Ik weet dat er al een centraal Starwars topic is en het is ook niet de bedoeling om met een 'nieuw' deel aan te komen zetten. FOK! heeft alleen een aantal speciale beelden gehad en een screensaver welke wij jullie graag willen laten zien. Meer als extra'tje. Als ik hem sticky en gesloten had neergezet dan zou het helemaal als verplichte reclame overkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:23 schreef greatgonzo het volgende:
heb je lang aan je OP gewerkt, zit het centrale topic al lang op deel 5
wel een meesterlijke OP trouwens, in tegenstelling tot het centrale. Maar dat zie je wel vaker, users willen het liefst zo snel mogelijk een nieuwe OP scoren, zodat ze kunnen geilen op het aantal reacties in 'hun topic". En dan wordt er geen werk meer besteed aan een fatsoenlijke OP
goed ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 08:47 schreef greatgonzo het volgende:
merge hem met de centrale, en zet hem als OP, of kan dat niet?
Tja, het kan best zijn dat het algemeen bekend is dat George Lucas alleen maar actiescenes kan regisseren, maar dat maakt de film als geheel er niet beter op. Eps 1-3 missen gewoon een Harrison Ford, die kon tenminste nog iets maken van die wanstaltige teksten van Lucas.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:18 schreef TheMarco het volgende:
Grappig dat er na 6 delen nog steeds mensen zijn die over dat acteerwerk beginnen. Dat is inmiddels onderdeel van de hele stijl geworden.
Ik niet dus. Vooral de overgang van Anakin naar de Dark Side vond ik totaal niet overtuigend.quote:Ik vond Revenge of the Sith echt meesterlijk. De overgang naar 'a new Hope' is geniaal gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Meister op 19-05-2005 10:26:43 ]
Dat is zeker waar. Trouwens, aan de acteurs hoefde het niet eens te liggen. Ewan McGregor is ook een klasse acteur maar kwam hier niet best uit de verf.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:21 schreef Meister het volgende:
[..]
Tja, het kan best zijn dat het algemeen bekend is dat George Lucas alleen maar actiescenes kan regisseren, maar dat maakt de film als geheel er niet beter op. Eps 1-3 missen gewoon een Harrison Ford, die kon tenminste nog iets maken van die wanstaltige teksten van Lucas.
[..]
Niet mee eens. Als je nu, na deel 3, alle drie de eerste delen opnieuw gaat kijken zie je dat deze overgang vanaf zelfs dat ie een klein rotventje was al bezig.quote:Ik niet dus. Vooral de overgang van Anakin naar de Dark Side vond ik totaal niet overtuigend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens met de overgang van 3 naar vier doelde ik niet alleen op Anakin richting dark side maar ook de hele stijl van de film. Er is een praktisch naadloze overgang aangebracht qua artwork, kostuums en toonzetting. Dat is wat ik erg indrukwekkend vond. Je kunt meteen doorstomen naar A New Hope.I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |