope': "The Imperial Senate will no longer be of any concern to us.
I've just received word that the Emperor has dissolved the council
permanently"), heeft dat 20 jaar geduurd.......
Goeie film, maar voor een Star Wars Fan (zoals ik) die iets geeft om de tijdslijn (zoals ik) klopt er geen moer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is trouwens een spoiler-topic
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - Spoiler TopicIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Gisteren ook eindelijk gezien. Meestal als je zo veel van een film verwacht valt het toch een beetje tegen, maar daar was hier compleet geen sprake van, alles viel gewoon op zn plaats.
Ik heb echt 140 minuten met open mond zitten kijken, en met mij zo een beetje de rest van de zaal.
Zonder twijfel de beste reeks van de film. De minpunten die ik af en toe langs zag komen (Obi roomser dan de paus, vervelende robots, houterige scenes, overacting van palpatine) heb ik gewoon niet of amper meegekregen.
De hele Bush vergelijking vind ik ook schromelijk overdreven. Dat het verhaal in deze richting gaat is al bekend vanaf dat deel 4 bestaat, en nu wordt het aan Bush gekoppeld. Beetje associatiedrang.
Ja, voor mensen die een beetje into Star Wars zijn is dit echt een must-see!
Enige nadeel, Metropolis Belgie vond het ineens nodig om een pauze in te lassen! Midden in de film, zonder aankondiging. Daar ga ik dus nog wel een mailtje over schrijven, echt belachelijk. Hulde aan de film dat ik er binnen 2 minuten weer helemaal inzat.
Oh, en de mensen naast mij die dachten dat Ben Kenobi de zoon was van Obi-Wan....Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
kut, ik ga vanavond naar Metropolisquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:11 schreef Cheiron het volgende:
Enige nadeel, Metropolis Belgie vond het ineens nodig om een pauze in te lassen! Midden in de film, zonder aankondiging. Daar ga ik dus nog wel een mailtje over schrijven, echt belachelijk. Hulde aan de film dat ik er binnen 2 minuten weer helemaal inzat.hahahaha gaaf.quote:Oh, en de mensen naast mij die dachten dat Ben Kenobi de zoon was van Obi-Wan....Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Nope, in verschillende boeken wordt duidelijk gemaakt dat ze geen familie van mekaar zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet Wedge zelf, maar het Star Wars universum kennende zal het wel familie zijn.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Laboro te salutante![]()
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is trouwens een spoiler-topic
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - Spoiler Topic
[/quote]
Het schip is anders
Laboro te salutante![]()
Die weten niets van SW en moeten de mond dichthoudenquote:Oh, en de mensen naast mij die dachten dat Ben Kenobi de zoon was van Obi-Wan....
Laboro te salutante![]()
Overigens, de digitale zaal van het Metropolis is wel echt een aanrader, fantastische beeld!Too lazy to be an evil genius..
Net als deel 1 en 2 komt 90% weer uit de computer, waar op zich niks mis mee is, maar het valt nu wel erg op allemaal. Bij de oude films waren er tenminste nog echte sets, dat was veel cooler. Als dit een computerspel was geweest, zou het supermooi zijn. Nu is het het allemaal net niet."He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:44 schreef BasOne het volgende:alleen iets andere kleuren voor zover ik dat kon zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het schip is anders![]()
-edit-
en dat niet eens
Als je A New Hope bekijkt zie je de rode kleuren nog, maar wel erg vervaagd
A New Hope
Revenge of the SithIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Heet die gozer nu Heineken? Of Henneken ofzo?
Ik heb een wazige versie zonder ondertiteling.Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*![]()
Volgens mij is dat gewoon dezelfde Corellian Corvette.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
alleen iets andere kleuren voor zover ik dat kon zien
-edit-
en dat niet eens
Als je A New Hope bekijkt zie je de rode kleuren nog, maar wel erg vervaagd
[afbeelding]
A New Hope
[afbeelding]
Revenge of the Sith"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."![]()
ik ben gisteren geweest! Vond het een erg mooie film, het mooiste stukje (waarbij de hele zaal begon te lachen) vond ik toen Master Yoda naar Palpatine ging, de ruimte binnenloopt, en de bewakers zonder op of om te kijken aan de kant gooit met een achteloze beweging
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!![]()
Anakinquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:55 schreef Sanne het volgende:
Heet die gozer nu Heineken? Of Henneken ofzo?
Ik heb een wazige versie zonder ondertiteling.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Aha, daarom vond ik het niet met Google.quote:tx Tara
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*![]()
Juist, dat zeg ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:56 schreef search64 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon dezelfde Corellian Corvette.
Het schip van Bail Organa uit Revenge of the Sith is lijkt mij gewoon de Tantive IV, dezelfde Corellian Corvette/Blockade Runner als die uit de beginscene van A New Hope met Leia OrganaIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
zaal 5, right?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:49 schreef Cheiron het volgende:
Overigens, de digitale zaal van het Metropolis is wel echt een aanrader, fantastische beeld!Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
welke boeken zijn dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope, in verschillende boeken wordt duidelijk gemaakt dat ze geen familie van mekaar zijnNothing lasts forever but the certainty of change![]()
Zie http://www.starwars.com/databank/appearance/ep3.htmlquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Juist, dat zeg ik
Het schip van Bail Organa uit Revenge of the Sith is lijkt mij gewoon de Tantive IV, dezelfde Corellian Corvette/Blockade Runner als die uit de beginscene van A New Hope met Leia Organa
en kijk 's bij Starships, en zie wat er staat
Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
De tantive IV heeft geen docking bay (waar obi wan docked), dus het schip lijkt wel op de tantive IV, maar is het niet (google voor referenties)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
Zie http://www.starwars.com/databank/appearance/ep3.html
en kijk 's bij Starships, en zie wat er staatFree speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Laboro te salutante![]()
X-Wing Serie, Thrawn trilogy, Dark Fleet crisis (dacht ik, maar weet ik niet zeker), in de X-Wing comic series wordt er ook naar gefereerd naar wat ik begrepen heb, maar heb zelf de serie niet.quote:
Maar uit verschillende bronnen wordt toch echt duidelijk gemaakt dat wedge antillis en Cpt. antilles (van de tantive IV) geen familie zijn (als ik me goed heriner kom to de familie van capt' antillis van aldraan, Wegde's familie komt van Corillia)Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Laboro te salutante![]()
Hier staat dat de Tantive IV in III, IV en VI zit:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
De tantive IV heeft geen docking bay (waar obi wan docked), dus het schip lijkt wel op de tantive IV, maar is het niet (google voor referenties)
http://www.starwars.com/databank/starship/tantiveiv/index.html
Het is de officiële Star Wars-site, dus daar zal het wel goed op staan lijkt me![]()
![]()
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:49 schreef BasOne het volgende:
(als ik me goed heriner kom to de familie van capt' antillis van aldraan, Wegde's familie komt van Corillia)
De familie van Wedge wordt in de X-Wing boeken behoorlijk onder de loep genomen. Maar over captain Antilles van de Tantive IV wordt amper gesproken in de boeken (tenminste, degene die ik heb gelezen, wat zo'n beetje alles is, behalve New Jedi Order en X-Wing)In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
je weet ook dat Lucas zich weinig aantrekt van alle boeken, he?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
De familie van Wedge wordt in de X-Wing boeken behoorlijk onder de loep genomen. Maar over captain Antilles van de Tantive IV wordt amper gesproken in de boeken (tenminste, degene die ik heb gelezen, wat zo'n beetje alles is, behalve New Jedi Order en X-Wing)Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
dat weet ik, er wordt in de films dan ook nergens gerept over een wel- of niet familieband tussen beide Antilles'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
je weet ook dat Lucas zich weinig aantrekt van alle boeken, he?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Volgens mij gaat dat dan weer over Corellian Corvettes in het algemeen. Want de Tantive IV wordt vernietigd in IV en zit dus niet in VI. De SW Database geeft dus geen duidelijkheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hier staat dat de Tantive IV in III, IV en VI zit:
http://www.starwars.com/databank/starship/tantiveiv/index.html
Het is de officiële Star Wars-site, dus daar zal het wel goed op staan lijkt me
Wat betreft de Docking Bay, ik heb geen flauw idee, ben wel benieuwd naar de referenties, maar zoiets kan aangepast zijn in de 18jaar tussen de films, of zijn referenties waarvan Lucas zich niets aantrekt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
zoals ik al eerder zei: het Star Wars universum kennende zal het wel familie zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
dat weet ik, er wordt in de films dan ook nergens gerept over een wel- of niet familieband tussen beide Antilles'Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Ach, een docking bay verwijderen kan nooit moeilijker zijn dan allerhande extra functies uit een welbekende astromech trekken (oa. repulsorlifts).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat betreft de Docking Bay, ik heb geen flauw idee, ben wel benieuwd naar de referenties, maar zoiets kan aangepast zijn in de 18jaar tussen de films, of zijn referenties waarvan Lucas zich niets aantrekt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Gisteren dan eindelijk geweest.
Het was briljant dat iedereen begon te juichen en te klappen bij het main theme. Ik raakte gelijk in de stemming. De hele zaal was vol en iedereen moest heel hard lachen bij grapjes en je hoorde iedereen zuchten bij sombere momenten. Dat maakt het altijd leuker.
Maar het was een leuke film. Erg spannend. Veel actie en superveel titanengevechten. Die Anakin is wel een houten klaas. Buiten de vechtscenes is hij wel een beetje onder de maat. Maar dat lijkt wel bij Starwars te horen. Ik stoorde me er ook echt niet aan. De vechtscenes deed hij perfect en de frustratie droop er ook wel vanaf. Op zulke momenten leef ik me dan wel weer erg in en baal ik er oprecht van als de Jedi masters weer ongelovelijk dom omgaan met iemand die op het randje balanceert.
De special effects waren weer erg mooi, de muziek is weer perfect en in tegenstelling tot episode 1 en het eerste deel van episode 2 kreeg ik wel het echte Starwars gevoel. Jammer dat het afgelopen is. Het gevoel dat er ooit weer een vervolg komt is altijd wel prettig. Nu maar weer de oude delen kijken, het zal 10 jaar geleden zijn dat ik die voor het laatst gezien heb.
Ik vind overigens Darth Vader maar een suffe badguy, met zijn grote hoofd en relatief kleine lichaampje. Zijn stem is wel cool (James Earl Jones) en het blijft natuurlijk een klassieker.![]()
Dat had je bij de vorige twee films niet meegemaakt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:51 schreef MeneerTim het volgende:
Het was briljant dat iedereen begon te juichen en te klappen bij het main theme.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ergeren jullie dan niet aan het geklap... ik bedoel het is niet alsof Lucas of een van de acteurs in de zaal zitten he![]()
ik vind het klap idee dan zeg maar extreem nutteloos![]()
![]()
Kansloos ja, en vooral die gastjes die met lightsabers begonnen te zwaaienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef blue-102 het volgende:
Ergeren jullie dan niet aan het geklap... ik bedoel het is niet alsof Lucas of een van de acteurs in de zaal zitten he![]()
ik vind het klap idee dan zeg maar extreem nutteloos![]()
Ik moest er wel om lachen eigenlijk.![]()
ja. ik vind het zo overkomen als "in de VS doen ze dat, dat moeten we hier ook doen".quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef blue-102 het volgende:
Ergeren jullie dan niet aan het geklap...
zelfde met die "line-up" die ze in vlissingen hadden, dat ze al dagen van te voren op de stoep bij de bios lagen. Dat je dat in de VS nou moet doen om kaartjes te kunnen bemachtigen, a la, maar in Nederland is dat gewoon onzin.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Inderdaad, je kan de dag zelf vaak nog een kaartje bestellen, meeste mensen hebben zoiets van we zien wel. Maar sommige mensen willen laten zien dat ze denken meer fan te zijn van de film als ze zo doen als in vlissingenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja. ik vind het zo overkomen als "in de VS doen ze dat, dat moeten we hier ook doen".
zelfde met die "line-up" die ze in vlissingen hadden, dat ze al dagen van te voren op de stoep bij de bios lagen. Dat je dat in de VS nou moet doen om kaartjes te kunnen bemachtigen, a la, maar in Nederland is dat gewoon onzin...
Nou jongens die daar hebben gelegen, jullie hebben van mij en denk ik de meeste eerder respect verloren dan gewonnen...![]()
Ik had het eerlijk gezegd nog nooit bij films meegemaakt. Het is ook vrij belachelijk maar een film als Starwars komt er mee weg. Het is ook wel leuk dat alle zes de films met dezelfde muziek en dezelfde introductie beginnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had je bij de vorige twee films niet meegemaakt?
Nu ik er over nadenk. Ik ben ooit naar de première van episode 2 geweest en toen begon de zaal te juichen toen Yoda in beeld kwam. Maar dat was in een veel kleiner zaaltje. Dit was echt een staande ovatie van een zaal van 200 mensen ofzoiets.![]()
Ben gisteren geweest, naar de laatste voorstelling in Pathe scheveningen ( 24.20 ) en dus lekker rustig en een goede plek
Verhaal en special effects echt super. Openingsscene kom je ogen en oren tekort. Acteerprestaties zeer matig, met als dieptepunt Anakin.
Verder superfilm en voor mij werd het allemaal wel duidelijk en wat dat betreft is de saga complete, wel eens met eerder commentaar dat de gap tussen deze film en a new hope in tijd veel te lang is, die sith pakt niet echt doorproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Waarom hebben die Dark Side kerels altijd een gewaad over zich heen en die Light Side kerels niet? En een Sith is een evil Jedi of een ander volk?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Ze stammen dus af van de Jedi.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:15 schreef Dementor het volgende:
http://www.starwars.com/databank/organization/thesith/![]()
Hoezo? dat hebben de jedi ook ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:49 schreef Steeven het volgende:
Waarom hebben die Dark Side kerels altijd een gewaad over zich heen en die Light Side kerels niet? En een Sith is een evil Jedi of een ander volk?![]()
Naja zoals die Sith Lords er altijd bijlopen + hun hoogste volgeling.quote:Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
ik doelde erop dat de jedi daar ook altijd mee lopen..... serieus...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Naja zoals die Sith Lords er altijd bijlopen + hun hoogste volgeling.![]()
De sith gebruiken hun kappen over hun hoofd om niet direct herkent te worden door anderen.
Je weet nooit wie er mee luistert/kijkt tijdens het communiceren.
In episode 4/5/6 is Darth Sidious ook aardig verminkt dus daar zou het ook nog mee te maken kunnen hebben.![]()
Zo ik heb de film gezien.
Begin stuk matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film sluit goed aan bij het oude deel en vormt zo dus een goede schakel tussen de oude en nieuwe films.
Acteerprestatie van Hayden Christensen erg matig. En in het begin zelfs slecht. In Attack of The Clones vond ik hem overigens ook zeer matig acteren. Ik begrijp niet dat hij gecast is voor zo'n belangrijke rol.
Special effects subliem zoals je van Star Wars mag verwachten.
Conclusie: Een zwak begin maar wordt zeker goed gemaakt door het sterkte tweede deel. Al met al een goed gevoel over deze film. De saga is compleet hoewel een deel 7,8 en 9 best wel zouden mogen komen![]()
![]()
The Empire Strikes Back is misschien juist wel zo'n sterke (populaire) film geworden omdat ie door Irvin Kershner (Robocop 2) is geregisseerd en niet door Lucas. Waarom wilde hij al deze delen zelf doen?![]()
Te vette auto's vooral dat Powered by the dark side
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."![]()
Op het eind van SW3 als Obi Wan naar de thuisplaneet komt met baby Luke, draagt-ie ook zo'n kleed.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:49 schreef Steeven het volgende:
Waarom hebben die Dark Side kerels altijd een gewaad over zich heen en die Light Side kerels niet? En een Sith is een evil Jedi of een ander volk?
De Sith zijn alleen zo'n mietjes dat ze het ook indoor dragen enzow.![]()
![]()
Ik vond het ende, waarin je een death star in aanbouw zag wel erg flauw: Als er twintig jaar tussen 3 en 4 zit, wat hebben de bouwers dan gedaan? Dat ding met de hand gemetseld? In StarWars was dat ding net klaar volgens mij.
Verder vond ik er continuiteitsfouten in ziiten: Obi Wan roept iets over de emperor, terwijl deze zich op dat moment pas tot keizer uitroept op een planeet heel ver daarvandaan.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Yoda zei ook emperor voordat de senator zichzelf tot emperor had benoemd.
Het is volgens mij een logische gedachte om hem emperor te noemen omdat het een vorm van dictatuur is die de senator wilde doorvoeren.![]()
Luke draagt het ook in The Return of the Jedi en Obi-Wan draagt het ook meerdere keren in A New Hope geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op het eind van SW3 als Obi Wan naar de thuisplaneet komt met baby Luke, draagt-ie ook zo'n kleed.![]()
Volgend jaar Star Wars the Series...
"Untitled Clone Wars TV Series" (2006) TV Series (announced) (characters and universe)
http://www.imdb.com/title/tt0458290/
"Untitled Star Wars TV Series" (2006) TV Series (announced) (characters and universe)
http://www.imdb.com/title/tt0458291/![]()
Gisteren gezien. Wel vreemd dat de hangardeur bij binnenkomst op schip in het begint dicht gaat en zodra ze uitgestapt zijn weer open is
en leuk dat de Falcon nog even in beeld is. Verder een goede film, maar door al die computereffecten mis ik toch een beetje de sfeer van de 1e 3 delen, hoewel dit deel zeker de beste was van de nieuwe films. Sluit mooi aan bij A New HopeDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Heb ik iets gemistquote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef stinkie het volgende:
en leuk dat de Falcon nog even in beeld is.![]()
![]()
Objectief gezien vind ik dit misschien wel de beste film uit de reeks. Hij mist een beetje de magie van de oude films, maar toen was ik veel jonger en stond alles nog open (nu wordt er naar een bekend einde toegewerkt). Maar het grote verschil is dat deze film voor het eerste wel een emotionele snaar raakte. Vooral de dood van de Jedi en het acteerwerk van Natalie Portman zetten de goede toon. Om Hayden Christensen kon je natuurlijk ook huilen, maar dan om zijn houterige spel. De liefdesscènes waren natuurlijk niet echt overtuigend, maar ik vind dat altijd wat flauwe kritiek. De driehoek tussen Luke, Han en Leia kwam er ook altijd vrij belabberd uit.
Gisteren deel IV weer gezien, en inderdaad, er valt ineens heel veel meer verwijzingen en dergelijke op. Dingen die je eerst ontgaan waren zijn nu ineens wel duidelijk. Wel jammer dat Obi-Wan zegt nooit een droid gehad te hebben, en ook R2D2 en C3PO niet lijkt te herkennen. Maar goed.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dat was aan de andere kant.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef stinkie het volgende:
Gisteren gezien. Wel vreemd dat de hangardeur bij binnenkomst op schip in het begint dicht gaat en zodra ze uitgestapt zijn weer open isVele computereffecten vond ik inderdaad ook afleiden. Zag gisteren dus weer deel IV en daar viel het op dat je meer van de acteurs kreeg, omdat je niet voortdurend naar de achtergrond zat te kijken.quote:en leuk dat de Falcon nog even in beeld is. Verder een goede film, maar door al die computereffecten mis ik toch een beetje de sfeer van de 1e 3 delen, hoewel dit deel zeker de beste was van de nieuwe films. Sluit mooi aan bij A New HopeThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Wat me eigenlijk het meeste tegenstond is dat de actie in zo'n idioot hoog tempo plaatsvindt. Ik had soms moeite om alles goed te zien of in me op te nemen door de pure snelheid. Dat was in de originele trilogie een stuk beter.
Scenes van een halve seconde hoeven van mij niet zo.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Idem. Veel van de actiescènes waren voor het verhaal compleet overbodig. Maar dat had de oude trilogie ook wel (deel V en VI althans), het is altijd meer een achtbaanrit dan een subtiel verhaal geweest. Maar ik vond het ook wel iets te ver doorgevoerd, ik zag het me zelf namelijk tijdens de film ook al zeggen: deze actiescène is wel cool, maar totaal overbodig. Dan merk je wel dat het allemaal iets tè is geworden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
klopt ja. Maar ergens kun je verwachten dat er zaken uit 4,5,6 terugkomen. Chewbacca bv was al bekend, dus af en toe ff opletten en kijken wat je nog meer tegenkomt.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was aan de andere kant.
[..]
Vele computereffecten vond ik inderdaad ook afleiden. Zag gisteren dus weer deel IV en daar viel het op dat je meer van de acteurs kreeg, omdat je niet voortdurend naar de achtergrond zat te kijken.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
blijkbaarquote:
Na het 'redden' Palpatine als ze landen. Rechtsonder in beeld zie je de Falcon aanvliegen.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Niet goed opgelet blijkbaarquote:Op zondag 22 mei 2005 15:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Na het 'redden' Palpatine als ze landen. Rechtsonder in beeld zie je de Falcon aanvliegen.![]()
![]()
Sterker nog... het kostte het Rijk blijkbaar minder dan 20 jaar om een 2e te bouwen (tijd tussen IV en VI)quote:Op zondag 22 mei 2005 13:19 schreef Ulx het volgende:
Ik vond het ende, waarin je een death star in aanbouw zag wel erg flauw: Als er twintig jaar tussen 3 en 4 zit, wat hebben de bouwers dan gedaan? Dat ding met de hand gemetseld? In StarWars was dat ding net klaar volgens mij.![]()
denk eens na als je iets voor de 1e keer bouwt duurt het lang, mar als je hetzelfde moet bouwen dan zal de tijd dat het kost sneller gaan. En is de 2e duidelijk eerder klaar...![]()
Death Star II was nog lang niet klaar. Tussen IV en VI zit ongeveer 10 jaar, en Death Star II was misschien net voor driekwart klaarquote:Op zondag 22 mei 2005 18:42 schreef R_Style het volgende:
denk eens na als je iets voor de 1e keer bouwt duurt het lang, mar als je hetzelfde moet bouwen dan zal de tijd dat het kost sneller gaan. En is de 2e duidelijk eerder klaar...![]()
![]()
ja, okee, maar toch niet een verschil van bijna 18 jaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:42 schreef R_Style het volgende:
denk eens na als je iets voor de 1e keer bouwt duurt het lang, mar als je hetzelfde moet bouwen dan zal de tijd dat het kost sneller gaan. En is de 2e duidelijk eerder klaar...
Als je 20 jaar over de 1e doet dan zou de 2e toch niet in 2 a 3 jaar af kunnen zijn?![]()
Tussen IV en VI zit ongeveer 5 jaar hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 18:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Death Star II was nog lang niet klaar. Tussen IV en VI zit ongeveer 10 jaar, en Death Star II was misschien net voor driekwart klaarIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
sowieso was de Death Star 2 nog niet geheel af, hij was alleen wel operationeelDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Misschien hadden Darth Vader en de Emperor de werklui al eerder aangespoord.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef TK421 het volgende:
[..]
ja, okee, maar toch niet een verschil van bijna 18 jaar.
Als je 20 jaar over de 1e doet dan zou de 2e toch niet in 2 a 3 jaar af kunnen zijn?
Nicht ärgern, nur wundern!![]()
trouwens, lees net dat in de opnieuw uitgebrachte 'oude' trilogie er ook wijzigingen zijn geweest om ze aan te laten sluiten op 1,2 3n drie, zoals de geest van aniken op het einde van 6 (als ze tijdens het feest naar luke kijken) en er wat stemmen zijn geredubbed met de huidige acteurs. Ik heb de nieuwe dvd box liggen, maar nog niet gekeken (vind de originele oude leuker, zonder die nieuwe opsmuk erbij). Klopt dit? Het zou wel meer kloppen om alles op elkaar aan te laten sluiten, maar ik zou het wel heel erg jammer vinden....Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Het klopt, helaas: http://www.thedigitalbits.com/reviews3/starwarschanges02.htmlquote:Op zondag 22 mei 2005 19:17 schreef stinkie het volgende:
Klopt dit? Het zou wel meer kloppen om alles op elkaar aan te laten sluiten, maar ik zou het wel heel erg jammer vinden....
Ze hebben ook Naboo erin gegooid en nog wat dingen veranderd.![]()
Ik vind dat niet helaas. Helaas voor Sebastian Shaw misschien, maar het klopt gewoon meer zo.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Helemaal niet. Obi-Wan en Yoda zijn wel ouder geworden, maar Anakin niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:30 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat niet helaas. Helaas voor Sebastian Shaw misschien, maar het klopt gewoon meer zo.![]()
![]()
Ehm, ja, wacht even. Of het is alleen voor de Light Side ofzo.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Maar sowieso, verbetering of niet, je moet films 25 jaar later niet opeens gaan veranderen. Debiele actie van Lucas.![]()
mmm, dan vraag ik me af wat er in A new hope enzo veranderd is. Ben ik nu even aan het nazoeken. De film was op zich 'leuker' met de nieuwe special effects, maar ik blijf de originele toch het leukst vinden (heb gelukkig elke uitgave daarvan)Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
idd ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef Sloggi het volgende:
Maar sowieso, verbetering of niet, je moet films 25 jaar later niet opeens gaan veranderen. Debiele actie van Lucas.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Alles wat veranderd is staat op die site die ik je gaf.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:39 schreef stinkie het volgende:
mmm, dan vraag ik me af wat er in A new hope enzo veranderd is. Ben ik nu even aan het nazoeken. De film was op zich 'leuker' met de nieuwe special effects, maar ik blijf de originele toch het leukst vinden (heb gelukkig elke uitgave daarvan)![]()
Nou ja, prima dat er iets als een "director's cut" uitkomt, maar het zou op prijs gesteld worden dat die dan als extra te koop is, niet in plaats van.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef Sloggi het volgende:
Maar sowieso, verbetering of niet, je moet films 25 jaar later niet opeens gaan veranderen. Debiele actie van Lucas."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
gezien jaquote:Op zondag 22 mei 2005 19:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles wat veranderd is staat op die site die ik je gaf.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Vind ik ook weer zoiets. Van die fans die niet willen dat er ook maar iets aan hun heilige trilogie wordt veranderdquote:Op zondag 22 mei 2005 19:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het klopt, helaas: http://www.thedigitalbits.com/reviews3/starwarschanges02.html
Ze hebben ook Naboo erin gegooid en nog wat dingen veranderd.Waarom niet? Het beeld/geluid wordt er beter op, wat wijzigingen waardoor het beter aansluit.. Waar maak je je druk om?
![]()
![]()
Het gaat niet om de film Star Wars, het gaat gewoon om het principe. Beeld/geluid verbeteren, go right ahead, maar je gaat geen wezenlijke dingen uit de film veranderen 25 jaar na dato.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zoiets. Van die fans die niet willen dat er ook maar iets aan hun heilige trilogie wordt veranderdWaarom niet? Het beeld/geluid wordt er beter op, wat wijzigingen waardoor het beter aansluit.. Waar maak je je druk om?
![]()
Ik kan me herinneren dat ik bij de making of Obi-Wan en Anakin samen in het water heb zien zwemmen.. ben benieuwd wat er allemaal nog meer uitgesneden is.![]()
Zo groot zijn die veranderingen niet. Op die twee keer dat er een acteur verwisseld is in korte scenes zou je de film moeten kunnen bekijken zonder iets aan te merken. Kijk, als er nou scenes en dialogen waren toegevoegd dan begreep ik je kritiek.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het gaat niet om de film Star Wars, het gaat gewoon om het principe. Beeld/geluid verbeteren, go right ahead, maar je gaat geen wezenlijke dingen uit de film veranderen 25 jaar na dato.
Daarbij, waarom zou je geen film 25 jaar na dato kunnen veranderen?![]()
![]()
Eumh, de hanger bay was even breed als het schip, aan een kant werd het shield alleen vernield, Aan de andere kant was het gewoon nog online hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef stinkie het volgende:
Gisteren gezien. Wel vreemd dat de hangardeur bij binnenkomst op schip in het begint dicht gaat en zodra ze uitgestapt zijn weer open is
[ Bericht 9% gewijzigd door DarthNick op 22-05-2005 20:15:34 ]BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
Er zijn dan ook wel scenes en dialogen toegevoegdquote:Op zondag 22 mei 2005 20:04 schreef Djaser het volgende:
Zo groot zijn die veranderingen niet. Op die twee keer dat er een acteur verwisseld is in korte scenes zou je de film moeten kunnen bekijken zonder iets aan te merken. Kijk, als er nou scenes en dialogen waren toegevoegd dan begreep ik je kritiek..
Oh wacht, het gaat over de 2004 DVD versies. Dan heb ik zitten slapen en niets gezegd.
[ Bericht 8% gewijzigd door Litpho op 22-05-2005 20:30:04 ]"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Oh?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn dan ook wel scenes en dialogen toegevoegd.
![]()
Ik heb de veranderde versies niet zelf gezien maar ik zie op de link die eerder werd gegeven geen nieuwe dialogen of scenes staan. (tenzij je de veranderde emperor, en de korte shot van Naboo meerekent).quote:Op zondag 22 mei 2005 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn dan ook wel scenes en dialogen toegevoegd.
Is die site dan niet compleet?![]()
Zelf heb ik wel Anakin zien staan aan het einde van SW als een geest ja. Ik vind het alleen maar leuker aansluiten.We'll keep on whispering our mantras.![]()
tja.. maar waarom dan geen ewan mcgregor als obiwan?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Zelf heb ik wel Anakin zien staan aan het einde van SW als een geest ja. Ik vind het alleen maar leuker aansluiten.
omdat hij pas later de kennis leert van de onsterfelijkheid van Qui-Gon?![]()
Die lijkt toch al op de oude Obi-Wan.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:44 schreef TK421 het volgende:
[..]
tja.. maar waarom dan geen ewan mcgregor als obiwan?
omdat hij pas later de kennis leert van de onsterfelijkheid van Qui-Gon?![]()
Heb het gisteren bekeken en het komt inderdaad wel een beetje raar over. Ze hadden er net zo goed Ewan Mcgregor in kunnen stoppen.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Helemaal niet. Obi-Wan en Yoda zijn wel ouder geworden, maar Anakin niet?
Misschien is het de verklaring dat nadat hij Darth Vader werd Anakin eigenlijk niet meer bestond en in princiepe al dood was, ach ik zeg maar wat. Wat maakt het ook uit.
Voor de rest stoor ik me niet aan die veranderingen die ze gemaakt hebben in de oude episodes. er is niets storends aan. het ziet er allemaal veel beter uit. Heb hier nog een tape bekeken van episode V die ik eind jaren tachtig heb opgenomen. Als je dan de de gevechten met de AT AT's ziet dan lijkt het me allemaal toch een stuk vloeiender over te komen, of is dit maar een gedacht?PSN: Tom2K![]()
juist omdat het wat meer is dan alleenhet beeld en geluid. Als het daar bij gebleven was, oke. de '97 remake zag er wel mooier uit ja, maar als er in een scene ineens een andere acteur staat, zit je toch even vreemd te kijken.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zoiets. Van die fans die niet willen dat er ook maar iets aan hun heilige trilogie wordt veranderdWaarom niet? Het beeld/geluid wordt er beter op, wat wijzigingen waardoor het beter aansluit.. Waar maak je je druk om?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Je moet de films ook als geheel zien (volgens Lucas). Persoonlijk vind ik dat vasthouden aan "hoe het vroeger was" nogal misplaatstquote:Op zondag 22 mei 2005 21:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
juist omdat het wat meer is dan alleenhet beeld en geluid. Als het daar
bij gebleven was, oke. de '97 remake zag er wel mooier uit ja, maar als
er in een scene ineens een andere acteur staat, zit je toch even vreemd
te kijken.Too lazy to be an evil genius..
dan had ie zijn scripts in de eerste plaats op elkaar aan moeten laten sluiten en de films goed maken. Dat dat met bepaalde effects nog niet kon, oke, maar om dan nu snel van acteur te veranderenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je moet de films ook als geheel zien (volgens Lucas). Persoonlijk vind ik dat vasthouden aan "hoe het vroeger was" nogal misplaatst
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Het scheelt tientallen jaren, dat kan je niet inplannen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan had ie zijn scripts in de eerste plaats op elkaar aan moeten laten sluiten en de films goed maken. Dat dat met bepaalde effects nog niet kon, oke, maar om dan nu snel van acteur te veranderenWe'll keep on whispering our mantras.![]()
Maar in de toekomst als de geestelijke vader van Star Wars George Lucas overlijd.... zal zijn graf dan een gewild bedenvaarts oord worden voor elke Star Wars Fan over de hele wereld...![]()
George Lucas blijft altijd leven, net als Elvisquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef R_Style het volgende:
Maar in de toekomst als de geestelijke vader van Star Wars George Lucas overlijd.... zal zijn graf dan een gewild bedenvaarts oord worden voor elke Star Wars Fan over de hele wereld...
Ja. En dat van George Romero voor de zombie-fan. Nou en?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef R_Style het volgende:
Maar in de toekomst als de geestelijke vader van Star Wars George Lucas overlijd.... zal zijn graf dan een gewild bedenvaarts oord worden voor elke Star Wars Fan over de hele wereld...Nicht ärgern, nur wundern!![]()
VandaagZeker vroeg opgestaan
(als je om 7 uur in de ochtend een reply geeft )
Was zeker mind blowingom in zo'n fomaat te zien
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef seninha het volgende:
VandaagZeker vroeg opgestaan
(als je om 7 uur in de ochtend een reply geeft )
Was zeker mind blowingom in zo'n fomaat te zien
hij woont een stukje verderop inderdaad
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!![]()
Welke bios is dat IMAX scherm?quote:Op maandag 23 mei 2005 07:36 schreef Vampier het volgende:
Vandaag de film op een IMAX screen gezien.... GEWELDIG!!!![]()
Irvine Spectrum 21 Edwards Regal... de film was niet in IMAX formaatquote:op het ticket stond GIANT screen... en GIANT betekend ook GIANT hier
http://www.fandango.com/T(...)ocation=Irvine,%20CAquote:Giant Screen Showtimes
The showtimes represent regular 35mm movies projected on a large-format screen. Not a special print, but may be shown on an IMAX®-sized screen.
Je hebt hier ook DLPWeer eens wat anders dan de lokale NL biosquote:DLP (Digital Projection) Showtimes
DLP™ shows are projected digitally rather than using conventional film. DLP™ technology is a revolutionary display solution that uses an optical semiconductor to manipulate light digitally. The result is maximum fidelity: a picture with impressive clarity, brilliance and color and a lack of scratches, fading and flutter.
[ Bericht 14% gewijzigd door Vampier op 23-05-2005 16:18:02 ]Free people own guns! Slaves do not!![]()
Net A New Hope gekeken, en dit was eigenlijk de eerste keer dat ik de titel helemaal op zn plaats vond.
Heerlijk. Natuurlijk wat kleine "discrepencies", maar heerlijk om naar 3 deze weer eens te kijken.Too lazy to be an evil genius..
Wel een beetje jammer dat dat gevecht tussen Darth Vader en Obi-wan na de nieuwe trilogie niet bijster veel meer voorstelt.
![]()
goh wat stoer toch zegquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef Vampier het volgende:
[..]
Irvine Spectrum 21 Edwards Regal... de film was niet in IMAX formaatop het ticket stond GIANT screen... en GIANT betekend ook GIANT hier
[..]
http://www.fandango.com/T(...)ocation=Irvine,%20CA
Je hebt hier ook DLP
[..]
Weer eens wat anders dan de lokale NL bios
maar dat heb je hier ook hoor.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Nu wete ik niet of het verboden is ofzo hoor (echt niet), maar was zelf opzoek naar de officiële trailer en nergens te vinden dus he !!!!
behalve hier dan, dus wie hem wil zien ??? http://pdl.stream.aol.com(...)ednalob_480_r_dl.mov
p.s. als dit nou weer niet mag ofzo, weet/ wist ik niet, dus haal hem dan maar weg :-(Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........![]()
Is bij mijn weten legaal
en ik dacht je een geweldige link te geven waar ze allemaal stonden:
http://www.movie-list.com/trailers.php?id=starwars3
Maar dat is dezelfde link op die site dan je zelf ook al geeftIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik zie hetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is bij mijn weten legaal
en ik dacht je een geweldige link te geven waar ze allemaal stonden:
http://www.movie-list.com/trailers.php?id=starwars3
Maar dat is dezelfde link op die site dan je zelf ook al geeftmaarre toch bedankt, op die pagina kan ik nog meer bekijken !!!
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
goh wat stoer toch zeg
maar dat heb je hier ook hoor.
[ Bericht 17% gewijzigd door Vampier op 24-05-2005 06:01:41 ]Free people own guns! Slaves do not!![]()
Zou het mogelijk zijn in de toekomst dat die Lightsabers realiteit worden.. dat de militairen getraind worden om met zoiets omtegaan... wel een vet wapen dan![]()
lol, dan zouden we ook blasters moeten hebben anders kun je weinig terug kaatsen
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
Dan zou de toekomst er ook "more civilised" uit komen te zien en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.![]()
![]()
als alles goed is komt vandaag de eerste release van Star Wars episode 3 met nederlandse ondertitels op het internet... ik ga niet zeggen waar.. zoek dat mar zelf uit.....![]()
Star Wars downloadenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef R_Style het volgende:
als alles goed is komt vandaag de eerste release van Star Wars episode 3 met nederlandse ondertitels op het internet... ik ga niet zeggen waar.. zoek dat mar zelf uit.....![]()
Niet doen he
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
zeker die workprint maar dan heeft een of andere harry er ondertitels bij verzonnen. Nou wat is het leuk om die film dan zo te kijken. Pas op het moment dat er een dvd-rip is wordt het interessanter om te downloaden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef R_Style het volgende:
als alles goed is komt vandaag de eerste release van Star Wars episode 3 met nederlandse ondertitels op het internet... ik ga niet zeggen waar.. zoek dat mar zelf uit.....Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Ik wacht wel op de 20dvd box directors cut special editon set met bonus features en gedelete scenes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeker die workprint maar dan heeft een of andere harry er ondertitels bij verzonnen. Nou wat is het leuk om die film dan zo te kijken. Pas op het moment dat er een dvd-rip is wordt het interessanter om te downloaden.Free people own guns! Slaves do not!![]()
Gewoon de DVD kopen, dat is deze film zeker waard!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeker die workprint maar dan heeft een of andere harry er ondertitels bij verzonnen. Nou wat is het leuk om die film dan zo te kijken. Pas op het moment dat er een dvd-rip is wordt het interessanter om te downloaden.![]()
Ja dat viel me ook op. Toch wel erg houterig allemaal.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef Kang-He het volgende:
Wel een beetje jammer dat dat gevecht tussen Darth Vader en Obi-wan na de nieuwe trilogie niet bijster veel meer voorstelt.
![]()
![]()
Dat is toch geen kwaliteit, grote crap noem ik dat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:50 schreef R_Style het volgende:
-edit-![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door Mike op 29-05-2005 12:13:04 ]![]()
Ja, inderdaad. Toevallig dinsdag naar gekeken. Viel inderdaad tegen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op. Toch wel erg houterig allemaal.![]()
Vooral ook omdat de light sable van Obi-Wan 'sputterde'......![]()
Achja als jij zo oud bentquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Toevallig dinsdag naar gekeken. Viel inderdaad tegen.
Vooral ook omdat de light sable van Obi-Wan 'sputterde'......, maarja zoiezo de gevechten stellen niet meer zoveel voor... ik bedoel dat luke een kans heeft tegen darth zou logischer wijze ook niet kunnen
![]()
![]()
Dat zou inderdaad theoretisch niet moeten kunnen.......quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Achja als jij zo oud bent, maarja zoiezo de gevechten stellen niet meer zoveel voor... ik bedoel dat luke een kans heeft tegen darth zou logischer wijze ook niet kunnen
Ze hielden de light sable ook met 2 handen vast......![]()
![]()
net als dat anakin geen kans zo mogen hebben tegen dooku. lekker belangrijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Achja als jij zo oud bent, maarja zoiezo de gevechten stellen niet meer zoveel voor... ik bedoel dat luke een kans heeft tegen darth zou logischer wijze ook niet kunnen
George Lucas heeft verklaard dat na het gevecht tussen Obi-Wan en Anakin aan het einde van Epi 3 waar Anakin z'n benen en arm verliest een hoop Force potentie kwijt raakt. GL zei iets in de trant van dat Darth Vader 80% van the Emperor heeft. Anders was hij zo'n 2x zo sterk geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef blue-102 het volgende:
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door Kang-He op 26-05-2005 18:57:11 ]![]()
Toch lullig voor Anakin.. Denkt ie de machtigste van de wereld te worden, issie een veredelde Tamagotchi..Too lazy to be an evil genius..
Is het nu niemand opgevallen dat in de "Riseeee Darth Vader" trailer, Darth Vader met z'n handen naar boven vastgebonden naar boven komt, terwijl ie in de film naast z'n lichaam (omlaag) zitten....![]()
George Lucas' Star Wars: Episode III Revenge of the Sith has tied the record set by Spider-Man 2 for fastest to the $200 million mark in just eight days. The third and final prequel has amassed $200.4 million in the time frame and already $356.9 million worldwide.
"Revenge of the Sith" has climbed to the 59th spot on the all-time domestic blockbuster list in its first week and is currently at #92 on the all-time worldwide list. It is expected to move up significantly on both lists over the Memorial Day holiday weekend.
"Episode III" has also surpassed Sony's Hitch ($177.6 million) to become the biggest movie of 2005 so far in North America.
http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=9814![]()
Heb vanmiddag in de trein op mijn portable DVD mijn (ondertitelde) rip nog ff dunnetjes overgekeken.![]()
Als je in de bioscoop kijkt mis je soms interessante dingetjes die het verhaal oppeppen.
Al die duizelingwekkende beelden ontnemen je soms de aandacht.
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.![]()
Komt er nog een 6 dvd box uit of niet? Deze zou ik graag willen dan namelijk ( Zo ja, waarschijnlijk dan nog 2 of 3 dvd's met extra's erbij of niet? )
Gisteravond starwars III in de bios gezien, Nu deze te hebben gezien weet ik eindelijk een hoop dingen uit 4/5/6 op een rijtje te kunnen zetten en nu maar wachten tot 'ie uit is op dvd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:43 schreef TC_Artemis het volgende:
ik denk dat als je zolang in dat pak zit, je het ook wel wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
De six pack al rond kerst? Ik hoorde dingen over de gewone DVD release tegen die tijd (oktober/november actually).
Waar heb je die info vandaan. Lijkt me nogal vroeg namelijk (Lucas kennende)
Overigens, Sith Apprentice is wel het bekijken waard, een fan film:
http://www.atomfilms.com/af/content/sith_apprenticeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
rond kerst al? netjes, slim bekeken, aangezien het een pracht van een kerstcadeau is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:29 schreef R_Style het volgende:
er komt een Six pack uit rond kerstmis...![]()
Mja maar hij kan er ook uit volgensmij, als 'ie in een of andere bol zit in 4/5 of 6 zie je dat volgensmij. Dan komt er zo'n gast een kamer in lopen, zie je een soort bol omhoog draaien en dan gaat ze masker vanzelf aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik denk dat als je zolang in dat pak zit, je het ook wel wordt.![]()
Het zou mooi zijn als er een doos uitkomt precies als die van de OT, alleen dan goudkleurig.
Dat betekent wel dat ik mijn ep1 en ep2 moet verkopen, maar dat zij dan maar zo.Too lazy to be an evil genius..
dat is in The Empire Strikes Back, inderdaad. maar daar heeft hij even z'n helm af, en ik denk niet dat hij dat lang doet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mja maar hij kan er ook uit volgensmij, als 'ie in een of andere bol zit in 4/5 of 6 zie je dat volgensmij. Dan komt er zo'n gast een kamer in lopen, zie je een soort bol omhoog draaien en dan gaat ze masker vanzelf aan.
damn, ik lijk wel een trekkie
Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Volgens mij heeft die kamer waar hij in zit ook een beschermde atmosfeer ofzo. Dat is in ieder geval wat ik altijd aangenomen heb.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mja maar hij kan er ook uit volgensmij, als 'ie in een of andere bol zit in 4/5 of 6 zie je dat volgensmij. Dan komt er zo'n gast een kamer in lopen, zie je een soort bol omhoog draaien en dan gaat ze masker vanzelf aan.Too lazy to be an evil genius..
Ja ik was er ook, om 21:00 (woensdag). Heb je ervoor nog die mensen met die emmers op hun kop gezien? Die liepen de voorstelling van 20:30 binnen.. Hilarisch!quote:Quote uit deel 5:
Wie zaten er trouwens bij de voorstelling van 21:00 in Pathé Schouwburgplein trouwens? Ik vond het erg typisch dat dit gewoon de enige filmdie ik ooit heb gezien waar mensen klappen (en aan het begin zelfs schreeuwen) voor én na de voorsteling .![]()
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die kamer waar hij in zit ook een beschermde atmosfeer ofzo. Dat is in ieder geval wat ik altijd aangenomen heb.![]()
Dat heb ik me ook altijd zo bedacht.![]()
http://www.keltechandjohnnyb.com/empire.htm. Die Darth Vader kan alles! Hij heeft zelfs zijn eigen weblog op http://darthside.blogspot.com/. Erg cool.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: