SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
http://www.starwars.com/databank/character/grandmofftarkin/quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie het is, eerlijk gezegd.
Wayne Pygram, lijkt gewoon erg op de oorspronkelijke acteur die Tarkin speelde. Hij zat ook in de serie Farscape.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vonden jullie het ook leuk om op het laatst nog even Grand Moff Tarkin te zien die er een stukje jonger uitzag? Was knap nagemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Xortes het volgende:Wil ik ook weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef Sharkdoggie het volgende:Ja na de film werd Episode 7 getoondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Star Wars Episode 7: The Re Return of Darth Vader
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef Sharkdoggie het volgende:Had ik ook wel leuk gevonden, maar hij zat er inderdaad gewoon niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Xortes het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef Sharkdoggie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Er komt geloof ik één decor voor in de hele film, de rest bestaat uit (opvallende) computerbeelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevoeging:quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:15 schreef Xortes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Roa op 19-05-2005 16:23:19 ]Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Roa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:13 schreef Xortes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lucas heeft dan ook de irritante neiging om er zeker van te willen zijn dat ook het domste jongetje van de klas zijn oh zo subtiele hints begrepen heeft. De Death Star plannen die bijna een minuut zichtbaar zijn in AotC is ook zo'n prachtig tenenkrommend voorbeeld. Fijn dat hij daar rekening mee wil houden, maar het komt het tempo van zijn films zelden ten goede.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Patvs het volgende:
Vervolgens heeft Lucas nog een heel lijstje met punten die hij in snel tempo moet afwerken. Vooral verwijzingen naar Episode 5/6 (en de aansluiting op Episode IV) die hij op nogal klungelige wijze laat zien (en dan nog eens verbaal dubbel uitlegt). (we snappen het heus wel!)"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Gezien de commerciële insteek van Lucas zou ik het bijzonder raar vinden als die er niet zou komen. Dat vind je ook terug in het creëren van karakters die eigenlijk voor het verhaal totaal niet boeiend zijn, maar die wel weer een leuk 'collectable' figuurtje kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Komt er ook een grote box van alle 6 delen?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder![]()
zo, net kaarten gekocht voor zaterdag, lekker kijken in Antwerpen.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef Xortes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef Roa het volgende:
[..]Ok, dan snap ik het compleet! En ik denk dat dat het dan is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef Ulx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Even een vraagje tussendoor,ik heb wel eens boeken gezien waar alle/een hoop ruimteschepen en andere machine's uit Star Wars in stonden en die waren dan ook open gewerkt zodat je kon zijn hoe ze er van binnen uit zagen en hoe ze in elkaar zaten. Weet iemand een site waar ik dat soort tekeningen/foto's kan vinden?Satan Stole My Teddybear![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef Ulx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarschijnlijk wordt dat heel moeilijk. Lucas let nogal op dat hij geen geld misloopt namelijk en plaatsing van dergelijke blueprints is tegen ©quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Chris_Redfield het volgende:
Even een vraagje tussendoor,ik heb wel eens boeken gezien waar alle/een hoop ruimteschepen en andere machine's uit Star Wars in stonden en die waren dan ook open gewerkt zodat je kon zijn hoe ze er van binnen uit zagen en hoe ze in elkaar zaten. Weet iemand een site waar ik dat soort tekeningen/foto's kan vinden?Ik ook, maarja, 1 dag na de voorpremiere is het toch nog wat lullig...alhoewel..ansich...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:41 schreef QyRoZ het volgende:
Word een beetje moe van die spoilertags hier allemaal.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Ik zou ook liever een spoiler topic willen hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:41 schreef QyRoZ het volgende:
Word een beetje moe van die spoilertags hier allemaal.![]()
Psst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een spoiler topic willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan lees je de spoilers toch niet? *gaap*It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.![]()
Het gevoel van TIJD in de film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Patvs op 19-05-2005 16:53:01 ]![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:46 schreef Patvs het volgende:
Het gevoel van TIJD in de film?Good pointSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Psst.Na, vooruit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Tja.... daar verschil dan weer duidelijk in mening gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:50 schreef Sloggi het volgende:
Lucas is gewoon een idioot die het verleerd is na alle roem![]()
Hee thanks! het woordje blueprints in combinatie met star wars deed op google wonderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Roa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat heel moeilijk. Lucas let nogal op dat hij geen geld misloopt namelijk en plaatsing van dergelijke blueprints is tegen ©
[..]
Satan Stole My Teddybear![]()
Hehe, glad I could help thenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:01 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Hee thanks! het woordje blueprints in combinatie met star wars deed op google wonderen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Nog een uurtje en dan ga ik ook richting bios. Zonet nog een stukje ANH gezien om alvast een beetje in de stemming te komen. Ik verbaas me trouwens constant weer over de beeldkwaliteit van de DVD's van de OT. Nooit verwacht dat die films er nog zo goed uit konden zien. Maar da's weer wat anders.
![]()
Ok, misschien past mijn post hier niet .. Maar ik moet het écht eens kwijt hoor !![]()
Wat is er toch met Hayden Christensen gebeurd ... !
In Star Wars II AOTC was dat zooo'n knap dingske .. en nu.. En tis niet alleen zijn haar !
Tis alles ! *diep teleurgesteld*
Tis maar best dat ze hem zo'n masker hebben opgezet mheheheh![]()
*geef eerlijk toe dat ik een grotere Hayden Christensen dan Star Wars fan ben*![]()
![]()
Hij moet niet knap zijn maar stoer... heeft wel een toffer pak aan dan de 'normale' Jediquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef woeshie het volgende:
Ok, misschien past mijn post hier niet .. Maar ik moet het écht eens kwijt hoor !![]()
Wat is er toch met Hayden Christensen gebeurd ... !
In Star Wars II AOTC was dat zooo'n knap dingske .. en nu.. En tis niet alleen zijn haar !
Tis alles ! *diep teleurgesteld*
Tis maar best dat ze hem zo'n masker hebben opgezet mheheheh![]()
*geef eerlijk toe dat ik een grotere Hayden Christensen dan Star Wars fan ben*![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef MrGP het volgende:
http://www.nu.nl/news/528(...)_al_op_internet.html
Dat is waar, maar het is absoluut geen DVD Screener. Ik heb er een stukje van gezien, het is echt enorm lelijk. Verder staan er ook twee grote tijdsklokken bovenaan in beeld, en het is echt geen definitieve versie. De kleuren zijn flets, en het geluid is belabberd. Zo belabberd dat je Yoda's voice niet eens kan scheidden van die van Ani.quote:Ongeveer 16.000 mensen zijn inmiddels begonnen de film te downloaden. Het gaat om een kopie van het origineel en niet om een opname die in de bioscoop is gemaakt met behulp van een videocamera. Waarschijnlijk heeft iemand binnen de filmindustrie de film illegaal verspreid.
Deze release ging er alleen maar om, om de snelste te zijn in de warez-scene. Het is een schande.
http://www.vcdquality.com/index.php?page=sample&id=52286We'll keep on whispering our mantras.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Roa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar, maar het is absoluut geen DVD Screener. Ik heb er een stukje van gezien, het is echt enorm lelijk. Verder staan er ook twee grote tijdsklokken bovenaan in beeld, en het is echt geen definitieve versie. De kleuren zijn flets, en het geluid is belabberd. Zo belabberd dat je Yoda's voice niet eens kan scheidden van die van Ani.
Deze release ging er alleen maar om, om de snelste te zijn in de warez-scene. Het is een schande.
http://www.vcdquality.com/index.php?page=sample&id=52286
Vind het best redelijke kwaliteit hoor.
Heb de DVD en het is een digitale kopie van de film.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: