Ja. En dat van George Romero voor de zombie-fan. Nou en?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef R_Style het volgende:
Maar in de toekomst als de geestelijke vader van Star Wars George Lucas overlijd.... zal zijn graf dan een gewild bedenvaarts oord worden voor elke Star Wars Fan over de hele wereld...
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef seninha het volgende:
VandaagZeker vroeg opgestaan
(als je om 7 uur in de ochtend een reply geeft )
Was zeker mind blowingom in zo'n fomaat te zien
Welke bios is dat IMAX scherm?quote:Op maandag 23 mei 2005 07:36 schreef Vampier het volgende:
Vandaag de film op een IMAX screen gezien.... GEWELDIG!!!
Irvine Spectrum 21 Edwards Regal... de film was niet in IMAX formaatquote:
http://www.fandango.com/T(...)ocation=Irvine,%20CAquote:Giant Screen Showtimes
The showtimes represent regular 35mm movies projected on a large-format screen. Not a special print, but may be shown on an IMAX®-sized screen.
Weer eens wat anders dan de lokale NL biosquote:DLP (Digital Projection) Showtimes
DLP™ shows are projected digitally rather than using conventional film. DLP™ technology is a revolutionary display solution that uses an optical semiconductor to manipulate light digitally. The result is maximum fidelity: a picture with impressive clarity, brilliance and color and a lack of scratches, fading and flutter.
goh wat stoer toch zegquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef Vampier het volgende:
[..]
Irvine Spectrum 21 Edwards Regal... de film was niet in IMAX formaatop het ticket stond GIANT screen... en GIANT betekend ook GIANT hier
[..]
http://www.fandango.com/T(...)ocation=Irvine,%20CA
Je hebt hier ook DLP
[..]
Weer eens wat anders dan de lokale NL bios
Ik zie hetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is bij mijn weten legaal
en ik dacht je een geweldige link te geven waar ze allemaal stonden:
http://www.movie-list.com/trailers.php?id=starwars3
Maar dat is dezelfde link op die site dan je zelf ook al geeft
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
goh wat stoer toch zeg
maar dat heb je hier ook hoor.
Star Wars downloadenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef R_Style het volgende:
als alles goed is komt vandaag de eerste release van Star Wars episode 3 met nederlandse ondertitels op het internet... ik ga niet zeggen waar.. zoek dat mar zelf uit.....
zeker die workprint maar dan heeft een of andere harry er ondertitels bij verzonnen. Nou wat is het leuk om die film dan zo te kijken. Pas op het moment dat er een dvd-rip is wordt het interessanter om te downloaden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef R_Style het volgende:
als alles goed is komt vandaag de eerste release van Star Wars episode 3 met nederlandse ondertitels op het internet... ik ga niet zeggen waar.. zoek dat mar zelf uit.....
Ik wacht wel op de 20dvd box directors cut special editon set met bonus features en gedelete scenes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeker die workprint maar dan heeft een of andere harry er ondertitels bij verzonnen. Nou wat is het leuk om die film dan zo te kijken. Pas op het moment dat er een dvd-rip is wordt het interessanter om te downloaden.
Gewoon de DVD kopen, dat is deze film zeker waard!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeker die workprint maar dan heeft een of andere harry er ondertitels bij verzonnen. Nou wat is het leuk om die film dan zo te kijken. Pas op het moment dat er een dvd-rip is wordt het interessanter om te downloaden.
Ja dat viel me ook op. Toch wel erg houterig allemaal.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef Kang-He het volgende:
Wel een beetje jammer dat dat gevecht tussen Darth Vader en Obi-wan na de nieuwe trilogie niet bijster veel meer voorstelt.
Dat is toch geen kwaliteit, grote crap noem ik dat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:50 schreef R_Style het volgende:
-edit-
Ja, inderdaad. Toevallig dinsdag naar gekeken. Viel inderdaad tegen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op. Toch wel erg houterig allemaal.![]()
Achja als jij zo oud bentquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Toevallig dinsdag naar gekeken. Viel inderdaad tegen.
Vooral ook omdat de light sable van Obi-Wan 'sputterde'......
Dat zou inderdaad theoretisch niet moeten kunnen.......quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Achja als jij zo oud bent, maarja zoiezo de gevechten stellen niet meer zoveel voor... ik bedoel dat luke een kans heeft tegen darth zou logischer wijze ook niet kunnen
net als dat anakin geen kans zo mogen hebben tegen dooku. lekker belangrijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Achja als jij zo oud bent, maarja zoiezo de gevechten stellen niet meer zoveel voor... ik bedoel dat luke een kans heeft tegen darth zou logischer wijze ook niet kunnen
George Lucas heeft verklaard dat na het gevecht tussen Obi-Wan en Anakin aan het einde van Epi 3 waar Anakin z'n benen en arm verliest een hoop Force potentie kwijt raakt. GL zei iets in de trant van dat Darth Vader 80% van the Emperor heeft. Anders was hij zo'n 2x zo sterk geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef blue-102 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:43 schreef TC_Artemis het volgende:
ik denk dat als je zolang in dat pak zit, je het ook wel wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
rond kerst al? netjes, slim bekeken, aangezien het een pracht van een kerstcadeau is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:29 schreef R_Style het volgende:
er komt een Six pack uit rond kerstmis...
Mja maar hij kan er ook uit volgensmij, als 'ie in een of andere bol zit in 4/5 of 6 zie je dat volgensmij. Dan komt er zo'n gast een kamer in lopen, zie je een soort bol omhoog draaien en dan gaat ze masker vanzelf aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik denk dat als je zolang in dat pak zit, je het ook wel wordt.
dat is in The Empire Strikes Back, inderdaad. maar daar heeft hij even z'n helm af, en ik denk niet dat hij dat lang doet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mja maar hij kan er ook uit volgensmij, als 'ie in een of andere bol zit in 4/5 of 6 zie je dat volgensmij. Dan komt er zo'n gast een kamer in lopen, zie je een soort bol omhoog draaien en dan gaat ze masker vanzelf aan.
Volgens mij heeft die kamer waar hij in zit ook een beschermde atmosfeer ofzo. Dat is in ieder geval wat ik altijd aangenomen heb.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mja maar hij kan er ook uit volgensmij, als 'ie in een of andere bol zit in 4/5 of 6 zie je dat volgensmij. Dan komt er zo'n gast een kamer in lopen, zie je een soort bol omhoog draaien en dan gaat ze masker vanzelf aan.
Ja ik was er ook, om 21:00 (woensdag). Heb je ervoor nog die mensen met die emmers op hun kop gezien? Die liepen de voorstelling van 20:30 binnen.. Hilarisch!quote:Quote uit deel 5:
Wie zaten er trouwens bij de voorstelling van 21:00 in Pathé Schouwburgplein trouwens? Ik vond het erg typisch dat dit gewoon de enige filmdie ik ooit heb gezien waar mensen klappen (en aan het begin zelfs schreeuwen) voor én na de voorsteling .
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die kamer waar hij in zit ook een beschermde atmosfeer ofzo. Dat is in ieder geval wat ik altijd aangenomen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |