Ook goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef Tokus het volgende:
kunnen we niet even STARWARS Episode. III Revenge of the Sith vol maken?
I know, maar is wel weer een reclame OP voor Fox..quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
een mod moet het even mergen, de OP van STARWARS Episode. III Revenge of the Sith is veel mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, btw, ik kon m'n extra kaartje gewoon weer inruilen en m'n geld terugGo Pathé!
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:s0d - donderdag 19 mei 2005 @ 01:35SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
Wat zeg je?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:28 schreef Sloggi het volgende:
Kutfilm
George Lucas heeft z'n eigen filmserie flink verkracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef Tokus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:28 schreef Sloggi het volgende:
Kutfilm
George Lucas heeft z'n eigen filmserie flink verkracht
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef Tokus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Quasar_de_Duif op 19-05-2005 15:30:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Xortes het volgende:
Quasar, hoe kom je aan dat gruwelijk gave plaatje als avatar?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Rekkie het volgende:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Rekkie het volgende:Had je dat al in 1999 niet door met deel 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh nee, zelfs vorige week niet toen ik 1 en 2 heb gezienquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Had je dat al in 1999 niet door met deel 1?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Rekkie het volgende:Das was toch al in Episode I TPM duidelijk. Eigenlijk daar voor al als je de castlist bekeek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:Wat valt er uit te leggen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Je moet de tekstbalk selecteren met je muisquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Xortes het volgende:
Jullie zijn vast slimmer dan ik, maar waarom zie ik de spoiler inhoud niet en jullie wel?
![]()
druk eens ctrl a of ga met je pijltje slepen over het witte vlak.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Xortes het volgende:
Jullie zijn vast slimmer dan ik, maar waarom zie ik de spoiler inhoud niet en jullie wel?
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen flauw idee wie het is, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vonden jullie het ook leuk om op het laatst nog even Grand Moff Tarkin te zien die er een stukje jonger uitzag? Was knap nagemaakt.
[ spoiler ]quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef Xortes het volgende:
O DUH!![]()
![]()
Hehe bedankt, hoe maak je een Spoiler aan, zodat hij blanco blijft dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |